Volgens mij gaat die stad gigantisch uit z'n voegen barstenquote:Op zondag 28 april 2013 15:32 schreef Individual het volgende:
Ik ga morgen naar Amsterdam!![]()
Op 2-2-02 ook in Amsterdam geweest.
Dat zeiden ze ook van Londen tijdens de Olympische spelen en iedereen was zo bang dat ze niet kwamen opdagen dus het was de rust zelve.quote:Op zondag 28 april 2013 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij gaat die stad gigantisch uit z'n voegen barsten
Ik vier het lekker hier, met een stapel cocktails en sushiquote:Op zondag 28 april 2013 15:45 schreef Individual het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook van Londen tijdens de Olympische spelen en iedereen was zo bang dat ze niet kwamen opdagen dus het was de rust zelve.
We zullen zien..
Aaaaah dank!!!! Ik moet tijdens mijn werk stiekem kijken. En potdomme mijn allerlaatste verjaardag op koninginnedagquote:Op zondag 28 april 2013 11:17 schreef breaky het volgende:
Het word live uitgezonden via Youtube.
http://www.youtube.com/user/noskoningshuis
Nu maar hopen dat ik een snelle 3G verbinding heb op Dinsdag...
Dat is inderdaad ook een optie! Dankjewel voor de link. Ik heb het net geprobeerd en kan op mijn mobiel nieuws kijken.quote:Op zondag 28 april 2013 21:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Aaaaah dank!!!! Ik moet tijdens mijn werk stiekem kijken. En potdomme mijn allerlaatste verjaardag op koninginnedagMet dank aan onze nieuwe koning.
Zendt de NOS het trouwens niet live uit via 24journaal??
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
Daar kijk ik elk jaar koninginnedag.
normaal toch vrije toegang voor onderdanen ?quote:Op maandag 29 april 2013 12:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier is morgen ook een vrije dag. In mijn stad is het groot feest, vooral voor de studenten. Ik ga proberen het te ontvluchten, zeker omdat ik op een studentencomplex woon. Ik ga morgen dus naar Stockholm, en zal weinig van de kroning meekrijgen. Wel jammer, maar er zijn altijd de herhalingen.
Te laat bedacht dat ik ook op de ambassade zou kunnen gaan kijken, ik neem aan dat ik me eerder had moeten aanmelden..
Hier in BKK moest je aanmelden, en zijn er inmiddels zoveel aanmeldingen dat er niemand meer bij kan. Wat een beetje sneu is, want m'n man zou inmiddels verhuisd zijn (nee, we gaan niet uit elkaar: z'n nieuwe baan begint morgen en wij blijven hier om het schooljaar af te maken), heeft z'n vertrek twee dagen uit moeten stellen vanwege visumperikelen, maar kan dus niet mee. Voor deze ene keer maar even de hulp van de buurman (=ambassadaire hotemetoot) inroepen denk ik....quote:Op maandag 29 april 2013 16:47 schreef Stroekie het volgende:
normaal toch vrije toegang voor onderdanen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |