Ben ik toevalling in september geweest. Tof maar ik zou er niet onder gaan staan.quote:
Nee, integendeel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
woon je in een Nederlandse enclave ofzo?
In stockholm zit een winkel die ook Nederlandse kaas verkoopt, en ook wel eens een rol beschuit/pak hagelslag heeft staan. Alleen kom ik daar niet zo vaak..Makkelijker (en goedkoper) om een voorraad uit NL te importeren..
Godver, ga niet proberen heimwee te activeren bij mij please? Wooldse kaas.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:57 schreef Individual het volgende:
Oh ja kaas. Ik had ruim 3 kilo bij me de laatste keer. Echte boerenkaas uut dn Achterhoek van de markt en Wooldse boerenkaas van de Harmienahoeve. Ook metworsten.
Nee, nog nooit gezien. Zelfs niet bij de ica-maxi's...Helaas!quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:05 schreef Fogel het volgende:
Beschuit hebben ze toch gewoon bij de Ica in Zweden? Paar jaar geleden wel in ieder geval, van Bolletje zelfs
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godver, ga niet proberen heimwee te activeren bij mij please? Wooldse kaas.![]()
Kut-Achterhoeker die d'r bunt
quote:
Wel veel geweest om uit te gaan maar een echte Winterswieker.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jj kwam oorspronkelijk uit grolle, toch?
ah, bij lido city? Daar gingen wij ook wel eens heen!quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:26 schreef Individual het volgende:
[..]
Wel veel geweest om uit te gaan maar een echte Winterswieker.
Kutdorpquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:26 schreef Individual het volgende:
[..]
Wel veel geweest om uit te gaan maar een echte Winterswieker.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:33 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Een padndrieter, hier. (toegegeven, dat moest ik opzoeken op wikipedia)
Bijna elk weekend van begin 15 tot begin 18.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ah, bij lido city? Daar gingen wij ook wel eens heen!
ik 'werk' vandaag vanuit huis, en merk dat ik constant engels praat tegen onze kat. Best gek!
Haha alternatieveling! Ben daar ook geweest en die tent daar tegenover waarvan ik altijd de naam vergeet. ..en Cafe Kras.. enne zo ongeveer elke kroeg daar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:49 schreef Barbusse het volgende:
Ik ging altijd naar PamPam in Groenlo en van Ooijen in Lichtenvoorde![]()
Lions
Dat was de Pauwquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:55 schreef Individual het volgende:
[..]
Haha alternatieveling! Ben daar ook geweest en die tent daar tegenover waarvan ik altijd de naam vergeet. ..en Cafe Kras.. enne zo ongeveer elke kroeg daar.
En Achterhoek Arena, Radstake, Elbekurkie, Sevink Molle, Moustache, Skinny Binny...
oh, en sorry aan de mensen die in die dorpjes fietsen zijn kwijtgeraakt..
Voor mij is de achterhoek buitenlands genoeg! Is het trouwens overal in Europa van dat takkeweer? 12 Graden hier in London, blech!quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:09 schreef Individual het volgende:
Misschien moet dit eigenlijk in STA / De Achterhoek #4
Oh, ik ga het verder niet doen ofzoquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:30 schreef Barbusse het volgende:
Misschien een domme vraag, maar waarom worden jullie zo blij van het feit dat je 'Nederlandse' producten kunt bestellen?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:00 schreef drWho het volgende:
Voor mij is de achterhoek buitenlands genoeg!
Vanochtend -5, nu graadje of 8quote:Is het trouwens overal in Europa van dat takkeweer? 12 Graden hier in London, blech!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |