abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125971141
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Zou het? :')
Nee, denk het niet :')
pi_125971206
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:59 schreef Weissman het volgende:

[..]

Nee, denk het niet :')
Als jij belooft naar een meet te komen, dan weet ik zeker dat het hier ineens drukker zal worden. :P

Het is hier gewoon sinds de meet in Rotterdam akelig stil.
pi_125971282
quote:
12s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:02 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Als jij belooft naar een meet te komen, dan weet ik zeker dat het hier ineens drukker zal worden. :P
:')

Die discussie ga ik hier niet voeren, hebben we het vaak genoeg over gehad :)

quote:
Het is hier gewoon sinds de meet in Rotterdam akelig stil.
Dat zegt iedereen, vraag me toch af wat er toen is gebeurd.
pi_125971437
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:04 schreef Weissman het volgende:

[..]

:')

Die discussie ga ik hier niet voeren, hebben we het vaak genoeg over gehad :)
Weet ik, was maar een grapje. :)

quote:
[..]

Dat zegt iedereen, vraag me toch af wat er toen is gebeurd.
Niks bijzonders, of het moet vóór de meet zijn gebeurd. :')
pi_125971582
Günaydın!

Ik heb de bewuste uitzending over de oplichters in Ístanbul ook gezien. Laten we eerlijk zijn, oplichters heb je toch in iedere toeristische stad? Zeker in het uitgaansleven moet je altijd oppassen.
Copthorne 2.0
pi_125972496
Hallotjes
http://volkabulaire.nl | gal spuwers' land
pi_125972640
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:09 schreef sylvesterrr het volgende:
Niks bijzonders, of het moet vóór de meet zijn gebeurd. :')
Vreemd dat niemand het echt kan benoemen. Massale black out ofzo ?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2013 10:49:02 ]
pi_125973766
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:48 schreef Weissman het volgende:

[..]

Vreemd dat niemand het echt kan durft/wil benoemen. Massale black out ofzo ?
;)
pi_125975186
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:48 schreef Weissman het volgende:

[..]

Vreemd dat niemand het echt kan benoemen. Massale black out ofzo ?
niks bijzonders ofzo.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_125976403
Voor de meet waren er wat harde discussies en een verziekte sfeer waardoor sommige Fok!kers boos zijn weggegaan of veel minder zijn gaan posten. Vooral van de oudere generatie vind ik dat jammer. Als iedereen de strijdbijlen begraaft kunnen we met een schone lei verder. *O*

Na de meet is er ook een whatsapp-groepje opgericht. Die was eigenlijk bedoeld om foto’s uit te wisselen, maar het werd veel populairder. Met alle berichten die daarin zijn gepost zou je een stuk of 30 topics (gok ik) kunnen vullen. WA is veel handiger dan een forum, je krijgt een melding op je telefoon wanneer iemand reageert, waardoor mensen ook sneller op elkaar reageren. Het uitwisselen van foto's is ook makkelijker omdat je het niet steeds hoeft te uploaden.

Dit zorgt er natuurlijk voor dat het forum uitdroogt. In het WA-groepje is daarom voorgesteld om het wa-groepje op te heffen of de forumusers uit te nodigen tot de WA-groep. Dat laatste wilden sommigen weer niet omdat ze hun nummer liever privé houden. Sommigen zijn er nu uitgestapt, binnenkort zal het hier wel weer drukker worden. :9
pi_125976471
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:39 schreef Bilge het volgende:
Voor de meet waren er wat harde discussies en een verziekte sfeer waardoor sommige Fok!kers boos zijn weggegaan of veel minder zijn gaan posten. Vooral van de oudere generatie vind ik dat jammer. Als iedereen de strijdbijlen begraaft kunnen we met een schone lei verder. *O*
Wait whut ? :o

Vertel me die roddels :9
pi_125976608
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:41 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, lees de topics voor de meet even terug. :P

Sowieso leuk, oude topics teruglezen. :@
pi_125977225
Spullen die ik vaak ga gebruiken mogen best duur zijn, maar het is absurd dat iets in Australië 99 dollar (75 euro) kost en in NL 134 euro. De oordopjes zien er prachtig uit en het geluid wordt ook zeer goed beoordeeld. Twijfels. ;(
pi_125977455
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:39 schreef Bilge het volgende:
Dit zorgt er natuurlijk voor dat het forum uitdroogt. In het WA-groepje is daarom voorgesteld om het wa-groepje op te heffen of de forumusers uit te nodigen tot de WA-groep. Dat laatste wilden sommigen weer niet omdat ze hun nummer liever privé houden. Sommigen zijn er nu uitgestapt, binnenkort zal het hier wel weer drukker worden. :9
Mijn bedoeling was het niet om er voorgoed uit te stappen zonder iets te zeggen :*.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:04 schreef Bilge het volgende:
Spullen die ik vaak ga gebruiken mogen best duur zijn, maar het is absurd dat iets in Australië 99 dollar (75 euro) kost en in NL 134 euro. De oordopjes zien er prachtig uit en het geluid wordt ook zeer goed beoordeeld. Twijfels. ;(
Als je zo veel geld gaat uitgeven kan je beter voor een on ear headset gaan, prijs/kwaliteit verhoudingen zijn veel beter.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:41 schreef Weissman het volgende:

[..]

:')_!
pi_125977623
Maar ik heb gehoord dat optimus prime een bbq-meet zou organiseren en dat bortecinem ons van adana kebab zou voorzien (zo een belofte had ze toch ooit gemaakt :?)
pi_125977888
quote:
11s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:10 schreef xminator het volgende:

[..]

Mijn bedoeling was het niet om er voorgoed uit te stappen zonder iets te zeggen :*.
Ooh ok. Maar ik had het niet alleen over jou.

quote:
Als je zo veel geld gaat uitgeven kan je beter voor een on ear headset gaan, prijs/kwaliteit verhoudingen zijn veel beter.
Dat is waar. Thuis gebruik is ook een headset, maar buitenshuis kan ik dat echt niet maken. Het heeft een hoog hipster-gehalte en mijn toch al niet zo kleine hoofd wordt daardoor alleen maar groter. :') De kwaliteit van inears is doorgaans minder dan headsets, maar iedereen die de Yamaha's probeert is er lyrisch over.

quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:14 schreef xminator het volgende:
Maar ik heb gehoord dat optimus prime een bbq-meet zou organiseren en dat bortecinem ons van adana kebab zou voorzien (zo een belofte had ze toch ooit gemaakt :?)
:9
pi_125977986
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:21 schreef Bilge het volgende:

[..]
[quote]
Ooh ok. Maar ik had het niet alleen over jou.
Dat ken, maar wilde het even kwijt :D.

quote:
Dat is waar. Thuis gebruik is ook een headset, maar buitenshuis kan ik dat echt niet maken. Het heeft een hoog hipster-gehalte en mijn toch al niet zo kleine hoofd wordt daardoor alleen maar groter. :') De kwaliteit van inears is doorgaans minder dan headsets, maar iedereen die de Yamaha's probeert is er lyrisch over.
Dat is ook de reden waarom ik geen headset gebruik, vind het zo groot en lomp. Vervolgens heb je weer extra ruimte nodig om het de gehele dag bij je te dragen. Wat voor in-ears gebruik je nu dan?
pi_125978187
Van die cheapass dingen die je bij je telefoon krijgt. Het geluid dat daar uitkomt is net een wazig moeras, als ik het vergelijk met mijn headset.

Wat gebruik jij?
pi_125978201
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:45 schreef Bilge het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, lees de topics voor de meet even terug. :P

Sowieso leuk, oude topics teruglezen. :@
ja daaaag :')
pi_125978218
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:31 schreef Weissman het volgende:

[..]

ja daaaag :')
Waarom boycotte jij het topic na de meet eigenlijk? :@
pi_125978283
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:31 schreef Bilge het volgende:

[..]

Waarom boycotte jij het topic na de meet eigenlijk? :@
Ik boycotte het niet. Door mijn situatie toen kon ik niet bij de meet zijn. Al een paar dagen ervoor stopte ik met posten. Daarna ben ik door een paar mensen voor alles en nog wat uitgemaakt, had er daarna even geen zin meer in. Ook druk gehad enzo.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2013 13:34:47 ]
pi_125978455
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:33 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik boycotte het niet. Door mijn situatie toen kon ik niet bij de meet zijn. Daarna ben ik door een paar mensen voor alles en nog wat uitgemaakt, had er daarna even geen zin meer in. Ook druk gehad enzo.
Ooh ok. Ik dacht dat je je schaamde ofzo. :P Maar goed, laten we geen oude koeien uit de sloot halen. Mooi dat je hier weer post. O+

Mag je al weer trainen in de gym?
pi_125978503
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:39 schreef Bilge het volgende:
Ooh ok. Ik dacht dat je je schaamde ofzo. :P
Ik ? _O-

quote:
Maar goed, laten we geen oude koeien uit de sloot halen.
Goed idee ^O^

quote:
Mooi dat je hier weer post. O+
Het is maar tijdelijk ;) ben zo weer weg.

quote:
Mag je al weer trainen in de gym?
Yep, sinds een maandje weer *O*
pi_125978551
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:30 schreef Bilge het volgende:
Van die cheapass dingen die je bij je telefoon krijgt. Het geluid dat daar uitkomt is net een wazig moeras, als ik het vergelijk met mijn headset.

Wat gebruik jij?
Bij sommige telefoontjes ontvang je wel kwalitatieve oortjes hoor (samsung in het verleden en sony nu). Ik gebruik: awei es900i en tijdelijk altec lansing muzx. Goedkoop en beter dan dit zul je niet zo snel vinden..
pi_125979233
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:40 schreef Weissman het volgende:
Het is maar tijdelijk ;) ben zo weer weg.
-O-
Werkvakantie in een kibboets?
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:40 schreef Weissman het volgende:
Yep, sinds een maandje weer *O*
Mooi. Eet het ijzer op. :9
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:42 schreef xminator het volgende:

[..]

Bij sommige telefoontjes ontvang je wel kwalitatieve oortjes hoor (samsung in het verleden en sony nu). Ik gebruik: awei es900i en tijdelijk altec lansing muzx. Goedkoop en beter dan dit zul je niet zo snel vinden..
De Sony MH1C bedoel je zeker. De prijs is aardig en op head-fi.org krijgt die een gematigd positieve beoordeling, maar die gasten zijn muziekfreaks die honderden dollars besteden aan de beste headsets om geen enkel detail te missen, zo veeleisend ben ik ook weer niet. Ik zal de reviews doornemen, misschien koop ik hem. Over de awei en de altec zijn ze heel ontevreden, blijkbaar zijn jouw oren gewend aan minder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')