quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:42 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Z: lunches voor 3 man? Nou mijn portie caprese nietMaar zus zorgt wel voor soep en broodjes zei ze dus komt helemaal goed. En ik zie mijn kleine schatjes weer eens
ik leest toch echt 3 keer lunchenquote:Hola! Nou ik zal het morgen zien. Moet wel delen met 3 man want ik ga bij mn zus, zwager en zijn moeder lunchen
.
Ja, ik had een zonnebril opgezet, maar toen ik gisteren weg ging op de fiets regende het en heb ik totaal niet aan een zonnebril gedachtquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:39 schreef z80 het volgende:
@ isa
een zonnebril opzetten met fietsen scheelt veel. of wat helpt na het fietsen is is je ogen nat/schoon deppen met gekookt water.
Het is nu vooral opluchting.quote:
Oh zo pffffquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:49 schreef z80 het volgende:
[..]
[..]
ik leest toch echt 3 keer lunchen![]()
en niet met zus,zwager,ma lunchen.
Sorry B, mocht zijn bijvrouw wordenquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oei, geen idee of ik die schelpen lust maar het ziet er heerlijk uit![]()
Trouwens, Golfer wil je met me trouwen![]()
![]()
Ik lees het jaquote:Op zondag 28 april 2013 01:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Golfer
Sorry B, mocht zijn bijvrouw worden
quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:06 schreef golfer het volgende:
Bigamie mag niet in Nederland, maar je mag best mijn bijvrouw worden hoor.
Tssssssssssk... bijvrouw... alsof je een bijkeuken bent.. gewoon net niks maar wel handigquote:
Ouwe meuk.quote:Op zondag 28 april 2013 01:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Golfer
Sorry B, mocht zijn bijvrouw worden
Het is dat ie kan koken he?quote:
Yes en incl. Adm kosten die je standaard moet betalen (5 euro) voor VV had ik nog wat korting.quote:Op zondag 28 april 2013 01:23 schreef Isabeau het volgende:
Wist je niet wat het restaurant normaal kost dan? En je hebt zelf geboden... je had ook kunnen wachten tot het nog een keer werd aangeboden en dan hopen dat de prijs lager blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |