Ik heb geen idee. Ik woon in Colombiaquote:Op woensdag 12 juni 2013 03:09 schreef breaky het volgende:
Hoe is de economie in Columbia op het moment?
de vraag wel begrijpen en toch even dat van de slak en het zout...quote:Op woensdag 12 juni 2013 03:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik woon in Colombia
Ah my bad. Ik let vaak niet echt op wat ik typ. Goed spellen is niet altijd aan mij besteed.quote:Op woensdag 12 juni 2013 03:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik woon in Colombia
Makkelijk om een baan te vinden?
Dat deed ik in de VS ook. Hoe warmer het buiten was, hoe lager ze binnen de airco zetten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:44 schreef Individual het volgende:
[..]
Ah ok, kan gebeuren. In de US (SW) neem ik altijd een jas of dikke trui mee als ik bv naar een bioscoop ga.. brrr..
Het is buitengewoon irritant, als mensen het fout schrijven. Zo moeilijk is het niet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 03:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de vraag wel begrijpen en toch even dat van de slak en het zout...
Ik denk niet dat veel mensen zich er aan ergeren. Behalve Nederlanders en halve Colombianen danquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is buitengewoon irritant, als mensen het fout schrijven. Zo moeilijk is het niet.
Niks slak en zout. Wat zou jij ervan vinden als men constant "New Zeeland" zou zeggen?
Voor Colombianen is het een doodzonde. Maar het is ook een stukje moeite doen en respect. Waarom je de naam van een bekend land (we hebben het niet over Benin of Grenada ofzo) verkeerd zou moeten schrijven, dat terwijl die naam overal goed gespeld staat, is me een raadsel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel mensen zich er aan ergeren. Behalve Nederlanders en halve Colombianen dan
Verbulgen is Dven over deze schrijfwijze!quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor Colombianen is het een doodzonde. Maar het is ook een stukje moeite doen en respect. Waarom je de naam van een bekend land (we hebben het niet over Benin of Grenada ofzo) verkeerd zou moeten schrijven, dat terwijl die naam overal goed gespeld staat, is me een raadsel.
Of woon jij ook in Bolgarije?
Laat ik voorop stellen dat ik het zelf niet verkeerd zou schrijven. Kan me wel voorstellen dat voor veel mensen die nog net weten dat Parijs de hoofdstad van Frankrijk is dat het verschil tussen Colombia en Columbia al helemaal nihil isquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor Colombianen is het een doodzonde. Maar het is ook een stukje moeite doen en respect. Waarom je de naam van een bekend land (we hebben het niet over Benin of Grenada ofzo) verkeerd zou moeten schrijven, dat terwijl die naam overal goed gespeld staat, is me een raadsel.
Je moet wat als je niks beters te doen hebtquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weet je hoe weinig Britten dit zelf weten?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:13 schreef motorbloempje het volgende:
Waar ik me dan wel weer aan kan ergeren is als er berichtjes worden geschreven (vooral hier op de FP hebben ze daar een handje van) over 'Engeland' als het 'Verenigd Koninkrijk' of 'Groot Brittannië' bedoeld wordt. Da's wel meer dan een 'u' in plaats van een 'o' tikken; dan heb je het écht niet begrepen. Zeker niet als het er in het nieuwsbericht wat ze copy/pasten wel goed in staat
Nieuw Zealand, New Zeeland, en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen, ik heb alle combinatie op de post uit Nederland al voorbij zien komenquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is buitengewoon irritant, als mensen het fout schrijven. Zo moeilijk is het niet.
Niks slak en zout. Wat zou jij ervan vinden als men constant "New Zeeland" zou zeggen?
Volgens ons, als inwoners van de Gemenenebest van Naties, gesneden koek...quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
(we hebben het niet over Benin of Grenada ofzo)
Het wordt er ook niet makkelijker op gemaakt met Ireland twee keer op de kaart en British Isles en British Islands (kennelijk zijn isle en island geen synoniemen) waar het land Ierland ook bij hoort. Maar zeggen dat de republiek Ierland British is, lijkt me niet zo'n goed plan...quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:45 schreef Individual het volgende:
[..]
Weet je hoe weinig Britten dit zelf weten?
[ afbeelding ]
Ze maken het ook niet makkelijk en dan hebben we het nog niet eens over de Commonwealth en protectorates en en en...
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:16 schreef motorbloempje het volgende:
Bedenk dat eens even bij al jouw posts.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:45 schreef Individual het volgende:
[..]
Weet je hoe weinig Britten dit zelf weten?
[ afbeelding ]
Ze maken het ook niet makkelijk en dan hebben we het nog niet eens over de Commonwealth en protectorates en en en...
Het Colombia/Columbia verhaal komt door Columbus, District of Columbia, Columbia Pictures, etc.
Ik wissel zelf London en Londen af en dat is toch dezelfde plaats. KAA krijgt meer London van me en TRV Londen, maar helemaal consistent gebruikt ik het niet volgens mij.
En al die buut'nlanders maar 'Holland' zeggen terwijl het hele land toch 'The Netherlands' heet. Ook al ben ik geen Hollander ik vertel mensen wel (foutief) dat ik uit 'Holland' kom.
El matador is het met je eens, nu zou er een lampje moeten gaan brandenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:16 schreef motorbloempje het volgende:
Bedenk dat eens even bij al jouw posts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |