quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:46 schreef HetCollectief het volgende:
Alsof allochtonen hier komen om te assimileren.
Ze komen voor de uitkering om vervolgens verwend te worden en alles wat Nederland doet af te kraken en 'zo graag uit dit kankerland weg willen'.
Haha,quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:30 schreef Khaleesi het volgende:
Alsof allochtonen niet welkom zijn bij de feestelijkheden enzo...
Ga er gewoon tussenstaan juichen met een oranje opblaasklomp op je hoofd en niemand die er wat van zal zeggen...
Maar om een of andere vage reden zie je dit geen enkele allochtoon doen... Ja iemand zal toch moeten beginnen denk ik dan...
Als jij gewoon een Nederlandse nationaliteit hebt, dan ben je gewoon een Nederlander, een allochtone versie daarvan, en is "autochtone Nederlander" geen tautologie.quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:23 schreef Jellereppe het volgende:
Oh, en ga geen specifieke aandacht schenken aan bepaalde minderheden in dit land onder het motto van 'een feest voor alle mensen in dit land'. Dat is een stukje marketing, maar het is allerminst een feest voor alle mensen in Nederland. Ze kunnen het beter aanpassen naar 'een feest voor autochtone Nederlanders'. Dat is een tautologie, maar in dit geval benadrukt het de waarheid wel.
Mij hoor je niet klagen. Zo lang ik mijn studie kan volgen, kan sporten en een bijbaantje heb, vind ik het allemaal wel best. Dan is Koninginnedag nog wel het minste waar je je zorgen om maakt. Ik heb het idee dat jij het vooral een probleem vindt, TS!? Spreek mij tegen als het niet zo is, dan gaan we erover converseren. Heb vandaag alle tijd voor je.
Oh, ik bezoek de vrijmarkt in Utrecht, pak wat te drinken, bezoek een bioscoop met wat mensen etcetra. Vermaak mij wel. Dank je, kerel.quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:31 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Als jij gewoon een Nederlandse nationaliteit hebt, dan ben je gewoon een Nederlander, een allochtone versie daarvan, en is "autochtone Nederlander" geen tautologie.
Overigens is het koningshuis wel populair onder Surinamers, dus je theorie alle allochtonen het koningshuis links laten liggen klopt niet.
Je doet er dus gewoon aan mee zoals 80% van de Nederlanders het beleeft. Niet zo janken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:31 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Oh, ik bezoek de vrijmarkt in Utrecht, pak wat te drinken, bezoek een bioscoop met wat mensen etcetra. Vermaak mij wel. Dank je, kerel.
Lol dat jongetje links lijkt een beetje de lichte versie vanquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:27 schreef luxerobots het volgende:
Willem Alexander was 24 april in de Haagse Wijk transvaal om een boom (koningslinde) te plaatsen samen met een school.
[ afbeelding ]
Hij lijkt er inderdaad veel op. Beetje sporten kan geen kwaad. Hij moet nog zijn hele leven met dat lichaam doen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol dat jongetje links lijkt een beetje de lichte versie van
[ afbeelding ]
Of jij hebt echt moeite met begrijpend lezen, of je wil gewoon heeeel graag slachtoffertje van discriminatie spelen, of er is iets anders met je aan de hand, maar dat wat jij nu beweert, dat staat dus echt totaal niet in de openingspost en dat is ook absoluut niet de strekking van het verhaal.quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:50 schreef HCFeestbeest het volgende:
De samenvatting van deze klacht is dus dat er teveel blanken zijn daar?
Vertel me dan wat wel de strekking isquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:07 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Of jij hebt echt moeite met begrijpend lezen, of je wil gewoon heeeel graag slachtoffertje van discriminatie spelen, of er is iets anders met je aan de hand, maar dat wat jij nu beweert, dat staat dus echt totaal niet in de openingspost en dat is ook absoluut niet de strekking van het verhaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |