Uh, is een ROM er om het uiterlijk aan te passen? kan toch gewoon zonder ROM?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:12 schreef SGYENZO het volgende:
Nieuwe ROM voor mijn Galaxy S Advance (JellyMOD 4.0). Wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EDIT;
[ afbeelding ]
Dit zijn de nieuwe functies (zoals vermeld op xda-developers):quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:04 schreef -jos- het volgende:
[..]
Uh, is een ROM er om het uiterlijk aan te passen? kan toch gewoon zonder ROM?
Oke. Dus daar moet je voor rooten lijkt me. Vind ik zelf niet nodig, zit niks tussen wat ik nodig heb en niet gewoon zelf kan customizen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:16 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Dit zijn de nieuwe functies (zoals vermeld op xda-developers):
-Nexus style icons
-Original Lockscreen Jelly Bean
-CyanogenMod Tones 10 (calls, notifications, UI sounds ...)
-Ported the original ics browser
-Ported the CM music player,'' Apollo''
-Fully deodexed
-Zimpalingned
-Many tweaks for net speed
-Hardware acceleration for a more fluid UI
-Tweaks to improve battery life
-Prerooted
-Tweaks to improve the quality of photography / video
-Aumented jpeg quality to 100%
-Original jelly bean Calculator
-Improved detection of GPS
-Notification bar Curtain customize at Cyanogenmod style
-Added the application lidroid
-'' New'' settings app customize with the holo style
-Bootanimation of the nexus 4
-Popups windows modified at holo-nexus style
-Changes in init to improve battery even more (Cucky6600)
-Changed original file browser, by the original of MIUI (in my opinion the best I've seen, there will realize why I say)
-Added Face unlock
-Ported original sms app of aokp!
-New changes in init.d for a better battery life
-Apex launcher
-Few changes in buid.prop
-Dialer-contacts themed at the holo style (joehanh38)
-High speed internet (Chuky6600)
-Couple of scripts for a better ram usage
-More free space for system, for you can push more apps there
-High speed reading of the sd memory
Nee die ROM is al geroot.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:49 schreef -jos- het volgende:
[..]
Oke. Dus daar moet je voor rooten lijkt me. Vind ik zelf niet nodig, zit niks tussen wat ik nodig heb en niet gewoon zelf kan customizen.
quote:
Fout. die van mij zat nog op stock unrooted toen ik m erop gooide.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je zult je toestel moeten rooten voordat je een custom rom erop kan zetten...
?quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:03 schreef svann het volgende:
Kwestie van definities lijkt me, SGYENZO.
Ik begrijp uit zijn verhaal dat dit gewoon zijn eerste rootROM is.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:20 schreef -jos- het volgende:
?
Je hebt je telefoon geroot of niet. Het is 1 van de 2.
hij was nog niet geroot.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:30 schreef svann het volgende:
[..]
Ik begrijp uit zijn verhaal dat dit gewoon zijn eerste rootROM is.
Nah, niet helemaal. Je OS kun je rooten, van je telefoon kun je de bootloader unlocken. Het één heeft vrij weinig met het ander te maken, behalve dat vaak het één onderdeel is van de procedure om het ander te bereiken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:20 schreef -jos- het volgende:
[..]
?
Je hebt je telefoon geroot of niet. Het is 1 van de 2.
Hmmm, okeee... :Squote:Op donderdag 27 juni 2013 11:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nah, niet helemaal. Je OS kun je rooten, van je telefoon kun je de bootloader unlocken. Het één heeft vrij weinig met het ander te maken, behalve dat vaak het één onderdeel is van de procedure om het ander te bereiken.
Je kunt echter wel degelijk de bootloader unlocked hebben maar je ROM niet geroot. Aangezien je die ROM volledig overschrijft als je een custom ROM installeert, zie je daar daarna niets meer van terug.
Dus imo valt dat ook onder rooten dan.quote:Important information. Please note that you may void the warranty of your phone and/or any warranty from your operator if you unlock the boot loader.
Om een custom rom te installeren heb je een root-access op je telefoon nodig via de bootloader. Als je daarna een rom installeert die die functionaliteit niet gebruikt doet het er niets aan af dat je root-access hebt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nah, niet helemaal. Je OS kun je rooten, van je telefoon kun je de bootloader unlocken. Het één heeft vrij weinig met het ander te maken, behalve dat vaak het één onderdeel is van de procedure om het ander te bereiken.
Je kunt echter wel degelijk de bootloader unlocked hebben maar je ROM niet geroot. Aangezien je die ROM volledig overschrijft als je een custom ROM installeert, zie je daar daarna niets meer van terug.
ik installeerde m met cwm.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Om een custom rom te installeren heb je een root-access op je telefoon nodig via de bootloader.
quote:
https://play.google.com/s(...)d=ClockworkMod&hl=enquote:ROM Manager is THE MUST HAVE APP for any Android root user.
Ik. Gebruikte. Geen. ROM manager.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:14 schreef -jos- het volgende:
[..]
[..]
https://play.google.com/s(...)d=ClockworkMod&hl=en
Je hebt dus geroot...
Nee, jullie snappen er verdomde weinig van.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:50 schreef Catch22- het volgende:
Voor een fanboy snap je er wel verdomde weinig van
En CWM is geen ROM-manager wil je zeggen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:58 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Nee, jullie snappen er verdomde weinig van.
1) ik downloadde CWM
2) Gebruikte stock bootloader om CWM te activeren
3) Firmware geïnstalleerd.
Dat wel maar niet een met root vereisten. Bij mij iigquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:00 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En CWM is geen ROM-manager wil je zeggen?
Het staat er anders wel vrij duidelijk bij heh?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:35 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Dat wel maar niet een met root vereisten. Bij mij iig
Nee? Voor ik JellyMOD installeerde was mijn telefoon compleet clean, stock Firmware, unrooted.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het staat er anders wel vrij duidelijk bij heh?
Lieve schat, je hebt ROOT rechten NODIG om een custom rom te installeren.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:35 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Dat wel maar niet een met root vereisten. Bij mij iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |