abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125796111
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 april 2013 15:10 schreef Seven. het volgende:
En jezus TS, als je maat gelukkig is, zou jij blij voor hem moeten zijn. Je bent gewoon jaloers omdat je zelf geen vriendin hebt, of een middelmatige chick.
Dit vind ik altijd zo jammer. Waarom meteen persoonlijk maken?

Stel, een hele goede vriendin van jou valt voor een foute Turk. Dat-ie fout is merk je aan z'n gedrag en houding, aan z'n uitstraling en aan z'n taal. Ben jij dan jaloers als je daar iets over zegt omdat 't volgens jou niet helemaal klopt? Of doe jij dat omdat je een middelmatige vriend hebt?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2013 15:23:33 ]
  zaterdag 27 april 2013 @ 15:27:56 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125796245
Of doe je dat gewoon helemaal niet omdat wat jij denkt te vinden niet ieders waarheid hoeft te zijn?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 27 april 2013 @ 15:28:25 #28
277627 Seven.
We are Borg.
pi_125796258
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 15:23 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dit vind ik altijd zo jammer. Waarom meteen persoonlijk maken?

Stel, een hele goede vriendin van jou valt voor een foute Turk. Dat-ie fout is merk je aan z'n gedrag en houding, aan z'n uitstraling en aan z'n taal. Ben jij dan jaloers als je daar iets over zegt omdat 't volgens jou niet helemaal klopt? Of doe jij dat omdat je een middelmatige vriend hebt?
TS geeft aan dat men het hoofd omdraait als hij met haar op straat loopt en dat ze een leuk lief meisje is. Dus blijkbaar is ze ook nog eens bloedmooi. En nergens zegt TS dat ze onbetrouwbaar overkomt.
Resistance is futile.
  zaterdag 27 april 2013 @ 15:31:50 #29
277627 Seven.
We are Borg.
pi_125796366
Oh, als mijn vriendin een foute Turk aan de haak slaat en ze vraagt wat ik ervan vindt, dan zeg ik dat ik persoonlijk er een foute Turk gevoel bij krijg maar dat ik er eigenlijk niet over kan oordelen omdat ik er geen relatie mee heb en als zij er gelukkig mee is, wie ben ik dan om te proberen om haar tot inkeer te doen komen? Wie weet behandelt de foute Turk haar als een fucking prinses!
Resistance is futile.
pi_125797577
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 april 2013 15:31 schreef Seven. het volgende:
Oh, als mijn vriendin een foute Turk aan de haak slaat en ze vraagt wat ik ervan vindt, dan zeg ik dat ik persoonlijk er een foute Turk gevoel bij krijg maar dat ik er eigenlijk niet over kan oordelen omdat ik er geen relatie mee heb en als zij er gelukkig mee is, wie ben ik dan om te proberen om haar tot inkeer te doen komen? Wie weet behandelt de foute Turk haar als een fucking prinses!
Hoax, Turken behandelen vrouwen altijd als een prinses O+
  zaterdag 27 april 2013 @ 16:22:42 #31
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_125797677
Geef hem een boks.
pi_125797797
Begin eens met die vriendin als mens bekijken, als ze een lief meisje is verder, wat is dan het probleem?

Bedenk je maar eens wat er gaat gebeuren als jij je zo blijft opstellen tegenover die vriendin, hoelang denk je dat het duurt voordat je uit het leven van je vriend wordt geschopt omdat je je schofterig opstelt naar de vrouw waar hij van houdt?

Leer dat meisje eens kennen, geef haar dezelfde kans als die je elk ander meisje zou geven.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 27 april 2013 @ 17:08:49 #33
391065 NY_aannemer
Shut the fuck up and work!
pi_125798893
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 16:27 schreef erodome het volgende:

Begin eens met die vriendin als mens bekijken, als ze een lief meisje is verder, wat is dan het probleem?

Bedenk je maar eens wat er gaat gebeuren als jij je zo blijft opstellen tegenover die vriendin, hoelang denk je dat het duurt voordat je uit het leven van je vriend wordt geschopt omdat je je schofterig opstelt naar de vrouw waar hij van houdt?

Leer dat meisje eens kennen, geef haar dezelfde kans als die je elk ander meisje zou geven.
Het probleem is natuurlijk dat er een vooroordeel aan kleeft. Ze werkt overigens om de zo veel week in verschillende clubs door Europa. Bij ons is het gevoel dat het veel te snel gaat. En uiteraard hoor je de verhalen van hem, ja, ze heeft dit nog nooit eerder gedaan, gedate met een client. En het voelt echt speciaal...

Ik snap het wel, zeker, de dame ziet er goed uit, geen plastic figuur. Doet niet aan suikers, sport veel. Veel milieu bewust voedsel eten. Eet geen vlees etc. Ze praat niet graag over het werk en als ze er iets over zegt hoor je toch dat er in bepaalde clubs te veel drugs werd gebruikt en sommige ook gewoon ordinaire bordelen waren. Het klinkt allemaal net even te slick en te smooth.

Waarom maken we ons zorgen? What's in it for us? Simpel, wij willen niet dat onze makker volledig gestript gaat worden van zijn centen. Het is nogal een naieve goedzak. Je voelt goed aan in je eigen vriendengroep wanneer hij of zij een beetje van het padje af gaat voor een relatie/liefde en er de wereld voor wil overgaan. 9 van de 10 keer is dat gewoon niet verstandig.
The world has no benefit of sad little crybabies
pi_125798913
Pics van de stripper om te beoordelen of klacht terecht is :9~
pi_125799077
Ga met haar naar bed om aan te tonen dat ze niet te vertrouwen is...
Of was dat niet de goedkeuring waar je op zat te wachten van ons.
"If some sissy chick tried to kick my ass I would say hey, missy, go knit me a sweater before I slap you in the face!”
  zaterdag 27 april 2013 @ 17:18:05 #36
384187 DeGemaskerdeMuchacho
Blinde paniek zij met ons.
pi_125799139
Pics van de strippert.
  zaterdag 27 april 2013 @ 17:27:59 #37
214255 Convergence
Procrastinator
pi_125799442
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 17:08 schreef NY_aannemer het volgende:

[..]

Waarom maken we ons zorgen? What's in it for us? Simpel, wij willen niet dat onze makker volledig gestript gaat worden van zijn centen. Het is nogal een naieve goedzak. Je voelt goed aan in je eigen vriendengroep wanneer hij of zij een beetje van het padje af gaat voor een relatie/liefde en er de wereld voor wil overgaan. 9 van de 10 keer is dat gewoon niet verstandig.
Maar het is zijn leven, zijn keuzes, zijn fouten, zijn leermomenten. Jullie zijn niet z'n ouders. Verder heb je behalve dat vooroordeel ook geen reden genoemd waarom ze niet te vertrouwen zou zijn.

Je kan tegen hem zeggen dat je het niet vertrouwd, en als hij jouw advies in de wind slaat is dat zijn goed recht; verkeerde keuze of niet.
Zat van de huidige Fok! layout? Alternatief hier.
  zaterdag 27 april 2013 @ 17:58:12 #38
391594 Automatique
Alles gaat vanzelf.
pi_125800348
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 april 2013 14:39 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Vriendschap draait om het kapotmaken van relaties omdat je jaloers bent of het beroep van de partner van je vriend niet respecteert? :7
Omdat je geeft om je vriend.

Maar kennelijk heb je niet zoveel hechte vrienden om dat te kunnen beseffen. :).
Neen.
  zaterdag 27 april 2013 @ 18:06:40 #39
277627 Seven.
We are Borg.
pi_125800589
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 17:58 schreef Automatique het volgende:

[..]

Maar kennelijk heb je niet zoveel hechte vrienden om dat te kunnen beseffen. :).
Gek hoor. Er zijn namelijk ook vrienden die je in je waarde kunnen laten ondanks dat de zich niet kunnen vinden in een beslissing die je neemt. En als het dan toch misgaat, alsnog voor je klaarstaan. DAT zijn vrienden, en niet een groepje mensen die denken te moeten bepalen hoe een ander zijn leven moet leiden.
Resistance is futile.
  zaterdag 27 april 2013 @ 18:08:49 #40
277627 Seven.
We are Borg.
pi_125800656
quote:

[..]

Het probleem is natuurlijk dat er een vooroordeel aan kleeft. Ze werkt overigens om de zo veel week in verschillende clubs door Europa. Bij ons is het gevoel dat het veel te snel gaat. En uiteraard hoor je de verhalen van hem, ja, ze heeft dit nog nooit eerder gedaan, gedate met een client. En het voelt echt speciaal...

Ik snap het wel, zeker, de dame ziet er goed uit, geen plastic figuur. Doet niet aan suikers, sport veel. Veel milieu bewust voedsel eten. Eet geen vlees etc. Ze praat niet graag over het werk en als ze er iets over zegt hoor je toch dat er in bepaalde clubs te veel drugs werd gebruikt en sommige ook gewoon ordinaire bordelen waren. Het klinkt allemaal net even te slick en te smooth.

Waarom denk je sowieso dat zij achter zijn geld aan zit? Zij verdient hoogstwaarschijnlijk veel meer dan hij :') dus zelfs DAT is een belachelijk vooroordeel.
Resistance is futile.
pi_125800659
quote:

[..]

Ik lees geen enkel probleem behalve jouw vooroordelen. Heeft ze überhaupt 3 kinderen waar ze mee bij hem op de stoep zal staan?

Het meisje is leuk, lief en mooi, leeft gezond en gaat discreet om met haar werk (wat logisch is gezien de reacties van mensen zoals jij). Dat zijn jouw woorden, gun dat je vriend en hou je jaloezie gewoon in toom.
pi_125800957
ts is onzeker en jaloers. :7
pi_125801897
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 17:58 schreef Automatique het volgende:

[..]

Behalve de vooroordelen van TS weten we totaal niets over de situatie. Ja, ik weet dat je me aan het trollen bent maar toch moet ik dit kwijt. Jouw reactie is net zo achterlijk als wanneer iemand beweert dat zwarten en blanken niet met elkaar mogen trouwens omdat zwarten stelen :')_!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 27 april 2013 @ 19:02:52 #44
394140 Luxuriate
Indulge oneself
pi_125802274
quote:

[..]

Ik zou jullie zorgen uitspreken, maar niet kosten wat het kost hem willen overhalen of iets dergelijks. Ik kan niet goed inschatten of deze zorgen terecht of onterecht zijn. Mij bekruipt een gevoel dat jullie iets te snel gaan in de beoordeling, maar dat neemt niet weg dat je dit wel kan uitspreken richting jullie vriend. En toon wat interesse, niet alleen maar afkeuren, misschien kan hij zijn verhaal eerst eens goed doen wat hij in dat meisje ziet/wat voor relatie ze momenteel hebben. Dan kunnen jullie daar altijd op inhaken.
  zaterdag 27 april 2013 @ 19:17:07 #45
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125802746
Een stripper die door heel Europa reist om te dansen heeft het denk ik beter voor elkaar (qua salaris als avontuur) dan de meeste anderen.

Het gaat toch niet om een of andere heroine-del die op de Zeedijk wat mannen afzuigt ofzo.
Gourmetten of steengrillen?
pi_125803460
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 april 2013 15:13 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Zo is het! Nuecken?
Nee :'(
pi_125805127
Laat die vriend toch; is zijn leven.
pi_125805459
Strippers :9~!

En TS is een mongool.
full stops and exclamation marks
pi_125805503
quote:
9s.gif Op zaterdag 27 april 2013 20:18 schreef Little_Dolls het volgende:
Laat die vriend toch; is zijn leven.
pi_125806453
quote:

[..]

Na je openingspost dacht ik dat je gewoon te bemoeizuchtig bezig was maar dit verklaat het een en ander wel. In jouw geval zou ik me ook zorgen maken om mijn maat. Alleen is het enige wat je echt kan doen gaan praten met hem en dat is het. Als hij niet wil luisteren kan jij er niet veel meer aan doen. Het beste is een goed gesprek met hem aangaan, alles voorzichtig (en niet beschuldigend of betuttelend) uitleggen aan hem en zeggen dat je achter zijn keuze staat wat hij ook doet maar je je zorgen om hem maakt. Als je teveel pusht raak je hem sowieso kwijt. Het lijkt mij ook verdacht en een beetje te goed om waar te zijn, maar je weet maar nooit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')