abonnement Unibet Coolblue
pi_125793789
De laatste tijd lees je veel over Nederlandse Marokkanen enzo die gaan vechten tegen Assad en zijn regime.
Nu had ik het schitterende idee om via Fok! het andersom te doen.

Zoals velen met mij, ben ik het zat hoe de Westerse propagandamachine de legitieme regering van Syrië neerzet en het continue op lijkt te nemen voor de zogenaamde rebellen.
Nu is daar de tijd voor om daar wat aan te doen ook. Vechten tegen de haatbaarden, jihadisten, islamitische strijders en andersoortige terroristen.

Strijden voor de seculiere wereld, de bescherming van minderheden zoals christenen, Alawieten en andere kleinere groepen die niet passen in de wereld van de terroristen.
Kijk maar eens naar Irak, Egypte, Tunesië en Libië hoe het ging nadat de zogenaamde rebellen hadden overwonnen.
Willen we dat? Nee toch!

Als je je nu opgeeft, krijg je gratis van mij een ebook van Sun Tzu, het beroemde The Art of War.
Als je dat doorgelezen hebt, heb je al een groot deel van je training achter de rug.
De tweede fase bestaat uit samen paintballen, Call of Duty spelen en airsoften.
Daarna zijn we klaar voor vertrek. Geld is geen probleem want Fok! heeft genoeg geld las ik onlangs. Als Danny twee admins zoveel kan betalen kan er ook wel wat af voor een vrije seculiere wereld.

Het plan is om via Cyprus met de boot te gaan naar de kust en daar wapens te krijgen van Assad.
Eventuele tweede of derde noodplan is om via Libanon of het Koerdische gebied in Turkije te reizen en daar wapens te regelen via de Hezbollah danwel PKK.

Als alles goed gaat zijn we al een echte elite-eenheid tegen die tijd en knallen we in no time alle terroristen en jihadisten naar de hel 8-)

Dus wie doet er mee? Keer terug als held in Nederland en wie weet krijg je volgend jaar wel in je gemeente een lintje of ridderorde.

fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_125793792
AIVD lezen jullie mee?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 27 april 2013 @ 13:37:12 #3
384187 DeGemaskerdeMuchacho
Blinde paniek zij met ons.
pi_125793831
The Art of War _O_ _O_

Oh ja, wil wel meedoen trouwens. Mag ik opperbevelhebber comnandant luitenant generaal zijn? Dan coördineer ik de boel wel vanaf mn zolderkamer.
pi_125793875
Mag ik dan een roze outfit?
Don't be a drag, just be a queen!
pi_125793923
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2013 13:37 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
The Art of War _O_ _O_

Oh ja, wil wel meedoen trouwens. Mag ik opperbevelhebber comnandant luitenant generaal zijn? Dan coördineer ik de boel wel vanaf mn zolderkamer.
Mooi dat je mee wilt doen maar je bent alleen geschikt als frontsoldaat helaas.
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 april 2013 13:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Mag ik dan een roze outfit?
Uiteraard O+
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_125793968
Assad, goede man dat (no trollin).
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  zaterdag 27 april 2013 @ 13:44:00 #7
384187 DeGemaskerdeMuchacho
Blinde paniek zij met ons.
pi_125793973
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 april 2013 13:42 schreef Beach het volgende:

[..]

Mooi dat je mee wilt doen maar je bent alleen geschikt als frontsoldaat helaas.
Ach kanonnenvoer was mn tweede keus. Mijnenspotter/verkenner een idee?
pi_125794516
Ik weet het niet.... ik heb via email ook al een voorstel gehad om bij me bij de andere partij aan te sluiten en die beloofde maagden, echt bergen maagden...

Kun je daar misschien nog iets tegevenoverstellen TS?
pi_125794557
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 14:08 schreef zovty het volgende:
Ik weet het niet.... ik heb via email ook al een voorstel gehad om bij me bij de andere partij aan te sluiten en die beloofde maagden, echt bergen maagden...

Kun je daar misschien nog iets tegevenoverstellen TS?
Een gratis Fok!abo.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_125794572
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 april 2013 14:10 schreef Beach het volgende:

[..]

Een gratis Fok!abo.
Die heb ik al.
Dan ga ik toch liever voor de maagden denk ik.
pi_125794893
Media laat ons geloven dat Assad de slechterik is, maar als je je verder verdiept kom je erachter dat dit niet klopt. Ik doe mee. Ik heb bugs ervaring net zoals onze grote vriend 'Rogier'.


Ps.: ik doe NIET mee A.I.V.D. Dit moet ik wel vermelden als ze ook al trollers op 4chan serieus gaan nemen.
pi_125795226
Vechten voor Assad is een verloren zaak.
pi_125795479
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 april 2013 14:44 schreef Hierro het volgende:
Vechten tegen Assad is een verloren zaak.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')