abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125975239
Je ouders zijn nogal mild.
pi_125975304
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:06 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Praten we over 12 jarige of over 16 jarige?
Dat vind ik niet veel verschillen :)
pi_125975501
quote:
2s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:07 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dat vind ik niet veel verschillen :)
Behandel jij 16 jarige als 12 jarige?
pi_125975550
Ja wat dit betreft vind ik dat ze beide doordeweeks op tijd in bed horen te liggen :)
En dat het allemaal in het weekend soepeler kan naar gelang leeftijd :+
pi_125994614
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:08 schreef NaomiCuijpers het volgende:
Dat bepaal ik nog altijd zelf, en voorals je het wil weten.. In het begin van je reactie staat haat aan botte reacties. Nou dan ben jij daar een voorbeeld van bedankt voor het mee denken..maar je had beter je typ moeite ergens anders in kunnen steken.
Nee kleine meid, dat heet actie - reactie. Wie kaatst moet de bal verwachten en jij begon te kaatsen Je denkt zo volwassen te zijn maar je vraagt advies op een forum en wanneer er niet gezegd wordt wat je wil horen dan kets je het op een heel vage manier af. Of je reageert niet/nauwelijks. Wat heb je met je ouders afgesproken? Dringt het tot je door wat er hier allemaal gezegd/getypt is? En die botte reactie mag je steken in een plek die al een jaar of 4 en een 1/2 weet wat incasseren is. Gaan we zo beginnen?? Denk liever aan je middelbare school diploma, meid!
pi_125995631
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 00:13 schreef jaha het volgende:

[..]

wat een moraal-politie post. Volgens mij weet iemand van 17 heel best dat je van onveilige sex geslachtsziekten kunt krijgen en dat een meisje zwanger kan raken. Meer hoef je écht niet te weten: de rest ontdek je vanzelf wel tijdens het leven. Ouders moeten gewoon accepteren dat hun kinderen op die leeftijd echt niet meer zich met poppenspelen bezighouden.

Verder zou ik me als TS niet zo druk maken. Talloze mensen zien hun partner minder vaak. Gewoon zo snel mogelijk je opleiding af maken en een baan zoeken. Als je dat bereikt hebt kun je samen wonen en dan zie je je vriendje écht elke dag.
iedereen heeft zijn/haar eigen moraal. Jij hebt er een, ik heb er een. Daarom zijn mensen verschillend en hebben ze een mening. Volgens mijn principes is seks vanaf je 13de of 14de, te jong. Met mij denken er minstens 51 % van de 16+ miljoen Nederlanders er ook zo over.

Het tweede gedeelte van je post ben ik wel mee eens. als je jong bent is het zaak je school fatsoenlijk te doorlopen. Je vriendje moet niet het hoofddoel in je leven zijn.
pi_125996097
Ik zie aan mijn leeftijdsgenoten, dat diegenen die eerder zijn begonnen met sex ook eerder zijn begonnen met samenwonen en trouwen en nu een leuk gezinsleven hebben. Ik kan daarom geen rechtvaardiging in de praktijk zien die staaft dat sex op je 13e of 14e te jong is - vermits de jongste persoon dat zelf ook leuk vind.
pi_125997467
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 21:12 schreef jaha het volgende:
Ik zie aan mijn leeftijdsgenoten, dat diegenen die eerder zijn begonnen met sex ook eerder zijn begonnen met samenwonen en trouwen en nu een leuk gezinsleven hebben. Ik kan daarom geen rechtvaardiging in de praktijk zien die staaft dat sex op je 13e of 14e te jong is - vermits de jongste persoon dat zelf ook leuk vind.
Het is maar wat je voor jezelf als toekomstbeeld voor ogen heb. Natuurlijk is uiteindelijk dat gezinsleven heel belangrijk maar wel op basis van gelijkwaardigheid in de ontwikkeling van beide personen. Het lijkt mij genoegen nemen met heel, heel weinig wanneer je met name als meisje, huisje-boompje-beestje als het ultieme levensdoel hebt in een wereld waar in bepaalde landen meisjes vermoord worden omdat ze onderwijs willen. Hier kan het en wordt ''slapen bij elkaar door-de-weeks'' als de ultieme levensinvulling gezien. Maar goed, de ene mens is de andere niet. De ene heeft ambitie, hobby's en interesses, de andere niet.
pi_126000152
Ik begrijp totaal niet waarom een sexleven hebben - ambities, hobby's en intresses in de weg zou staan. Sex is toch geen alcohol, waarvan je hersenen beschadigd raken als je je eraan overgeeft?
pi_126000387
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 21:37 schreef Vida. het volgende:

[..]

Het is maar wat je voor jezelf als toekomstbeeld voor ogen heb. Natuurlijk is uiteindelijk dat gezinsleven heel belangrijk maar wel op basis van gelijkwaardigheid in de ontwikkeling van beide personen. Het lijkt mij genoegen nemen met heel, heel weinig wanneer je met name als meisje, huisje-boompje-beestje als het ultieme levensdoel hebt in een wereld waar in bepaalde landen meisjes vermoord worden omdat ze onderwijs willen. Hier kan het en wordt ''slapen bij elkaar door-de-weeks'' als de ultieme levensinvulling gezien. Maar goed, de ene mens is de andere niet. De ene heeft ambitie, hobby's en interesses, de andere niet.
Ik begrijp niet echt waarom je niet met je toekomst bezig kan zijn en een relatie hebben tegelijkertijd?
pi_126000969
Dat snap ik inderdaad ook niet, ik ben vrijdag avond altijd met mijn vriendinnen en iedere donderdag sporten we samen op school zie ik ze ook de hele dag. Ik studeer genoeg en heb dan ook een fatsoenlijke opleiding vwo. Ik respecteer jullie reacties maar de mensen die mij hier zeggen dat ik bezig moet zijn met school en toekomst en waarom ik niet steeds antwoord. Nou ik heb geen tijd om 24/7 op mijn computer te kijken naar een forum als jullie dat wel hebben. Harstikke mooi dan. Als ik wist hoe ik het forum verwijdere deed ik dat wel
:)
  donderdag 2 mei 2013 @ 22:40:10 #102
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_126001578
Het is een topic en je kunt het niet verwijderen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_126003163
quote:
3s.gif Op donderdag 2 mei 2013 22:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik begrijp niet echt waarom je niet met je toekomst bezig kan zijn en een relatie hebben tegelijkertijd?
Vooral wanneer je vwo doet zoals ts claimt te doen: ervan uitgaande dat het de waarheid is, moet je huiswerk maken door de week. Veel huiswerk. Het rijmt dan niet wanneer je zoveel huiswerk moet maken dat je dan bij je vriendje wil slapen.je moet dan sjouwen met je spullen/boeken etc naar het huis van vriendje. Daarna moet je nog 1 a 2 uurtjes huiswerk kunnen maken. Of huiswerk thuis snel afraffelen om naar het huis van vriendje te kunnen. Persoonlijk geloof ik daarom die claim dat ze vwo doet niet. Ik vind het heel netjes van die ouders dat ze zeggen na half tien geen afspraakjes maken. het lijkt dan zo'n ''booty call'': kom bij mij slapen om de hele nacht op mijn pik te springen. Ik zou in de situatie van die ouders ook meer voor mijn dochter willen in het leven dan dat.
pi_126003425
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 23:03 schreef Vida. het volgende:

[..]

Vooral wanneer je vwo doet zoals ts claimt te doen: ervan uitgaande dat het de waarheid is, moet je huiswerk maken door de week. Veel huiswerk. Het rijmt dan niet wanneer je zoveel huiswerk moet maken dat je dan bij je vriendje wil slapen.je moet dan sjouwen met je spullen/boeken etc naar het huis van vriendje. Daarna moet je nog 1 a 2 uurtjes huiswerk kunnen maken. Of huiswerk thuis snel afraffelen om naar het huis van vriendje te kunnen. Persoonlijk geloof ik daarom die claim dat ze vwo doet niet. Ik vind het heel netjes van die ouders dat ze zeggen na half tien geen afspraakjes maken. het lijkt dan zo'n ''booty call'': kom bij mij slapen om de hele nacht op mijn pik te springen. Ik zou in de situatie van die ouders ook meer voor mijn dochter willen in het leven dan dat.
Hmm sorry, maar ik heb toch echt nooit veel te doen gehad op het vwo, je overdrijft het schromelijk. Veel mensen kunnen dat prima aan, om niet dagelijks uren aan het huiswerk te zitten.
pi_126003523
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 23:03 schreef Vida. het volgende:
ervan uitgaande dat het de waarheid is, moet je huiswerk maken door de week. Veel huiswerk.
Is voor iedereen verschillend; ik heb daadwerkelijk niet zoveel gedaan qua huiswerk. Echt te weinig. En toch prima doorlopen.
pi_126004372
quote:

[..]

quote:

[..]

dat kan prima: in het weekend. of elkaar zien door de weeks, moet kunnen. dat hele blijven slapen door de weeks gedoe is een soort "belangenverstrengeling''. Nu is de tijd om je te richten op je opleiding. Wanneer dat af is kun je naar hartelust elkaar zien, bij elkaar slapen, samenwonen etc etc. in plaats van het risico door tijdgebrek/slaapgebrek je opleiding te verwaarlozen
pi_126006101
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 23:22 schreef Vida. het volgende:

[..]

[..]

dat kan prima: in het weekend. of elkaar zien door de weeks, moet kunnen. dat hele blijven slapen door de weeks gedoe is een soort "belangenverstrengeling''. Nu is de tijd om je te richten op je opleiding. Wanneer dat af is kun je naar hartelust elkaar zien, bij elkaar slapen, samenwonen etc etc. in plaats van het risico door tijdgebrek/slaapgebrek je opleiding te verwaarlozen
:')

Studie is belangrijk ja, maar niet het enigste wat telt.

Daarnaast weet ik niet hoe jouw jeugd was, maar in het algemeen kan ik denk ik toch wel stellen dat een jeugd waar alleen maar ruimte is voor studie, en werkelijk voor niets anders, niet normaal is.

belangenverstrengeling .. hoe verzin je het ..
"Pools are perfect for holding water"
pi_126008131
Ze heeft toch tijd voor andere dingen.. elke doordeweekse avond tot 10uur.
En het hele weekend. Wat is er zo belangrijk aan blijven slapen?
pi_126008293
Tuurlijk is met je vriend slapen fijn , snappen de meeste toch wel hoop ik ;)
Maar wees ook tevreden met wat je hebt. En mag je bijvoorbeeld in vakanties wel doordeweeks? Zo niet , begin daarmee als beginvoorstel !
Probeer het subtiel aan te pakken als je het echt niet kunt accepteren....

En kijk eerlijk naar jezelf. :P
I Don't Have a Dirty Mind...
I Just Have a Sexy Imagination...
  vrijdag 3 mei 2013 @ 01:25:29 #110
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_126009129
Hoezo heeft iedereen in dit topic trouwens de hele nacht seks; hoe doen jullie dat?
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_126009179
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 01:25 schreef RockNijntje het volgende:
Hoezo heeft iedereen in dit topic trouwens de hele nacht seks; hoe doen jullie dat?
Ikke niet heeeel de nacht hoor, wil ook wel eens slapen :P
Na 1 a 2 uurtjes genieten gaat t lichtje gewoon uit ;)
I Don't Have a Dirty Mind...
I Just Have a Sexy Imagination...
  vrijdag 3 mei 2013 @ 18:48:50 #112
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_126031382
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 01:27 schreef MissMascotte het volgende:

[..]

Ikke niet heeeel de nacht hoor, wil ook wel eens slapen :P
Na 1 a 2 uurtjes genieten gaat t lichtje gewoon uit ;)
Precies de reden dat ik die seksargumenten als het over genoeg slapen en op tijd slapen gaat nogal raar vind.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_126033466
quote:

[..]

[..]

Dus volgens jou is het tot iemand op zijn 25e ofzo is uitgestudeerd not done doordeweeks bij elkaar te blijven slapen? :P
pi_126038728
quote:

[..]

[..]

Het VWO levert echt geen 40 urige werkweek op - die je later in je leven wel om de oren geslagen krijgt. Ik zie echt het probleem niet, wel dat TS natuurlijk zelf verantwoordelijk is voor haar eigen schoolprestaties. Maar joh - veel andere mensen blowen en drinken op die leeftijd. Dat is pas echt slecht voor je. Af en toe een paar uurtjes sex hebben in plaats van slapen - dat gaat echt geen onoverkomelijke problemen opleveren. En anders ben je daar toch zelf bij, als TS zijnde?
Oh kut het gaat niet lekker meer op school. Misschien toch maar eens "gewoon" gaan slapen 's nachts. Ik denk dat iemand van 17 dat prima zelf kan bedenken :)
  † In Memoriam † vrijdag 3 mei 2013 @ 23:16:49 #115
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_126043555
Je vriend moet toch veel te hard werken doordeweeks om te neuken. Je ouders snappen dat.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')