Ben je buiten geweest?quote:
nee zuurstof is engquote:
quote:
ik heb zowaar vandaag de andere kant van Nederland helemaal gezienquote:
Dat noem je de andere kant van Nederland? Vanuit Den Haag is Delfzijl zo'n beetje de andere kant van Nederland.quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik heb zowaar vandaag de andere kant van Nederland helemaal gezienvan Den Haag naar Eindhoven en terug
ja maar ik houd niet van auto rijden dus als ik dan 100km ofzo moet dan vind ik dat al ver.quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat noem je de andere kant van Nederland? Vanuit Den Haag is Delfzijl zo'n beetje de andere kant van Nederland.
OK, dat kan... - Maar noem het dan niet de andere kant van Nederlandquote:Op dinsdag 30 april 2013 01:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja maar ik houd niet van auto rijden dus als ik dan 100km ofzo moet dan vind ik dat al ver.
het is richting duitse grens...ik vind het de andere kantquote:Op dinsdag 30 april 2013 01:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
OK, dat kan... - Maar noem het dan niet de andere kant van Nederland
Eindhoven? Dat ligt dichter bij België dan bij Duitsland...quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
het is richting duitse grens...ik vind het de andere kant
wacht...we doen dit gesprek morgen even over als ik wakker ben en geen alcohol in mijn lichaam hebquote:Op dinsdag 30 april 2013 01:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eindhoven? Dat ligt dichter bij België dan bij Duitsland...
Dat is misschien een ideequote:Op dinsdag 30 april 2013 01:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
wacht...we doen dit gesprek morgen even over als ik wakker ben en geen alcohol in mijn lichaam heb
Een knobbel-zesje?quote:Op dinsdag 30 april 2013 02:30 schreef Drugshond het volgende:
Er zit een knobbel6je , en die help je zo uit de puree (twijfel tussen 2 of 1 r's - 1 dus.)
sp3c kent mij...wel lang geleden maar zet ons niet achter een bar.(la la la)quote:Op dinsdag 30 april 2013 02:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een knobbel-zesje?
Of is dit een verkapt eerbetoon aan sp3c?
Wat heeft een kwaliteitsmuzikant als Billy Joel te maken met een aan lager wal geraakte NWS-mod?quote:Op dinsdag 30 april 2013 02:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
sp3c kent mij...wel lang geleden maar zet ons niet achter een bar.(la la la)
Gaan we persoonlijk worden. Quallo... be my game.quote:Op dinsdag 30 april 2013 02:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat heeft een kwaliteitsmuzikant als Billy Joel te maken met een aan lager wal geraakte NWS-mod?
Dat moet je met een korrel zout nemen. Ik lul alleen de tijd maar vol, zodat ik een nieuw deeltje kan openenquote:Op dinsdag 30 april 2013 02:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gaan we persoonlijk worden. Quallo... be my game.
Een fly-by? Ik weet niet eens wat dat is...quote:Op dinsdag 30 april 2013 02:40 schreef Drugshond het volgende:
Die voorgaande opmerking past niet je...Bij POL-SC had ik hem als een fly-by gezien.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 02:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een fly-by? Ik weet niet eens wat dat is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |