Hij een SS'er, ik een NSB'er.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:26 schreef Paul het volgende:
[..]
HOU JE BEK JA DERRICK MAG NIET VERANDEREN NEVER
Hij zat godverdomme bij het totenkopf kommando.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:26 schreef Quyxz_ het volgende:
Meer respect voor de bazen van de Waffen-SS dan voor de mietjes die bij de gewone Wehrmacht gingen. Je moest toch verplicht ergens vechten, dus doe het dan goed.
Dit inderdaad. Wehrmacht-mietjes vonden zichzelf baas omdat ze de hopeloos verouderde legers van West-Europa aankonden en onschuldige joden op de trein zetten. De Waffen-SS waren de communisten in het oosten aan het tegenhouden.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:26 schreef Quyxz_ het volgende:
Meer respect voor de bazen van de Waffen-SS dan voor de mietjes die bij de gewone Wehrmacht gingen. Je moest toch verplicht ergens vechten, dus doe het dan goed.
Wat een raar persoon ben jijquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Wehrmacht-mietjes vonden zichzelf baas omdat ze de hopeloos verouderde legers van West-Europa aankonden en onschuldige joden op de trein zetten. De Waffen-SS waren de communisten in het oosten aan het tegenhouden.
Maar goed, Paul, de muziek en de mensen zullen ongetwijfeld hetzelfde blijven
Ja, en ondertussen voerden ze hun ideologie ook uit: het vernietigen van 'onwaardig leven': Joden, Polen, Tsjechen, Serviėrs, Russen, Zigeuners.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Wehrmacht-mietjes vonden zichzelf baas omdat ze de hopeloos verouderde legers van West-Europa aankonden en onschuldige joden op de trein zetten. De Waffen-SS waren de communisten in het oosten aan het tegenhouden.
Maar goed, Paul, de muziek en de mensen zullen ongetwijfeld hetzelfde blijven
ik zeg ook niet dat ik er respect voor heb, integendeel.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, en ondertussen voerden ze hun ideologie ook uit: het vernietigen van 'onwaardig leven': Joden, Polen, Tsjechen, Serviėrs, Russen, Zigeuners.
Respect voor de Waffen SS? Nooit.
Het hele Nazisme was gefundeerd op het beginsel dat bepaalde mensen inherent, gepredestineerd minderwaardig waren. Dat is waarom het Nazisme zoveel malen gruwelijker is dan het Communisme: het determineren van mensen op basis van zaken waar ze niets, maar dan ook niets aan kunnen veranderen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat ik er respect voor heb, integendeel.
Irrelevant. Je denkwijze en manier van posten over bepaalde onderwerpen zijn een beetje om te huilen.quote:
Paul komt daar (bijna) wekelijks. In het Utrecht-topic (STA) komt hij dan vragen wie er nog meer gaat.quote:
Wellicht is het handig een boek of twee te lezen over de Waffen SS. Ten eerste bestond de Waffen SS vanaf 1943 zelfs voor het overgrote deel uit troepen die gedwongen overplaatst werden en dienstplichtigen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:26 schreef Quyxz_ het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |