Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10. quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
Jep. Zou echt niet weten waarom ik hem daar uit heb gehaaldquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:10 schreef Greys het volgende:
Waar had je hem altijd dan? In je portemonnee?
Heb je al zo'n nieuwe kleine? (Ik heb nog steeds de vooroorlogse grote namelijkquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jep. Zou echt niet weten waarom ik hem daar uit heb gehaald
Ja ik heb wel zo'n pasjequote:Op zaterdag 27 april 2013 12:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je al zo'n nieuwe kleine? (Ik heb nog steeds de vooroorlogse grote namelijk).
Zit er niet een bonnetje of briefje overheen gevouwen zeg maar?
Ik zou niet weten waar ik hem voor heb moeten laten zien (lekker veel werkwoorden in deze zinquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Heb je hem laatst ergens moeten laten zien?
Je hebt een pasje i.p.v. de roze versie toch? Zit hij niet achter een ander pasje?
Gevondenquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:30 schreef Greys het volgende:
Hij zit vast in een zijvakje van een tasje of in een broekzak ofzo
dat had ik 2 jaar geleden en ook nog eensin dezelfde maandquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:35 schreef MissBliss het volgende:
Balen oognip! Hopelijk zit ie in dat tasje en kan jij je eten binnenhouden
Ik moet dit jaar én een nieuw rijbewijs én een nieuw paspoortZal wel lekker duur zijn.
Ja ik ook allebei nieuwquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:35 schreef MissBliss het volgende:
Ik moet dit jaar én een nieuw rijbewijs én een nieuw paspoortZal wel lekker duur zijn.
Das een duur geintjequote:Op zaterdag 27 april 2013 12:35 schreef MissBliss het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |