Mijn schatjequote:
Nee, er gaan best veel vrienden van mij heen.quote:Op zondag 28 april 2013 19:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben denk ik wel 1 van de jongere in de oosterpoort denk ik
Ik ga daar ook niet voor het eind dus zie ik je misschien nogquote:Op zondag 28 april 2013 19:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn schatje
[..]
Nee, er gaan best veel vrienden van mij heen.
Ik ook trouwens, als het af is gelopen moet ik iemand ophalen daar
Je hebt geen keus want de eerste treinen rijden pas rond half 6 harharquote:Op zondag 28 april 2013 19:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga daar ook niet voor het eind dus zie ik je misschien nog
Of wil je mij niet kennen dan omdat FOK!ker
oogknippen hequote:Op zondag 28 april 2013 19:54 schreef Etsu het volgende:
DV omg morgenavond zie ik jou en dan knipogen
6 uur pas whuutttt. Dacht is 5 uur ofzoquote:Op zondag 28 april 2013 19:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je hebt geen keus want de eerste treinen rijden pas rond half 6 harhar
Neuh, jij bent dan gewoon iemand van mijn school oid
05.20 naar zwolle ofzo weetnietquote:Op zondag 28 april 2013 19:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
6 uur pas whuutttt. Dacht is 5 uur ofzo
Savonds. Niemand van m'n vriendengroep wil vroegquote:Op zondag 28 april 2013 19:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoelaat ga je naar buiten dan
denk dat de instroom rond 8u pas echt isquote:Op zondag 28 april 2013 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Savonds. Niemand van m'n vriendengroep wil vroegen dinsdag ergens middag denk ik
Ja maar dan moet ik daar nog 40 minuten extra wachtenquote:Op zondag 28 april 2013 19:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
05.20 naar zwolle ofzo weetniet
Daarom dus. Na t eten zeg maarquote:Op zondag 28 april 2013 20:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
denk dat de instroom rond 8u pas echt is
quote:Op zondag 28 april 2013 20:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik daar nog 40 minuten extra wachtenDaar gaat de eerste richting zutphen pas na 7 uur
woahquote:Op zondag 28 april 2013 20:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik daar nog 40 minuten extra wachtenDaar gaat de eerste richting zutphen pas na 7 uur
Er is een after in de subsonic, maar even kijken wat mijn vrienden er dan van denkenquote:Op zondag 28 april 2013 20:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
woah
noisa is pas om 5u afgelopen toch? je kan nog ff de stad in met mij als je wil en als ik niet moe ben
oja was ook zo, paar vrienden gaan daar ook heen. ik zeg doenquote:Op zondag 28 april 2013 20:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er is een after in de subsonic, maar even kijken wat mijn vrienden er dan van denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |