Ik heb de pics trouwens nog even nagegoogled, je hebt ze er echt uit moeten pikken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Goh. Je hebt welgeteld 10 allochtonen gevonden. Tegenover 1 miljoen feestende autochtonen.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ze mogen er ook hangen voor mijn part. Okee flauw
[..]
Ik zie niet waarom ik er naast zit. Je ziet toch ook - representatief en procentueel - minder allochtonen dan autochtonen?
[..]
edit: ho wacht, een neger.
Joh, zelfs jouw foto bewijst al het tegendeel van dat wat je beweertquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb de pics trouwens nog even nagegoogled, je hebt ze er echt uit moeten pikken.
Enschedequote:Op zaterdag 27 april 2013 11:43 schreef Chai het volgende:
In Enschede wonen alleen maar zulke kinderen.
Care. Als die lui geen zin hebben dan doen ze toch lekker wat anders?quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Goh. Je hebt welgeteld 10 allochtonen gevonden. Tegenover 1 miljoen feestende autochtonen.
Maar dat geeft wel het punt van TS en mij aan. Boeiend of ze er zijn, maar dan niet zeggen dat ze er stiekem toch wel waren ofzo. Je was er niet bij? Prima. Maar dan wil ik wel kunnen constateren dat dat inderdaad zo is. En ja, daarbij blijkt het weer om allochtonen te gaan. Alweer.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Care. Als die lui geen zin hebben dan doen ze toch lekker wat anders?
Joh, anders bekijk je de foto die jezelf gepost hebt nog eens. Of je kijkt gewoon even naar de beelden op tv. Het bewijs wordt gewoon gepost, notabene door jezelf, maar je blijft het negeren...quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar dat geeft wel het punt van TS en mij aan. Boeiend of ze er zijn, maar dan niet zeggen dat ze er stiekem toch wel waren ofzo. Je was er niet bij? Prima. Maar dan wil ik wel kunnen constateren dat dat inderdaad zo is. En ja, daarbij blijkt het weer om allochtonen te gaan. Alweer.
Ben ik niet met je eens. Ik zie geen allochtonen waar jij ze ziet hoor, serieus niet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:52 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van links naar rechts:
1e vrouw allochtoon (Aziatisch)
2e vrouw allochtoon,
daarnaast autochtoon
daarachter/naast allochtoon,
daarnaast waarschijnlijk allochtoon
daarna stuk of 8-9 autochtoon
daarna allochtoon (de neger waar jij het over hebt)
daarna 1 autochtoon
daarna 1 allochtoon of autochtoon
daarna stuk of 8 autochtoon
Waarbij de mensen die ik op basis van hun uiterlijk voor het gemak als autochtoon omschrijf natuurlijk ook allochtoon zouden kunnen zijn.
Ik tel dus op alleen al op de voorste 1-2 rijen in beeld zo'n van de laten we zeggen 25-30 mensen zichtbaar in beeld zo'n 4-6 allochtoon.
[..]
Joh, zelfs jouw foto bewijst al het tegendeel van dat wat je beweert
Jongen, het heeft geen zin. Echt niet. Ga je tijd in iets leuks stekenquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Joh, anders bekijk je de foto die jezelf gepost hebt nog eens. Of je kijkt gewoon even naar de beelden op tv. Het bewijs wordt gewoon gepost, notabene door jezelf, maar je blijft het negeren...
Er waren ook verdacht weinig bejaarden, baby's en huismoeders gisteren. Moeten we dat dan ook gaan constateren?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar dat geeft wel het punt van TS en mij aan. Boeiend of ze er zijn, maar dan niet zeggen dat ze er stiekem toch wel waren ofzo. Je was er niet bij? Prima. Maar dan wil ik wel kunnen constateren dat dat inderdaad zo is. En ja, daarbij blijkt het weer om allochtonen te gaan. Alweer.
Nou je het zegt. Verdraaid, open er een topic over.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Er waren ook verdacht weinig bejaarden, baby's en huismoeders gisteren. Moeten we dat dan ook gaan constateren?
Was het maar kut, dan zat er nog haar op en was het fijn om een lul te zijn.quote:
Zeg jij met al je kloonsquote:Op donderdag 2 mei 2013 01:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou je het zegt. Verdraaid, open er een topic over.
Dafuqquote:
Dat verklaart waarschijnlijk waarom jouw versie van het verhaal steeds afwijkt van de realiteit.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Ik zie geen allochtonen waar jij ze ziet hoor, serieus niet.
Of jij ziet misschien allochtonen waar ze niet zijn. Daar wel eens over nagedacht?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:10 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat verklaart waarschijnlijk waarom jouw versie van het verhaal steeds afwijkt van de realiteit.
Misschien volgende keer je ogen openen wanneer je kijkt. Of wie weet wordt het tijd voor een (nieuwe) bril?
Goed, speciaal voor jou danquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Of jij ziet misschien allochtonen waar ze niet zijn. Daar wel eens over nagedacht?
Die 4e allochtoon zie ik niet en de 2e is volgens mij een aziaat, Voor de rest zie ik in de gele cirkels autochtonen. De rest is overduidelijk allochtoon.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:01 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Goed, speciaal voor jou dan
[ afbeelding ]
Blauwe cirkel (4x): allochtoon
Gele cirkel (3x): zou heel goed allochtoon kunnen zijn
Overig: zou heel goed autochtoon kunnen zijn
Aziaten zijn geen allochtonen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die 4e allochtoon zie ik niet en de 2e is volgens mij een aziaat.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die 4e allochtoon zie ik niet en de 2e is volgens mij een aziaat, Voor de rest zie ik in de gele cirkels autochtonen. De rest is overduidelijk allochtoon.
quote:Niet-westerse allochtoon
Allochtoon met als herkomstgroepering een van de landen in Afrika, Latijns-Amerika en Azië (exclusief Indonesië en Japan) of Turkije.
quote:Westerse allochtoon
Allochtoon met als herkomstgroepering een van de landen in Europa (exclusief Turkije), Noord-Amerika en Oceanië, of Indonesië of Japan
En aangezien het CBS de cijfers bijhoudt, lijkt hun definitie me de meest relevante. Maar goed, zelfs wanneer je het opzoekt in het woordenboek zal je iets vinden in de trant van:quote:Autochtoon
Persoon van wie de beide ouders in Nederland zijn geboren, ongeacht het land waar men zelf is geboren.
Maar goed, volgens mij is vogeltjesdans in de veronderstelling dat iemand alleen allochtoon is wanneer hij/zij een of ander moslimgewaad of hoofddoekje draagt of een donkere huidskleur heeftquote:al·loch·toon1
de allochtoon (mannelijk), de allochtonen
iemand die van elders afkomstig is
Ah, kijk. Misschien ligt daar de definitie en de spraakverwarring. Aziaten en dergelijke doen meestal wel goed mee. Marokkanen bijvoorbeeld daarentegen zie ik dat veel minder doen.quote:
Waarom Japanners als westerse allochtonen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)ult.htm?conceptid=37
[..]
[..]
[..]
En aangezien het CBS de cijfers bijhoudt, lijkt hun definitie me de meest relevante. Maar goed, zelfs wanneer je het opzoekt in het woordenboek zal je iets vinden in de trant van:
[..]
Maar goed, volgens mij is vogeltjesdans in de veronderstelling dat iemand alleen allochtoon is wanneer hij/zij een of ander moslimgewaad of hoofddoekje draagt of een donkere huidskleur heeft
Gedrag en leefwijze denk ik?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:43 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Waarom Japanners als westerse allochtonen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |