SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Zeker gaaf, erg heul veul motoren hierquote:Op zondag 28 april 2013 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn plannen zijn alweer gewijzigd
[..]
Dat kan ook
[..]
Oh gaaf!
Goed plan welquote:Op zondag 28 april 2013 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
Kan ik lang gaan zoeken...@ TT
Ik heb ook geen vriendendus ja
Ik haal een fruitbiertje en dan ga ik in mijn tuin zitten en genieten van het zonnetje
Denk dat ik dat ga doen
Nopequote:
Ik ben er niet dus het zal wel meevallen met die gezelligheidquote:Op zondag 28 april 2013 22:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zeker gaaf, erg heul veul motoren hier. En gezelligheid
.
Oh....okquote:
We gaan met een groepje naar een strandje waarschijnlijk. Bier koelen in de rivier en gewoon gezelligheidquote:
Dat kan ook natuurlijkquote:Op zondag 28 april 2013 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We gaan met een groepje naar een strandje waarschijnlijk. Bier koelen in de rivier en gewoon gezelligheid
Dat kan anders ook enorm gezellig zijn hoorquote:Op zondag 28 april 2013 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We gaan met een groepje naar een strandje waarschijnlijk. Bier koelen in de rivier en gewoon gezelligheid
Ik ken ons. Tegen de tijd dat het dinsdag is zijn die plannen alweer een keer of 80 gewijzigdquote:Op zondag 28 april 2013 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan anders ook enorm gezellig zijn hoor
quote:Op zondag 28 april 2013 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken ons. Tegen de tijd dat het dinsdag is zijn die plannen alweer een keer of 80 gewijzigd
Ach,...je kan altijd nog deze kant op komen....quote:Op zondag 28 april 2013 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken ons. Tegen de tijd dat het dinsdag is zijn die plannen alweer een keer of 80 gewijzigd
Als er 1 ding is wat ik de afgelopen 15 jaar heb geleerd dan is het toch wel dat je onmogelijk met de trein naar Amsterdam kan op Q-dayquote:Op zondag 28 april 2013 22:16 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ach,...je kan altijd nog deze kant op komen....
Captain Obviousquote:Op zondag 28 april 2013 22:16 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ach,...je kan altijd nog deze kant op komen....
Mwah zal wel goed komen met al die harige biker mensenquote:Op zondag 28 april 2013 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben er niet dus het zal wel meevallen met die gezelligheid
Jij bent ook welkom hoor....quote:
Het mooiste was dat ze onderweg waren naar Rotterdam om daar Q-day te vieren en halverwege zijn omgedraaid en naar Eindhoven zijn gegaan.quote:
hihihihi je zei komenquote:Op zondag 28 april 2013 22:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah zal wel goed komen met al die harige biker mensen.
Je kunt ook komen.
Met mn badeendje?quote:Op zondag 28 april 2013 22:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah zal wel goed komen met al die harige biker mensen.
Je kunt ook komen.
Hihi jaquote:
Die bbq in emmen was wel baas trouwensquote:Op zondag 28 april 2013 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het mooiste was dat ze onderweg waren naar Rotterdam om daar Q-day te vieren en halverwege zijn omgedraaid en naar Eindhoven zijn gegaan.
Geen idee waarom maar het was wel prachtig![]()
Ik was daar niet bij, ik zat toen gevangen in Emmen
Dat was een leuk feestje hequote:Op zondag 28 april 2013 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die bbq in emmen was wel baas trouwens
Uiteraardquote:
Je gaat steeds meer als de ideale man klinken mookjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |