abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130429238
Dat je je daar zo druk om kan maken joh.

Mij boeit het werkelijk geen reet of iemand vaak hetzelfde zegt op een forum.

Dan negeer je mij toch gewoon. Makkelijk zat lijkt me.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:13:16 #152
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_130429431
Zei je wat?
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:20:55 #153
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_130429668
Rustig maar ferry.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_130430435
Ik ben nu bezig met LA Noire, bij het deel met gesloopte huizen. Ineens komt Into Each Life Some Rain Must Fall op van The Ink Spots en ik waande me weer even in The Wasteland, maar dan levend en met voertuigen :')
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_130446993
Volgens mij heb ik de boosdoener gevonden die de game steeds laat crashen.

Vandaag heel veel mods verwijderd, maar nog steeds crasht die net. Volgens mij komt het door die Bullet Time mod. Als ik die aanzet en weer uitzet en dat achter elkaar om enemies uit te schakelen. Dan crasht het geheel in een keer ;( Dat wordt denk ik een beetje teveel voor Fallout 3 :')

Het is een hele kleine mod maar volgens mij is dat wel wat ervoor zorgt dat het steeds weer crasht.

Jammer vond Bullet Time juist een leuke toevoeging. VATS vind ik weer te overpowered eerlijk gezegd.
  zondag 25 augustus 2013 @ 16:18:21 #156
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_130447061
Er zit een bullettime optie bij de Project Nevada mod (waarschijnlijk dezelfde), dus gebruik die gewoon. Want als je ze beiden installeert, is het natuurlijk niet vreemd dat het blijft crashen.
pi_130447294
Ik ben in 3 nu van Rivet City naar Jefferson Memorial gegaan. Alle Super mutants gekillt, ook ondergronds, maar er is zo een deur die je in moet, maar ik weet niet hoe je die moet poweren. Want volgens mij is dat de manier om de Declaration of Independence te pakken.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_130447565
quote:
3s.gif Op zondag 25 augustus 2013 16:18 schreef The_Substitute het volgende:
Er zit een bullettime optie bij de Project Nevada mod (waarschijnlijk dezelfde), dus gebruik die gewoon. Want als je ze beiden installeert, is het natuurlijk niet vreemd dat het blijft crashen.
Ik had het over Fallout 3 he :+

Maar net crasht die weer toen ik Bullet Time gebruikte. Dus nu weet ik het zeker.
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 16:25 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik ben in 3 nu van Rivet City naar Jefferson Memorial gegaan. Alle Super mutants gekillt, ook ondergronds, maar er is zo een deur die je in moet, maar ik weet niet hoe je die moet poweren. Want volgens mij is dat de manier om de Declaration of Independence te pakken.
Helemaal onderin dat schip bedoel je?

Dat is een andere quest. Die Declaration quest zit weer op een andere locatie van dat schip. Daar hoef je geen deur open te maken met een power switch. Je komt vanzelf wel diegene tegen :P
  zondag 25 augustus 2013 @ 16:36:43 #159
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_130447621
Ik dacht dat jij met de Tale of Two wastelands-mod zat.
pi_130450089
quote:
2s.gif Op zondag 25 augustus 2013 16:36 schreef The_Substitute het volgende:
Ik dacht dat jij met de Tale of Two wastelands-mod zat.
Ook, maar je kan nog steeds Fallout 3 alleen spelen. Met die mod worden bepaalde Fallout 3 bestanden gekopieerd naar je New Vegas folder. Die mod is trouwens ook niet alles hoor. Je kan niet alle mods van Fallout 3 meer gebruiken.

Maar die Bullet Time was het dus toch weer niet pfff. Net even 1 uurtje goed gespeeld en toch weer een CTD.

Laat Fallout 4 maar snel komen. Ben wel weer toe aan een nieuwe Fallout wereld.
pi_130451642
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 17:57 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Ook, maar je kan nog steeds Fallout 3 alleen spelen. Met die mod worden bepaalde Fallout 3 bestanden gekopieerd naar je New Vegas folder. Die mod is trouwens ook niet alles hoor. Je kan niet alle mods van Fallout 3 meer gebruiken.

Maar die Bullet Time was het dus toch weer niet pfff. Net even 1 uurtje goed gespeeld en toch weer een CTD.

Laat Fallout 4 maar snel komen. Ben wel weer toe aan een nieuwe Fallout wereld.
Vervelend, dat vastlopen.

Start hem eens zonder DLC, zonder mods, en update je videokaart drivers, herinstalleer het spel, en ga naar je Fallout map en maak de .exe en launcher eens uitvoerbaar als Admin.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_130452808
quote:
10s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:40 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Vervelend, dat vastlopen.

Start hem eens zonder DLC, zonder mods, en update je videokaart drivers, herinstalleer het spel, en ga naar je Fallout map en maak de .exe en launcher eens uitvoerbaar als Admin.
Allemaal al geprobeerd ;(

Ik denk dat het toch gewoon aan Fallout 3 met Windows 7 ligt. Steam geeft het ook aan. Met die Tale of Two Wastelands mod loopt Fallout 3 wel beter, omdat je met die New Vegas engine speelt.

Die Bullet Time mod bijvoorbeeld loopt in New Vegas wel gewoon goed, dus denk dat het uiteindelijk gewoon aan Fallout 3 ligt.

Maarja misschien las ik wel even een pauze in :{ Het moet natuurlijk ook leuk blijven, maar nu ben ik wel even klaar met die crashes etc.
pi_130458766
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 19:19 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Allemaal al geprobeerd ;(

Ik denk dat het toch gewoon aan Fallout 3 met Windows 7 ligt. Steam geeft het ook aan. Met die Tale of Two Wastelands mod loopt Fallout 3 wel beter, omdat je met die New Vegas engine speelt.

Die Bullet Time mod bijvoorbeeld loopt in New Vegas wel gewoon goed, dus denk dat het uiteindelijk gewoon aan Fallout 3 ligt.

Maarja misschien las ik wel even een pauze in :{ Het moet natuurlijk ook leuk blijven, maar nu ben ik wel even klaar met die crashes etc.
Waarom ga je dan niet over op Fallout 3 *G*
-Don Draper
pi_130496534
Dacht dat ik het nooit zou zeggen, maar ben wel even klaar met Fallout :+

Denk te vaak opnieuw begonnen en die crashes helpen ook niet echt mee.

Laat de games voorlopig even liggen en wil weer eens een andere goede singleplayer spelen.
Heb eigenlijk helemaal geen andere games meer gespeeld :o
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:53:05 #165
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_130496973
Probeer eens iets anders dan alleen Fallout en skyrim, er zijn ook nog andere open world rpg's he. :P

Maar ik heb eigenlijk hetzelfde, alleen dan met bijna alles wat ik speel. Schijnt wel vaker voor te komen en het advies is er idd gewoon even vanaf te zien tot je er weer echt zin in krijgt.
pi_130497276
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:53 schreef Quotidien het volgende:
Probeer eens iets anders dan alleen Fallout en skyrim, er zijn ook nog andere open world rpg's he. :P
Dat bedoel ik ook eigenlijk.

Kom er nu toch wel achter dat ik een beetje teveel Fallout speel. Speel helemaal geen andere games meer en een beetje afwisseling kan ook geen kwaad :P Het verveelt nu ook een beetje als ik Fallout speel, dus dat zegt wel wat haha.

Kan echt niet wachten op GTA V *O*
pi_130516109
Even een afwijking van Fallout dan.

Wat vinden jullie goede open world RPG's van een andere maker dan Bethesda?

Tevens, Bethesda _O_
-Don Draper
pi_130516361
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:59 schreef SherlockHolmes het volgende:
Even een afwijking van Fallout dan.

Wat vinden jullie goede open world RPG's van een andere maker dan Bethesda?

Tevens, Bethesda _O_
Hoor wel goede verhalen over The Witcher, maar die setting vind ik weer niets. Borderlands 2 is wel vet, maar daar was ik na 1 x uitgespeeld te hebben wel weer klaar mee.

Idd Bethesda _O_ Hoop snel dat Fallout 4 uitkomt, maar dat zal wel niet :+ ;(
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:14:22 #169
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_130516716
The Witcher (2) is niet echt open world, je gaat steeds naar een bepaald gebied en daar kun je wel een beetje roamen, maar echt open-world is het niet te noemen en de focus ligt meer op de storyline.
pi_130526929
De Bethesda games zijn dus one of a kind. _O_

Kent iemand nog wat mods die Fallout 3 meer FPS geven? Ik wil zo veel mogelijk FPS op een brakke PC. :Y)
-Don Draper
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 21:17:50 #171
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_130528546
Ja, alleen bethesda maakt goede leuke rpg's. :')
pi_130547178
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:17 schreef Quotidien het volgende:
Ja, alleen bethesda maakt goede leuke rpg's. :')
Als je hier niet met titels komt die in de buurt komen van Fallout en The Elder Scrolls...
-Don Draper
pi_130550236
Kennen jullie nog wat Fallout creepypasta's of mythes?

Zoals je die bij GTA San Andreas zo veel hebt.
-Don Draper
  woensdag 28 augustus 2013 @ 13:29:55 #174
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_130551074
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 13:08 schreef SherlockHolmes het volgende:
Kennen jullie nog wat Fallout creepypasta's of mythes?

Zoals je die bij GTA San Andreas zo veel hebt.
http://creepypasta.wikia.com/wiki/Fallout_3_Numbers_Station

http://www.google.com/m?q=fallout+creepypasta
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_130599170
What on earth is G.E.C.K?
Ben nu net m'n pa tegengekomen en we gaan naar Project Purity *G*
-Don Draper
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')