Dit is de reden waarom je ouders het niet goed vinden, je bent nog niet klaar om losgelaten te worden.quote:Op zondag 28 april 2013 19:59 schreef NaomiCuijpers het volgende:
Nee ik kan geen enkele reden bedenken waarom ze dit niet toelaten.
Overdag en in het weekend kunnen ze ook neuken.quote:Op maandag 29 april 2013 09:28 schreef formerjellybean het volgende:
Kijk eens naar het programma teenmom, dat is de reden dat je waarschijnlijk niet doordeweeks bij je vriend mag slapen.
Wees liever blij dat je ouders schijnbaar je toekomst belangrijker vinden en al veel mag. Leg je er gewoon bij neer en probeer niet je zin te krijgen.
Umm ben nu 38 en ja in pubertijd waren ze streng jaquote:Op maandag 29 april 2013 13:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Overdag en in het weekend kunnen ze ook neuken.
Qua samen slapen moet je gewoon geluk hebben met je ouders. Jouwe zijn vrij streng zo te zien, TS. Doe je niets aan.
Dit ja. Je bent 17, als ze zo doen op je 22ste oke maar nu? Wees blij dat ze het uberhaupt al die tijd in het weekend al goedkeuren.quote:Op maandag 29 april 2013 17:10 schreef Araxana het volgende:
Ik vind persoonlijk dat je ouders nog redelijk mild zijn t.o.v jou..
Waarom klaag je?
dit. weinig ouders die grenzen stellen tegenwoordig.quote:Op zondag 28 april 2013 20:03 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind je ouders best soepel, eigenlijk.
nee, de jouwe zijn mi te los. ts' ouders zijn zeker niet te streng. maarja, dat percipieer je anders wanneer je nog een puber bent.quote:Op maandag 29 april 2013 13:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Overdag en in het weekend kunnen ze ook neuken.
Qua samen slapen moet je gewoon geluk hebben met je ouders. Jouwe zijn vrij streng zo te zien, TS. Doe je niets aan.
Hier op FOK! lijken mijn ouders veel te los, in vergelijking met leeftijdsgenoten IRL zijn mijn ouders streng. Relatief dus. Ik vind het wel goed zoals het nu is. Mijn ouders begrijpen dat een lange-afstandsrelatie op deze leeftijd lastig is als je niet bij elkaar mag slapen en ze gunnen mij deze relatie gewoon.quote:Op maandag 29 april 2013 18:33 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, de jouwe zijn mi te los. ts' ouders zijn zeker niet te streng. maarja, dat percipieer je anders wanneer je nog een puber bent.
ik vond mijn ouders vroeger ook streng. ik moest tot mijn 18e bijvoorbeeld om 1u thuis zijn van het stappen. en meer van die dingen. nu ben ik ze godsgruwelijk dankbaar daarvoor. ze hadden (zoals over wel meer dingen) gelijk.quote:Op maandag 29 april 2013 18:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier op FOK! lijken mijn ouders veel te los, in vergelijking met leeftijdsgenoten IRL zijn mijn ouders streng. Relatief dus. Ik vind het wel goed zoals het nu is. Mijn ouders begrijpen gewoon dat een lange afstandsrelatie op deze leeftijd lastig is als je niet bij elkaar mag slapen en ze gunnen mij deze relatie gewoon.
Ik vind mijn ouders niet streng. Niet op dit gebied ten minste.quote:Op maandag 29 april 2013 18:39 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vond mijn ouders vroeger ook streng.
No shit dat je ze daar dankbaar voor moet zijn. Begrijpen de meesten van mijn leeftijd hopelijk ook al.quote:ik moest tot mijn 18e bijvoorbeeld om 1u thuis zijn van het stappen. en meer van die dingen. nu ben ik ze godsgruwelijk dankbaar daarvoor. ze hadden (zoals over wel meer dingen) gelijk.
Ja, dat doen ze ook. Maar dit gunnen ze me dus wel. Ik hoef hier niet mee beschermd te worden. Als we bij mij thuis zijn zijn mijn ouders er, als we bij hem thuis zijn, zijn zijn ouders er. Ja maar wat als het uitgaat? Dan zou ik misschien spijt krijgen van de hele relatie, niet enkel van het feit dat we ooit bij elkaar sliepen.quote:heeft niks met gunnen te maken imo. maar leren dat niet alles altijd kan, of niet hoeft, dingen leren waarderen en accepteren als iets niet kan. lijkt een zeldzaamheid tegenwoordig.
Ik neem hier niets persoonlijk. Als jij het niet slim vindt is dat nog eerder tegen mijn ouders dan tegen mij gericht. Als het niet mag, mag het niet en doe ik het niet. Als het wel mag, dan mag het en doe ik het ook gewoon. Mijn ouders bepalen wat er wel en niet gebeurd en hebben er dus voor gekozen mij dit gewoon te gunnen omdat deze relatie anders vrijwel onmogelijk is.quote:niet persoonlijk richting jou overigens, wmb straffen ouders nog eens extra, als het kind op school gestraft wordt. if you catch my drift.
Denk dat er uit één regeltje over slapen ook niet af te leiden is hoe goed of slecht mijn opvoeding isquote:Op maandag 29 april 2013 18:52 schreef dawg het volgende:
ik doelde niet op seks, ik heb het nergens over beschermen gehad? wel over opvoeden, leren wat wel en niet kan, grenzen leren respecteren etc yada yada. daar gaf ik slechts mijn persoonlijke mening over, niet over jou of jouw ouders in het bijzonder want ik ken jullie verder niet eens.
je betrekt mijn relaas op jezelf. weer. lees de laatste zin in mijn post nog eens.quote:Op maandag 29 april 2013 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Denk dat er uit één regeltje over slapen ook niet af te leiden is hoe goed of slecht mijn opvoeding is. Grenzen worden hier echt wel gesteld, waardoor ik ook zeker leer wat wel en niet kan en dat ga respecteren. Ik ben niet zo losbandig als anderen (serieus niet) dus ik heb denk ik wel eerder respect voor zulke dingen en er minder moeite mee.
Mijn ouders vinden het ook wel fijn dat ik niet zo losbandig ben. Misschien daarom dat ik zoiets als slapen bij mijn vriend juist wel mag.
Kan niet voor anderen sprekenquote:Op maandag 29 april 2013 19:09 schreef dawg het volgende:
[..]
je betrekt mijn relaas op jezelf. weer. lees de laatste zin in mijn post nog eens.
Zo normaal vind ik dat eigenlijk nietquote:Op zondag 28 april 2013 19:59 schreef NaomiCuijpers het volgende:
Ik kan ze alleen niet duidelijk maken dat door de weeks slapen met 17 en een redelijke serieuse relatie van bijna 4 jaar. Eigelijk heel
normaal is, volgends hun mag niemand dat.
17 vind ik op zich prima kunnen eigenlijk. Hoewel het natuurlijk voor elke tiener anders is, ik begon toen ik 18 werd pas net na te denken over jongensquote:Op maandag 29 april 2013 19:32 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Zo normaal vind ik dat eigenlijk niet
Oh, doordeweeks hebben ze hier ook liever nietquote:Op maandag 29 april 2013 19:37 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het samen slapen doordeweeks echt niet nodig.
Daar heb je toch de weekenden voor?
Ik zou mijn kinderen ook niet zomaar doordeweeks bij hun vriend(in) laten slapen.
Doordeweeks is voor school en slaap je imho thuis en in het weekend kan je uit en er blijven slapen etc.
Maar als er in het weekend niet zoveel mogelijkheden zijn door bijvoorbeeld werk, of als iemand verder weg woont?quote:Op maandag 29 april 2013 19:37 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het samen slapen doordeweeks echt niet nodig.
Daar heb je toch de weekenden voor?
Ik zou mijn kinderen ook niet zomaar doordeweeks bij hun vriend(in) laten slapen.
Doordeweeks is voor school en slaap je imho thuis en in het weekend kan je uit en er blijven slapen etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |