Persoon aangereden op het Franse net ..quote:Op dinsdag 30 april 2013 08:48 schreef Darkwing_Duck het volgende:
De Thalys gaat vandaag niks verdienen geloof ik. Meer als 2 uur vertraging voor treinen uit belgie richting parijs en andere kant op loopt ook niet lekker.
Dat rijden ze ook. Alleen de af en aantakkingen niet eh.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:07 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Persoon aangereden op het Franse net ..
Waarom rijden ze daar niet op aparte HSL-lijnen, zoals in België?
ILenT is misschien nog wel te regelen, de EBA (Duitsland) lijkt me moeilijker..quote:Op dinsdag 30 april 2013 06:10 schreef greavy het volgende:
[..]
Je bedoelt een ILenT. Nee, ik verwacht zoiets ook niet snel. Zou wel geniaal zijn.
Zou je dan niet beter gewoon gaan lopen?quote:Geen treinverkeer mogelijk tussen Arnhem-Winterswijk
Oorzaak
Tussen Wehl en Zevenaar rijden geen treinen door een seinstoring.
Verwachting
De verstoring is naar verwachting rond 19:30 uur verholpen.
De extra reistijd is meer dan 60 min.
Reisadvies
Reizigers tussen Wehl en Zevenaar reizen via Zutphen.
Alles gaat goed. Praat daarover naquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:05 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Aan de ene kant goed dat alles goed verloopt op het NS net. Maar ik had eigenlijk ook graag wat gehad om over na te praten
paar verstoringen geweest, maar deze waren vrij snel weer opgelost. Alleen Arnhem - Winterswijk springt er negatief uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |