Thanks!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:36 schreef stoereboii het volgende:
[..]
privacy en accounts in google now, en dan webgeschiedenis beheren, daar kan je alle zoekgeschiedenis wissen.
Ik kan me niet voorstellen waarom je dat zou willen, maar je kunt het inderdaad doen door te exporteren naar .csv.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:17 schreef Jungle_Jim het volgende:
kan ik de contacten van een android telefoon ergens opslaan en importeren naar een iphone?
kwam migration+ tegen maar daar moet je betalen.
Jammer dat je de instellingen niet kan importeren. Deze launcher is inderdaad beter dan GO Launcher. Alleen jammer dat je geen random overgangseffect kan instellen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:26 schreef -jos- het volgende:
[..]
Oke, zal er eens naar kijken. Kan die ook de instellingen van GO Launcher importeren?
https://history.google.com/quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:45 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja, dat is dus niet wat ik wil. Enkel de zoekgeschiedenis moet weg...
Hij bedoelt gewoon de zoekgeschiedenis op zijn telefoon zelf, dat wordt niet uit history.google.com gehaald. Overigens staat daar alleen de zoekgeschiedenis van wanneer je ingelogd bent bij google.quote:
Volgens mij wel, want die geschiedenis wordt gesynct met mijn Google account. In ieder geval hebben Ireyon en stoereboii gelijk, alleen vond ik het erg veel werk om alle geschiedenis één voor één te verwijderen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:42 schreef -jos- het volgende:
[..]
Hij bedoelt gewoon de zoekgeschiedenis op zijn telefoon zelf, dat wordt niet uit history.google.com gehaald. Overigens staat daar alleen de zoekgeschiedenis van wanneer je ingelogd bent bij google.
Oh, ja, maar waarom zou je je zoekhistory automatisch syncen. Automatisch syncen kost ook veel batterijgebruik.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:50 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Volgens mij wel, want die geschiedenis wordt gesynct met mijn Google account. In ieder geval hebben Ireyon en stoereboii gelijk, alleen vond ik het erg veel werk om alle geschiedenis één voor één te verwijderen.
Gelukkig legt Google hier uit hoe je alles in één keer kan verwijderen
Omdat je dan op je PC kunt zoeken naar iets (adres bijv.) waarna Google Now je gelijk de routebeschrijving kan geven.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:01 schreef -jos- het volgende:
[..]
Oh, ja, maar waarom zou je je zoekhistory automatisch syncen. Automatisch syncen kost ook veel batterijgebruik.
Precies, en mijn batterij gaat zolang mee dat ik me echt geen zorgen hoef te maken over energiebesparende dingetjes.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:04 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Omdat je dan op je PC kunt zoeken naar iets (adres bijv.) waarna Google Now je gelijk de routebeschrijving kan geven.
Heb hem nu als standaard staan en GO Launcher verwijderd. Die veeg functie is superhandig in combinatie met de activieiten sneltoets. Nu kan ik met een veeg een nieuwe email of SMS openen. Wel jammer is dat de custom gesture functie van GO Launcher er niet in zit. Maar er zit wel een handige gesture functie op het homescreen dus dat is dan eigenlijk ook niet echt meer nodig.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:37 schreef -jos- het volgende:
[..]
Jammer dat je de instellingen niet kan importeren. Deze launcher is inderdaad beter dan GO Launcher. Alleen jammer dat je geen random overgangseffect kan instellen.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:50 schreef CaptainCookie het volgende:
Die recensies bij Adobe Reader
[ afbeelding ]
Dat gebruik ik ook, maar het is niet echt "instant".quote:
Gedownload!quote:Op maandag 3 juni 2013 18:20 schreef Flitskikker het volgende:
Laatst weer nieuwe app online gezet:
https://play.google.com/s(...)com.avodev.eightfact
Hopelijk gaat het een beetje lopen dankzij die steeds populairder wordende pagina.
Ik zie bij Delen wel WiFi Direct staan, maar dat gaat denk ik moeilijk omdat mijn PC is verbonden via ethernet.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:37 schreef -jos- het volgende:
Op mijn S2 Plus stond Wifi Direct, maar dat heb ik nog niet goed uitgeprobeerd. En je hebt ook iets van Samsung Kies oid.
Ik gebruik ook gewoon Dropbox, en voor grote bestanden USB.
Bedankt, zal ik naar kijken.quote:
Bedankt!quote:
ook gedownload, kende 8fact niet maar zitten wel leuke tussen.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]!
---
Laatst weer nieuwe app online gezet:
https://play.google.com/s(...)com.avodev.eightfact
Hopelijk gaat het een beetje lopen dankzij die steeds populairder wordende pagina.
Het schijnt dat je locatie via 3G bepaald wordt door Google aan de hand van hun database. Wist niet dat Google dat ook deed.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:07 schreef -jos- het volgende:
Weet iemand waarom je in godsnaam Google Play Services nodig hebt om je locatie te kunnen bepalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |