abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 mei 2013 @ 10:28:20 #151
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_126083558
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 21:02 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Je bent je ervan bewust dat men zelfs toen indruiste tegen de gangbare definities? Men keek immers alleen naar de arbeidspositie. Je bent je er ook van bewust dat de wet maar een paar jaar heeft standgehouden en toen niet meer is verlengd? Zelfs in de wet stond duidelijk aangegeven dat de definitie een tijdelijke definitie was, zie ook (nogmaals):

[..]

Andere Afrikanen, Zuid-Amerikanen, Arabieren en allerlei mensen die jij qua uiterlijk waarschijnlijk wel als allochtoon zou zien, vielen dus niet onder deze definitie.
Hoe kom je daar ineens bij? Feit is dat het ook in die wet niet om aziaten gaat. Dat is het punt waar de discussie nu om is beginnen te draaien. Hoe dan ook, zelfs onze overheid kenmerkt aziaten niet als allochtonen. En weet je waarom? Anders kan je Duitsers, Fransen, Ieren en weet ik veel wat ook wel allochtoon noemen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zondag 5 mei 2013 @ 10:51:51 #152
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_126083916
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 10:28 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Hoe kom je daar ineens bij? Feit is dat het ook in die wet niet om aziaten gaat. Dat is het punt waar de discussie nu om is beginnen te draaien. Hoe dan ook, zelfs onze overheid kenmerkt aziaten niet als allochtonen. En weet je waarom? Anders kan je Duitsers, Fransen, Ieren en weet ik veel wat ook wel allochtoon noemen.
Ook? Die wet was de ENIGE 'plek' waar ze geen allochtoon werden genoemd. Maar andere Afrikanen, Zuid-Amerikanen, Arabieren waren volgens deze wet ook geen allochtoon.

Volgens alle andere gangbare definities, inclusief die van het CBS (een van de belangrijkste instanties die de cijfers bijhoudt), zijn het allochtonen. En ook in de politiek hanteert men gewoon deze definitie: http://www.nu.nl/politiek(...)chtoon-oprekken.html

En JA, Duitsers, Fransen, etc zijn OOK allochtonen: westerse allochtonen. Dat had je ook kunnen lezen in de definities die ik eerder postte.
Krekker is de bom!
  zondag 5 mei 2013 @ 10:53:10 #153
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_126083940
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 10:51 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ook? Die wet was de ENIGE 'plek' waar ze geen allochtoon werden genoemd. Maar andere Afrikanen, Zuid-Amerikanen, Arabieren waren volgens deze wet ook geen allochtoon.

Volgens alle andere gangbare definities, inclusief die van het CBS (een van de belangrijkste instanties die de cijfers bijhoudt), zijn het allochtonen. En ook in de politiek hanteert men gewoon deze definitie: http://www.nu.nl/politiek(...)chtoon-oprekken.html

En JA, Duitsers, Fransen, etc zijn OOK allochtonen: westerse allochtonen. Dat had je ook kunnen lezen in de definities die ik eerder postte.
Mooi, tel dan even hoeveel Duitsers, Fransen enzo op die foto staan :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zondag 5 mei 2013 @ 10:57:00 #154
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_126084014
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 10:53 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Mooi, tel dan even hoeveel Duitsers, Fransen enzo op die foto staan :')
quote:
In de spreektaal wordt het begrip ‘allochtoon’ veelvuldig gebruikt, en meestal wordt er ‘niet-westerse allochtoon’ mee bedoeld.

http://www.art1.nl/artikel/10112-wanneer_is_iemand_een_allochtoon
Maar even serieus, ben je nou echt zo dom dat je het niet begrijpt of wat? Alle informatie + definities zijn allang gepost. Wat snap je nou nog niet?
Krekker is de bom!
  zondag 5 mei 2013 @ 11:06:31 #155
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_126084198
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 10:57 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

[..]

Maar even serieus, ben je nou echt zo dom dat je het niet begrijpt of wat? Alle informatie + definities zijn allang gepost. Wat snap je nou nog niet?
Wat snap jij nou niet? De overheid hanteert een definitie die aziaten duidelijk uitsluit. Jij geeft aan dat ook Duitsers en Fransen allochtonen zijn, en als ik dan aangeef dat die vast ook wel op de foto zullen staan trek je dat snel terug en post je weer een nieuwe definitie, iets met spreektaal. Als je zo graag je gelijk wilt halen, zet dat dan in je sig ofzo zodat men weet dat er met jou niet te redeneren valt.
  zondag 5 mei 2013 @ 11:15:15 #156
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_126084363
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:06 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Wat snap jij nou niet? De overheid hanteert een definitie die aziaten duidelijk uitsluit. Jij geeft aan dat ook Duitsers en Fransen allochtonen zijn, en als ik dan aangeef dat die vast ook wel op de foto zullen staan trek je dat snel terug en post je weer een nieuwe definitie, iets met spreektaal. Als je zo graag je gelijk wilt halen, zet dat dan in je sig ofzo zodat men weet dat er met jou niet te redeneren valt.
De overheid hanteert die definitie niet! Loop de zaken niet steeds zo in jouw voordeel te verdraaien door er zaken bij te bedenken.

De overheid heeft OOIT 16 jaar geleden TWEE jaar lang een tijdelijke wet ingediend (die ook nog eens zwaar werd bekritiseerd). In deze wet vielen zowel Aziaten, als allerlei andere groepen die jij hoogstwaarschijnlijk WEL als allochtoon zou zien, niet onder deze definitie. Daarnaast werd, zelfs in deze wet, nadrukkelijk gesteld dat er sprake was van een tijdelijke definitie die puur was gebaseerd op de arbeidspositie van die groepen.. Dit omdat de wet ook puur betrekking had op hun arbeidspositie.
Krekker is de bom!
pi_126084407
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 17:40 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ze mogen er ook hangen voor mijn part. Okee flauw :')

[..]

Ik zie niet waarom ik er naast zit. Je ziet toch ook - representatief en procentueel - minder allochtonen dan autochtonen?

[..]

Mja, en weet je hoeveel allochtonen er in Nederland wonen? Ongeveer 1 miljoen. Waarbij meer dan de helft van Amsterdam allochtoon is. Ik zie ze niet. Ik zie ze ook veel minder op de vrijmarkt ouwe zwijnerij verkopen zoals de rest, geen 50%, nee veel minder.

[ afbeelding ]

Eerste pic van publiek als je googelt op inhuldiging dam. Ik heb het niet verzonnen hoor, er staan toch echt alleen maar autochtonen.

edit: ho wacht, een neger.
Ik zie zelfs 2 negers. :7
  zondag 5 mei 2013 @ 11:21:00 #158
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_126084508
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:15 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

De overheid hanteert die definitie niet! Loop de zaken niet steeds zo in jouw voordeel te verdraaien door er zaken bij te bedenken.

De overheid heeft OOIT 16 jaar geleden TWEE jaar lang een tijdelijke wet ingediend (die ook nog eens zwaar werd bekritiseerd). In deze wet vielen zowel Aziaten, als allerlei andere groepen die jij hoogstwaarschijnlijk WEL als allochtoon zou zien, niet onder deze definitie. Daarnaast werd, zelfs in deze wet, nadrukkelijk gesteld dat er sprake was van een tijdelijke definitie die puur was gebaseerd op de arbeidspositie van die groepen.. Dit omdat de wet ook puur betrekking had op hun arbeidspositie.
Het is goed met je, als ik nu weer op je in ga kom je weer met iets anders. Dus laat maar :{
  zondag 5 mei 2013 @ 11:32:28 #159
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_126084828
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:21 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Het is goed met je, als ik nu weer op je in ga kom je weer met iets anders. Dus laat maar :{
|:( :'(

En wat ik noemde zijn gewoon feiten
Krekker is de bom!
pi_139068906
Als je denkt dat in Wassenaar alleen blanken wonen ben je ooknfucking dom. Tig Irakezen daae vooral maar ook andere nationaliteiten.
pi_139069123
Bedankt voor de info. Goeien kick wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')