Mooie daygames, maar letterlijk op de enige dag dat ik niks kan kijken.. Pens-Isles wil ik niet missen. Andere wedstrijden gaan ook mooi worden.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:23 schreef Saviola het volgende:
Ik weet het ook niet.
Morgen trouwens Pens-Isles (18u), Chicago-Minnesota (21u). Maar op ESPN staan 3 MLB wedstrijden gepland voor s'avonds.
Vergelijk dat eens met de eerste goal van de Kingsquote:Op zondag 5 mei 2013 10:58 schreef Saviola het volgende:
Knappe overwinning van de Ducks zeg. En wat een goede goals ook allemaal
Opvallend wel, 3 shutouts vannacht.
Epic win!quote:
quote:@tsnjamesduthie: Even more impressive about these 5 straight goals by the Islanders in this series...all even strength.
Het is al 2-2quote:Op zondag 5 mei 2013 18:45 schreef emokid het volgende:
5-on-3 voor Penguins 90 seconden lang. Moet een epische PK worden dit willen ze niets doorlaten.
Tsja.....quote:Op zondag 5 mei 2013 21:17 schreef emokid het volgende:
Dat was echt de lelijkste call voor een PP die je je kunt bedenken. Natuurlijk scoren ze dan ook.
What the fuck. "Boston Strong"quote:Op zondag 5 mei 2013 21:52 schreef Katth het volgende:
Schijnt dus gisteren een Leafs fan in TD Garden van achteren KO te zijn geslagen na de wedstrijd.
Je wilt niet generaliseren, maar is wel moeilijk zo...
Die vinden elkaar echt niet lief meer, gaat nog een mooie serie wordenquote:Op maandag 6 mei 2013 03:22 schreef emokid het volgende:
[..]
HahaWilde net posten. En dat na de 4-1. Briljant.
Nouja dat weet ik niet... maar hij wordt wel onderuit geschoven, ik snap niet dat mensen dan zeggen dat hij aan het diven is. Wat moet hij dan doen?quote:
mwhehehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |