quote:Op maandag 20 mei 2013 00:14 schreef xaban06 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe krijg ik de submit knop even hoog als mijn zoekveld + aan elkaar geplakt.
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
/edit
Ik zie in IE trouwens dat ze wel even hoog lopen. In Chrome niet.
/edit 2:
Die is in IE, klopt ook niet want ze moeten beiden 28px hoog zijn.
[ afbeelding ]
1 | onfocus="if(this.value == 'Zoek naar producten..') { this.value = ''; }" |
Wat bedoel je? Mijn vraag heeft overigens niks nada te maken met mijn vorige vraagquote:Op maandag 20 mei 2013 22:19 schreef ursel het volgende:
[ code verwijderd ]
Daar is placeholder toch voor?
Betreffende post toegevoegd, ging iets niet goed.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:24 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Mijn vraag heeft overigens niks nada te maken met mijn vorige vraag
Ik ben geen frontend ontwikkelaar, misschien dat het daaraan ligt, maar bij mij zorgt de browser er voor dat het verdwijnt.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:25 schreef PimD het volgende:
Nee, het is bedoeld om voorbeeldtekst te geven. Dus "Bijv. 5845CX" in een postcode-veld. Het is niet bedoeld als een excuus om labels weg te laten/te verbergen, iets waar veel interactie ontwerpers schijnbaar nogal veel moeite mee hebben, aangezien ik bijna iedere week wel weer een IO voor m'n neus krijg met een zoekveld met een placeholder-attribute "Zoeken"
1 | <input type="text" onfocus="if(this.value == 'Zoek naar producten..') { this.value = ''; }" value="Zoek naar producten.." class="inputSearch"> |
1 2 3 4 | <div id="een"> <h2>hoi!</h2> <div id="twee"> </div> |
1 2 3 4 5 | <div id="een"> <h2>hoi!</h2> <a href="google.com">google</a> <div id="twee"> </div> |
Hmm stom dat ik dat eigenlijk nog niet geprobeerd heb, heb die selector al honderd keer gebruikt in de css waar ik mee bezig ben atmquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:18 schreef Crutch het volgende:
CSS3 ondersteunt wel een 'children'-aantal, die zou je op #een kunnen toepassen.
http://stackoverflow.com/(...)ldren-an-element-has
Ik zoek ook altijd eerst naar de moeilijkste oplossing.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hmm stom dat ik dat eigenlijk nog niet geprobeerd heb, heb die selector al honderd keer gebruikt in de css waar ik mee bezig ben atm
Waarom zou moeten? Is + niet goed genoeg?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:16 schreef TwyLight het volgende:
Er zou een selector moeten zijn voor directe opvolger maar geen child
Hmm die had ik wel geprobeerd maar dat werkte niet, zal het wel fout gedaan hebbenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:40 schreef Light het volgende:
[..]
Waarom zou moeten? Is + niet goed genoeg?
http://jsfiddle.net/rBMgv/1/quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hoe krijg ik de links netjes in de balk, zonder dat er stukjes uitsteken? Ik zit wel te klooien om het met margin, padding en font-size netjes passend te krijgen, maar dat gaat cross-browser vast niet goed...
http://jsfiddle.net/rBMgv/
[ afbeelding ]
Gebruik slideToggle().quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
http://jsfiddle.net/vzmnJ/1108/
Kan ik dit langzaam laten uitschuiven, i.p.v. in één keer hard uitklappen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand toevallig bekend met dit probleem?
[ Bericht 17% gewijzigd door Crimyclown op 27-05-2013 18:39:52 ]Anonieme tievesclown
Het internet genezen van kanker begint bij jezelfquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:15 schreef jill1979 het volgende:
Wil graag een klikbare popup maken. Popup lukt wel, maar wil graag dat bij klikken op de popup een website wordt geopend. Waarschijnlijk is het een simpele toevoeging aan de code. Iemand een idee? Ik kom er niet uit...
Wat is er mis met target="_blank"?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:15 schreef jill1979 het volgende:
Wil graag een klikbare popup maken. Popup lukt wel, maar wil graag dat bij klikken op de popup een website wordt geopend. Waarschijnlijk is het een simpele toevoeging aan de code. Iemand een idee? Ik kom er niet uit...
Heb je zelf toegang tot de webview van de applicatie?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:41 schreef Crimyclown het volgende:
Het lijkt erop alsof die de waarde die de iFrame vanaf links staat er met position fixed weer bij opgeteld wordt. Wanneer ik de iFrame links in de hoek neerzet gaat het gewoon goed. Android versie is gewoon de nieuwste.
Ik denk deze: http://masonry.desandro.com/quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:21 schreef Tijn het volgende:
Iemand had een tijdje geleden hier een link gepost naar een jQuery plugin om grids a la Pinterest mee te animeren. Weet iemand nog welke dat was? Ik weet alleen nog dat Catch22 er geen fan van was
1 | console.log = function() { } |
Oh, dat ik daar niet eerder aan heb gedacht.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:38 schreef Catch22- het volgende:
Omdat ik ook mans genoeg ben om fouten toe te geven...
Ik zet wel eens
[ code verwijderd ]
om console.log's die ik vergeet weg te halen te ondervangen. Ik vind het nogal amateuristisch als een gebruiker dat ziet namelijk. Die commentarieer ik standaard uit en zet ik aan als ik commit.
Ik vergeet echter wel eens om dat commentaar weg te halen. Dus dan ga ik testen en zie ik mijn logmeldingen nergens. Ben al een paar keer 10 minuten bezig geweest om daarachter te komen.
Nu maar even conditioneel in de pagina gezet, die checked of het een devomgeving is of niet.
Je gebruikt geen minifiers?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:47 schreef Catch22- het volgende:
Jawel allemaal wel, maar die gebruik ik eigenlijk niet
alleen voor css op sites (dan less). Voor applicaties niet. Misschien maar eens naar kijken. Maakt debuggen zo klote.quote:
Debuggen doe je natuurlijk ook niet met geminifiede code (of überhaupt op je live-omgeving) hequote:Op woensdag 29 mei 2013 17:53 schreef Catch22- het volgende:
[..]
alleen voor css op sites (dan less). Voor applicaties niet. Misschien maar eens naar kijken. Maakt debuggen zo klote.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |