ik weet niet waarom ik dit topic open, ik wou t ff kwijt omdat ik zoiets nog nooit had meegemaakt..
Hier kan je de komende maanden over dromen. Je maakt jezelf helemaal gek dat zij de waren is. En waarschijnlijk zie je haar nooit meer.
Maar je hebt wel wat om over te dromen! Geniet er van! En ik hoop dat je haar misschien nog wel een keer tegen komt en dat ze dan net zo leuk is als je haar in je hoofd hebt gemaakt!
tenminste...dat zou ik doen denk ik
quote:Dat bedoel ik! Nu kan je haar zo perfect maken zoals je zelf wilt! Een prachtige herinnering waar je nog jaren over kan dromen!
Op donderdag 12 september 2002 08:31 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wat ontzettend liev. Waarom zou je altijd maar een gesprek voeren? Gewoon een mooi moment in je leven die anders is dan alle anderen!
Want misschien zou wel helemaal niet zo leuk zijn als je dacht als je een gesprek was begonnen!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 12-09-2002 20:39]
GEWELDIG MOMENT
ALs je haar weer tegenkomt kun je maar beter geen gesprek mer r beginnen. Valt ALTIJD tegen....
quote:Of gewoon weer haar hand vastpakken (of wat anders
Op donderdag 12 september 2002 08:40 schreef B4ron het volgende:
*grote glimlach*GEWELDIG MOMENT
ALs je haar weer tegenkomt kun je maar beter geen gesprek mer r beginnen. Valt ALTIJD tegen....
quote:gewoon, zonder waarschuwing, GELIJK bij de borsten (ik wil hier eigenlijk tieten neerzetten maar wil geen foksters voor het spreekwoordelijke hoofd stoten) pakken
Op donderdag 12 september 2002 08:41 schreef Nerd het volgende:[..]
Of gewoon weer haar hand vastpakken (of wat anders
)
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 12-09-2002 09:06]
quote:Wat heeft die vent er nou weer mee te maken???
Op donderdag 12 september 2002 08:52 schreef Gucciman27 het volgende:
....tjakkaaaa.
wat heeftie er in gods naam mee te maken ja :?
quote:
Op donderdag 12 september 2002 08:59 schreef B4ron het volgende:
die stond er naast te schreeuwen dat hij na 10 sec een praatje moest houden, 2 minuten de volgende halte eruit en dan naar een steegje moest gaan en daar......wat heeftie er in gods naam mee te maken ja
:?
Wie weet post ze ook wel op fok!!!
quote:Hoe kan je nou een kwartier praten zonder hand in hand te staan
Op donderdag 12 september 2002 09:02 schreef irvine_2805 het volgende:
Hoe kan je nu een kwartier hand in hand staan zonder iets te zeggen![]()
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 12-09-2002 09:06]
quote:Ben ik dan ook een loser?
Op donderdag 12 september 2002 09:03 schreef Gucciman27 het volgende:[..]
wat nou kneuzenopmerking ? Nee, zo heeft ie het slim gedaan. Wat heeft ie hier nu mee gewonnen ? Leuke herinnering ? Mooi zeg. Alle haren op zijn hoofd die er spijt van hebben. DAT garandeeer ik je.. Maar aan jouw opmerking te lezen had jij het ook zo opgepakt. Loser !!
Praatje had misschien nog wel vanaf gekund, maar weet je hoe geweldig moment dat is om 15 minuten met een onbekende hand in hand te staan??? Daar kan je nog jaren over dromen.
En dat is dan misschien wel beter dan die 10 seconden 'Tsjakka!'
quote:
Op donderdag 12 september 2002 09:04 schreef Flauwe_Ben het volgende:
Had je je portemonnaie nog?
Hij had het uiteraard heel anders aangepakt. na 10 sec een praatje maken, na 2 minuten uitstappen bij een halte en sjakka!
Players zitten nu eenmaal om 9 uur 's ochtends al achter de computer..
* B4ron kijkt opeens met een heeeeeeel kritisch oog naar zichzelf....
quote:idd
Op donderdag 12 september 2002 09:04 schreef Flauwe_Ben het volgende:
Had je je portemonnaie nog?
quote:Geweldig!!! Je hebt haar parfum geroken!!! Wacht maar tot je hetzelfde geurtje nog een keer ergens ruikt! Wedden dat je het herkent?
Op donderdag 12 september 2002 09:11 schreef Splackavellie het volgende:
ik weet alleen dus hoe ze ong. uitzag en dat ze lekker rook (Geen id welke parfum maar wel lekker) en ik denk dat ze ong. woont waar ze de bus instapt.. ik zit alleen op woensdag in die bus dus misschien zie ik haar volgende week weer alleen schaam ik me dan dood denk ik en iets zeggen durf ik toch niet
quote:Kom op man ze pakt niet voor niets je hand beet, wat kan er nu gebeuren
Op donderdag 12 september 2002 09:11 schreef Splackavellie het volgende:
ik weet alleen dus hoe ze ong. uitzag en dat ze lekker rook (Geen id welke parfum maar wel lekker) en ik denk dat ze ong. woont waar ze de bus instapt.. ik zit alleen op woensdag in die bus dus misschien zie ik haar volgende week weer alleen schaam ik me dan dood denk ik en iets zeggen durf ik toch niet
gewoon wat zeggen kan toch geen kwaad ?
quote:als je het dan ruikt, kun je alleen maar aan die bus denken en dat handje vasthouden. Moet je je voorstellen dat je haar de volgende week weer tegenkomt. Ga je gewoon heel blond naast haar zitten/staan en pak je gewoon d'r hand weer vast. Niets zeggen, alleen een glimlach.
Op donderdag 12 september 2002 09:12 schreef Nerd het volgende:[..]
Geweldig!!! Je hebt haar parfum geroken!!! Wacht maar tot je hetzelfde geurtje nog een keer ergens ruikt! Wedden dat je het herkent?
dan na 10 sec een gesprek, 2 minuten uitstappen en sjakka
quote:En vergeet haar naam niet te vragen!
Op donderdag 12 september 2002 09:15 schreef B4ron het volgende:[..]
als je het dan ruikt, kun je alleen maar aan die bus denken en dat handje vasthouden. Moet je je voorstellen dat je haar de volgende week weer tegenkomt. Ga je gewoon heel blond naast haar zitten/staan en pak je gewoon d'r hand weer vast. Niets zeggen, alleen een glimlach.
dan na 10 sec een gesprek, 2 minuten uitstappen en sjakka
was het maar weer woensdag.. of toch niet.. ik weet t zelf niet..
Wie weet zie je haar volgende week weer, zeg dan ieder geval hoi.. Zie maar wat er gebeurt.. Misschien niks, misschien begint ze een gesprek of doe jij dat..
Niet druk om maken, soms neemt het leven je letterlijk even bij de hand..
quote:goeie...uhhh...ochtend?
Op donderdag 12 september 2002 09:18 schreef Nerd het volgende:
In ieder geval! Succes ermee!!!Ik ga lekker slapen! Trusten
quote:het is zoals zoveel zeggen, ik ben bang ze het dan tegenvalt. en ik wil trouwens ff toch geen relatie, fling of iets anders.
Op donderdag 12 september 2002 09:18 schreef TripleM het volgende:
Koel, ik word er helemaal vrolijk van! Da's toch superleuk dat zoiets gebeurt?Wie weet zie je haar volgende week weer, zeg dan ieder geval hoi.. Zie maar wat er gebeurt.. Misschien niks, misschien begint ze een gesprek of doe jij dat..
Niet druk om maken, soms neemt het leven je letterlijk even bij de hand..
quote:[reisverslag] Een jaar Amerika!
Op donderdag 12 september 2002 09:19 schreef Splackavellie het volgende:[..]
goeie...uhhh...ochtend?
quote:Dat hoeft toch ook helemaal niet? En als ze tegenvalt dan verandert daar het moment niet mee.. Dat zit al in je hoofd en wordt echt niet minder als ze minder knap is dan jij je voorstelt..
Op donderdag 12 september 2002 09:21 schreef Splackavellie het volgende:
het is zoals zoveel zeggen, ik ben bang ze het dan tegenvalt. en ik wil trouwens ff toch geen relatie, fling of iets anders.
Hoi zeggen is gewoon beleefd, leuk.. Verder moet je niks toch?
wel jammer dat je niks heb gedaan, je had nu een hele goeie kans om haar aan te spreken. Maaja je kan der nog elke week tegenkomen in die bus dus je heb kansen zat
suc6!!
quote:Wat bijzonder !
Op donderdag 12 september 2002 08:26 schreef Splackavellie het volgende:
gisteren ging ik na college (een dag in de week), dus met de bus erheen. Toen de bus aankwam was deze echt heel vol, er stonden al 10 mensen door de hele bus, dus ging ik ook maar staan in de daarvoor bedoelde staanplaats. naast me stond een leuk meisje, maar als je zo kort op elkaar staat ga je elkaar niet recht aankijken dus ik weet niet precies hoe ze eruit ziet alleen dat ze donkerblond haar heeft, ong 1.70 is en een beige jas aan had. maar goed. op een bepaald moment trekt die bus op en valt zowat iedereen die staat om, zij valt ook een beetje en pak (ik denk onbewust) mijn hand om zich aan vast te houden zodat ze niet neerging.. maar nu komt het rare, toen de bus weer verder reed liet ze mijn hand niet los .. dus we hebben daar ong 15 minuten hand in hand gestaan en toen stapte ze uit en glimlachte ze alleen....ik weet niet waarom ik dit topic open, ik wou t ff kwijt omdat ik zoiets nog nooit had meegemaakt..
Voelde het natuurlijk om haar hand vast te houden of was je je nerveus en je er heel erg van bewust?
quote:ja wat moet ik dan zeggen, "hoi, jij had toch vorige x mijn hand vast, wil je eens mee uitgaan"? dat kan (durft) ik helemaal niet, misschien zat er helemaal nix achter dat hand vasthouden ofzo..
Op donderdag 12 september 2002 09:28 schreef ZHo3Rd het volgende:
Next time als je haar weer ziet, zou ik haar echt uitvragen !!! jammer dat je geen actie ondernomen had
quote:ik weet wel dat mijn hart als een gek te keer ging ......
Op donderdag 12 september 2002 09:30 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Wat bijzonder !
Voelde het natuurlijk om haar hand vast te houden of was je je nerveus en je er heel erg van bewust?
toch een leuke geberutenis om over te dromen en te fantaseren.
quote:probeer gewoon contact te krijgen je hoeft toch niet gelijk uit te gaan met haar, kijk hoe ze reageerd als je met haar gaat praten
Op donderdag 12 september 2002 09:33 schreef Splackavellie het volgende:[..]
ja wat moet ik dan zeggen, "hoi, jij had toch vorige x mijn hand vast, wil je eens mee uitgaan"? dat kan (durft) ik helemaal niet, misschien zat er helemaal nix achter dat hand vasthouden ofzo..
quote:als ik haar herken, ik weet niet precies hoe ze uitzag, want toen ze mijn hand vastpakte durfde ik niet meer haar kant uit te kijken, sjit! straks herkend ik haar niet meer !!!
Op donderdag 12 september 2002 09:36 schreef irvine_2805 het volgende:[..]
probeer gewoon contact te krijgen je hoeft toch niet gelijk uit te gaan met haar, kijk hoe ze reageerd als je met haar gaat praten
quote:nou loop ik echt weg ze pakt je hand en dan kijk je niet eens naar haar
Op donderdag 12 september 2002 09:38 schreef Splackavellie het volgende:[..]
als ik haar herken, ik weet niet precies hoe ze uitzag, want toen ze mijn hand vastpakte durfde ik niet meer haar kant uit te kijken, sjit! straks herkend ik haar niet meer !!!
[Dit bericht is gewijzigd door HomeTheaterFreak op 12-09-2002 09:46]
quote:Nee man! het feit dat jullie niks hebben gezegd, dat het louter en alleen elkaars hand vasthouden was maakt het juist tot zo'n prachtig verhaal!
Op donderdag 12 september 2002 09:43 schreef Splackavellie het volgende:
sorry!!!!!!! maar als je erbij was had je het begrepen, we stonden dus echte TEGEN elkaar aan, dus dan ga je niet iemand in de ogen kijken, en toen ze mn hand vastpakte durfde ik echt niet meer om te kijken.. ik weet t, ik ben een mietje!
Als je daadwerkelijk wat had gezegd was de betovering van het moment (denk ik) verbroken geweest!
Misschien moet je deze toch wel ongewone gebeurtenis gewoon koesteren en er af en toe met een glimlach aan terugdenken.
Ik ben door jouw lieve topic de ochtend in ieder geval positief begonnen; ik zat je verhaal echt met een grote smile te lezen.
quote:Had ik ook!!
Op donderdag 12 september 2002 09:46 schreef Frollo het volgende:
* Frollo krijgt het helemaal warm van de openingspost.![]()
![]()
quote:hmmz, wat had ik dan moeten doen, haar in haar ogen kijken van 10cm afstand zodat ze denk dat ik een of andere gek ben? haar moeten vragen om in de halte te krikken? nee net of jullie dat doen, dat doet geen normaal mens toch!
Op donderdag 12 september 2002 09:45 schreef HomeTheaterFreak het volgende:
Ah, dit is echt erg! Splack, misschien is een assertiviteitscursus wat voor je...
net ging mijn telefoon over , anoniem, ik pak op, wordt neergelegd.. dus ik dacht meteen aan dat meisje maar dat kan waarschijnlijk niet want die heeft mijn nummer niet! begin gek te worden denk ik .. :d (prettig gestoord dan wel)
quote:Misschien kent ze jou WEL.
Op donderdag 12 september 2002 09:55 schreef Splackavellie het volgende:
damn ik begin rare dingen te denken..net ging mijn telefoon over , anoniem, ik pak op, wordt neergelegd.. dus ik dacht meteen aan dat meisje maar dat kan waarschijnlijk niet want die heeft mijn nummer niet! begin gek te worden denk ik .. :d (prettig gestoord dan wel)
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 12-09-2002 10:07]
quote:ja zal ik volgende week doen
Op donderdag 12 september 2002 10:00 schreef Reanimatie.com het volgende:
edit
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 12-09-2002 10:08]
erg leuke ervaring, laat iedereen maar lekker makkelijk lullen over hoe het beter had gekund.
gewoon van genieten, volgende week een vette knipoog naar die chick geven, je telefoonnummer in haar hand stoppen en haar laten smachten tot ze erbij neervalt.
play hard to get, sla aan het sms'en en houd ons op de hoogte!
quote:vraag dan in ieder geval "biertje"
Op donderdag 12 september 2002 10:03 schreef Splackavellie het volgende:[..]
ja zal ik volgende week doen
quote:ja het zou makkelijker zijn als ik dr telefoonnummer had... via sms kan ik WEL communiceren!
Op donderdag 12 september 2002 10:03 schreef Reanimatie.com het volgende:
ff serieuserg leuke ervaring, laat iedereen maar lekker makkelijk lullen over hoe het beter had gekund.
gewoon van genieten, volgende week een vette knipoog naar die chick geven, je telefoonnummer in haar hand stoppen en haar laten smachten tot ze erbij neervalt.
play hard to get, sla aan het sms'en en houd ons op de hoogte!
quote:hahahaha.. zou wel het ijs breken!
Op donderdag 12 september 2002 10:04 schreef irvine_2805 het volgende:[..]
vraag dan in ieder geval "biertje"
quote:Nou dat doe je dan in iedergeval volgende keer wel beter denk ik
Op donderdag 12 september 2002 10:14 schreef Splackavellie het volgende:
damn, kan mijn gedachten er niet vanaf zetten.........
quote:Wel grappig dat iedereen hier zo positief is.
Op donderdag 12 september 2002 10:07 schreef BooZe het volgende:
puike actie van dat meisje.
Stel je voor dat het de jongen was geweest die het initiatief genomen had en de hand van het meisje had vastgepakt. Zou dat dan in de catagorie "ongewenste intimiteiten" vallen?
M.a.w., is het niet gewoon een onacceptabele actie van dat meisje?
Zo niet, kunnen alle mannen vanavond op de terugweg van hun werk gezellig handjes van mooie meisjes gaan vasthouden in het openbaar vervoer?
quote:nee lijnbus tussen Valkenburg en Maastricht
Op donderdag 12 september 2002 10:21 schreef Frenkie het volgende:
Waar had dit incident overigens plaats..?? In Utreg...??
quote:ik snap je punt, maar ik vond het niet ongewenst!
Op donderdag 12 september 2002 10:24 schreef Flauwe_Ben het volgende:[..]
Wel grappig dat iedereen hier zo positief is.
Stel je voor dat het de jongen was geweest die het initiatief genomen had en de hand van het meisje had vastgepakt. Zou dat dan in de catagorie "ongewenste intimiteiten" vallen?
Zo niet, kunnen alle mannen vanavond op de terugweg van hun werk gezellig handjes van mooie meisjes gaan vasthouden in het openbaar vervoer?
quote:Als het ongewenst was geweest, had hij toch gewoon zijn hand weg kunnen trekken..
Op donderdag 12 september 2002 10:24 schreef Flauwe_Ben het volgende:
quote:Hoezo niet, zij heeft je hand vast, dan zal ze je echt niet als gek bestempelen als je haar aankijkt...
Op donderdag 12 september 2002 09:50 schreef Splackavellie het volgende:
hmmz, wat had ik dan moeten doen, haar in haar ogen kijken van 10cm afstand zodat ze denk dat ik een of andere gek ben? nee net of jullie dat doen, dat doet geen normaal mens toch!
quote:ja.. als als.. maar nu is het te laat!!! ik ben dom i know!
Op donderdag 12 september 2002 10:38 schreef Frenkie het volgende:[..]
Hoezo niet, zij heeft je hand vast, dan zal ze je echt niet als gek bestempelen als je haar aankijkt...
Je had ook een beetje in haar hand kunnen knijpen, kijken wat haar reactie daarop was...
quote:Amen!
Op donderdag 12 september 2002 09:48 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Nee man! het feit dat jullie niks hebben gezegd, dat het louter en alleen elkaars hand vasthouden was maakt het juist tot zo'n prachtig verhaal!
Als je daadwerkelijk wat had gezegd was de betovering van het moment (denk ik) verbroken geweest!
Misschien moet je deze toch wel ongewone gebeurtenis gewoon koesteren en er af en toe met een glimlach aan terugdenken.
Ik ben door jouw lieve topic de ochtend in ieder geval positief begonnen; ik zat je verhaal echt met een grote smile te lezen.
quote:Ja, dat dacht ik laatst ook toen ik aan die lekkere dikke tieten van dat leuke meisje voelde...
Op donderdag 12 september 2002 10:35 schreef Frenkie het volgende:[..]
Als het ongewenst was geweest, had hij toch gewoon zijn hand weg kunnen trekken..
[
Maar die klap kwam hard aan, ik voel hem nog steeds.
*wrijft over wang*
quote:Overdreven zeg. Wie zegt dat zij dat met iedereen doet, misschien was dit net als voor hem ook wel een heel aparte belevenis. En je doet net alsof ze ik weet niet wat gedaan heeft.
Op donderdag 12 september 2002 11:05 schreef DieselReplay het volgende:
Ik vind het maar raar, je gaat toch niet een kwartier lang hand in hand staan met iemand die je helemaal niet kent?????
Ik zie het al gebeuren, ik zie zoveel leuke mannen op straat.
Ik kan me jouw gevoel wel voorstellen, dat je het spannend vond, maar het zegt meer wat over de mentaliteit van dat meisje!!!
En het komt van twee kanten, zoiets, niet alleen van haar kant.
quote:\
Op donderdag 12 september 2002 11:07 schreef Angeles het volgende:[..]
Overdreven zeg. Wie zegt dat zij dat met iedereen doet, misschien was dit net als voor hem ook wel een heel aparte belevenis. En je doet net alsof ze ik weet niet wat gedaan heeft.
En het komt van twee kanten, zoiets, niet alleen van haar kant.
ik begrijp wat jullie beide bedoelen, maar ik denk ook niet dat zij zoiets vaker doet, (misschien is ze wel een hand-in-bus-vasthoudofiel?)
Ben bijv. eens bij de herendouche naar binnen gelopen omdat het te druk (en te vies) bij vrouwen was, daarna heel vriendelijk gevraagd wie van de heren er bezwaar tegen zou hebben als ik even mee kon douchen.
Geen naam, geen gesprek, no touch, no feel, nothing en nooit meer gezien
Maar dat zijn wel de betere momenten, spontaan, onbezorgd en het voelt goed...
[Dit bericht is gewijzigd door on_air op 12-09-2002 11:16]
quote:damn! jij durft!
Op donderdag 12 september 2002 11:14 schreef on_air het volgende:
vrouwen doen wel vaker 'vreemde' dingenBen bijv. eens bij de herendouche naar binnen gelopen omdat het te druk (en te vies) bij vrouwen was, daarna heel vriendelijk gevraagd wie van de heren er bezwaar tegen zou hebben als ik even mee kon douchen.
Geen naam, geen gesprek, nooit meer gezien
Maar dat zijn wel de betere momenten, spontaan, onbezorgd en het voelt goed...
quote:hierzo dat bedoel ik nou
Op donderdag 12 september 2002 11:32 schreef nietzman het volgende:
Enorm koel om mee te maken.... maar je bent echt compleet contactueel en sociaal gestoord als je niet een gesprek of iets dergelijks met zo'n meiske begint...
quote:nu je het zo zegt, dit past wel in topic "versierblunders"
Op donderdag 12 september 2002 11:34 schreef irvine_2805 het volgende:[..]
hierzo dat bedoel ik nou
, dat meisje pakt niet voor niets je hand vast hoor
hahah, maar ik zou wel eens willen zien wat jullie deden in zo'n situatie, .. nu roepen van DIT en DAT kan ik ook maar in het echt is toch heel anderz
* Angeles roept: wél iets doen hoor!!
quote:Ik zou wel gaan praten hoor met haar
Op donderdag 12 september 2002 11:36 schreef Splackavellie het volgende:[..]
nu je het zo zegt, dit past wel in topic "versierblunders"
hahah, maar ik zou wel eens willen zien wat jullie deden in zo'n situatie, .. nu roepen van DIT en DAT kan ik ook maar in het echt is toch heel anderz
quote:en Wat is dat dan wat jij voorstelt.. ik weet toch nix over haar..
Op donderdag 12 september 2002 11:38 schreef Angeles het volgende:
Dat het misschien stom is dat hij niks heeft gedaan weten we nu wel, daar is toch niks meer aan te veranderen. Belangrijker is wat hij nu wel alsnog kan doen.* Angeles roept: wél iets doen hoor!!
quote:Dat zei ik toch al. Je zou een oproepje kunnen plaatsen, hetzelfde verhaal als je hier neer hebt gezet, en dan hopen dat ze zichzelf erin herkent en reageert. Als ze dat niet doet is het heel jammer, maar ik denk niet dat ze je er mee zal confronteren als je haar nog eens ziet.
Op donderdag 12 september 2002 11:41 schreef Splackavellie het volgende:[..]
en Wat is dat dan wat jij voorstelt.. ik weet toch nix over haar..
En anders neem je eens wat vaker die bus, misschien kun je een briefje in haar zak stoppen of geven, of spreek haar anders toch gewoon een keer aan.
quote:dat is waar , als ik jou was zal ik maar een weekje bij de bushalte gaan zitten waar zij uitstapte
Op donderdag 12 september 2002 11:38 schreef Angeles het volgende:
Dat het misschien stom is dat hij niks heeft gedaan weten we nu wel, daar is toch niks meer aan te veranderen. Belangrijker is wat hij nu wel alsnog kan doen.* Angeles roept: wél iets doen hoor!!
quote:dan moet ze ook nog eens net ff DAT blad lezen en Dat stukje ook nog eens! ik denk dat ik volgende x gewoon zo kort mogelijk bij haar ga zitten enzo..
Op donderdag 12 september 2002 11:45 schreef Angeles het volgende:[..]
Dat zei ik toch al. Je zou een oproepje kunnen plaatsen, hetzelfde verhaal als je hier neer hebt gezet, en dan hopen dat ze zichzelf erin herkent en reageert. Als ze dat niet doet is het heel jammer, maar ik denk niet dat ze je er mee zal confronteren als je haar nog eens ziet.
En anders neem je eens wat vaker die bus, misschien kun je een briefje in haar zak stoppen of geven, of spreek haar anders toch gewoon een keer aan.
quote:Nou, dat kan toch? Dan zet je het in de Spits neer of in de Metro, of anders in de Viva of de Yes, de meeste meisjes lezen die wel en anders wel een vriendin van haar (of denk je soms dat zij dit aan niemand zal vertellen).
Op donderdag 12 september 2002 11:47 schreef Splackavellie het volgende:[..]
dan moet ze ook nog eens net ff DAT blad lezen en Dat stukje ook nog eens! ik denk dat ik volgende x gewoon zo kort mogelijk bij haar ga zitten enzo..
Als je haar nog een keer ziet dan is het sowieso mooi meegenomen, dan kun je zeker actie ondernemen.
quote:ja ik denk (hoop) dat ze er volgende week weer in zit, de meeste mensen die ik zie in de bus zijn er de week erna ook... maar goed.. you never know..
Op donderdag 12 september 2002 11:49 schreef Angeles het volgende:[..]
Nou, dat kan toch? Dan zet je het in de Spits neer of in de Metro, of anders in de Viva of de Yes, de meeste meisjes lezen die wel en anders wel een vriendin van haar (of denk je soms dat zij dit aan niemand zal vertellen).
Als je haar nog een keer ziet dan is het sowieso mooi meegenomen, dan kun je zeker actie ondernemen.
quote:Lijkt me toch handiger om bij de bushalte te gaan posten maar ja wie ben ik
Op donderdag 12 september 2002 11:49 schreef Angeles het volgende:[..]
Nou, dat kan toch? Dan zet je het in de Spits neer of in de Metro, of anders in de Viva of de Yes, de meeste meisjes lezen die wel en anders wel een vriendin van haar (of denk je soms dat zij dit aan niemand zal vertellen).
quote:dus jij vind dat ik maar 24/7 bij die halte moet gaan zitten... jaja lijkt me een beetje stalking en ook nog eens onmogelijk.. hahaha
Op donderdag 12 september 2002 11:52 schreef irvine_2805 het volgende:[..]
Lijkt me toch handiger om bij de bushalte te gaan posten maar ja wie ben ik
quote:Aha, misschien zat ze dus voorgaande weken ook al in de bus en heeft ze je al een tijdje geobserveerd.
Op donderdag 12 september 2002 11:52 schreef Splackavellie het volgende:[..]
ja ik denk (hoop) dat ze er volgende week weer in zit, de meeste mensen die ik zie in de bus zijn er de week erna ook... maar goed.. you never know..
Dit ziet er goed uit!
quote:ja geen 24h per dag maar gewoon dezelfde dag rond dezelfde tijd.
Op donderdag 12 september 2002 11:55 schreef Splackavellie het volgende:[..]
dus jij vind dat ik maar 24/7 bij die halte moet gaan zitten... jaja lijkt me een beetje stalking en ook nog eens onmogelijk.. hahaha
quote:goed plan.. dat wordt spijbelen Splackavellie..
Op donderdag 12 september 2002 12:37 schreef irvine_2805 het volgende:[..]
ja geen 24h per dag maar gewoon dezelfde dag rond dezelfde tijd.
* Frenkie raakt in een romantische bui
quote:uhmmz..
Op donderdag 12 september 2002 12:46 schreef Frenkie het volgende:[..]
goed plan.. dat wordt spijbelen Splackavellie..
En ik vind een davertentie ook wel een goed idee..
Laten we vast een tekst gaan bedenken..
Er moet in ieder geval in staan dat het op 11 september was, de tijd moet erbij, het busnummer en de plaats! Verder is dat verhaaltje van je openingspost goed bruikbaar!* Frenkie raakt in een romantische bui
11 sept, ong. 08:00, bus 158, tussen valkenburg/maastricht.
quote:voelde ik jou hand op mijn hand
Op donderdag 12 september 2002 12:54 schreef Splackavellie het volgende:[..]
uhmmz..
Meisje in de bus gezocht
Op 11 september 02 in lijnbus 158 tussen Valkenburg en Maastricht pakte het betreffende meisje mijn hand vast. Meisje was ong 1.70, donkerblond haar, beige jas, voor de rest geen info. waarschijnlijk woont ze in Valkenburg. Weet jij wie deze meid is? of ben jij deze meid? sms of bel me dan. 06********
quote:11 sept, ong. 08:00, bus 158, tussen valkenburg/maastricht.
Op donderdag 12 september 2002 12:54 schreef Splackavellie het volgende:
iemand anders mag verder..
quote:plaats hem ff op makrtplaats, wie weet
Op donderdag 12 september 2002 13:08 schreef Splackavellie het volgende:
Oproep:Meisje in de bus gezocht
Op 11 september 02 in lijnbus 158 tussen Valkenburg en Maastricht pakte het betreffende meisje mijn hand vast. Meisje was ong 1.70, donkerblond haar, beige jas, voor de rest geen info. waarschijnlijk woont ze in Valkenburg. Weet jij wie deze meid is? of ben jij deze meid? sms of bel me dan. 06********
quote:wat is marktplaats?
Op donderdag 12 september 2002 13:11 schreef irvine_2805 het volgende:[..]
plaats hem ff op makrtplaats, wie weet
quote:ff ietsjes verbeterd...
Op donderdag 12 september 2002 13:08 schreef Splackavellie het volgende:
Oproep:Mysterieus meisje uit de bus gezocht
Op 11 september 2002, in lijnbus 158 tussen Valkenburg en Maastricht, om 8 uur pakte een leuk meisje mijn hand vast. Meisje was ong 1.70m lang, donkerblond haar, beige jas. waarschijnlijk woont ze in Valkenburg. Ben jij dit meisje? of weet jij wie dit meisje is? Sms of bel me dan. 06********
quote:www.marktplaats.nl
Op donderdag 12 september 2002 13:17 schreef Splackavellie het volgende:[..]
wat is marktplaats?
ff een moment!
quote:instapplaats weet ik niet want ze was al in de bus maar die was pas lang 3 halte geweest dus ergens in valkenburg... uitstapplaats was station maastricht.
Op donderdag 12 september 2002 13:21 schreef Frenkie het volgende:
vermeld ook waar ze in en uitstapte.. de haltenamen..
en plaats hem niet alleen op internet, maar ook in de Yes ofzo!
quote:Groep: contacten
Op donderdag 12 september 2002 13:30 schreef Splackavellie het volgende:
ow trouwens onder welke rubriek kan ik dat plaatsen? ik heb geen id (op marktplaats.nl)
Rubriek: opsporing verzocht
Plaats een advertentie in:
Groep: contacten
Rubriek: opsporing verzocht
De inhoud van uw advertentie is niet geschikt voor plaatsing op marktplaats!
Klik hier voor het plaatsen van erotische contactadvertenties op Nooky.
om het probleem te verhelpen.
Hoofdmenu
Copyright Š 1999-2002 Marktplaats. All rights reserved.
info@marktplaats.nl
__
dit is wat ik plaatste
..
Mysterieus meisje uit de bus gezocht
Op 11 september 2002, in lijnbus 158 tussen Valkenburg en Maastricht, om 8 uur legde een leuk meisje haar hand op de mijne. Meisje was ong 1.70m lang, donkerblond haar, beige jas. waarschijnlijk woont ze in Valkenburg. Ben jij dit meisje? of weet jij wie dit meisje is? e-mail dan ff 5shots@hitemup.com
is toch nix erotisch aan!?!?!?!?!
quote:Nou ja, er was fysiek contact.
Op donderdag 12 september 2002 13:46 schreef Splackavellie het volgende:is toch nix erotisch aan!?!?!?!?!
Zuchtte ze een paar keer terwijl ze je hand vasthad?
quote:dat is inderdaad wel erg raar probeer het nog een met een ander emailadres. hotmail ofzow
Op donderdag 12 september 2002 13:46 schreef Splackavellie het volgende:
GVD!Plaats een advertentie in:
Groep: contacten
Rubriek: opsporing verzochtDe inhoud van uw advertentie is niet geschikt voor plaatsing op marktplaats!
Klik hier voor het plaatsen van erotische contactadvertenties op Nooky.
om het probleem te verhelpen.Hoofdmenu
Copyright Š 1999-2002 Marktplaats. All rights reserved.
info@marktplaats.nl
__dit is wat ik plaatste
..
Mysterieus meisje uit de bus gezocht
Op 11 september 2002, in lijnbus 158 tussen Valkenburg en Maastricht, om 8 uur legde een leuk meisje haar hand op de mijne. Meisje was ong 1.70m lang, donkerblond haar, beige jas. waarschijnlijk woont ze in Valkenburg. Ben jij dit meisje? of weet jij wie dit meisje is? e-mail dan ff 5shots@hitemup.com
is toch nix erotisch aan!?!?!?!?!
quote:Gaaf, ik hoop dat je reacties krijgt.
Op donderdag 12 september 2002 13:56 schreef Splackavellie het volgende:
haha werkt nu wel! ik heb paar woorden aangepast en nu werkt t wel..![]()
![]()
quote:ik ook, maar t zal wel niet!!! lijkt me sterk dat DAT meisje op wwww.marktttttplaatttts.nl gaat kijken, misschien wel een kennis van haar maar of die nou weet dat zij dat was!!
Op donderdag 12 september 2002 13:59 schreef irvine_2805 het volgende:[..]
Gaaf, ik hoop dat je reacties krijgt.
een bejaarde vrouw hield zich in de tram vast aan mij, zou ze me leuk vinden ???? kut ik moet weten welk bejaardenhuis ze zit.
quote:je weet het nooit, maar als ik jou was zou ik volgende week nog wel ff gaan posten bij die bushalte, een dagje kan toch geen kwaad voor een leuke dame
Op donderdag 12 september 2002 14:03 schreef Splackavellie het volgende:[..]
ik ook, maar t zal wel niet!!! lijkt me sterk dat DAT meisje op wwww.marktttttplaatttts.nl gaat kijken, misschien wel een kennis van haar maar of die nou weet dat zij dat was!!
** Pssssst niet meer loslaten dan he **
quote:Zo zie je maar weer, Limburg
Op donderdag 12 september 2002 10:25 schreef Splackavellie het volgende:[..]
nee lijnbus tussen Valkenburg en Maastricht
Erg leuke actie van dat meisje inderdaad .
quote:ja liev he!!!!!!!!
Op donderdag 12 september 2002 14:14 schreef knep het volgende:[..]
Zo zie je maar weer, Limburg
.
Erg leuke actie van dat meisje inderdaad
.
en ik denk niet dat ze 15m lang op een rechte weg mijn hand nodig heeft om recht te blijven.. er zijn trouwens ook nog stangen dus toen ze rechtstond kon ze toch ook die vastpakken!
.
of ben ik nou zo dom om te denken dat die me leuk zou kunnen vinden terwijl ze idd alleen probeert niet om te vallen...
refrein:
see my face. a lil bitter tear flowing slowely
be prepared, when i cry cause you can't hold me
couplet:
i dare not dream that i would see your face again
a sign of hope escaped from the world of sin
somehow deep down inside i feel it is real
but i don't know you, girl i wish you would revealed
gave a signal that we're thinking simular
if i think of you, my dreamworld is not that far
you gave me the strengt to face my what was darkest day
i'll sharish this moment forever each and every way
till the day our hands will join as one
we are separated like the moon and the sun
one day i see you again, believe me
if i could turn back time, don't want you to leave me
but life just ain't that easy, we struggle in time
in a perfect world, girl you would already be mine
(2e couplet moet nog komen!)
Misschien wil de buschauffeur het in de bus draaien?
voor de rest wel goed id!
stel t komt allemaal terecht en zij hoort het, waarschijnlijk zou ze een hard lachen en denken "looooo-seeeee-errrrr"
Maar als je eenmaal een vriendin hebt (misschien wel het busmeisje) dan komt je talent wel van pas, ze vindt het vast wel leuk als je een gedicht voor haar schrijft.
quote:No, I'm not a dweep, I'm just a sucker with low self esteem..
Op donderdag 12 september 2002 14:49 schreef Splackavellie het volgende:
stel t komt allemaal terecht en zij hoort het, waarschijnlijk zou ze een hard lachen en denken "looooo-seeeee-errrrr"
Jongen doe eens wat zekerder van jezelf. Je straalt onzekerheid uit. Als zij jou een loser had gevonden, dan had ze nooit en te nimmer je hand zo lang vastgehouden!!
quote:ja als het ice doorbroken is dan is het wel ok, en normaal in een cafe gaat t wel goed maar in een bus (zijn mijn vrienden erbij en allemaal bekenden) en dan is het zo stil en dat vind ik gewoon superk*t!
Op donderdag 12 september 2002 14:58 schreef Frenkie het volgende:[..]
No, I'm not a dweep, I'm just a sucker with low self esteem..
Offspring - selfesteem!!!!!!!!!!
Jongen doe eens wat zekerder van jezelf. Je straalt onzekerheid uit. Als zij jou een loser had gevonden, dan had ze nooit en te nimmer je hand zo lang vastgehouden!!
quote:Heb je nog overwogen om "meisje" te gebruiken i.p.v. "meid"?
Op donderdag 12 september 2002 13:56 schreef Splackavellie het volgende:
haha werkt nu wel! ik heb paar woorden aangepast en nu werkt t wel..![]()
![]()
quote:Dat doen ze in Rotterdam toch ook de hele dag? Hand in handdd, kamaraaaaaden..!
hoe kan je nou 15 minuten lang hand in hand staan met een wildvreemd meisje, en dan ook nog eens niets zeggen ofzo
quote:ja alleen zie ik haar "MISSCHIEN" woensdag pas weer
Op donderdag 12 september 2002 16:00 schreef catena het volgende:
spannend hoor
quote:ps dat bewijst dat mensen echt raar kunnen reageren op situaties,
Op donderdag 12 september 2002 16:02 schreef ToXiCitY het volgende:
nouja je kan eigenlijk alleen maar hopen dat je r een volgende keer tegenkomt
net als je millionair bent en dan gaat parachute springen/bergbeklimmen/abzeilen enz. net of je dood wilt nu je eindelijk rijk bent!
Eigenlijk viel ik voor jou i.p.v. jij voor mij...
Oh jiiiiiiijjjjjjjjjjjj
[/Jan van Veen/zware huig stem]
Zo... genoeg melig geouwehoerd.
Ik zou gewoon een stakeout houden en zo veel mogelijk heen en weer te reizen op het punt waar je haar mocht ontmoeten.
Echter geeft Maastricht CS al te kennen dat ze waarschijnlijk een forens is of incidenteel ergens op bezoek was.
In elk geval, suc6!
quote:* Oorlog84 ligt in een scheur!
Op donderdag 12 september 2002 09:50 schreef Splackavellie het volgende:[..]
hmmz, wat had ik dan moeten doen, haar in haar ogen kijken van 10cm afstand zodat ze denk dat ik een of andere gek ben? haar moeten vragen om in de halte te krikken? nee net of jullie dat doen, dat doet geen normaal mens toch!
quote:Hand in hand, landverraders bedoel je!
Op donderdag 12 september 2002 15:56 schreef Stimodrol het volgende:[..]
Dat doen ze in Rotterdam toch ook de hele dag? Hand in handdd, kamaraaaaaden..!
quote:Dat vind ik dus wel OK!
Op donderdag 12 september 2002 08:41 schreef Nerd het volgende:[..]
Of gewoon weer haar hand vastpakken (of wat anders
)
In geval van 2:
zijn er 2 mogelijkheden:
1) Ze vind het niet leuk (pech gehad)
2) Ze vind het wel leuk
In geval van 2:
.....
Mijn inziens wilde de topicstarter het alleen vertellen en resulteert het daardoor verder in slowchat omdat er geen echte richting is om op te gaan met dit topic.
slotje
nee, ik kick geen topics naar slowchat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |