SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom![]()
![]()
Godver meters buitenspelPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
JaaaaaOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer, Hoop dat Robin die Arsenalfans hard te kakken zet, mongooltjes dat het zijn.___!
know'm sayin?
word? word.![]()
Fluiten bij balbezit, en juichen bij balverliesquote:Op zondag 28 april 2013 17:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Eerste paar minuten gemist...
Hoe reageert het publiek op v. Persie?![]()
know'm sayin?
word? word.![]()
Zoals verwachtquote:Op zondag 28 april 2013 17:18 schreef alors het volgende:
[..]
Fluiten bij balbezit, en juichen bij balverlies![]()
![]()
Advies van Wenger niet opgevolgd dus.★★★![]()
Echt wat een kutclub dat Arsenal
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Arsenal supporters
Hoe durft vPersie carriere te willen maken. Schande, schande.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Je vergat een spatiequote:RvP; Feyenoord
Die heb je er net tussen gedaan, haakneus.quote:RvP; Feyenoord
bewijs het maarquote:Op zondag 28 april 2013 17:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die heb je er net tussen gedaan, haakneus.![]()
Hou je veilig.![]()
Ik hoef helemaal niets te bewijzen.quote:RvP; Feyenoord
Iedereen wil van Persie in hun team. Beste speler in Engeland.quote:Op zondag 28 april 2013 17:24 schreef Ramboetan het volgende:
Arsenal supporters zijn enorm jaloers. En geef ze eens ongelijk.RvP; Feyenoord
quote:Op zondag 28 april 2013 17:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Iedereen wil van Persie in hun team. Beste speler in Engeland.![]()
![]()
Alsof bij Ajax/Feyenoord/PSV niet hetzelfde zou gebeuren als Fischer, Clasie of Strootman naar een van die clubs zou gaan
know'm sayin?
word? word.![]()
Dat maakt niets uit. Het is gewoon triest.quote:Op zondag 28 april 2013 17:25 schreef alors het volgende:
Alsof bij Ajax/Feyenoord/PSV niet hetzelfde zou gebeuren als Fischer, Clasie of Strootman naar een van die clubs zou gaanRvP; Feyenoord
Het is allemaal eenzijdige haat heb ik vernomen van Arsenal kantquote:Op zondag 28 april 2013 17:25 schreef alors het volgende:
Alsof bij Ajax/Feyenoord/PSV niet hetzelfde zou gebeuren als Fischer, Clasie of Strootman naar een van die clubs zou gaan![]()
Dit dus, Arsenal fans hebben eenzijdige haat en kunnen het niet verkroppen dat iemand carriére wil makenquote:Op zondag 28 april 2013 17:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat maakt niets uit. Het is gewoon triest.
Arsenal![]()
![]()
Het is triest, maar het gebeurt overal.quote:Op zondag 28 april 2013 17:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat maakt niets uit. Het is gewoon triest.
De supporters van Feyenoord afgelopen week bij Leerdam
★★★![]()
Ik begrijp de stap van van Persie wel. Van een matige middenmotor waar de baas een pedofiel is naar een topploeg.RvP; Feyenoord
Ja dat klopt en dat is gewoon triest.quote:Op zondag 28 april 2013 17:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is triest, maar het gebeurt overal.
De supporters van Feyenoord afgelopen week bij LeerdamRvP; Feyenoord
Tuurlijk wel, zag je nog bij Wijnaldum/Fer.quote:Op zondag 28 april 2013 17:25 schreef alors het volgende:
Alsof bij Ajax/Feyenoord/PSV niet hetzelfde zou gebeuren als Fischer, Clasie of Strootman naar een van die clubs zou gaan
Al is de situatie wel iets anders, Feyenoord kon niets, Arsenal wil niet kopen/investeren etc?![]()
En als Van Persie zijn carriere zou afsluiten bij Ajax? Hou zou er dan op hem gereageerd worden als die in de Kuip zou spelen?quote:Op zondag 28 april 2013 17:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zag je nog bij Wijnaldum/Fer.
Al is de situatie wel iets anders, Feyenoord kon niets, Arsenal wil niet kopen/investeren etc?
Precies.![]()
Aparte vergelijking.quote:Op zondag 28 april 2013 17:27 schreef Lunice het volgende:
[..]
En als Van Persie zijn carriere zou afsluiten bij Ajax? Hou zou er dan op hem gereageerd worden als die in de Kuip zou spelen?
Precies.![]()
Ik geef toch ook toe dat het bij Feyenoord gebeurde, of wat wil je zeggen?quote:Op zondag 28 april 2013 17:27 schreef Lunice het volgende:
[..]
En als Van Persie zijn carriere zou afsluiten bij Ajax? Hou zou er dan op hem gereageerd worden als die in de Kuip zou spelen?
Precies.![]()
Als.quote:Op zondag 28 april 2013 17:27 schreef Lunice het volgende:
[..]
Precies.
Leuk man zo'n aanname terwijl dat nooit gaat gebeuren.RvP; Feyenoord
Niet te vergelijken, Van Persie heeft voor Feyenoord minder betekent dan voor Arsenal, hij stond toen ook vaak in de schaduw van Van Hooijdonk. Bovendien is Van Persie daar met een hoop gezeik weggegaan, het ging niet zo lekker tussen Bert en hem.quote:Op zondag 28 april 2013 17:27 schreef Lunice het volgende:
[..]
Precies.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Tegenwoordig worden veel argumenten verzonnen met ''als''quote:Op zondag 28 april 2013 17:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als.
Leuk man zo'n aanname terwijl dat nooit gaat gebeuren.![]()
Uefa Cup was hij anders behoorlijk belangrijk met zijn assists en acties.quote:Op zondag 28 april 2013 17:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet te vergelijken, Van Persie heeft voor Feyenoord minder betekent dan voor Arsenal, hij stond toen ook vaak in de schaduw van Van Hooijdonk. Bovendien is Van Persie daar met een hoop gezeik weggegaan, het ging niet zo lekker tussen Bert en hem.
En het kwam vooral door BeenRvP; Feyenoord
Ja maar jij weet ook dat hij ook in de UEFA cup in de schaduw stond van Pierre, dus hij was nooit dé man, de vedette, de grote speler van het elftal. Bij Arsenal was hij dat duidelijk wel, tevens topscorer en speler van het jaar.quote:Op zondag 28 april 2013 17:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Uefa Cup was hij anders behoorlijk belangrijk met zijn assists en acties.
En het kwam vooral door BeenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Groenendijk
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Van Persie zal ook nooit meer terug gaan keren naar Feyenoord.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Hij was toen 19 jaar. Bij Arsenal was hij 27 toen.quote:Op zondag 28 april 2013 17:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja maar jij weet ook dat hij ook in de UEFA cup in de schaduw stond van Pierre, dus hij was nooit dé man, de vedette, de grote speler van het elftal. Bij Arsenal was hij dat duidelijk wel, tevens topscorer en speler van het jaar.
Wereld van verschil of niet?RvP; Feyenoord
Dirk Kuyt ook nietquote:Op zondag 28 april 2013 17:35 schreef tochweerhenk het volgende:
Van Persie zal ook nooit meer terug gaan keren naar Feyenoord.![]()
![]()
Absoluut, hij was dus bij Arsenal belangrijker. Een overstap van Arsenal --> Manchester United zal daarom heel anders zijn dan wanneer Van Persie voor Ajax gaat spelen.quote:Op zondag 28 april 2013 17:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij was toen 19 jaar. Bij Arsenal was hij 27 toen.
Wereld van verschil of niet?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Die is toch wel een clubheld, hij heeft liefde voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Dat moet Feyenoord ook niet willen, gaat nog erger worden dan met Van Bommel.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Godver wat een kansPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Als je toch al kampioen bent heeft de scheidsrechter omkopen geen zin, en nu komt de ware aard van ManU naar boven.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Aha, is dat het!quote:Op zondag 28 april 2013 17:41 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Als je toch al kampioen bent heeft de scheidsrechter omkopen geen zin, en nu komt de ware aard van ManU naar boven.
★★★![]()
Haha domme lampenkapPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
whoppppppaaaaaaaa
quote:kneus.
quote:Op zondag 28 april 2013 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
JAJAJAJAJA HARD VOOR ARSENAL!!!!!!!!!!jochie.
![]()
3 minuten, wtfPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Al die frusti's hier_________!
Sagna trouwens wat een broodmongoolOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
twitter:piersmorgan twitterde op zondag 28-04-2013 om 17:40:15And now #VanPursestrings misses sitter of the season. This is all deeply enjoyable. reageer retweet
twitter:![]()
ROOOOOOOBIIIIIIIIIIN VAN PERSIIIIIIIEEEEEE JALALALALALALLAAAAAAARvP; Feyenoord
Voor mij is Stinho gewoon 14 of 15, zo'n schattig stil jochie achterin de klas die op internet het baasje uithangtquote:Op zondag 28 april 2013 17:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Geloof je dat nog steeds? Tering zeg.
![]()
Ajacied422 is 21.
know'm sayin?
word? word.![]()
Zo kan je het zien hoor.quote:Op zondag 28 april 2013 17:47 schreef alors het volgende:
[..]
Voor mij is Stinho gewoon 14 of 15, zo'n schattig stil jochie achterin de klas die op internet het baasje uithangt
Syntix komt alleen kinderachtiger over dan mij terwijl ik maar 15 ben. Dat verbaast me nog al.![]()
stinho?quote:Op zondag 28 april 2013 17:47 schreef alors het volgende:
[..]
Voor mij is Stinho gewoon 14 of 15, zo'n schattig stil jochie achterin de klas die op internet het baasje uithangt![]()
Mensen die niet begrijpen dat Van Persie wordt uitgefloten
Deal with itOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Arsenal fans hebben gewoon een hersencel te kort, deal with it.quote:Op zondag 28 april 2013 17:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Mensen die niet begrijpen dat Van Persie wordt uitgefloten
Deal with it![]()
Ach ja voor sommige mensen is dit hun enige uitlaatklep, dan krijg je dat.quote:Op zondag 28 april 2013 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo kan je het zien hoor.
Syntix komt alleen kinderachtiger over dan mij terwijl ik maar 15 ben. Dat verbaast me nog al.know'm sayin?
word? word.![]()
Jij snapt ook niks van voetbal hèquote:
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Chromosoon bedoel jequote:Op zondag 28 april 2013 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Arsenal fans hebben gewoon een hersencel te kort, deal with it.RvP; Feyenoord
Ajax fans die Seedorf uitfluitenquote:Op zondag 28 april 2013 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Arsenal fans hebben gewoon een hersencel te kort, deal with it.dan kom je nog meer hersencellen tekort.
know'm sayin?
word? word.![]()
dan ik*quote:Op zondag 28 april 2013 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo kan je het zien hoor.
Syntix komt alleen kinderachtiger over dan mij terwijl ik maar 15 ben. Dat verbaast me nog al.![]()
Sorry man. Ik ben nogal euforisch na het doelpunt van de Persquote:
RvP; Feyenoord
De Persgod.quote:Op zondag 28 april 2013 17:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sorry man. Ik ben nogal euforisch na het doelpunt van de Pers
Feyenoord Rotterdam![]()
De Pers draait op volle toeren
RvP; Feyenoord
Dat zijn de mooiste hè: zeiken over een ander, maar zelf geen haar beter zijn.quote:sig verwijderd door FA![]()
Heeeeeeeeerlijk QPR gedegradeerddat ze maar lekker Portsmouth achterna gaan
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Overigens vind ik van Persie niet de beste speler in de Premier League, dat is voor mij Xabi Alonso. Dat hij niet in de Premier League speelt maakt niet uit.![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 17:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Overigens vind ik van Persie niet de beste speler in de Premier League, dat is voor mij Xabi Alonso. Dat hij niet in de Premier League speelt maakt niet uit.![]()
![]()
Neem het hem niet kwalijk, hij kan er niets aan doen.quote:Op zondag 28 april 2013 17:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zijn de mooiste hè: zeiken over een ander, maar zelf geen haar beter zijn.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Niks mis mee idd.quote:Op zondag 28 april 2013 17:57 schreef TLC het volgende:
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 17:57 schreef franske19 het volgende:
[..]
lel, tis dat hij een pantly krijgt maar verder heeft hij geen bal goed geraakt.
RvP; Feyenoord
RvP; Feyenoord
Waarom geen rood voor La Sagna.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Dat Piers maar even een eind mag gaan fietsen....... zonder zadel...quote:Op zondag 28 april 2013 17:46 schreef CaptainObvious39 het volgende:
twitter:piersmorgan twitterde op zondag 28-04-2013 om 17:40:15And now #VanPursestrings misses sitter of the season. This is all deeply enjoyable. reageer retweet
twitter:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Terug van blessurequote:Op zondag 28 april 2013 18:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom speelde Wilshere niet vanaf het begin? Grootste talent bij Arsenal...![]()
Pompeyquote:Op zondag 28 april 2013 17:57 schreef TLC het volgende:
![]()
Wel mooi voor QPR whehe![]()
![]()
Giggs
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Sagna steelt 2 punten van Arsenal.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Zaatpot. Arsenal onmachtig, United had er geen zin in. Drie punten door de neus geboord dankzij die kleuter met een IQ van 78.![]()
Hij heeft echt geen knikker geraakt vandaag hoor. Maar als je niet eens wedstrijden kijkt kun je maar beter gewoon je mond dicht houden.quote:![]()
Lekker dat zo'n Grens een kilometer buitenspel niet ziet en die debiele scheids met twee maten aan het meten was.RvP; Feyenoord
PFA TOTY :
David de Gea; Leighton Baines, Jan Vertonghen, Rio Ferdinand, Pablo Zabaleta; Michael Carrick, Juan Mata; Gareth Bale, Luis Suarez, Eden Hazard; Robin van Persie.sd![]()
Michu is sterk aan het seizoen begonnen maar speelt nu al tijden gewoon matig.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Hup Sunderland, degradatie voor Villa zal leuk zijnPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Rood voor SeggesnonPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Benteke maakt de 5-1Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
6-1 inmiddelsBezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)![]()
18 goals dit seizoen in een team dat tegen degradatie strijdtquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:34 schreef BramKVO het volgende:
Wat heeft Benteke zich ontplooid zeg dit seizoen !![]()
Alleen Bale , van persie en suarez scoorde meer
Heel verrassend want in België had hij veel kritiek , velen dachten niet eens dat hij aan spelen toe zou komen bij AVsd![]()
Laatste speeldag in Championship:twitter:npower_Champ twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 14:38:03AS IT STANDS: PROMOTED Cardiff, Hull PLAY-OFFS Watford, Brighton, Palace, Leicester RELEGATED Peterborough, Wolves, Bristol C reageer retweet
![]()
En ondanks meerdere andere tussenstanden, is dit het uiteindelijk geworden:twitter:npower_Champ twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 15:57:17THE CHAMPIONSHIPPROMOTED Cardiff, Hull PLAY-OFFS Watford, Brighton, Palace, Leicester RELEGATED Peterborough, Wolves, Bristol C reageer retweet
![]()
Geweldig einde. Watford - Leeds en Hull - Cardiff waren zo veel beter dan al de Premier League wedstrijden nu.![]()
Mwoah. Club is compleet verneukt door die Arabieren.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:59 schreef Banaanensuiker het volgende:
Mooi dat Cardiff eindelijk eens gepromoveerd is.![]()
Hebben ze zelf anders weinig problemen mee, ze snappen zelf ook wel dat ze zonder de investeringen nooit hadden kunnen promoverenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mwoah. Club is compleet verneukt door die Arabieren.![]()
De club heeft sinds het seizoen 2012/13 zijn traditionele blauwe clubkleuren opgeofferd voor een rode uitrusting om tegemoet te komen aan de hoofsponsor uit Maleisië. Die had een kleurverandering geëist als tegenprestatie voor een nieuwe investering. Het nieuwe logo zal ook rood zijn en een afbeelding van een draak bevatten omdat deze in Azië symbool staan voor geluk. De fans reageerden ziedendquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hebben ze zelf anders weinig problemen mee, ze snappen zelf ook wel dat ze zonder de investeringen nooit hadden kunnen promoveren
Weinig problemen mee, sure.![]()
Maleisië ligt in Azië.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mwoah. Club is compleet verneukt door die Arabieren.2000 light years from home![]()
Oh, dit wist ik niet. Inderdaad geen goede zaak. Toch blijft het een grote club in die regio.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De club heeft sinds het seizoen 2012/13 zijn traditionele blauwe clubkleuren opgeofferd voor een rode uitrusting om tegemoet te komen aan de hoofsponsor uit Maleisië. Die had een kleurverandering geëist als tegenprestatie voor een nieuwe investering. Het nieuwe logo zal ook rood zijn en een afbeelding van een draak bevatten omdat deze in Azië symbool staan voor geluk. De fans reageerden ziedend
quote:zo'n kansloze pauperclub kan beter van het toneel verdwijnen.
RvP; Feyenoord
Wie is dat ook alweer?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Bryan RUiz staat zowaar meermaals op het scorenbordVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Stond op 2. Met de doelpunten van vandaag komt ie op 4.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Bryan RUiz staat zowaar meermaals op het scorenbord
Ruiz speelt wel graag tegen Reading. 3 van die 4 heeft ie tegen Reading gemaakt.![]()
Wigan
RvP; Feyenoord
Agbonlahor
Ik heb echt met Vlaar te doen, wat een kneuzen speelt hij mee samen daar achterin.RvP; Feyenoord
Dat is wel de minderheid. Het is jammer, maar anders geen PL. Zo simpel ligt het.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De club heeft sinds het seizoen 2012/13 zijn traditionele blauwe clubkleuren opgeofferd voor een rode uitrusting om tegemoet te komen aan de hoofsponsor uit Maleisië. Die had een kleurverandering geëist als tegenprestatie voor een nieuwe investering. Het nieuwe logo zal ook rood zijn en een afbeelding van een draak bevatten omdat deze in Azië symbool staan voor geluk. De fans reageerden ziedend
haha walcot gologglgolOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
10 10 10 10 10Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Dit zou inderdaad al het 4de seizoen oprij wordenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zal toch niet weer dat die lui zich miraculeus redden
Ronnie Stam, wat een topper.![]()
Speelt QPR handbal ofzo? Met 8 man in strafschopgebied bij een normale aanval...Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Toch wel lastig voetbal tijdens het herdenken dus maar 2 minuten zonder geluidGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
FT toetertjes.gifOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Meuj, morgen hopelijk United en woensdag Spurs-Chelsea.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Gifje van de goal van Bale?RvP; Feyenoord
One-man team, mag je wel zeggenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:15 schreef TLC het volgende:
Zonder Bale is Tottenham ook niet echt veel he
all your heroes are whores![]()
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Lees trouwens dat Bale verder dramatisch speelde. Ook niet voor het eerst. Toch knap dat hij dan wéér die winnende maakt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Beetje keeper heeft hemquote:Op zondag 5 mei 2013 01:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Lees trouwens dat Bale verder dramatisch speelde. Ook niet voor het eerst. Toch knap dat hij dan wéér die winnende maakt.![]()
Hij wordt nu ook gewoon constant door 2/3 man gedekt, waar dat voorheen minder was. Maar goed dat hoort erbij als je een topspeler bent. Hij is pas 23 dus hij kan nog wel beter worden.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Lees trouwens dat Bale verder dramatisch speelde. Ook niet voor het eerst. Toch knap dat hij dan wéér die winnende maakt.![]()
(Niet van gister)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
LINE-UPS - Man Utd v Chelsea (1600 BST)
Man Utd: Lindegaard, Da Silva, Evans, Vidic, Evra, Jones, Anderson, Cleverley, Valencia, van Persie, Giggs.
Subs: De Gea, Ferdinand, Rooney, Hernandez, Scholes, Kagawa, Buttner.
Chelsea: Cech, Azpilicueta, Ivanovic, Luiz, Cole, Ramires, Lampard, Oscar, Mata, Moses, Ba.
Subs: Turnbull, Torres, Ferreira, Cahill, Terry, Benayoun, Ake.
Referee: Howard Webb (S Yorkshire)know'm sayin?
word? word.![]()
quote:
RvP; Feyenoord
Ja dat hij er maar een stuk of 5 inschiet om Chelsea van de punten af te houden.quote:know'm sayin?
word? word.![]()
Beter wint ChelseaOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
Zou mooi zujn Lampard naar UnitedPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
quote:
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Oscar
Inderdaadquote:Op zondag 5 mei 2013 17:12 schreef alors het volgende:
[..]
Kan ie lekker samen met Giggs en Scholes klaverjassen zeker![]()
Howard Webb is weer eens blindOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Morgen is het toch alleen maar Hansie uitlachenquote:Op zondag 5 mei 2013 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik juich voor Man Utd anders is het zo zielig voor de toto van de snor.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
quote:Op zondag 5 mei 2013 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik juich voor Man Utd anders is het zo zielig voor de toto van de snorArsenal.know'm sayin?
word? word.![]()
Nou ja, hij is hard op weg naar een 0 uit 6, daar gaat Wilfred wel op terug komen.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:19 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Morgen is het toch alleen maar Hansie uitlachen![]()
0 uit 6quote:Op zondag 5 mei 2013 17:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, hij is hard op weg naar een 0 uit 6, daar gaat Wilfred wel op terug komen.![]()
Dat is not dunOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Webb
Ga huilen manquote:
RvP; Feyenoord
Luiz laat RVP alle hoeken van het veld zienOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Buttner mag ook meespelenOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hij zet zijn masker op. Nu gaat het gebeuren.
Torres
Die Jones kan er echt helemaal niets van. Alleen maar overtredingen makenOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Als Ramires boos wordt, dan heb je echt wat gedaan.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Die kop van hem richting Webbquote:
BE CAREFULOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Bijnaquote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Zet je ps3 of xbox dan maar aanquote:Op zondag 5 mei 2013 18:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik wil over een paar minunten roepen:
WIE
ANDERS
DAN
RVPOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
SOOOOOOOOOOOOOOW KOEKOEK GOAL ATLETI JAJAJAJAJAOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
quote:Op zondag 5 mei 2013 18:43 schreef waaromniet1988 het volgende:
SOOOOOOOOOOOOOOW KOEKOEK GOAL ATLETI JAJAJAJAJA![]()
![]()
WE GAAN WEER CL SPELENOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
boem knal raakquote:Op zondag 5 mei 2013 18:43 schreef waaromniet1988 het volgende:
SOOOOOOOOOOOOOOW KOEKOEK GOAL ATLETI JAJAJAJAJA![]()
GIGGS doe even normaal manOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Howard Webb is dus meteen ontslagen bij Man utdOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Was te verwachten
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Wat een pussy, meteen wegrennenOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hoezo walgelijk van Luizquote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Of een standbeeldquote:Op zondag 5 mei 2013 18:46 schreef NLGooner het volgende:
Voor die grijns mag David Luiz ook wel meteen rood krijgen
Luiz vies hoerenjong kankerlijerOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Rafael schopt hem van achteren nadat de bal al weg was. Wie is hier nu sportief?quote:Op zondag 5 mei 2013 18:47 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Bewust kaart aannaaien ondanks dat het terecht is. Lekker sportiefOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Godver wat een hond
quote:
Succes dan maar tegen die Portugezen straks, die zijn nog beter in theater, kan hij er straks zelf al met rood.quote:know'm sayin?
word? word.![]()
Luiz komt zelf van Benfica. Gaat helemaal goed komenquote:Op zondag 5 mei 2013 18:48 schreef alors het volgende:
[..]
Succes dan maar tegen die Portugezen straks, die zijn nog beter in theater, kan hij er straks zelf al met rood.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik zeg toch rode kaart is terecht.. Maar dat ie dan gaat lachenquote:Op zondag 5 mei 2013 18:47 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Rafael schopt hem van achteren nadat de bal al weg was. Wie is hier nu sportief?![]()
![]()
![]()
Ik zag niet precies wanneer dit was. Had Rafael al een kaart gekregen of nog nietquote:Op zondag 5 mei 2013 18:48 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik zeg toch rode kaart is terecht.. Maar dat ie dan gaat lachen
Wat een smerige speler die Luizkankerlijer
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Geweldige speler.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
nou nouquote:Op zondag 5 mei 2013 18:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: