Ik had het over Fallout 3 hequote:Op zondag 25 augustus 2013 16:18 schreef The_Substitute het volgende:
Er zit een bullettime optie bij de Project Nevada mod (waarschijnlijk dezelfde), dus gebruik die gewoon. Want als je ze beiden installeert, is het natuurlijk niet vreemd dat het blijft crashen.
Helemaal onderin dat schip bedoel je?quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:25 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik ben in 3 nu van Rivet City naar Jefferson Memorial gegaan. Alle Super mutants gekillt, ook ondergronds, maar er is zo een deur die je in moet, maar ik weet niet hoe je die moet poweren. Want volgens mij is dat de manier om de Declaration of Independence te pakken.
Ook, maar je kan nog steeds Fallout 3 alleen spelen. Met die mod worden bepaalde Fallout 3 bestanden gekopieerd naar je New Vegas folder. Die mod is trouwens ook niet alles hoor. Je kan niet alle mods van Fallout 3 meer gebruiken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:36 schreef The_Substitute het volgende:
Ik dacht dat jij met de Tale of Two wastelands-mod zat.
Vervelend, dat vastlopen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:57 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ook, maar je kan nog steeds Fallout 3 alleen spelen. Met die mod worden bepaalde Fallout 3 bestanden gekopieerd naar je New Vegas folder. Die mod is trouwens ook niet alles hoor. Je kan niet alle mods van Fallout 3 meer gebruiken.
Maar die Bullet Time was het dus toch weer niet pfff. Net even 1 uurtje goed gespeeld en toch weer een CTD.
Laat Fallout 4 maar snel komen. Ben wel weer toe aan een nieuwe Fallout wereld.
Allemaal al geprobeerdquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:40 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Vervelend, dat vastlopen.
Start hem eens zonder DLC, zonder mods, en update je videokaart drivers, herinstalleer het spel, en ga naar je Fallout map en maak de .exe en launcher eens uitvoerbaar als Admin.
Waarom ga je dan niet over op Fallout 3quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:19 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Allemaal al geprobeerd![]()
Ik denk dat het toch gewoon aan Fallout 3 met Windows 7 ligt. Steam geeft het ook aan. Met die Tale of Two Wastelands mod loopt Fallout 3 wel beter, omdat je met die New Vegas engine speelt.
Die Bullet Time mod bijvoorbeeld loopt in New Vegas wel gewoon goed, dus denk dat het uiteindelijk gewoon aan Fallout 3 ligt.
Maarja misschien las ik wel even een pauze inHet moet natuurlijk ook leuk blijven, maar nu ben ik wel even klaar met die crashes etc.
Dat bedoel ik ook eigenlijk.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:53 schreef Quotidien het volgende:
Probeer eens iets anders dan alleen Fallout en skyrim, er zijn ook nog andere open world rpg's he.
Hoor wel goede verhalen over The Witcher, maar die setting vind ik weer niets. Borderlands 2 is wel vet, maar daar was ik na 1 x uitgespeeld te hebben wel weer klaar mee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:59 schreef SherlockHolmes het volgende:
Even een afwijking van Fallout dan.
Wat vinden jullie goede open world RPG's van een andere maker dan Bethesda?
Tevens, Bethesda
Als je hier niet met titels komt die in de buurt komen van Fallout en The Elder Scrolls...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:17 schreef Quotidien het volgende:
Ja, alleen bethesda maakt goede leuke rpg's.
http://creepypasta.wikia.com/wiki/Fallout_3_Numbers_Stationquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:08 schreef SherlockHolmes het volgende:
Kennen jullie nog wat Fallout creepypasta's of mythes?
Zoals je die bij GTA San Andreas zo veel hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |