Ik heb er ook wel een aantal, enkels, schenen, knieën, heupen, ellebogen vooral. Maar dat zijn allemaal oude schaafwonden, geen ritssluitingen ofzo.quote:Op maandag 29 april 2013 07:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik heb er 1 op mijn arm zitten, lijkt net een schotwond.
ja dat zal best wel idd, veelquote:Op maandag 29 april 2013 07:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel een aantal, enkels, schenen, knieën, heupen, ellebogen vooral. Maar dat zijn allemaal oude schaafwonden, geen ritssluitingen ofzo.
Door de jaren heen wel. Eigenlijk altijd zonder erg. Wel kneuzingen van ribben, schouder, keihard op mijn knie gevallen, over de kop gegaan met 45/p/u met trainen achter de brommer met mijn pa, geschept door auto's, etc. Ik ga eigenlijk ieder jaar wel 1 of 2 keer tegen de straat ergens.quote:Op maandag 29 april 2013 08:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja dat zal best wel idd, veel
Valpartijen gehad?
Ik heb nog 6 andere groteniet echt kleine.
mijn ringvinger is 5 mm langer dan mijn wijsvingerquote:Op maandag 29 april 2013 08:28 schreef Awesome_ het volgende:
Hebben jullie ook allemaal zieke ratio tussen wijs- en ringvinger?
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Digit_ratio
koolaid?quote:Op maandag 29 april 2013 08:44 schreef JackieBrown het volgende:
Iemand tips tegen zweten tijdens mn zomerbulk?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neequote:Op maandag 29 april 2013 02:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je laat je eindelijk besnijden?
haha oke, watermeloen dan? Ik ben aan het werk ja, althans nu pauze. Dag vliegt wel voorbij.quote:Op maandag 29 april 2013 08:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Te veel bewerkte suikers. Moet je noet werken vandaag stick¿
Wat dacht je dan? Als je onder werkestijd op Fok zit ben je gewoon een vieze niksnut en verdien je de zak.quote:
Ligt eraan. Ik heb een bijbaan op een tankstation, en al er niemand is zit ik ook gewoon op m'n laptopje.quote:Op maandag 29 april 2013 12:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Als je onder werkestijd op Fok zit ben je gewoon een vieze niksnut en verdien je de zak.
Je kan dan ook de displays gaan spiegelen schaam je.quote:Op maandag 29 april 2013 12:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik heb een bijbaan op een tankstation, en al er niemand is zit ik ook gewoon op m'n laptopje.
Ik had precies deze reply verwacht.quote:Op maandag 29 april 2013 12:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je kan dan ook de displays gaan spiegelen schaam je.
quote:Op maandag 29 april 2013 12:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik ga dus echt niet in mijn eigen tijd op fok zitten...
Ja, en benzine bijvullen enzo.quote:Op maandag 29 april 2013 12:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je kan dan ook de displays gaan spiegelen schaam je.
quote:Op maandag 29 april 2013 12:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, en benzine bijvullen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |