Zo lang je maar niet je tablet in een houder op het dashboard zet dan zodat je halve raam bestaat uit tablet-navigatie, want dat kán niet legaal zijnquote:Op maandag 29 april 2013 01:31 schreef wyccie het volgende:
HT, toevallig vanavond er achtergekomen dat mobiele navigatie ook kan. Ik kan natuurlijk mijn tablet gebruiken! Komt het ding toch nog van pas (tot nu toe gebruik ik 't alleen voor spelletjesen nu Fok).
Of al kijkend op je tablet, lopend een drukke weg oversteken.quote:Op maandag 29 april 2013 07:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zo lang je maar niet je tablet in een houder op het dashboard zet dan zodat je halve raam bestaat uit tablet-navigatie, want dat kán niet legaal zijnEn ik heb het wel eens gezien
quote:
Waar zou ik 't anders neer moeten zetten?quote:Op maandag 29 april 2013 07:11 schreef Etcetera het volgende:
Zo lang je maar niet je tablet in een houder op het dashboard zet dan zodat je halve raam bestaat uit tablet-navigatie, want dat kán niet legaal zijnEn ik heb het wel eens gezien
Ah, ik dach aan tien inch.quote:Op maandag 29 april 2013 07:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waar zou ik 't anders neer moeten zetten?![]()
Ik heb trouwens maar een 7 inch dingetje.
7 inch scheelt welquote:Op maandag 29 april 2013 07:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waar zou ik 't anders neer moeten zetten?![]()
Ik heb trouwens maar een 7 inch dingetje.
ik heb het ook eens gezien ja, echt hè, wat denk je dan wel nietquote:Op maandag 29 april 2013 07:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
7 inch scheelt welmaar ik zou het eerder op de bijrijdersstoel leggen denk ik. Ik heb echt iemand zien rijden met een iPad voor het raam geplakt, nam zoveel blikveld weg
Oh daar heb ik ook wel een handje vanquote:Op maandag 29 april 2013 07:46 schreef wyccie het volgende:
De grootste TomTom is 6 inch, scheelt niet veel dus.
Ik denk dat het veel onveiliger is als je telkens op je bijrijdersstoel moet kijken. Ik zou de auto mee naar rechts trekken.
Volgens mij kun je met bepaalde navigatie software voor de telefoon kaarten offline beschikbaar maken, maar daar heb ik me verder nooit in verdiept. Geloof dat Google het wel ondersteund.quote:Er zit trouwens alleen Wifi op, had gisteren discussie over of je dan wel of niet je navigatie kan gebruiken. Ik denk van wel.
quote:Op maandag 29 april 2013 07:52 schreef wyccie het volgende:
Ik heb wel eens gehoord van iemand die de routebeschrijving met uitwisbare stift op het raam had geschreven in het preTomTom-tijdperk.
Mwah, na vier uur slaap wakker geworden, misschien door de wind.quote:
In feite is dat een antieke Google glass.quote:Op maandag 29 april 2013 08:02 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Dat vind ik best wel briljant eigenlijk
Vraag me alleen af in hoeverre je afgeleid kunt raken door de tekst - ik zou het niet goed kunnen lezen waarschijnlijk
Mogguh.quote:Op maandag 29 april 2013 08:31 schreef MaJo het volgende:
Meuning
Wij moeten echt snel op zoek naar een nieuwe auto. Nu het mooie weer eraan komt is dat hét moment om de MG te verkopen maar we moeten er nog uitkomen wat we precies willen.
wat mij betreft primaquote:Op maandag 29 april 2013 08:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh.
Iets met 4 wielen, een radio en een asbak?
Een Paramount Marauder is wel iets voor jullie.quote:Op maandag 29 april 2013 08:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
wat mij betreft primamaar G heeft wat meer eisen, dat maakt het lastiger.
Hoezo dat dan?quote:
Lekker ruim en kan tegen een stootje.quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 08:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een Paramount Marauder is wel iets voor jullie.
Dat welquote:Op maandag 29 april 2013 08:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lekker ruim en kan tegen een stootje.
Je hoeft van mij echt niet te verwachten dat ik hier alles kom vermelden.quote:Op maandag 29 april 2013 08:31 schreef MaJo het volgende:
Meuning
Qua mobiele navigatie kan ik de app Waze aanraden. Is Engelstalig maar heeft het tot nu toe altijd goed gedaan![]()
En wyccie, heb je nou al je rijbewijs gehaald? Heb ik even gemist blijkbaar. En je hebt dus ook een auto gekocht?
Handig als je niet het hele bedrag nu hebt, maar wel nu meteen een auto moét hebben? Maar als je na een x aantal maanden dat bedrag nog niet bij elkaar gespaard hebt, ben je uiteindelijk veel duurder uit.quote:Op maandag 29 april 2013 08:59 schreef MaJo het volgende:
Dat welMaar ook iets boven budget
We kijken nu of leasen misschien een optie is, iemand voors en tegens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |