Jazekerquote:Op maandag 29 april 2013 13:01 schreef jordyqwerty het volgende:
Gaan er nog meer mensen naar Built To Spill in Amsterdam/Antwerpen/Tilburg ?
Ik snap het ook nietquote:Op maandag 29 april 2013 13:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Snap absoluut niet dat het nog niet uitverkocht is in fucking Bitterzoet! Daar passen 50 mensen in ofzo
Nee joh. Wel drie of vier keer zo veel.quote:Op maandag 29 april 2013 13:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Snap absoluut niet dat het nog niet uitverkocht is in fucking Bitterzoet! Daar passen 50 mensen in ofzo
quote:Op maandag 29 april 2013 13:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh. Wel drie of vier keer zo veel.
Mooi om te zien hoe ze er op los rockenquote:Op maandag 29 april 2013 13:53 schreef Norrage het volgende:
Alleen dit nummer geeft ze al bestaansrecht.
Ik kreeg die associatie niet in elk geval. Heb het idee dat Vile veel 'luier zingt', die zou ik eerder indelen bij de categorie Evan Dando. Maar zal eens een keer beide albums na elkaar beluisteren.quote:Op zondag 28 april 2013 22:23 schreef Felagund het volgende:
Om weer ontopic te gaan, erg fijn album dat van Phosporescent, maar ik hoor wel veel gelijkenissen met Kurt Vile. Vooral die stem. Of ligt dat aan mij?
Help, een smooth jazz saxofoontjequote:Op maandag 29 april 2013 16:35 schreef Kerftminister het volgende:
We hadden het trouwens over jazz, zit nu aan wat fusion spul, Spyro Gyra heet de band. Dat ik dit niet kende joh, ik geniet hier enorm van:
Wat kutquote:Op maandag 29 april 2013 16:35 schreef Kerftminister het volgende:
We hadden het trouwens over jazz, zit nu aan wat fusion spul, Spyro Gyra heet de band. Dat ik dit niet kende joh, ik geniet hier enorm van:
quote:Op maandag 29 april 2013 16:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat kutKlinkt als iets wat ze in liften draaien of in de C&A.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |