De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...SPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StonervoerSPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Bij gebrek aan maandag ochtend inspiratie geen gebitch op de TT aub
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Dat deel ging verdomme twee dagen mee.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Serieus? 0.oquote:
Ja int weekend post ik nie zo veelDan ben ik bezig met op me bed liggen en pitten ^^
Ik heb misschien ook hooguit 5 posts in dit topic in het weekend.quote:Op maandag 29 april 2013 09:30 schreef Olment het volgende:
[..]
Serieus? 0.o
Ja int weekend post ik nie zo veelDan ben ik bezig met op me bed liggen en pitten ^^
Ik zat net even naar een grafiekje van m'n posts te kijken. En dat is duidelijk ma-vr 9-16.
's Morgens is het aantal op zich wel wat lager, maar dat is vooral omdat hier dan nog niet iedereen wakker is.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
En in precies dezelfde situatie bevind ik me ook.. 's morgens is heel Fok nog aant slapen en smiddags knallen de posts je om je orenquote:Op maandag 29 april 2013 09:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb misschien ook hooguit 5 posts in dit topic in het weekend.Ik zat net even naar een grafiekje van m'n posts te kijken. En dat is duidelijk ma-vr 9-16.
's Morgens is het aantal op zich wel wat lager, maar dat is vooral omdat hier dan nog niet iedereen wakker is.
LOLZ ik krijg net te horen dat ik eigenlijk best veel koffie drink
Of je was een slaaf die veel rugslagen kreegquote:Op maandag 29 april 2013 09:41 schreef Ugjerke het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit waar zou zijn, ben ik Julius Caesar. Ik heb echt ontzettend veel moedervlekken op mijn rug.
Dankjewel Olment.quote:Op maandag 29 april 2013 09:41 schreef Olment het volgende:
[..]
Of je was een slaaf die veel rugslagen kreeg
Ik hoef dat niet te horen, dat wist ik al.quote:Op maandag 29 april 2013 09:41 schreef Olment het volgende:
LOLZ ik krijg net te horen dat ik eigenlijk best veel koffie drink
JWZ Ben maandag ochtend op zijn aardigst,, dan is net het weekend voorbijquote:
Ze drukken je het hier vaker op je hartquote:Op maandag 29 april 2013 09:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet te horen, dat wist ik al.
Maaar.. vertel es.. nog iets leuks te beleven bij jou daaro?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Nee, net even een discussie met een collega die veel te hard werkt. Er ligt ontzettend weinig werk op dit moment, gaat zij even 150% boven het quotum zitten. LEUK! Op deze manier is er vanmiddag helemaal niks meer te doen. Op dit soort dagen moet je helemaal niet op je kwantiteit letten, maar moet je kijken of je ergens kwalitatief nog wat kan verbeteren. En dat kan eigenlijk altijd.quote:Op maandag 29 april 2013 09:44 schreef Olment het volgende:
[..]
Ze drukken je het hier vaker op je hart
Maaar.. vertel es.. nog iets leuks te beleven bij jou daaro?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Oew dat hebben we hier gelukkig nietquote:Op maandag 29 april 2013 09:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, net even een discussie met een collega die veel te hard werkt. Er ligt ontzettend weinig werk op dit moment, gaat zij even 150% boven het quotum zitten. LEUK! Op deze manier is er vanmiddag helemaal niks meer te doen. Op dit soort dagen moet je helemaal niet op je kwantiteit letten, maar moet je kijken of je ergens kwalitatief nog wat kan verbeteren. En dat kan eigenlijk altijd.
We spreiden het werk zo dat we elk half uur wel een beetje doen XD Kwaliteit kan hier niet omhoog. Is al redelijk top-notch.
Mja,, het verbeteren van koffiezet-skills kan altijd hé![]()
Haar koffiezet-skills mag ze best oefenen van mij.quote:Op maandag 29 april 2013 09:51 schreef Olment het volgende:
[..]
Oew dat hebben we hier gelukkig niet
We spreiden het werk zo dat we elk half uur wel een beetje doen XD Kwaliteit kan hier niet omhoog. Is al redelijk top-notch.
Mja,, het verbeteren van koffiezet-skills kan altijd hé![]()
Is ze straks volleerd barrista.
En als ze dan even goed voorover buigt met haar massale inkijk wanneer ze de koffie brengt ben ik helemaal tevreden.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
picsquote:Op maandag 29 april 2013 10:04 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Haar koffiezet-skills mag ze best oefenen van mij.Is ze straks volleerd barrista.
En als ze dan even goed voorover buigt met haar massale inkijk wanneer ze de koffie brengt ben ik helemaal tevreden.![]()
Wat doe jij eigenlijk zo vroeg op?quote:
Hey ja, Ama is toch nooit zo vroeg al actief?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: