Kennelijk heb je geen vrienden, om te beseffen waar vriendschap om draait...quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:36 schreef bijdehand het volgende:
Als hij er geen problemen mee heeft, wat voor slechte vriend ben jij dan om er wel een probleem van te maken?
Vriendschap draait om het kapotmaken van relaties omdat je jaloers bent of het beroep van de partner van je vriend niet respecteert?quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:36 schreef Automatique het volgende:
[..]
Kennelijk heb je geen vrienden, om te beseffen waar vriendschap om draait...
inderdaad, en "maar je zou je toch afvragen of je zo iemand kan vertrouwen" lekker kortzichtige en bekrompen opmerking.quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:30 schreef Metalfreak het volgende:
Zo'n stripper is ook gewoon een mens hoor. Dat jij niet kunt leven met een vriendin met zo'n beroep, wil niet zeggen dat hij dat ook niet kan...
Zo is het! Nuecken?quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:03 schreef Copycat het volgende:
Echt, de nieuwe bekrompenheid is te treurig voor woorden.
Oh ja, vriendschap houdt natuurlijk in dat je voor je vrienden bepaald met welke beroepsgroep ze een serieuze relatie aan mogen gaanquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:36 schreef Automatique het volgende:
[..]
Kennelijk heb je geen vrienden, om te beseffen waar vriendschap om draait...
Welke rede? TS zegt zelf dat het een leuk lief meisje is.quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:44 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Hij zit nu op een roze wolk, hij is verliefd. Dan ben je niet voor rede vatbaar.
Dit vind ik altijd zo jammer. Waarom meteen persoonlijk maken?quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:10 schreef Seven. het volgende:
En jezus TS, als je maat gelukkig is, zou jij blij voor hem moeten zijn. Je bent gewoon jaloers omdat je zelf geen vriendin hebt, of een middelmatige chick.
TS geeft aan dat men het hoofd omdraait als hij met haar op straat loopt en dat ze een leuk lief meisje is. Dus blijkbaar is ze ook nog eens bloedmooi. En nergens zegt TS dat ze onbetrouwbaar overkomt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo jammer. Waarom meteen persoonlijk maken?
Stel, een hele goede vriendin van jou valt voor een foute Turk. Dat-ie fout is merk je aan z'n gedrag en houding, aan z'n uitstraling en aan z'n taal. Ben jij dan jaloers als je daar iets over zegt omdat 't volgens jou niet helemaal klopt? Of doe jij dat omdat je een middelmatige vriend hebt?
Hoax, Turken behandelen vrouwen altijd als een prinsesquote:Op zaterdag 27 april 2013 15:31 schreef Seven. het volgende:
Oh, als mijn vriendin een foute Turk aan de haak slaat en ze vraagt wat ik ervan vindt, dan zeg ik dat ik persoonlijk er een foute Turk gevoel bij krijg maar dat ik er eigenlijk niet over kan oordelen omdat ik er geen relatie mee heb en als zij er gelukkig mee is, wie ben ik dan om te proberen om haar tot inkeer te doen komen? Wie weet behandelt de foute Turk haar als een fucking prinses!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |