'ze lijkt op een man' godverdommequote:Op zondag 28 april 2013 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
eerste was met oud en nieuw, ze kwam uit de wc (ik stond voor de wc) en opeens klapte de deur op mn wang en toen wilde ik een zoentje op mn wang als excuus en voor je t wist zaten we te tongen.iedereen vroeg aan mij waarom ik dat deed. ik zo: 'ze lijkt op een man'
en de tweede was paar weken daarna, toen wilde ze iemand scoren en toen opperde ik mezelf maar op.
kom klappen dan bosaapquote:Op zondag 28 april 2013 22:12 schreef jordyqwerty het volgende:
alsof etsu het erg vindt hoer te worden genoemdgrootste aandachtsslet hier op FOK!
billen blijvenquote:Op zondag 28 april 2013 22:15 schreef Etsu het volgende:
omg die ttik voel me baas.
maar die billen moet uit OP, want daarmee wil ik niet geconfronteerd worden met zo'n TT.
quote:
ja en toen kregen we ruzie en daarna heb ik d'r niet meer gesproken.quote:Op zondag 28 april 2013 22:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
'ze lijkt op een man' godverdomme![]()
ja nu wil ik jou niet meer kusjes geven
straks lijk ik ook op een man
wat ben je toch subtielquote:Op zondag 28 april 2013 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja en toen kregen we ruzie en daarna heb ik d'r niet meer gesproken.
quote:Op zondag 28 april 2013 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil die billen zo graag voelen, damn
quote:Op zondag 28 april 2013 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil die billen zo graag voelen, damn
Dat kun je toch ook niet maken?quote:Op zondag 28 april 2013 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja en toen kregen we ruzie en daarna heb ik d'r niet meer gesproken.
Gouda.quote:Op zondag 28 april 2013 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
JA JONGE IK WAS NET IN GOUDA, BINNEN 1 UUR VANDAAN JEWEET
ohquote:Op zondag 28 april 2013 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je mij een beetje kent, weet je dat het gewoon een grapje is.
okquote:Op zondag 28 april 2013 22:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het gaat meer om de persoon die de opmerking maakt
quote:Op zondag 28 april 2013 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Terechte klacht. Altijd gezeik met NS in Gouda.
ga op kamers dan, gaan we stappen en dan ken je me een stuk beterquote:Op zondag 28 april 2013 22:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ohDan ken ik jou nog niet goed genoeg
ik ben je zat geloof me nou ik heb het echt gehadquote:Op zondag 28 april 2013 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
godverdomme nou is het klaar ik ben je helemaal spuugzat, sodemieter een teringeind op
quote:Op zondag 28 april 2013 22:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ben je zat geloof me nou ik heb het echt gehad
het leven is geen spel het leven is geen wedden dat
en dan naar die gaybars zeker, dan denkt iedereen dat ik homo ben omgquote:Op zondag 28 april 2013 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga op kamers dan, gaan we stappen en dan ken je me een stuk beter
quote:Op zondag 28 april 2013 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
godverdomme nou is het klaar ik ben je helemaal spuugzat, sodemieter een teringeind op
quote:Op zondag 28 april 2013 21:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als het je niet aanstaat ga je zelf maar weg![]()
![]()
![]()
![]()
ik geef het toe vuile bitch je hebt me echt genaktquote:Op zondag 28 april 2013 22:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ben je zat geloof me nou ik heb het echt gehad
het leven is geen spel het leven is geen wedden dat
Sowieso gaybars.quote:Op zondag 28 april 2013 22:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
en dan naar die gaybars zeker, dan denkt iedereen dat ik homo ben omg
pff dan geen oogknipquote:Op zondag 28 april 2013 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
morgen maar eens biertje halen bij een andere bar, je kan mn rug op
quote:Op zondag 28 april 2013 22:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik geef het toe vuile bitch je hebt me echt genakt
NU HEB JE SPIJT MAAR JE HOEFT NIET MEER TE BELLEN SCHAT
ali bquote:Op zondag 28 april 2013 22:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik geef het toe vuile bitch je hebt me echt genakt
nog iets nog iets je hoeft niet meer te bellen schat
hiihhihi leuk togg?quote:Op zondag 28 april 2013 22:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
en dan naar die gaybars zeker, dan denkt iedereen dat ik homo ben omg
Ja, mensen zoals Etsuquote:Op zondag 28 april 2013 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sowieso gaybars.Lopen altijd rare figuren rond als ik langsloop.
-10 respect voor geilen op de tweelingbroer van jamaiquote:Op zondag 28 april 2013 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet voor jou bestemd, meer voor rezanika
En dat zijn dan vaak super mainstream dingen die iedereen zou moeten kennenquote:Op zondag 28 april 2013 22:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
altijd tijdens uitgaan als er een nummer komt die je niet kent en iedereen zingt mee en jij staat daar zo
tuduu [ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 april 2013 22:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
-10 respect voor geilen op de tweelingbroer van jamai
dat betekent dat je een goede muzieksmaak hebt en superieur bent aan iedereenquote:Op zondag 28 april 2013 22:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
altijd tijdens uitgaan als er een nummer komt die je niet kent en iedereen zingt mee en jij staat daar zo
tuduu [ afbeelding ]
Ik weet nog toen de hele kroeg meezong met Wonderwall en jij het niet kende.quote:Op zondag 28 april 2013 22:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
tuduu [ afbeelding ]
Daarom altijd Dettol mee.quote:Op zondag 28 april 2013 22:25 schreef Etsu het volgende:
omg ik ben in assen, dat betekent nog een kwartiertje en dan lopen naar home en dan dan dan kan ik eindelijk pissen want ik weiger in de trein te pissen want vies en kan mn huidje niet aan
bij wonderwall ofzo zekerquote:Op zondag 28 april 2013 22:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
tuduu [ afbeelding ]
als je een beetje lenig bent pis je in je eigen muil en slik je alles doorquote:Op zondag 28 april 2013 22:25 schreef Etsu het volgende:
omg ik ben in assen, dat betekent nog een kwartiertje en dan lopen naar home en dan dan dan kan ik eindelijk pissen want ik weiger in de trein te pissen want vies en kan mn huidje niet aan
Godverdomme, wat ben jij ook een wijf.quote:Op zondag 28 april 2013 22:25 schreef Etsu het volgende:
Ik zag hem ook al voorbij komen.quote:
is mn mond ook meteen schoon hihiquote:Op zondag 28 april 2013 22:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als je een beetje lenig bent pis je in je eigen muil en slik je alles door
quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet nog toen de hele kroeg meezong met Wonderwall en jij het niet kende.
kom hier, ik neuk je aarsch helemaal kapotquote:Op zondag 28 april 2013 22:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Godverdomme, wat ben jij ook een wijf.
LEUGENS KEIHARDE LEUGENS!quote:Op zondag 28 april 2013 22:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
die ken ik wel want oasis is fijn
en dan staan al mijn vrienden erbij als sukkels
wonderwall ken ik wel?quote:Op zondag 28 april 2013 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet nog toen de hele kroeg meezong met Wonderwall en jij het niet kende.
Dat groepje Beady Eye van Liam Gallagher is om te huilenquote:Op zondag 28 april 2013 22:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
die ken ik wel want oasis is fijn
en dan staan al mijn vrienden erbij als sukkels
Nee, jij scheert je aars, dus jij mag bottomboii spelen.quote:Op zondag 28 april 2013 22:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
kom hier, ik neuk je aarsch helemaal kapot
We hebben het over een jaar terug. Goed om te zien dat je je muzikale kennis hebt bijgeschaafd.quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 22:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoezo is dat raar? Ik ken Wonderwall niet hoor...
IK WIL TOP ZIJN VERDOMMEquote:Op zondag 28 april 2013 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, jij scheert je aars, dus jij mag bottomboii spelen.
doe er eens wat aan danquote:Op zondag 28 april 2013 22:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoezo is dat raar? Ik ken Wonderwall niet hoor...
Moet je je aars niet scheren. Zelfs Trollie is nog meer top dan jij geloof ik.quote:
Smoesjes, smoesjes.quote:Op zondag 28 april 2013 22:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
JONGE KOM MIJ TESTEN
snuf stond bij mij dus wss was ik afgeleid
Nee valt wel meequote:Op zondag 28 april 2013 22:28 schreef Etsu het volgende:
maar paxje, zo vrouwelijk ben ik toch ook weer niet?
Van jou moet iedereen weggaan, en als iedereen dan weg is ga je janken dat ze terug moeten komen.quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 22:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
JONGE KOM MIJ TESTEN
snuf stond bij mij dus wss was ik afgeleid
wees maar eerst zeker van je zaak dat ik m'n aarsch scheer.quote:Op zondag 28 april 2013 22:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je je aars niet scheren. Zelfs Trollie is nog meer top dan jij geloof ik.
Zit kern van waarheid in. Dat hoort bij homo zijn.quote:Op zondag 28 april 2013 22:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Van jou moet iedereen weggaan, en als iedereen dan weg is ga je janken dat ze terug moeten komen.Kies, gvd.
quote:Op zondag 28 april 2013 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Topic gaat over mij, weet je zeker dat je hier wilt zijn?
quote:
Leugenaars moeten ook bottom zijn, dus bottom ben je sowieso.quote:Op zondag 28 april 2013 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
wees maar eerst zeker van je zaak dat ik m'n aarsch scheer.
In welke zin?quote:Op zondag 28 april 2013 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
etsu ik ben zo benieuwd hoe jij in het echt bent
Eh, nee.quote:Op zondag 28 april 2013 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zit kern van waarheid in. Dat hoort bij homo zijn.
gewoon qua gedragquote:Op zondag 28 april 2013 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
In welke zin?
Ik kan mezelf wel gaan ophemelen, maar dat heeft niet zoveel zin.![]()
Als je details wilt, verwijs ik je naar Pax en/of Jordy.
Gewoon doorgaan met wat je doet.quote:Op zondag 28 april 2013 22:34 schreef Ezell het volgende:
Oemf, ik zit nu echt zo erg te kloten met mijn studieroute. Mijn vader gaat pissig zijn.![]()
Meer mix.quote:Op zondag 28 april 2013 22:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gewoon qua gedrag
of je stil en rustig bent of heel luid en druk
how many special people changequote:Op zondag 28 april 2013 22:33 schreef jordyqwerty het volgende:
stand up beside the fireplace
take that look from off your face
cause you ain't ever gonna burn my heart out
AND SOOOOOOOOO Sally can wait, she knows it's too late as we're walking on by
her soul slides away, but don't look back in anger
I heard you say
Mooi man.quote:Op zondag 28 april 2013 22:33 schreef jordyqwerty het volgende:
stand up beside the fireplace
take that look from off your face
cause you ain't ever gonna burn my heart out
AND SOOOOOOOOO Sally can wait, she knows it's too late as we're walking on by
her soul slides away, but don't look back in anger
I heard you say
Moet ik nu gaan fappen op plaatjes van vrouwen?quote:
Deed ik al, je was gewoon m'n minnares.quote:Op zondag 28 april 2013 22:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
goedzo, nu kan je je op mij focussen
Ja, dan meer mannen voor mij.quote:Op zondag 28 april 2013 22:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet ik nu gaan fappen op plaatjes van vrouwen?
http://www.play.com/Music(...)ucts&urlrefer=searchquote:Op zondag 28 april 2013 22:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
how many special people change
how many lives are living straaaaange?????
where were you while we were getting high????
SOMEEEEEDAAAAAY YOU WIIIIIIIIIIIIIIL FIIIIIIIIIIIIND MEEEEEEEE
CAAAAAAAUUUUGHT BENEAAAAAAAAAATH A LAAAAAAAAAAAANDSLIIIIIIIIIIIIDE
IN AAAAAAA CHAMPAAAAAAAAAAAGNE SUPERNOVAAAAAAA IN THE SKYYYYYYYYYYYYYYYY
Ik kan wel heel rustig en stil zijn als ik je niet goed ken, maar als ik je eenmaal ken, dan blaat ik aan een stuk door.quote:
brent-you say 'what a beautiful face', i say 'if you like it so much, just cut it off and keep it for yourself'. im tired of this look, this face, myself. no matter what i do, i always find myself staring at myself. i don't need that anymore.i try to find the love for myself, but i look in all the wrong mirrors. nothing is what i want to see. forced images, distorted views. i don't want to be who i am, i just want to be what you love and i hope you see through me...say something!quote:Op zondag 28 april 2013 22:35 schreef Trollscience het volgende:
i will commit suicide at the very peak of our desperate love. so it will never get the chance to weaken or fade.
and you will do the same only to immortalize our unified hearts. and so that every moment and memory will remain fresh in both of our minds.
and this will be ours. forever like the stars.
Samequote:Op zondag 28 april 2013 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan wel heel rustig en stil zijn als ik je niet goed ken, maar als ik je eenmaal ken, dan blaat ik aan een stuk door.
Oh dat is ook wel leuk natuurlijkquote:Op zondag 28 april 2013 22:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar wel met duizend reisjes naar het buitenland.
Wij zijn gewoon voor elkaar bestemd.quote:Op zondag 28 april 2013 22:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Same
als ik me eenmaal comfortabel voel breekt de hel los
And every moment I lose without you, fighting interference between my mind and the tip of my tongue, I am lost. Tripping over my words, over insanity, racking my every thought, drowning this conviction behind an apathetic mask. A numberless cigarette lit twixt my fingers, burning like the fire that beauty held in your eyes, piercing me like a conscience, shattering the glass of memory reflecting my imperfections, smoldering bridges sinking behind me in hopes for a second chance. So embrace me, dreams, for you are mine; awake to a whirlwind staying swift through my fingers, my dream of you was all I had. So give me a heart where I can't feel, for all I need in my life is that which eludes me, that which I let get away, remaining a haunting thought of what could have been.quote:Op zondag 28 april 2013 22:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
brent-you say 'what a beautiful face', i say 'if you like it so much, just cut it off and keep it for yourself'. im tired of this look, this face, myself. no matter what i do, i always find myself staring at myself. i don't need that anymore.i try to find the love for myself, but i look in all the wrong mirrors. nothing is what i want to see. forced images, distorted views. i don't want to be who i am, i just want to be what you love and i hope you see through me...say something!
adam-The odds are stacked against us. Motivated by my own desire. You only get one chance...so scream itloud. Say something while you can.
cory-cryptic tounges tied too tight too speak, failure wrecks the lives of those too weak, the time is now the place is here, let go of everything you fear...say something!
ryan-i guess il pick a new direction...this isnt what i thought it was..its hard to remember when you never stop moving.....il catch the next one.....but thanks for asking...say something!!!
dan-We know that youre watching us,we know that your judging us,we know that your dying just like us,so what the fuck? you have something to say? well you have your chance right now.what would you do,what would you say?what would you do today? i wanna Know,did you live it up? i wanna know..did you make love or did you fuck her, did you do everything that you wanted to, did you make love or did you fuck her?did you take the half or the whole? i want to know,this is your fucking life now. these things are Hazy,Knda shitty sometimes,but we gotta live it up,gotta do what the fuck we wanna do cause this is our lives,what do we have to lose?Heres your chance,just fucking say,say something,say anything,say something!
Prachtig protestlied.quote:
geen haar op mn hoofd dat overweegt om met pax te dansenquote:Op zondag 28 april 2013 22:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als ik jou ga meeten gaat etsu mee en dan gaan wij jou van beide kanten grinden
every day of my life gets harder and harder,quote:Op zondag 28 april 2013 22:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
And every moment I lose without you, fighting interference between my mind and the tip of my tongue, I am lost. Tripping over my words, over insanity, racking my every thought, drowning this conviction behind an apathetic mask. A numberless cigarette lit twixt my fingers, burning like the fire that beauty held in your eyes, piercing me like a conscience, shattering the glass of memory reflecting my imperfections, smoldering bridges sinking behind me in hopes for a second chance. So embrace me, dreams, for you are mine; awake to a whirlwind staying swift through my fingers, my dream of you was all I had. So give me a heart where I can't feel, for all I need in my life is that which eludes me, that which I let get away, remaining a haunting thought of what could have been.
Can you feel my beating heart? Buried beneath the backyard- the place we used to live, where we stood on our own. We were rooted in this home. Where we exhaled our last breath and watched the summer fade to blackness.
We held our hands tight and spoke softly of the distance, as to which our hearts were to lie. And the night kissed us softly on the cheek and we each, the trees bowed before our knees as to exact the point of growing fond of the memories we would never let die.
Can you feel my beating heart? Buried beneath the backyard- the place we used to live, where we stood on our own. We were rooted in this home. Where we exhaled our last breath and watched the summer fade to blackness.
I will let you go if you want me to.
2skramz4u x
nee je danst tegen hem aanquote:Op zondag 28 april 2013 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen haar op mn hoofd dat overweegt om met pax te dansen
Ik moest googlen en toen kwam ik hier op:quote:Op zondag 28 april 2013 22:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als ik jou ga meeten gaat etsu mee en dan gaan wij jou van beide kanten grinden
hahaquote:Op zondag 28 april 2013 22:39 schreef Etsu het volgende:
op het werk ben ik altijd zó druk en krijgen mn collegas koppijn van mij.
maar mn baas klaagt niet, want ik werk gewoon door en ben altijd ruim op tijd af.
Die kop is geweldig.quote:Op zondag 28 april 2013 22:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik moest googlen en toen kwam ik hier op:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
jawel.quote:
geen haar datquote:Op zondag 28 april 2013 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen haar op mn hoofd dat overweegt om met pax te dansen
badassquote:Op zondag 28 april 2013 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
jawel.
van de week een collega; 'ik wil mijn naam niet meer horen, dus stil nu!'
toen ging ik gewoon van d'r achternaam aanspreken.
no problemoquote:Op zondag 28 april 2013 22:40 schreef Etsu het volgende:
omg ik ben in groningen, even uitstappen en lopen naar huis
hou van jullie allemaal dankjewel dat jullie mn avond hebben gevuld zodat ik me niet hoefde te vervelen oxoxoxoxxxoxoxoxx
I've got my eyes open wide, and they're facing forward. After a year of discovery, I have discovered: I'm something. More than my past regrets, or the things I'm not yet, I know I'm still a monster but I'm making progress. I've found purpose since the apple orchard. You and me, and all our routines, is all I need to be happy. But you're so scared of who you are, and how you might break us apart, that it's "for the best" to leave, and stop while we're ahead. But If you leave without me, who's gonna kiss me in the mornings? If you leave without me, who's gonna listen to my stories? If you leave without me, who's gonna show me how the world works? So don't leave without me, let's see if we're still compatible. Don't be scared you'll break my heart. I adore for who you are. So sink or swim, I'm by your side. Let's be best friends for the rest of our lives. It's for the best.quote:Op zondag 28 april 2013 22:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
every day of my life gets harder and harder,
but i must continue trying and quit lying to myself
(and theres been settling done)
i'll try but i may fall
(because i could find no better)
a little time to be alone.
i know this sounds so selfish.
there is more to life than being content.
-------------------------------------------------------
despair will hold a place in my heart
a bigger one that you do do do
and i will always be nicer to the cat
than i am to you you you you
dear God, i hate myself
dear God, i hate myself
and i will never be happy
and i will never feel normal
don't ask me is this line is about you
what do they do there tonite tonite?
why do they go there alright alright?
why do they live there tonite tonite?
and why do they live at all alright alright?
dear God, i hate myself
dear God, i hate myself
why do they live there tonite tonite?
and why do they live at all alright alright?
flip off the mirror as protest
who the F-word are you you you?
dear God, i hate myself
dear God, i hate myself
opwindendquote:Op zondag 28 april 2013 22:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik moest googlen en toen kwam ik hier op:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
sad sad lied voor jouquote:Op zondag 28 april 2013 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
ga weg met die semi depressieve teksten
quote:Op zondag 28 april 2013 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
"semi"quote:Op zondag 28 april 2013 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dat denkt iedereen die jou tegenkomt, FYI.quote:Op zondag 28 april 2013 22:44 schreef Etsu het volgende:
Of als ik Pax zie en die naast me komt zitten: 'wat mot je hier?'
Ik
The snow cracks under your feet on the fragile wood of our back stairs. And I'm sitting alone wrapped in crawl spaces and the broken melodies heard through thin walls, through thin walls.quote:Op zondag 28 april 2013 22:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
I've got my eyes open wide, and they're facing forward. After a year of discovery, I have discovered: I'm something. More than my past regrets, or the things I'm not yet, I know I'm still a monster but I'm making progress. I've found purpose since the apple orchard. You and me, and all our routines, is all I need to be happy. But you're so scared of who you are, and how you might break us apart, that it's "for the best" to leave, and stop while we're ahead. But If you leave without me, who's gonna kiss me in the mornings? If you leave without me, who's gonna listen to my stories? If you leave without me, who's gonna show me how the world works? So don't leave without me, let's see if we're still compatible. Don't be scared you'll break my heart. I adore for who you are. So sink or swim, I'm by your side. Let's be best friends for the rest of our lives. It's for the best.
Of mij negeren bij tentamenhalquote:Op zondag 28 april 2013 22:44 schreef Etsu het volgende:
Of als ik Pax zie en die naast me komt zitten: 'wat mot je hier?'
Ik
Als jij mij zou tegenkomen, ging je als een haasje vandoor.quote:Op zondag 28 april 2013 22:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen die jou tegenkomt, FYI.
Dat gevoel heb ik ook vaakquote:Op zondag 28 april 2013 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als jij mij zou tegenkomen, ging je als een haasje vandoor.
O, ik dacht een shop geven.quote:Op zondag 28 april 2013 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als jij mij zou tegenkomen, ging je als een haasje vandoor.
hartverwarmendquote:Op zondag 28 april 2013 22:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
toen ik VA ging meeten liep ik vanaf de achterkant naar hem toe en deed ik mijn arm in zijn arm en gaf ik hem een hartaanval
de jongen was zenuwachtig zo lief
Oh vorige week?quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 22:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
toen ik VA ging meeten liep ik vanaf de achterkant naar hem toe en deed ik mijn arm in zijn arm en gaf ik hem een hartaanval
quote:Op zondag 28 april 2013 22:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
Noem een leuke schopstad zou ik zeggen.quote:
Misschien ben je wel heel lelijk?quote:Op zondag 28 april 2013 22:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
Gewoon zeggen dat ie zn bek moet houden en je zelf wel even rondkijktquote:Op zondag 28 april 2013 22:48 schreef Paxcon het volgende:
Ik word altijd zo ongemakkelijk van opdringerige verkopers in een winkel
groningen it isquote:Op zondag 28 april 2013 22:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Noem een leuke schopstad zou ik zeggen.
quote:Op zondag 28 april 2013 22:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
The snow cracks under your feet on the fragile wood of our back stairs. And I'm sitting alone wrapped in crawl spaces and the broken melodies heard through thin walls, through thin walls.
Please, forgive me. I just want you to stick around, stick around long enough to realize that I'm, that I'm worth all of the trouble that I cause because I'm sure that I will fuck this all up somehow so dont let me get away, let me get away.
I think of all those nights alseep in our bed swearing we will always be this close, always be this close, always be this close, always be, always be, always be this close.
Flesh to flesh heart to heart I will never let this go.
I will never let this go. I will never let you go. I will...I will..never...let..you go.
I swear that I would love you forever.
So when it all passes will you still run your fingers, your fingers through my hair and trace my lips with your hands.
We will still watch our shadows dance on poloroids and loose leaf paper and I dont want you to be scared anymore because even though I hear angels calling my name it is you they are sending me, are sending me to, are sending me to, they are sending me to you, they are sending me to you. They are sending me, are sending me, to you, sending me to you, sending me to you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is geen optiequote:Op zondag 28 april 2013 22:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Misschien ben je wel heel lelijk?
Neequote:Op zondag 28 april 2013 22:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh vorige week?
Gast ik was the walking dead aan t kijken, veel leuker dan tegen jouw rotkop aankijken.
Ja, maar ik had een keer een die vanalles tevoorschijn trok om te vragen wat ik er van vondquote:Op zondag 28 april 2013 22:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ie zn bek moet houden en je zelf wel even rondkijkt
Deal. Is toch maar 3 uur met de trein vanaf waar ik nu ben.quote:Op zondag 28 april 2013 22:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
te dichtbij wut
nou kom morgen langs zou ik zeggen
quote:Op zondag 28 april 2013 22:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ben ik niet zeker of je sarcastisch bent of..quote:Op zondag 28 april 2013 22:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Deal. Is toch maar 3 uur met de trein vanaf waar ik nu ben.
quote:Op zondag 28 april 2013 22:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]matigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen die drie uur is serieus.quote:Op zondag 28 april 2013 22:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nu ben ik niet zeker of je sarcastisch bent of..
quote:Op zondag 28 april 2013 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, maar ik had een keer een die vanalles tevoorschijn trok om te vragen wat ik er van vondEcht WTF.
Heb geprobeerd zo snel mogelijk daar weg te komen.
Oh dat was triljoen jaar geledenquote:Op zondag 28 april 2013 22:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
NeeToen zat jij buiten te roken daar en toen zwaaide ik en toen negeerde je mij. En je postte het ook nog triomfantelijk op FOK!
Ben ik te beleefd voorquote:Op zondag 28 april 2013 22:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Dan draai ik me gewoon om en loop ik weg
Ik zit mobiel.quote:Op zondag 28 april 2013 22:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wow ik heb ook echt geen fobo of duizend keer in US gepost
Ga zelf drie uur in de trein zitten.quote:Op zondag 28 april 2013 22:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nou pff zomaar valse hoop geven
quote:Op zondag 28 april 2013 22:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
matigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg je dan ook allemaal DM's van die hopeloze 40-ers die je willen hosselen?quote:Op zondag 28 april 2013 22:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wow ik heb ook echt geen fobo of duizend keer in US gepost
Grapje, durf ik ook nietquote:Op zondag 28 april 2013 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben ik te beleefd voor
Ik ben echt een pussy merk ik.
Kom dan.quote:Op zondag 28 april 2013 22:56 schreef Etsu het volgende:
Ezell, ik wil best met je in Amsterdam shoppen, nooit echt gedaan eigenlijk.
quote:Op zondag 28 april 2013 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou en, ik ben er nog steeds woedend over.
niet ontzettend vaak ofzoquote:Op zondag 28 april 2013 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Krijg je dan ook allemaal DM's van die hopeloze 40-ers die je willen hosselen?
Oh, valt me nog mee dan hoeveel kansloze types hier zitten.quote:
Ezelldorpquote:Op zondag 28 april 2013 23:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alsof ik daar dan standaard altijd ben.Ik ben ook regelmatig in Amsterdam en Ezelldorp.
veel te fer :Squote:Op zondag 28 april 2013 23:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kom mij bezichtigen
KOMT DAT ZIEN
Ja, moet tot ongeveer 9 uur werken.quote:Op zondag 28 april 2013 23:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Savonds?
Ik ga pas savonds met 2 vriendinnen dus geen tijd.
lol piepstemquote:Op zondag 28 april 2013 23:04 schreef Trollscience het volgende:
lijkt me opzich best cool om dv te ontmoeten met haar dolle piepstemmetje en accent
Wat voor accent heb jij?quote:Op zondag 28 april 2013 23:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lol piepstem
kan je die video nog herinneren
ROALD GA DANSEN
Misschien ben ik dan ook op CS. Geen idee hoelaat we erheen gaan, iig savonds.quote:Op zondag 28 april 2013 23:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Rond half 10 wel.
[..]
Soms.Maar dan niet op jouw manier
goede fideoquote:Op zondag 28 april 2013 23:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lol piepstem
kan je die video nog herinneren
ROALD GA DANSEN
Ik zwaai wel even als ik je zie. Niet te missen, zo'n lange gozer.quote:Op zondag 28 april 2013 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien ben ik dan ook op CS. Geen idee hoelaat we erheen gaan, iig savonds.
Het zou maar net mijn buurman zijn.quote:Op zondag 28 april 2013 23:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Iemand heeft net een kamer daar en die ga ik bezichtigen
Nee ga ik nu even vragenquote:Op zondag 28 april 2013 23:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zwaai wel even als ik je zie. Niet te missen, zo'n lange gozer.
[..]
Het zou maar net mijn buurman zijn.![]()
![]()
Weet je waar ongeveer?
Ja en klopt.quote:Op zondag 28 april 2013 23:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Praat jij ABN dan? je komt uit stadskanaal toch?
Een bouwmarktquote:Op zondag 28 april 2013 23:08 schreef Etsu het volgende:
DV, weet jij waar ik ergens (verhuis)dozen kan halen? Ik zie nooit dozen oid bij de AH.
quote:Op zondag 28 april 2013 23:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja zuid groningers zijn meestal minder boers.
hgz-sapp/veendam/stadskanaal/ter apel enzo
Werkelijk waar geen ideequote:Op zondag 28 april 2013 23:08 schreef Etsu het volgende:
DV, weet jij waar ik ergens (verhuis)dozen kan halen? Ik zie nooit dozen oid bij de AH.
Mwuh. Ik vraag René wel.quote:Op zondag 28 april 2013 23:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Werkelijk waar geen idee
zoek eens op the interwebz
*lacht*quote:Op zondag 28 april 2013 23:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh shit wat dom
Ik dacht dat zeist een buurt was in utrecht.
begin maar met lachen
Ligt net ten oosten van Utrecht.quote:Op zondag 28 april 2013 23:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh shit wat dom
Ik dacht dat zeist een buurt was in utrecht.
begin maar met lachen
Ik ga niet naar Stadskanaal voor een paar verhuisdozenquote:Op zondag 28 april 2013 23:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je moet naar een bouwmarkt vriend. Wij hebben van die dingen met Praxis erop hier liggen.
In het centrum?quote:Op zondag 28 april 2013 23:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee hij woont wel echt in de stad
Praxis zit ook in de stadquote:Op zondag 28 april 2013 23:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga niet naar Stadskanaal voor een paar verhuisdozen
Want alleen in Stadskanaal is een praxis?quote:Op zondag 28 april 2013 23:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga niet naar Stadskanaal voor een paar verhuisdozen
huhuhquote:
Op jouw brein.quote:Op zondag 28 april 2013 23:16 schreef Paxcon het volgende:
Waar slaat die 'voordat je reageert' op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |