Nopequote:Op zondag 28 april 2013 01:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ooit in een nekcrank of guilotine gezeten? Dan weet je de dag erna precies hoe slecht het voor je nek is
quote:Op zondag 28 april 2013 01:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer langs dan laat ik het je wel ervaren
ook redelijk autistisch en simpel enzoquote:Op zondag 28 april 2013 01:19 schreef Geo4kant het volgende:
Die Siler ziet er uit als zo'n schraal kut nerdje, denk je zo in de kroeg oh die pats ik makkelijk in elkaar.. en dan stompt die jou helemaal in elkaar
Called itquote:Op zondag 28 april 2013 01:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Degene die een takedown kan landen en topcontrole houdt wint
een bloedchoke is beterquote:Op zondag 28 april 2013 01:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer langs dan laat ik het je wel ervaren
5 jaquote:Op zondag 28 april 2013 01:52 schreef Geo4kant het volgende:
Dat is 5 op rij verloren, zal hij nu wel gecut worden?
En die win tegen Phan sloeg ook nergens op, fucking onterecht.quote:
Ook dat ja, ff vergeten, als je die als loss rekent dan heeft hij 7 losses op rijquote:Op zondag 28 april 2013 01:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
En die win tegen Phan sloeg ook nergens op, fucking onterecht.
McKenzie vind ik onderschatquote:Op zondag 28 april 2013 01:55 schreef Fenomeno het volgende:
Dit is echt de kelder van de ufc qua niveau
Edgar zijn trilogy met Maynardquote:Op zondag 28 april 2013 02:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Finished ook niks maar wel leuker om naar te kijken dan Edgar
Ze kan beter krijgen, misschien kan hij likken als Lassie..quote:Op zondag 28 april 2013 02:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, die gaat naar de frituur, tate is alleen om te naaien
je bedoelt, kongoquote:Op zondag 28 april 2013 02:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze kan beter krijgen, misschien kan hij likken als Lassie..
Ha pwned.quote:Op zondag 28 april 2013 02:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Begint er zo'n dom wijf tegen mij te ouwe hoeren op whatsapp dus ik reageer niet zegt ze daarna ik zag wel dat je online was
ooh, tha bitch...quote:Op zondag 28 april 2013 02:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Begint er zo'n dom wijf tegen mij te ouwe hoeren op whatsapp dus ik reageer niet zegt ze daarna ik zag wel dat je online was
Been there done thatquote:Op zondag 28 april 2013 02:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeg gewoon: pics van je tieten anders negeer ik je
Dit was geen submission die andere tapte al voor er wat gebeurdequote:Op zondag 28 april 2013 02:30 schreef wuuht het volgende:
als een gevecht gefinisht word is het sws niet saai je hebt nog wel gracie jiu jitsu bij je naam staan
ja ik denk dat ik het zelfs langer had volgehouden in die guillotinequote:Op zondag 28 april 2013 02:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit was geen submission die andere tapte al voor er wat gebeurde
nee hij is gewoon ziek goed heel compleet word steeds beter en gaatt chael ofcourse hard mollesterenquote:
Daar kom je niet meer uit johquote:Op zondag 28 april 2013 02:46 schreef wuuht het volgende:
mooi maar toch vond ik het er niet echt gevaarlijk uit zien
Niet zolang ze bij Golden Glory zit waarschijnlijk.quote:Op zondag 28 april 2013 02:39 schreef wuuht het volgende:
komt Marloes Eigelijk naar de UFC zij is wel een van de betere
ja, er zit nog een beetje haat bij de UFCquote:Op zondag 28 april 2013 02:46 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Niet zolang ze bij Golden Glory zit waarschijnlijk.
Neequote:Op zondag 28 april 2013 02:48 schreef wuuht het volgende:
[..]
ja ze had dat 54 seconden kunnen volhouden
Jaaa... ik was even aan het testen of jij wel aan het opletten was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 april 2013 02:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jaaa... ik was even aan het testen of jij wel aan het opletten was.zeg gewoon dat je gezopen hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en voetbal is wel een olympische sportquote:Op zondag 28 april 2013 02:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het is toch ook belachelijk dat ze een van de originele sporten gaan scrappen
Ooit een BJJ toernooi gekeken?quote:Op zondag 28 april 2013 02:54 schreef wuuht het volgende:
ja maak maar plaats voor BJJ belachelijk dat dat er nog niet is
Gewoon echte zwaarden gebruiken ipv die pussy degens dan kijk ik welquote:Op zondag 28 april 2013 02:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en voetbal is wel een olympische sporten zo heb je nog meer van die kut dingen.
Zoals schermen.. dat is zo'n sport dat al 300 jaar geleden uitgestorven had moeten zijn.
its all about the moneyquote:Op zondag 28 april 2013 02:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het is toch ook belachelijk dat ze een van de originele sporten gaan scrappen
Gewoon opbokken.quote:Op zondag 28 april 2013 02:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon echte zwaarden gebruiken ipv die pussy degens dan kijk ik wel
ik vind het leuk want ik doe het zelf maar andere mensen zullen het wel gay en saai vinden iddquote:
Ik vind het ook leuk om zelf te doen maar je gaat niet voor je plezier 2 uur naar BJJ wedstrijden kijken. Daar is echt geen flikker aan.quote:Op zondag 28 april 2013 02:56 schreef wuuht het volgende:
[..]
ik vind het leuk want ik doe het zelf maar andere mensen zullen het wel gay en saai vinden idd
ja kan ik me voorstellen maar bij mijn club kijken best veel hetquote:Op zondag 28 april 2013 02:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk om zelf te doen maar je gaat niet voor je plezier 2 uur naar BJJ wedstrijden kijken. Daar is echt geen flikker aan.
Gaan jullie dan gezellig samen voor de TV zitten en BJJ toernooien kijken?quote:Op zondag 28 april 2013 02:58 schreef wuuht het volgende:
[..]
ja kan ik me voorstellen maar bij mijn club kijken best veel het
neequote:Op zondag 28 april 2013 03:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gaan jullie dan gezellig samen voor de TV zitten en BJJ toernooien kijken?
Ik heb verschillende toernooien gedaan en dan loop je gewoon een beetje rond en kijk je hier en daar eens even maar een hele wedstrijd zul je mij nooit zien kijken of het moet een teamgenoot zijnquote:
ok ik heb 19 mei mn eerste toernooiquote:Op zondag 28 april 2013 03:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb verschillende toernooien gedaan en dan loop je gewoon een beetje rond en kijk je hier en daar eens even maar een hele wedstrijd zul je mij nooit zien kijken of het moet een teamgenoot zijn
you fail!quote:Op zondag 28 april 2013 03:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Vaag, dat plaatje heb ik de laatste tijd tig keer gepost en nu is ie opeens verdwenen
Chubbyquote:Op zondag 28 april 2013 03:08 schreef wuuht het volgende:
[..]
Gewicht? ik ben nu 81kg is middleweight toch?
Armbars for daysssssssssquote:Op zondag 28 april 2013 03:12 schreef wuuht het volgende:
[..]
ecto, ik doe het nu 10 maanden ofzo maar het is een whitebelt only toernooi dat is wel fijn
Die zie je het meeste op whitebelt toernooien zou goed op escapes trainen als ik jou wasquote:Op zondag 28 april 2013 03:14 schreef wuuht het volgende:
[..]
klopt vind ik nog steeds moeilijk maar ben er mee bezig
zelf vind ik de armtriangle en heel hook fijnquote:Op zondag 28 april 2013 03:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die zie je het meeste op whitebelt toernooien zou goed op escapes trainen als ik jou was
quote:Op zondag 28 april 2013 03:16 schreef Geo4kant het volgende:
Even kijken wat Dana gaat twitteren
[ afbeelding ]
Hem in zijn oog prikken?quote:Op zondag 28 april 2013 03:16 schreef Nober het volgende:
Gangster Sonnen is gonna do the exact same to Jones ladies and gentleman!
Heel hook mag je denk ik op dat toernooi niet uitvoeren net zoals kneebarsquote:Op zondag 28 april 2013 03:16 schreef wuuht het volgende:
[..]
zelf vind ik de armtriangle en heel hook fijn
ja kneebar heb ik nog nooit gedaan zelfs maar straight heel hook mag gewoon heb ik al gevraagtquote:Op zondag 28 april 2013 03:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heel hook mag je denk ik op dat toernooi niet uitvoeren net zoals kneebars
Goed trainen dan en vooral plezier maken dat is het belangrijkstequote:Op zondag 28 april 2013 03:19 schreef wuuht het volgende:
[..]
ja kneebar heb ik nog nooit gedaan zelfs maar straight heel hook mag gewoon heb ik al gevraagt
twitter:danawhite twitterde op zondag 28-04-2013 om 02:18:22KEVING MULHALL IS A FUCKING RETARD, how is this guy still reffing #UFC159 reageer retweet
lol dat zegt ie gewoon over zn werknemmers watquote:Op zondag 28 april 2013 03:21 schreef Geo4kant het volgende:
twitter:danawhite twitterde op zondag 28-04-2013 om 02:18:22KEVING MULHALL IS A FUCKING RETARD, how is this guy still reffing #UFC159 reageer retweet
fake!quote:Op zondag 28 april 2013 03:21 schreef Geo4kant het volgende:
Die werken niet voor hemquote:Op zondag 28 april 2013 03:22 schreef wuuht het volgende:
[..]
lol dat zegt ie gewoon over zn werknemmers wat
refs zijn geen werknemers van de UFC, zijn van de athletic commissionquote:Op zondag 28 april 2013 03:22 schreef wuuht het volgende:
[..]
lol dat zegt ie gewoon over zn werknemmers wat
o okquote:Op zondag 28 april 2013 03:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
refs zijn geen werknemers van de UFC, zijn van de athletic commissionanders zouden mazagatti en kim skelleton niet meer reffen hoor
twitter:danawhite twitterde op zondag 28-04-2013 om 03:25:22With my biggest fan Haywire watching this night can not go stuk. reageer retweet
Moest lachenquote:Op zondag 28 april 2013 03:25 schreef Beach het volgende:
twitter:danawhite twitterde op zondag 28-04-2013 om 03:25:22With my biggest fan Haywire watching this night can not go stuk. reageer retweet
met een blinddoek zou ik niks merken, denk ikquote:Op zondag 28 april 2013 03:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Athletic commision
[ afbeelding ]
fap fap fap fap
Ze is wel heel magerquote:Op zondag 28 april 2013 03:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
met een blinddoek zou ik niks merken, denk ik
Der scherp knien en bottenquote:Op zondag 28 april 2013 03:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
met een blinddoek zou ik niks merken, denk ik
quote:Op zondag 28 april 2013 03:25 schreef Beach het volgende:
Gewoon de twee grootste tapout dragende badasses uit het publiek trekken en gaanquote:Op zondag 28 april 2013 03:36 schreef wuuht het volgende:
zou lachen zijn als ze wat vervangers uit het publiek haalden
Pics van je zusje in ruil.quote:Op zondag 28 april 2013 03:39 schreef wuuht het volgende:
gaan er nog DM's met streams uitgedeeld worden?
yo, trustequote:Op zondag 28 april 2013 03:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kijk morgen de maincard wel val nu al bijna in slaap
Later hommoquote:Op zondag 28 april 2013 03:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Veel plezier eckto's
En vergeet niet Geo stuurt altijd de gratis streams door voor de maincard.
quote:Op zondag 28 april 2013 03:41 schreef Geo4kant het volgende:
Zou wat zijn als Jones ook zijn duimpje breekt en dat Sonnen dan wint via TKO.. and the new LHW champ of the world
quote:Op zondag 28 april 2013 04:33 schreef Hooidraad het volgende:
De grootste underdog van deze TUP-ronde wint. Zo zie je maar weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |