quote:Op maandag 29 april 2013 00:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Eigenlijk werd ik gehosseld![]()
![]()
Hoe kan dat eigenlijk jaheb je het zo koud
Vragen aan papaquote:Op maandag 29 april 2013 00:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
weet jullie hoe je krijgen snel ongeveer 100 euro? noodzaak!
De film viel echt heel erg tegen, ik had echt iets heel zieks verwacht, maar het was eerder een reeks onhandige acties en mwah. Deel twee daarentegen lijkt me wel heel ziek (mastruberen met schuurpapier en dat soort dingen hoorde ik) maar die durf ik ook niet te zienquote:
stelenquote:Op maandag 29 april 2013 00:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
haha okequote:Op maandag 29 april 2013 00:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
De film viel echt heel erg tegen, ik had echt iets heel zieks verwacht, maar het was eerder een reeks onhandige acties en mwah. Deel twee daarentegen lijkt me wel heel ziek (mastruberen met schuurpapier en dat soort dingen hoorde ik) maar die durf ik ook niet te zien
Van je spaarrekening halenquote:Op maandag 29 april 2013 00:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik vraag me nu ook af wat ik nu moet doenquote:
ja maar hij heb mij laast al laptop gegeven van 1500euroquote:Op maandag 29 april 2013 00:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Haha ook sneu zeg, dan verdien je het blijkbaar niet. Misschien moet je er ns wat voor doen.
het is een kwestie van risico's nemen, hoe dan ookquote:Op maandag 29 april 2013 00:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
weer?quote:Op maandag 29 april 2013 00:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja en dan zit ik weer in de cel![]()
Laat dat maar
Niet huilen danquote:Op maandag 29 april 2013 00:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar hij heb mij laast al laptop gegeven van 1500euro
die is leegquote:Op maandag 29 april 2013 00:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Van je spaarrekening halen
Haha dan kan die 100 euro er ook nog wel vanaf.quote:Op maandag 29 april 2013 00:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar hij heb mij laast al laptop gegeven van 1500euro
Dus je kan het prima kijken, alleen de gedachte is een beetje vaagquote:Op maandag 29 april 2013 00:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
haha oke![]()
heb je trouwens bill & ted's excellent adventure gezien?
nee want dat is teveelquote:Op maandag 29 april 2013 00:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Haha dan kan die 100 euro er ook nog wel vanaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |