I love bad bitches, that's my fucking problem and yeah I like to fuck, I got a fucking problemquote:
5euro per week=sigarettequote:Op maandag 29 april 2013 00:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Is dat nodig?
Nee.
Spaar er dan voor. Misschien heb je het dan binnenkort wel. Krijg je geen zakgeld?
gaan we zo beginnenquote:Op maandag 29 april 2013 00:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zuig graag paardenpiemels
stop dan met roken.quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 00:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
stop dan met roken.
Je bent godverdomme 14. Dan heb je iets niet, big fucking deal. Je hebt een corrigerende tik nodig. Als ik je pa was, zou ik je keihard uilachen, kutkind
primaire levensbehoefte? Nee. Download fraps, kan je op je laptop opnemen en speel op je laptop van 1500.quote:
corrigerende tik heb ik niet nodigquote:Op maandag 29 april 2013 00:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
stop dan met roken.
Je bent godverdomme 14. Dan heb je iets niet, big fucking deal. Je hebt een corrigerende tik nodig. Als ik je pa was, zou ik je keihard uilachen, kutkind
ja maar ik heb op de ps3 en spellen en als ik die downloate voor pc dan kost veel gibebyde en dan gaat die hard schyf volquote:Op maandag 29 april 2013 00:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
primaire levensbehoefte? Nee. Download fraps, kan je op je laptop opnemen en speel op je laptop van 1500.
Mayor beating up yo ass sonquote:Op maandag 29 april 2013 00:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
corrigerende tik heb ik niet nodig
VA, doe normaalquote:Op maandag 29 april 2013 00:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
stop dan met roken.
Er zit minstens een terrabyte in die laptop. Verwijder dan shit die je niet gebruiktquote:Op maandag 29 april 2013 00:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar ik heb op de ps3 en spellen en als ik die downloate voor pc dan kost veel gibebyde en dan gaat die hard schyf vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |