Hij had van te voren kunnen weten dat je keihard genakt zou worden bij zo'n leasecontract.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:10 schreef t-8one het volgende:
[..]
En dan heb je al een jaar 'lease' daarvoor betaald?
of mis ik het sarcasme?
klopt, dus 25 euro per maand en na 6 maanden 50 euro per maand. Voor 1000mb internet en 75 belminuten. onbeperkt smsen blablabla.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:10 schreef t-8one het volgende:
[..]
En dan heb je al een jaar 'lease' daarvoor betaald?
of mis ik het sarcasme?
Het maakt geen fuck uit wat je doet, genakt wordt je toch wel.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:54 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Hij had van te voren kunnen weten dat je keihard genakt zou worden bij zo'n leasecontract.
als zo'n knulletje dat zegt het zwart op wit vragen en laten ondertekenenquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:36 schreef kakner2 het volgende:
Lease
Laatst zo'n knulletje in de KPN winkel uitgehoord en wat die allemaal voor onzin verkondigde. Dat je na 1 jaar het toestel kan overnemen voor 15% van de waarde. Dat is dus helemaal niet zo pas na 2 jaar kun je het overnemen voor gemiddeld 15% ofzo. In ieder geval hoop ik dat Hi/KPN snel failliet gaan met hun ondoorzichtige prijsafspraken
Wel als je een abo + toestel neemt. Beter koop je een los toestel en neem je er een goedkope simonly bijquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het maakt geen fuck uit wat je doet, genakt wordt je toch wel.
Genaaid wordt je toch wel bij telecomproviders maar die prijs valt me nog best mee eigenlijk.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zojuist bij de vrinden van hi geweest. Een note 1 van 1 jaar oud overnemen kost mij 190,58 euro.
190 + (25*6)+(50*6)(volgens eerdere post van ts) = genaaidquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:56 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Genaaid wordt je toch wel bij telecomproviders maar die prijs valt me nog best mee eigenlijk.
3 weken ouder, 50 euro meerquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nou jongens, pak je ballen maar vast. Hi wil 240 euro hebben als ik mijn 1 jaar oude Note 1 over wil nemen.in de winkel, drie weken geleden, was het nog 190.
Geen reactie op een bericht, maar je avatar past echt heel goed bij het liedje dat ik nu luisterquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |