In het andere KAA topic heb ik een sattelietfoto geplaatst. Tis best een stormpjequote:Op donderdag 23 mei 2013 08:48 schreef El_Matador het volgende:
Lijkt me dik bewerkt, maar wat een gruwelijk mooie foto van die zandstorm, Barb.
Ja.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:45 schreef flipsen het volgende:
HeavyHoop voor je dat je een werkster hebt
Succes! Een neef van me heeft in Oman gewoond, daar zeiden ze ook dat een zandstorm 'best wel erg' kon zijn. Hij had zoiets van 'zal mij benieuwen'. Toen kwam er eentje toen hij aan het werk was en thuis ramen en deuren had opengelatenquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:22 schreef Gaoxing het volgende:
Oh wow, heftig Barbusse!!!
Doet me denken aan scholen zoeken in Dubai: "yep, de kinderen spelen hier elke dag buiten.... behalve als we een zandstorm hebben". Lijkt me inderdaad wel zo prettig. Ik ben benieuwd...
De huisraad gaat over anderhalve week op reis, wij (=de kinderen en ik) vliegen mid-juni even een dag door Dubai en dan door naar NL voor een ellenlange vakantie, en mid-augustus gaan we definitief. M'n man is er alweer een paar weken aan het werk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Succes! Een neef van me heeft in Oman gewoond, daar zeiden ze ook dat een zandstorm 'best wel erg' kon zijn. Hij had zoiets van 'zal mij benieuwen'. Toen kwam er eentje toen hij aan het werk was en thuis ramen en deuren had opengelaten![]()
Wanneer ga je naar Dubai?
Laat ik nou 29 juni mijn 40e verjaardag in NL vierenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:43 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
...wij (=de kinderen en ik) vliegen mid-juni even een dag door Dubai en dan door naar NL voor een ellenlange vakantie
Je houd niet van lange vakanties? :pquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:43 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
De huisraad gaat over anderhalve week op reis, wij (=de kinderen en ik) vliegen mid-juni even een dag door Dubai en dan door naar NL voor een ellenlange vakantie, en mid-augustus gaan we definitief. M'n man is er alweer een paar weken aan het werk.
Ik heb ook een boel gegoogeld hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 11:10 schreef breaky het volgende:
Moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit eerder van een nekhernia gehoord had... Ik neem aan dat je veel rust moet houden?
Schoonzus heeft een hotel in Frankrijk, met een paard of 30, en daar gaan we 2 weken doorbrengen en daar verheug ik me erg op. Er naartoe vliegen (ieniminie vliegveldje Brive ligt echt heel dichtbij) is helemaal fijn, want anders was het te ver geweest, in m'n eentje. Ik hoop dat ik er daarna weer een beetje tegenaan kan. En m'n kinderen zijn geweldig. Jongste zei vanmiddag dat blijkbaar een hernia net zoiets is als jarig zijn, want 'you get to let other people do your stuff for you'quote:Op zondag 26 mei 2013 08:15 schreef elvy het volgende:
He Getsie Gaoxing, dat klinkt wel héél vervelend, zeker als je zo'n drukke periode voor de boeg hebt. Ik hoop dat er veel vrienden en familie in nederland/ europa zijn die een beetje kunnen helpen zodat je in ieder geval wat rust kunt pakken.
Er is documentatie over TCK's die iedere drie tot vier jaar ernstige aandrang voelen om hun hele leven op de schop te nemen, en er lang over doen voor ze het patroon van de verhuizingen in hun kindertijd herkennen. Voel je je nu in Laos wel thuis?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 02:48 schreef breaky het volgende:
In Nederland ben ik ontzettend veel verhuisd. Volgens mij heb ik nooit langer dan 4 jaar in hetzelfde huis gewoond. Ik heb me daar ook nooit echt thuis gevoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |