quote:Op donderdag 16 mei 2013 07:52 schreef El_Matador het volgende:
Hier zoals altijd 15-25 graden. Maar de ergste regen lijkt voorbij. Lijkt, het blijft Bogotá.Naivasha

Patser!quote:

Ik weet dat er verschillende Fokkers! hebben gewoond in Vietnam. Het is gewoon maar een klein groepje van verschillende expats wat regelmatig post in KAA.quote:Op donderdag 16 mei 2013 05:05 schreef AlfredMehran het volgende:
Geen topic over Kaaskoppen in Vietnam.Ben toch niet echt de enige FOK! Kaaskop in dit land..

Ah op zo'n manier. Ik zit in het zuiden, Ho Chi Minh.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:41 schreef breaky het volgende:
[..]
Ik weet dat er verschillende Fokkers! hebben gewoond in Vietnam. Het is gewoon maar een klein groepje wat regelmatig post in KAA.
Er is ook geen apart topic voor Laos, Cambodia, Indonesie, Maleisie etc. Wel voor Singapore en Thailand, maar daar wordt niet zo heel veel in gepost.
Hoe is het trouwens bij de buren? Ook zo knetterwarm? En waar zit je? Noord, Zuid of Midden Vietnam?

Joh, ga ff lekker afkoelen heethoofd...quote:

Ja, vanmiddag na werk. Even lekker zwemmenquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Joh, ga ff lekker afkoelen heethoofd...

Hier was er vandaag een stevige wind en een klein beetje regen. De meeste stormen of orkanen die Vietnam aandoen zijn vaak flink afgezwakt als ze Laos bereiken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:42 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Ah op zo'n manier. Ik zit in het zuiden, Ho Chi Minh.
Vandaag is het weer knetterwarm, gisteren de kick-off van het regenseizoen gehad. Een lichte tropische storm, straten blank en overal van alles wat door de lucht heen vloog.

Lyon: regen, regen, regen, regen. Maandag was mooi, de rest is kut. Vandaag wat zon en 17 graden. Veel te koudquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:00 schreef drWho het volgende:
[..]
Voor mij is de achterhoek buitenlands genoeg! Is het trouwens overal in Europa van dat takkeweer? 12 Graden hier in London, blech!

Hier is het heerlijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:11 schreef Prego het volgende:
[..]
Lyon: regen, regen, regen, regen. Maandag was mooi, de rest is kut. Vandaag wat zon en 17 graden. Veel te koud

Heerlijk toch?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 04:58 schreef devzero het volgende:
17 Celsius
Helaas is dat alleen 's nachts want overdag > 30C

Zo koud in Kenia??quote:

wow, de voet van de Kilimanjaro?quote:
 wist niet dat Kenia zo hoog lag... Riftslenkvulkanen zeker?
 wist niet dat Kenia zo hoog lag... Riftslenkvulkanen zeker? 

quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:36 schreef elvy het volgende:
(wel heel idioot en decadent, een terrasverwarmer in africa, maar ze denken hier toch al dat we (blanken) gek zijn, dus soit!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |