quote:SuperManiacBrainiac 1 dag geleden
She can't sing so she decided to suck cock on camera. Mother of the year.
Ja, dat wist ik al. Voor de "Other"-folder krijg je geen meldingen, best vervelend als een bekende van je je een bericht stuurt omdat hij/zij jou nog niet durft toe te voegen als vriend.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:43 schreef Bortecinem het volgende:
WTH.
Wisten jullie dat jullie twee inboxen hebben op facebook? Ik kom er net achter dat ik nog een inbox heb met tig ongelezen berichten waarvan een belangrijke die ik niet meer kan beantwoorden omdat die persoon zijn account heeft verwijderd. Echt kut dit. Kutkututututut. Kut facebook.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
^Echt belachelijk. maar random mensen? En dat je er dan geen melding van krijgt? Echt te idioot voor woorden. Ik weet zeker dat veel anderen niet eens weten van die andere inbox.
Huh?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:21 schreef xminator het volgende:
Nog eentje dan, via je activiteiten is te zien naar welke profielen jij hebt gekeken en gezocht.
Hier staan al zijn video's, maar de meeste werken nog niet, wellicht nog niet nagesynchroniseerd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:21 schreef Jungle_Jim het volgende:
zitten hier ook mensen die in Turkije wonen? Ik wil heel graag een filmpje zien van de in het turks nagesynchroniseerde rudolph van 24kitchen
quote:
Wat een arrogante kwal ben je ook.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:28 schreef xminator het volgende:
Als je de gearchiveerde inbox wist (miniscuul textvakje) dan zou je overige berichten ook wel moeten opvallen imo.
Goede ontwikkeling van facebook. Mocht het echt belangrijk zijn kunnen de onbekende lutsers geld betalen zodat het berichtje in je inbox komt.
Sowieso belangrijke berichten via fbmocht iets belangrijk zijn hebben ze mn nummer, zo niet is het niet belangrijk genoeg. Toch?!
Neyse adiosss
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:08 schreef Bilge het volgende:
Mooie trolactie, waar veel Turkse kranten zijn ingetrapt.
[ afbeelding ]
Incisozluk blijkt de Turkse versie van 4chan te zijn. Eerder hadden ze van Atilla Tas een Griek gemaakt.
[ afbeelding ]
Incisozluk blijkt de Turkse versie van 4chan te zijn. Eerder hadden ze van Atilla Tas een Griek gemaakt.
Profiel -> activiteiten -> vinkje toon zelf activiteiten. Dan zie je zulke activiteitenquote:
quote:
[ afbeelding ]
haha nee, gelukkig nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:53 schreef Bilge het volgende:
[..]
Hier staan al zijn video's, maar de meeste werken nog niet, wellicht nog niet nagesynchroniseerd.
Een Nederlandse man die kookles geeft aan Turkse huisvrouwen, wat klopt hier niet?Is Rudolph een bekende van je?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:12 schreef Bilge het volgende:
twitter:UnalBasgan twitterde op donderdag 02-05-2013 om 23:01:15Üzüntülerini hafifletir mi bilemiyorum ama tüm Fenerbahçeli futbolcu ve taraftarlar müzemize gelerek UEFA Kupası'nı yakından görebilirler. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |