ach, een beetje soepen moet kunnenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:41 schreef Duvel het volgende:
Die eerste foto recht tegen de zon in is dankzij RAW-schieten niet eens helemaal mislukt.

Mijn eerste nacht zonder die lelijkerd in 5 dagenquote:
 Dus eindelijk eens GEEN nachtmerries hopelijk
 Dus eindelijk eens GEEN nachtmerries hopelijk  

of je moet over een klepperende brievenbus dromenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn eerste nacht zonder die lelijkerd in 5 dagenDus eindelijk eens GEEN nachtmerries hopelijk

Die was godzijdank niet mee, jij welquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
of je moet over een klepperende brievenbus dromen

quote:
 jij bent niks gewend. Maar goed, laat het ook maar zo
 jij bent niks gewend. Maar goed, laat het ook maar zo  

gelukkig nietquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]jij bent niks gewend. Maar goed, laat het ook maar zo

Als je een keer bij Fles bent geweest dan weet je waar ik het over hadquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:45 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Die was godzijdank niet mee, jij wel

Ik heb vannacht al deadlock zijn kostbaarheden kundig verpakt toen hij allang niet meer op zijn benen kon staan. Ga met mij op reis en het komt goed.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als je een keer bij Fles bent geweest dan weet je waar ik het over had

quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:12 schreef DriekOplopers het volgende:
Complimenten voor spoorsector na prima verlopen koninginnedagvervoer: http://www.voorbeterov.nl/130426.php

Ja, ergens in noordoost-groenland moest ook een Eskimo niezen. verder was er geen vuiltje aan de luchtquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:16 schreef Peterselieman het volgende:
het lijkt op Arnhem - Winterswijk na zeer goed verlopen te zijn

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |