Hallo, ik wil hier even klagen over Koeman.
Deze nare man loopt nu richting Dick Advocaat te provoceren:
![14aSJ.png]()
![14aSS.png]()
Feyenoord, geef deze man een media verbod.
Het enige wat hij doet is de schuld van het verlies bij zijn spelers leggen.
Maar hij geilt alleen op harde werkertjes als Immers, dat hij 3260 kansen mist, daar hoor ik hem nooit over, en hij blijft maar opgesteld worden (geen gejank over dat hij vieze klusjes doet, hij dekt niemand, loopt een beetje wild te doen en heen en weer)
Even om te laten zien dat Koeman een teringdebiel is:
quote:
Koeman neemt Clasie en Martins Indi niets kwalijk: 'Ze zijn 21 jaar'
Ronald Koeman heeft de afgelopen week aangegrepen om een aantal van zijn spelers eens persoonlijk onder handen te nemen. Met name de prestaties van de internationals Jordy Clasie en Bruno Martins Indi vielen terug, nadat zij in maart terugkeerden van het keurkorps van bondscoach Louis van Gaal. Eerstgenoemde wordt bovendien zeer nadrukkelijk in verband gebracht met Fiorentina.
Koeman klaarde afgelopen vrijdag echter de lucht en sprak het duo aan op hun aflatende vorm. “Je wordt onbewust misschien toch wat gemakzuchtig. Dan is het aan de technische staf dat te signaleren en er iets mee te doen. Dat kan op verschillende manieren”, zegt Koeman in gesprek met Voetbal International. De oefenmeester weet uit eigen ervaring waar de ogenschijnlijke gemakzucht vandaan komt en neemt het de jongelingen niet kwalijk.
“Ze zijn 21 jaar, er is veel gebeurd, ze werden international, het gaat over de toekomst en contracten en of je wilt of niet, zoiets laat je niet onberoerd”, aldus Koeman. Met name Clasie was veel in het nieuws. De middenvelder kreeg een nieuwe aanbieding van Feyenoord, maar wees het voorstel tot verbazing van de beleidsbepalers bij Feyenoord af. Hij vindt dat de voorwaarden niet stroken met zijn belang voor het elftal.
Koeman: 'Krampaanval van Clasie kan ook iets mentaals zijn'
Jordy Clasie kreeg afgelopen weekend in de thuiswedstrijd tegen Vitesse last van kramp en omdat de kramp niet verdween, moest hij zich laten vervangen. Volgens clubarts Casper van Eijck had de middenvelder voor de wedstrijd veel te veel water gedronken en hij dacht dat de kramp daardoor veroorzaakt was. Ronald Koeman durft daar zijn vraagtekens bij te zetten.
"Ik ben niet volledig thuis in medische zaken, maar ik denk dat het meer te maken heeft met de kritiek die hij kreeg, de belangstelling die er voor hem is en dat hij de wedstrijden ervoor niet lekker gepresteerd had met het team", zei Koeman vrijdag volgens NUsport. "Dat doet mentaal meer met jonge spelers dan wij denken. Jordy is pas 21, vergeet dat niet."
Clasie is bezig aan zijn tweede seizoen in het eerste elftal van Feyenoord en speelde tot dusver 63 competitiewedstrijden voor de club, waarvan dertig in het lopende seizoen. De ploeg van Koeman speelt zondag thuis tegen Heracles Almelo en Clasie kan in deze wedstrijd gewoon weer in actie komen. Het contract van de Haarlemmer in De Kuip loopt tot medio 2015 door.
Koeman blijft kritisch: 'Fantastische goal, maar Pellè speelde niet goed'
Feyenoord vocht vrijdagavond ruim een uur lang meer tegen zichzelf dan tegen VVV-Venlo. Met een heerlijke kopbal zorgde Graziano Pellè, die vorige week in Heerenveen (2-0 verlies) door een schorsing nadrukkelijk werd gemist door de Rotterdammers, in de 71e minuut voor de winnende treffer: 1-0.
Ronald Koeman was niet te spreken over het matige spel van zijn ploeg. De trainer vroeg zich openlijk af of zijn team geschrokken was van de nederlaag in het Abe Lenstra Stadion. "Er zaten zoveel misverstanden, zoveel twijfel ook in ons spel. We misten de juiste agressie. Elke tweede bal, zeker in de eerste helft, was voor VVV. "
Koeman weigerde Pellè de hemel in te schrijven. "Pellè maakte een fantastische goal, maar hij speelde niet goed. Ik kan wel mooie verhalen gaan houden, maar dat heeft geen zin", benadrukte de oefemeester aan Eredivisie Live. Door de zege staat de club uit Rotterdam in ieder geval tijdelijk op een tweede plaats.
Koeman concludeert: 'We waren er niet aan toe kampioen te worden'
De supporters van Feyenoord droomden lang van de eerste landstitel sinds 1999 en de eerste 'kampioenstatoeages' werden zelfs al gezet. Na een 2-0 nederlaag bij sc Heerenveen en een 1-1 gelijkspel bij RKC Waalwijk lijkt de ploeg van Ronald Koeman echter te zijn afgehaakt. Met nog vier duels te gaan is de achterstand op koploper Ajax opgelopen tot zes punten.
Koeman trekt in gesprek met Voetbal International een conclusie: "We waren er niet aan toe kampioen te worden, zo reëel moet je misschien zijn", zegt de coach. "Ajax is zo sterk en zo stabiel, dat ik niet verwacht dat het nog fout zal gaan. Dan vind ik een felicitatie wel op zijn plaats. Ze waren dit seizoen het beste, het meest compleet. Frank de Boer heeft geweldig werk geleverd en daarvoor moet je waardering opbrengen."
Feyenoord speelt aankomende zondag thuis tegen Vitesse, dat op dit moment een punt meer heeft en op de tweede plaats staat. Feyenoord eindigde vorig seizoen op die positie en probeert dat in het restant van de competitie opnieuw te bewerkstelligen. Koeman laat weten dat hij een eventuele tweede plaats knapper zou vinden dan vorig seizoen: "Vergeet niet dat we belangrijke spelers zijn kwijtgeraakt en dat we er toch in zijn geslaagd wederom bovenin mee te spelen."
Martins Indi vreest voor verliezen basisplek: 'Ik ben niet tevreden over Bruno'
Feyenoord speelt zondag de topper tegen Vitesse en Bruno Martins Indi moet er rekening mee houden dat hij op de bank zal beginnen. De verdediger is de laatste tijd niet goed in vorm en Ronald Koeman overweegt om Miguel Nelom aankomend weekend als linksback te laten starten. De coach ziet geen reden om Joris Mathijsen uit het hart van zijn defensie weg te halen.
Martins Indi werd gewisseld tegen RKC Waalwijk en zijn vervanger, Nelom, viel goed in. "Ik ben niet tevreden over Bruno", zegt Koeman in Voetbal International. "Ik vind dat hij beter kan als linksback. Bruno staat het liefste centraal achterin, maar ik heb geen enkele reden Joris daar niet neer te zetten, want ik vind hem al een hele tijd een van onze beste spelers."
Koeman wilde nog niet verklappen of hij zondag weer voor Nelom zal kiezen, maar Martins Indi is in ieder geval op scherp gezet. Feyenoord heeft momenteel een punt minder dan Vitesse, dat tweede staat in de Eredivisie. Na de wedstrijd van zondag speelt de ploeg van Koeman nog tegen Heracles Almelo (thuis), ADO Den Haag (uit) en NAC Breda (thuis).
‘Feyenoord heeft een portemonnee die niet zo dik is als bij andere clubs’
Ronald Koeman presteert met een jonge groep uitstekend bij Feyenoord: na dertig competitiewedstrijden zijn de Rotterdammers nog niet uitgeschakeld voor de landstitel, als is de tweede plek in de eindrangschikking een reëler doel. Voor Koeman blijft het nog even afwachten met welk spelersmateriaal hij volgend seizoen de strijd aan kan gaan, want de namen van een aantal talenten zijn gevallen bij buitenlandse clubs.
De oefenmeester weet dat het voor Feyenoord niet eenvoudig is om nieuwe spelers aan te trekken. “Feyenoord heeft een portemonnee die niet zo dik is als bij andere clubs”, laat Koeman optekenen in Voetbal International. “Vorig jaar zag ik er een uitdaging in te presteren met een team dat bepalende spelers kwijtraakte. Die uitdaging zal volgend seizoen net zo groot zijn en nog steeds haal ik daaruit genoeg plezier.”
Jordy Clasie en Bruno Martins Indi zijn de spelers die het vaakst in verband worden gebracht met een transfer. Fiorentina is in de markt voor Clasie, terwijl Martins Indi genoemd wordt bij Engelse clubs als Tottenham Hotspur en Liverpool. Voor laatstgenoemde denken de Rotterdammers zo’n tien miljoen euro te kunnen toucheren.
Koeman 'diep teleurgesteld': 'Niet praten over titels en het winnen van prijzen'
Als er nog enige hoop was bij Feyenoord op de landstitel, dan zal die na zondagmiddag definitief zijn vervlogen. De ploeg van Ronald Koeman kwam op bezoek bij RKC Waalwijk niet verder dan een 1-1 gelijkspel en stelde de oefenmeester daarmee flink teleur.
Koeman verklaarde na afloop van de confrontatie met zijn broer Erwin ‘diep teleurgesteld’ te zijn. “En dat is heel wat, want zoiets heb ik volgens mij nog nooit gezegd”, tekende NUsport op uit zijn mond. Volgens Koeman zijn de titelkansen van zijn ploeg door het nieuwe puntverlies nu bijna tot nul gereduceerd.
“We hebben stappen gemaakt als team, maar als je dit soort wedstrijden niet wint, kun je beter niet praten over titels en het winnen van prijzen”, vervolgde hij. De achterstand op koploper Ajax bedraagt nu drie punten, terwijl de Amsterdammers ook nog een wedstrijd tegoed hebben. Wint de regerend kampioen bij PSV, dan loopt het uit tot zes punten op de rivaal uit Rotterdam.
Koeman blijft kritisch
Feyenoord vocht vrijdagavond ruim een uur lang meer tegen zichzelf dan tegen VVV-Venlo. Met een heerlijke kopbal zorgde Graziano Pellè, die vorige week in Heerenveen (2-0 verlies) door een schorsing nadrukkelijk werd gemist door de Rotterdammers, in de 71e minuut voor de winnende treffer: 1-0.
Ronald Koeman was niet te spreken over het matige spel van zijn ploeg. De trainer vroeg zich openlijk af of zijn team geschrokken was van de nederlaag in het Abe Lenstra Stadion. "Er zaten zoveel misverstanden, zoveel twijfel ook in ons spel. We misten de juiste agressie. Elke tweede bal, zeker in de eerste helft, was voor VVV. "
Koeman: 'Ploeg met meer scorend vermogen was boven de tien gekomen'
De laatste twee speelronden van de Eredivisie beloven buitengewoon spannend te worden. De landstitel is weliswaar zo goed als vergeven, maar de strijd om de tweede plek is nog altijd open. PSV, Feyenoord en Vitesse ontlopen elkaar in puntentotaal nauwelijks en dus kan het doelsaldo van doorslaggevend belang zijn. In dat opzicht deed Feyenoord zondagmiddag uitstekende zaken door met 6-0 te winnen van Heracles.
Coach Ronald Koeman was dan ook tevreden, al had het wat hem betreft ook wel ietsje meer mogen zijn. “Zes doelpunten is voor ons heel veel. Een ploeg met meer scorend vermogen was boven de tien gekomen”, zei hij in gesprek met NUsport, om vervolgens het positieve uit de ruime zege te halen. “We hebben vandaag officieel onze doelstelling bereikt door directe plaatsing voor Europees voetbal veilig te stellen.”
Volgens de oefenmeester zal de ruime overwinning het zelfvertrouwen van zijn spelers goed doen, wat in de laatste speelronden goed van pas komt. “Ik denk dat als we winnen van ADO Den Haag, er een grote kans is dat we toch tweede worden”, voorspelt hij op de officiële website van zijn werkgever
Ok je zult denken
"Uhm, iedere trainer doet dit toch?"
NEE.
Dit was slechts de maand April
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2013 23:26:41 ]