vervolg op Commentaren op de streamverslagen: Deel 5
Dit topic is bedoeld om de streamverslagen goed leesbaar te houden. Heb je commentaar over de streams van Big Brother; meldt het dan hier. Ook als de streams het weer eens niet doen kun je dit hier doorgeven.
En wat de streamverslagen betreft: Katie en Hollander... maak er wat van... LIEG desnoods
quote:Hey, vergeet mij niet
Op donderdag 12 september 2002 03:09 schreef sillie het volgende:
Pst meiden!
Zwembroek-alert!
quote:Same here!
Op donderdag 12 september 2002 03:15 schreef scanman01 het volgende:
maar goed, heb ik ook een keer weer een topic aangemaakt die vol komt ...
Vorige keer was Gert me te snel af
quote:Mwah.. vind het nog wel meevallen.
Op donderdag 12 september 2002 03:16 schreef sillie het volgende:
Het zwembroek-alert geef ik niet omdat het estethisch zo prachtig is wat je te zien krijgt (Laurens in zwembroek). Eerder een waarschuwing om te gaan zappen naar een andere stream. Het is nou niet bepaald een 'Hunk'. Maar ja, op ieder potje..........
quote:Ja maar het gaat jou ook niet om de zwembroek an sich!
Op donderdag 12 september 2002 03:19 schreef FBtje het volgende:[..]
Mwah.. vind het nog wel meevallen.
quote:Nee, maar als je z'n hoofd eraf denkt, valt het toch best mee? Ja ok, het is natuurlijk geen Mustapha
Op donderdag 12 september 2002 03:20 schreef sillie het volgende:
Och, sorry FBtje. Maar serieus, er loopt in rijk toch (nog) niets rond dat je interesse op kan wekken????
Ik hoor al lang in bed te liggen. Kan maar niet stoppen. HELP!!!
quote:Nee, da's waar. Het gaat me om z'n innerlijk.. Hij heeft z'n hart op de goeie plaats zitten.. dat is het belangrijkste!
Op donderdag 12 september 2002 03:20 schreef Rica het volgende:[..]
Ja maar het gaat jou ook niet om de zwembroek an sich!
quote:
Op donderdag 12 september 2002 03:23 schreef FBtje het volgende:
Nee, da's waar. Het gaat me om z'n innerlijk.. Hij heeft z'n hart op de goeie plaats zitten.. dat is het belangrijkste!
Hollander, wat voor programma gebruik jij?
quote:
Op donderdag 12 september 2002 03:23 schreef FBtje het volgende:[..]
Nee, da's waar. Het gaat me om z'n innerlijk.. Hij heeft z'n hart op de goeie plaats zitten.. dat is het belangrijkste!
quote:Ja, ja, het bekende: ik val niet op uiterlijk, maar op de inhoud. Nou FBtje, dan moet ik je teleurstellen, in dit manspersoon zit de inhoud van een doperwt. Hij lult echt 5 kwartier in een uur vol met prietpraat. Maar geen ramp lijkt me, gewoon kwestie van stevig teepje op het mondje plakken.
Op donderdag 12 september 2002 03:23 schreef FBtje het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door sillie op 12-09-2002 03:38]
quote:Ik heet geen BH'tje
Op donderdag 12 september 2002 03:29 schreef sillie het volgende:[..]
Ja, ja, het bekende: ik val niet op uiterlijk, maar op de inhoud. Nou HBtje, dan moet ik je teleurstellen, in dit manspersoon zit de inhoud van een doperwt. Hij lult echt 5 kwartier in een uur vol met prietpraat. Maar geen ramp lijkt me, gewoon kwestie van stevig teepje op het mondje plakken.
quote:
Judith heeft het nog nooit gevoeld dat haar billen tegen elkaar aankwamen. Daan kan nog wel wat hebben want die heeft op rantsoen geleefd.
quote:
Op donderdag 12 september 2002 03:32 schreef FBtje het volgende:
Ik heet geen BH'tje
Het blijft leuk hier...
quote:niet tegen elkaar? dan is ze dus gewoon een ****
Op donderdag 12 september 2002 03:35 schreef scanman01 het volgende:
Uit de streamverslagen van Katie:
[..]
Hoe zat dat nou precies? Billen tegen elkaar?
quote:Ik hou ook van jou hoor
Op donderdag 12 september 2002 03:36 schreef APK het volgende:[..]
![]()
Het blijft leuk hier...
quote:Dan moet je harder 'douwen'.
Op donderdag 12 september 2002 03:35 schreef scanman01 het volgende:
Uit de streamverslagen van Katie:
[..]
Hoe zat dat nou precies? Billen tegen elkaar?
quote:Sorry CVtje, ik heb je naam al gewijzigd.
Op donderdag 12 september 2002 03:32 schreef FBtje het volgende:[..]
Ik heet geen BH'tje
quote:Nee, natuurlijk niet!
Op donderdag 12 september 2002 03:35 schreef Katie het volgende:
Nu effe een reclamepraatje voor Friesland (fietspaden, veel vlaktes, geen files maar wel gezellig!) Laurens: 'Zijn er nog vragen?'
quote:Mooi, kan ik ook eens vroeg naar bed.
Op donderdag 12 september 2002 03:48 schreef Katie het volgende:21.55
Ze liggen nu in bed en fluisteren onverstaanbaar met elkaar.
(zie streamverslagen van nu).
quote:Sushi en Pamela zijn geloof ik de alter-ego's van respectievelijk Judith en Daan. Verder kon ik er ook niks van maken. Ik wist niet of ze al eerder in beeld waren geweest.
Op donderdag 12 september 2002 04:09 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Ik heb iets gemist geloof ik, wie zijn Sushi en Pamela?(zie streamverslagen van nu).
(rijk zit geloof ik nu alleen op de breedbandstreams, dus kan ik niet verslaan)
(i like talking to myself too Itsme )
Margriet vraagt of Mus blij is dat zijn vrouwtje weer goedgehumeurd is, of hij trots op haar is.
Mus: Als je dat doek naar beneden doet ben ik nog trotser.
Mar: Hoezo.
Mus: Ik zie je kont!
Mar: Het doekje is niet groter.
quote:Ja graag een koffie FBtje.
Op donderdag 12 september 2002 14:07 schreef FBtje het volgende:
Ok, er is nog een streamer bijgekomen.. dan ga ik koffie zettenIemand een bakkie?
(i like talking to myself too Itsme
)
'Kom jij ook eens even kijken', tikt ze Bo aan. Het is tenslotte wel handig als alle Bunkerbewoners weten hoe het moet!
Wie zijn hier nou de professionals... het was toch echt Mus die van Margriet moest komen kijken Hij reageerde zelfs nog.
*edit* (grrr....die vervloekte ampersands ook!)
[Dit bericht is gewijzigd door FBtje op 12-09-2002 15:47]
quote:Half uurtje, kan dat ook?
Op donderdag 12 september 2002 16:10 schreef Qt het volgende:
Wil jij FB-tje?
quote:Ok, ik ga ervoor..
Op donderdag 12 september 2002 16:17 schreef Qt het volgende:
Nope, dat gaat helaas niet
(Alle(!) programma's zijn opgestart, uw reporter zit er weer klaar voor hoor)
... nu alleen nog een code (dat was toch de bedoeling Qt?)
[Dit bericht is gewijzigd door FBtje op 12-09-2002 16:24]
quote:Ik heb 'm nog niet binnen...
Op donderdag 12 september 2002 16:24 schreef Qt het volgende:
Keej, check je mail en veel plezier FBtje
email adres uit m'n profiel?
quote:Tsjek je mail, wil je daar naar toe reply-en?
Op donderdag 12 september 2002 16:32 schreef Qt het volgende:
Yep
Ik heb 'm nu binnen op m'n hotmail..
(wat kan internet af en toe een lastig medium zijn zeg)
mijn hoofd staat er ff niet zo naar, ik ben blij met je verslagen
quote:Thx.. ik doe m'n best....alleen verbinding wordt wel steeds langzamer (drukker), maar ik ga door zolang het kan...
Op donderdag 12 september 2002 17:04 schreef Sanshine het volgende:
FBtje, je gaat geweldig!!!!
complimenten!mijn hoofd staat er ff niet zo naar, ik ben blij met je verslagen
quote:Hè hè, met dat andere waar je je zo ellendig van voelt heb ik geen ervaring, maar hierin kan ik met je meevoelen: ik moet ook janken als ik Margeit hoor zingen!
Op donderdag 12 september 2002 17:30 schreef Sanshine het volgende:
Margriet zingt:"Terug naar de kust, onbewust van de dreiging, dat daar mijn jeugd voorbij ging."
[..]
nou hield ik het vandaag toch al niet droog, maar dan moeten ze vanuit dat huis er niet ook nog eens aan mee gaan werken...
Het geluid hapert steeds en het beeld blijft constant hangen..
quote:Hahaha, ze zien d'r aankomen. Als ik BB was dan wist ik het wel..
Op donderdag 12 september 2002 18:08 schreef Fredgroes het volgende:ik hoop niet dat we hier 2 weken moeten zitten zegt Jeanette, dan kunnen ze me opvegen. Mocht het zover komen zegt Margriet dat wil ik een goed gesprek aanvragen in de DBK
Wat een gemekker al zeg, ze zal de komende maanden nog heel wat weken in die bunker door moeten brengen. Tenminste, als ze er niet uitgestemd wordt.
(And now I reckon you've had enough compliments for one day )
quote:Thanks, I guess so.. I am glad that you like the streaming.
Op donderdag 12 september 2002 18:23 schreef karn het volgende:
FBtje......shame that your streams are shit, because your streaming is a joy to read.(And now I reckon you've had enough compliments for one day
)
quote:Jij krijg van mij een dikke "KUS" want wat kan jij lekker typen zeg....
Op donderdag 12 september 2002 23:09 schreef FBtje het volgende:
En ik lees weer vol interesse mee!
Zei hij dat echt of is dit een typo
quote:Whahaha ja dat zei hij echt
Op donderdag 12 september 2002 23:28 schreef mimi het volgende:
Stefan : Marketing directeur van één van de grootste atletiek holdings van Europa.Zei hij dat echt of is dit een typo
quote:Whaha, hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Op donderdag 12 september 2002 23:14 schreef late_vogel het volgende:[..]
Jij krijg van mij een dikke "KUS" want wat kan jij lekker typen zeg....
quote:Over wie heb je het nu dan?
Op donderdag 12 september 2002 23:37 schreef mimi het volgende:
Whoeha, wat een idioterie. Moet ie gelijk in een goed blaadje bij Carmen ofzo
Hebben jullie soms zo'n computer die spraak omzet in tekens??
Misschien ben ik wel te perfectionistisch met streamen...
[Dit bericht is gewijzigd door FBtje op 12-09-2002 23:44]
quote:Ik typ met twee vingers... maar ze vliegen wel razendsnel over het toetsenbord heen. Vooral als het boeiend is lijken ze steeds sneller te gaan.
Op donderdag 12 september 2002 23:42 schreef FBtje het volgende:
Zo! Dat gaat echt lekker met het streamen.. hoe krijgen jullie het voor elkaar om zoveel tekst in korte tijd te typen.. ik versta meestal de helft niet... en toch typ ik blind en met 10 vingers...
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 12-09-2002 23:45]
quote:Mjah, een opschepper is het wel.. maar kan me best voorstellen van dat blaadje hoor
Op donderdag 12 september 2002 23:43 schreef mimi het volgende:
Sorry, ik had het over Stefan en zijn Ateletiek Holding
quote:Kijk, en dat vind ik nu weer niet leuk
Maar er is nu geen zak aan eigenlijk, dus ben ik maar gestopt.
quote:
Op donderdag 12 september 2002 23:51 schreef Bus watcher het volgende:
Mimi, het was 'erotiek'. Ik heb het net verbeterd.
Wel een leuk "foutje" BW
quote:Dank je wel.... Maar soms zijn er van die momenten in het huis dat je jezelf er niet toe kunt brengen om het goed te verslaan. En een goed verslag schrijven wil alleen als je je lekker voelt en goed snel de gesprekken kunt bijhouden op het toetsenbord.
Op donderdag 12 september 2002 23:50 schreef mimi het volgende:
Kijk, en dat vind ik nu weer niet leuk
Jij bent samen met Sanshine mijn favo verslaggever.
Niets ten nadele van de anderen, maar ieder heeft zijn eigen schrijfstijl en voor mij lezen jullie het lekkerste weg
jaja...maar er ondertussen wel misbruik van maken he stefan!!!!!
Toch raar... het zou eigenlijk andersom moeten zijn.. Maar wat heb je liever? Iedere dag bloemkool of conflicten
[Dit bericht is gewijzigd door Cosma-Shiva op 13-09-2002 01:06]
quote:koude oorlogs voering
Op vrijdag 13 september 2002 01:04 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Way is er nu eigenlijk precies voorgevallen tussen Laurens en Stefan?
quote:snap niet wat ze bedoelt met alles moet op een bep. tijdstip? ze kunnen kunnen hun tijd toch indelen zoals ze zelf willen?
Op vrijdag 13 september 2002 00:30 schreef FBtje het volgende:
verslag Scanman01:
"We hebben in de bunker geen enkel conflict gehad", zegt Stefan. "Hier al een paar keer!"
"Waar komt dat dan door?", vraagt Judith.
"Omdat je hier met de klok leeft", antwoordt Daniela. "Alles moet op een bepaald tijdstip!"
"Ik vind het gewoon helemaal kut hier", zegt Judith opeens. "Dat gezeik allemaal".
Toch raar... het zou eigenlijk andersom moeten zijn.. Maar wat heb je liever? Iedere dag bloemkool of conflicten
quote:Misschien moet dat van Laurens en is dat de reden van alle commotie momenteel?
Op vrijdag 13 september 2002 01:05 schreef Tante Bep het volgende:[..]
snap niet wat ze bedoelt met alles moet op een bep. tijdstip? ze kunnen kunnen hun tijd toch indelen zoals ze zelf willen?
quote:Dat ligt aan Laurens. Die wil alles geordend en volgens afspraak doen. Hij is nog niet in de bunker geweest, dus daar hebben ze dat probleem nog niet gehad.
Op vrijdag 13 september 2002 01:05 schreef Tante Bep het volgende:
snap niet wat ze bedoelt met alles moet op een bep. tijdstip? ze kunnen kunnen hun tijd toch indelen zoals ze zelf willen?
Maar het was een bij vlagen zeer wazige discussie.
quote:Ik ben vandaag wegens omstandigheden gesloten.
Op vrijdag 13 september 2002 02:15 schreef FBtje het volgende:
Eeeeeeeejz, Waar bleef je man??? Het is veel minder leuk in m'n eentje en daarbij is m'n geluid ook nog uitgevallen!
Sorry.
quote:Reboot
Op vrijdag 13 september 2002 02:16 schreef Dynabite het volgende:
Reboot ff Fbtje..misschien helpt dat
quote:als je een vast IP hebt kun je daarna gewoon verder streamen
Op vrijdag 13 september 2002 02:24 schreef FBtje het volgende:[..]
Reboot
Ik ben gekke Gerrit niet... en m'n code zeker verliezen...
quote:Ik heb dynamisch..
Op vrijdag 13 september 2002 02:24 schreef Sanshine het volgende:[..]
als je een vast IP hebt kun je daarna gewoon verder streamen
quote:Bij mij helpt het soms om een stream even uit en weer aan te zetten in MediaSpy....
Op vrijdag 13 september 2002 02:27 schreef FBtje het volgende:
Ik heb dynamisch..
quote:Ik gebruik de versie 9 van WMP.. ik kan toch maar 1 stream tegelijkertijd bekijken. Ik vind MediaSpy niet lekker werken..
Op vrijdag 13 september 2002 02:33 schreef APK het volgende:[..]
Bij mij helpt het soms om een stream even uit en weer aan te zetten in MediaSpy....
quote:Als je geen kabelmodem hebt kan ik me dat wel voorstellen. Dan wordt het allemaal te veel wat je door die telefoonlijn probeert binnen te halen denk ik..... zelfs al zijn het low streams...
Op vrijdag 13 september 2002 03:00 schreef FBtje het volgende:
Ik gebruik de versie 9 van WMP.. ik kan toch maar 1 stream tegelijkertijd bekijken. Ik vind MediaSpy niet lekker werken..
quote:Hey Scanman!
Op vrijdag 13 september 2002 03:03 schreef scanman01 het volgende:[..]
Als je geen kabelmodem hebt kan ik me dat wel voorstellen. Dan wordt het allemaal te veel wat je door die telefoonlijn probeert binnen te halen denk ik..... zelfs al zijn het low streams...
Binnenkort (wanneer precies weet ik niet) ADSL (Versatel/Zonnet), anderhalf keer zo snel als MxStream.. ik kijk er naar uit, want dit is nix..
quote:Ik weet hoe je je moet voelen. Toen ik eindelijk mijn 56k6 modem uit het raam kon gooien ging voor mij ook een wereld open. Heerlijk, die snelheden die je soms haalt... Dat is die 45 euro in de maand wel waard!
Op vrijdag 13 september 2002 03:18 schreef FBtje het volgende:
Binnenkort (wanneer precies weet ik niet) ADSL (Versatel/Zonnet), anderhalf keer zo snel als MxStream.. ik kijk er naar uit, want dit is nix..
quote:Ja, idd. Is ook wel te zien aan de kwaliteit van de foto's, hoe waardeloos mijn verbinding is..
Op vrijdag 13 september 2002 03:22 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik weet hoe je je moet voelen. Toen ik eindelijk mijn 56k6 modem uit het raam kon gooien ging voor mij ook een wereld open. Heerlijk, die snelheden die je soms haalt... Dat is die 45 euro in de maand wel waard!
en Gamey is aan het streamen (yes!)
quote:!!!!
Na veel omwegen geeft Stefan aan dat ie van Daan houd.
Daan geeft aan dat je op verschillende manier van mensen kan houden.
Daan geeft aan ook een inschattings fout heeft gemaakt, ze dacht dat Stefan ook van veel mensen hield.Stefan zit een beetje zielig te janken, en Daan troost hem.
Go Gamey!
quote:Mail??? Is het erg?
Op vrijdag 13 september 2002 03:32 schreef Tante Bep het volgende:
fbtje je hebt mail
quote:Alleen de kijkers vooralsnog.
Op vrijdag 13 september 2002 03:36 schreef FBtje het volgende:
Hoe gaat het nomineren eigenlijk in z'n werk? Nomineren alleen de kijkers, of doen de bewoners dat ook bij elkaar?
quote:Deze eerste weken zijn steeds alle mannen of alle vrouwen genomineerd. Als iedereen in het huis is (vanaf eind october ofzo) gaat er wel genomineerd worden... Jammer, dat nomineren hadden ze al veel eerder moeten doen. Is juist een van de charmes van BB!
Op vrijdag 13 september 2002 03:36 schreef FBtje het volgende:
Hoe gaat het nomineren eigenlijk in z'n werk? Nomineren alleen de kijkers, of doen de bewoners dat ook bij elkaar?
Bij het publiek is het nu al wel zo'n beetje duidelijk wie favoriet is.. de bewoners kunnen dat alleen maar verpesten..
quote:Eehh ik neem aan dat als er water uit je ogen loopt.
Op vrijdag 13 september 2002 03:36 schreef scanman01 het volgende:
Zit Stefan echt te janken of was dat een ander woord voor 'zeuren'? Ik kan me niet voorstellen dat hij echt zit te janken, maar zou welleuk zijn natuurlijk![]()
quote:Ik dacht dat ze een code had gemaild.
Op vrijdag 13 september 2002 03:46 schreef FBtje het volgende:
Hey Beppie, ik heb je mail gehad hoor, maar waarom nou weer meteen zo ranzig??
quote:Nah, ik zit beppie een beetje te pesten, ze stuurt me iets om de kwaliteit van die foto's te verbeteren.. maar snap het nog niet zo goed..
Op vrijdag 13 september 2002 03:48 schreef APK het volgende:[..]
Ik dacht dat ze een code had gemaild.
Wil je nog een code, dan bel ik wel even.
Waarom ga jij niet streamen? Geen zin?
quote:oe! you're bad
Op vrijdag 13 september 2002 03:46 schreef FBtje het volgende:
Hey Beppie, ik heb je mail gehad hoor, maar waarom nou weer meteen zo ranzig??
Wazige shit dit.
45 c/p/g + kosten voor gebruik mobiele telefoon ?
lijkt me sterk dat die kosten 1,70 waren maar ach
Sorry mensen ken nie meer verder nu
morgen eerst weer opwaarderen
quote:ik moet zo naar bed, als je denkt dat er nog iets leuks aan de hand is wil ik wel voor een code bellen....
Op vrijdag 13 september 2002 03:52 schreef FBtje het volgende:
Waarom ga jij niet streamen? Geen zin?
quote:Uhm... hoe moet ik weten wat er gaande is.. effe op de gratis streams gluren.. moment..
Op vrijdag 13 september 2002 03:53 schreef APK het volgende:[..]
ik moet zo naar bed, als je denkt dat er nog iets leuks aan de hand is wil ik wel voor een code bellen....
Maar ik durf de gok toch niet te wagen... als ze op bed liggen is het ook zo zonde...
Aah, in MediaSpy heb ik wel beeld nu.
[Dit bericht is gewijzigd door FBtje op 13-09-2002 04:01]
Daniela helpt hem nu uit het bubbelbad. Hij wordt als een mummietje in handdoeken gewikkeld door haar. Samen gaan ze naar binnen. Binnen krijgt hij in de badkamer een knuffel van Judith. Daan gaat bij Laurens aan de bar zitten.
quote:Uhm... als je het niet erg vindt denk ik dat ik het voor nu voor gezien houdt. (dit was al mijn derde ronde voor vandaag)... en ik krijg zowaar eelt op m'n vingertoppen..
Op vrijdag 13 september 2002 03:53 schreef APK het volgende:[..]
ik moet zo naar bed, als je denkt dat er nog iets leuks aan de hand is wil ik wel voor een code bellen....
quote:Gamey checked de mail.
Op vrijdag 13 september 2002 04:03 schreef Gamey het volgende:
mail me maar ff een code (msn mag ook)
bauke@bottelier.com
quote:Ik dacht eerst, als straf zeg ik lekker niks, maar aangezien hij inmiddels heeft opgebiecht wat ik naar hem mailde kan ik het niet over m'n hart verkrijgen om hem niet waarschuwen:
Op vrijdag 13 september 2002 03:48 schreef APK het volgende:Ik dacht dat ze een code had gemaild.
Wil je nog een code, dan bel ik wel even.
Hier volgt een "APK BEL ALERT", weet waar je aan begint, een gesprek van 2 uur is voor hem "een belletje", na 3 uur heeft ie "effe lekker gebept" pas na 4 uur mag het van hem "een telefoongesprek " heten.
Maar uiteindelijk doet het er niet toe hoe lang je met 'm belt, de andere dag kan hij zich er toch steevast niets meer van herinneren.
Dus heb je zin in een gezellig telefoongesprek kan ik een gesprek met hem alleen maar aanraden, want dat is het zeker! maar zorg dan wel dat hij jou belt en niet andersom.
quote:Volgens mij zit hij gewoon te piepen omdat hij zijn zin niet krijgt.
Op vrijdag 13 september 2002 04:16 schreef Gamey het volgende:
Yepzz
quote:Zij was uiterst negatief over Stefan en dan gaat ze hem troosten...
Stefan kletst in de bad kamer met Judith
Ik val er een beetje midden in, maar begrijp dat hij nu door heeft dat het over is.
Hij gaat op nieuw beginnen en alleen aan zich zelf denken.Judith troost hem nog een beetje door aan te geven dat het toch mooi is om te zien dat iemand van je houd.
Stefan stond net vol met een van jank doorlopen kop in beeld
dit screentje kan ik jullie niet onthouden.
quote:heden ben ik nuchter.
Op vrijdag 13 september 2002 04:19 schreef Tante Bep het volgende:
Hier volgt een "APK BEL ALERT", weet waar je aan begint, een gesprek van 2 uur is voor hem "een belletje", na 3 uur heeft ie "effe lekker gebept" pas na 4 uur mag het van hem "een telefoongesprek " heten.etc.
ps: oe! You're bad!
quote:Overigens, het ging om een telefoontje naar Endemol voor een code, muts!
Op vrijdag 13 september 2002 04:19 schreef Tante Bep het volgende:
Ik dacht eerst, als straf zeg ik lekker niks, maar aangezien hij inmiddels heeft opgebiecht wat ik naar hem mailde kan ik het niet over m'n hart verkrijgen om hem niet waarschuwen:
quote:Zou er echt iemand zo gek zijn
Op vrijdag 13 september 2002 04:29 schreef Gamey het volgende:
BB is ook van meening dat dit keer rijk veeeel intressanter is dan arm.
Van arm is geen stream te zien.Daan/Judith/Stefan en Laurens zitten aan de keuken tafel.
Ik vraag me toch af waar carmen is gebleven ?
Het is stil, Stefan rookt, en volgens mij word er ook koffie gemaakt.(ik denk dat ik dat ook ff laat doen, aangezien APK me van een 2 uurs code heeft voorzien
)
quote:ja dat zeg je nu, maar als die arme jongen had toegehapt ...
Op vrijdag 13 september 2002 04:25 schreef APK het volgende:[..]
Overigens, het ging om een telefoontje naar Endemol voor een code, muts!
sorry voor al dat off topic geleuter mensen, ik zal ut nie meer doen...
quote:Ik ook
Op vrijdag 13 september 2002 04:21 schreef Dynabite het volgende:
precies...hij wil gewoon van bil.
quote:* FBtje volgt het ff niet meer
Op vrijdag 13 september 2002 04:34 schreef Tante Bep het volgende:[..]
ja dat zeg je nu, maar als die arme jongen had toegehapt ...
sorry voor al dat off topic geleuter mensen, ik zal ut nie meer doen...
quote:Dat heb ik nou nooit durven zeggen, eindelijk iemand die lef heeft
Op vrijdag 13 september 2002 04:45 schreef Gamey het volgende:
Ik kan maar zit hier fucking een beetje BBers te bekijken voor JULLIE
Je gaat als een trein!
quote:** geeft aan vind ik een mooie manier van beginnen
Op vrijdag 13 september 2002 04:53 schreef FBtje het volgende:
Wat een verdriet allemaal.. Ze geven wel veel aan trouwens... sorry... flauw van meJe gaat als een trein!
quote:aan je usericon te zien heb je nog zat energie
Op vrijdag 13 september 2002 05:44 schreef Gamey het volgende:
Ik ga door tot me tijd op is
en das rond 6 uur
*Bep scrolt wat af om het uit beeld te krijgen tijdens het lezen van de streamverslagen*
Leuke woordspeling wel... vond ik
quote:damn!
Gamey: De 2 dames beginnen elkaar te verwennen.
O nee shit heb op een van me porn avi's geklikt
Hmm....ik krijg wel weer kriebels eigenlijk om weer te beginnen, nu ze net op bed liggen
Arm zal ook wel wakker moeten gaan worden denk ik
[Dit bericht is gewijzigd door Gamey op 13-09-2002 06:12]
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 06:10 schreef FBtje het volgende:
Tenk joe Gamey!Hmm....ik krijg wel weer kriebels eigenlijk om weer te beginnen, nu ze net op bed liggen
quote:Ja, maar als Margriet aan 't zeiken is, betekent dat ook dat Mustapha in de buurt is en daar gaat het om
Op vrijdag 13 september 2002 06:15 schreef Senna het volgende:
Oh ja daar zit iedereen op te wachten, het gezeik van Margriet
Zou wel leuk zijn als er nu een confrontatie komt.
quote:* mimi wordt er ook een beetje dizzie van
aan je usericon te zien heb je nog zat energie*Bep scrolt wat af om het uit beeld te krijgen tijdens het lezen van de streamverslagen*
Geweldig dat streamverslag van vanacht.
Zo ik ben weer op de hoogte ga an t werk.
Vraag is wel of hij echt "emotioneel geknakt" is gisteren, of dat-ie gewoon jankerig was van al die drank, en alles veel te zwaar heeft aangezet.
"Alle dingen die met de keel te maken hebben, tegen keelpijn, dan wel het oplossen daarvan; vier flessen Brut, vier flessen rosé......
Sam voelt ook een keelpijntje op komen!
quote:Da's goed om te weten: ik vinnut maar een eenzaam beroep, streamertje spelen!
Op vrijdag 13 september 2002 12:44 schreef sam_the_man het volgende:
Eeej Joef, ook al is het daar saai, hier is het gezellig hoor!, met plezier volgen we je geweldige streamverslagen!
quote:This helps! Thanks!
Op vrijdag 13 september 2002 12:46 schreef johanna het volgende:
Helemaal mee eens; Joef,ik zie het gewoon voor me, zoals jij het beschrijft (en ik ben dol op je commentaar)
quote:Yup!
Op vrijdag 13 september 2002 12:49 schreef sam_the_man het volgende:
Trouwens Joef, als ik de streamverslagen van vannacht doorlees, kwam het anti-Judith topic net op tijd zeg!
Het wordt nog wel eens wat.
Uit het verslag van Scanman van vrijdag 13/09/2002 om 14.20 maak ik op dat Daniela wel sex met Stefan uit geilheid wilde, maar ze dit nu niet meer wil omdat hij andere gevoelens voor haar heeft.
Nu is de weg helemaal vrij voor Judith, het eerste 'koppel' zal m.i. uit Daniela en Judith bestaan.
quote:Scanman, ik had van jou hier wel een screenshotje verwacht.
Op vrijdag 13 september 2002 14:34 schreef scanman01 het volgende:
Carmen smeert zich even lekker in met wat zonnebrandolie.
quote:Was op de low-stream... heel beroerd beeld!
Op vrijdag 13 september 2002 14:45 schreef Gert het volgende:[..]
Scanman, ik had van jou hier wel een screenshotje verwacht.
quote:Waar haal jij dat weg dan?
Op vrijdag 13 september 2002 14:40 schreef okzin het volgende:
Uit het verslag van Scanman van vrijdag 13/09/2002 om 14.20 maak ik op dat Daniela wel sex met Stefan uit geilheid wilde, maar ze dit nu niet meer wil omdat hij andere gevoelens voor haar heeft.
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 15:25 schreef Dynabite het volgende:
Scanman...je was weer geweldig..bedankt.
quote:Stom van mij
Op vrijdag 13 september 2002 15:07 schreef scanman01 het volgende:[..]
Waar haal jij dat weg dan?
Ik bedoelde het laatste stukje van het verslag van 14.07.
Sorry
quote:Yeah! Ik geniet al met volle teugen van deze verslagen.
Op vrijdag 13 september 2002 15:28 schreef scanman01 het volgende:Thanks.... De discussie tussen Stefan, Daniela en later Judith was weer leuk om te verslaan.... hoewel het wel weer erg snel ging.....
Dat gaat nog wel uit de hand lopen binnenkort!!!!!
quote:Ik denk dan dat je iets niet helemaal juist hebt opgevat. (want helaas is er helemaal niets gebeurd tussen Daniela en Stefan.. alleen maar wat tegen elkaar kruipen...)
Op vrijdag 13 september 2002 15:39 schreef okzin het volgende:
Ik bedoelde het laatste stukje van het verslag van 14.07.
quote:Maurice
Op vrijdag 13 september 2002 15:46 schreef scanman01 het volgende:
Mustapha is weer creatief bezig in de bunker. Hij is met een soort lak in de weer ofzo. Geen idee wat hij aan het maken is. Mustapha lijkt in ieder geval wel de meest creatieve van het hele stel. (Qua conversatie heb je echter geen zak aan hem, helaas...)
quote:Ze zaten toch in Spanje
Op vrijdag 13 september 2002 12:19 schreef Joef het volgende:
12.09 uur
[..]
Ting gaat het tot in detail vertellen. Jeanette wil weten of het een mooie auto was. "Dat niet echt, maar wel met donkere ramen". "Wat gaaf joh!" zegt Jeanette. Het gaat nog verder over de heenweg, tijdverschil, etc.
quote:Afslankclub? Ting is is toch onwijs mager
12.10 uur[..]
12.19 uur
[..]
"Ik mis allemaal leuke cursusjes nu ik hier zit" zegt Ting, "Een cursus chinees, een leuke afslankclub (ik kwam steeds een kilo aan), en ik wou ook weer op sport gaan". Margriet had ook net weer een afspraak gemaakt, want ze was langzaam aan het dichtgroeien. Fijn he, Margriet, dat je dan nu in de bunker zit.
quote:Tja, ik stream ook maar wat ik hoor, hoor!
Op vrijdag 13 september 2002 16:03 schreef Dlocks het volgende:[..]
Ze zaten toch in Spanje
[..]Afslankclub? Ting is is toch onwijs mager
quote:Simpel: Jeanette is dus een domme doos en Ting heeft anorexia.
Op vrijdag 13 september 2002 16:03 schreef Dlocks het volgende:[..]
Ze zaten toch in Spanje
[..]Afslankclub? Ting is is toch onwijs mager
quote:Dat Jeanette niet slim is, was al wel duidelijk (maar we hoeven ook niet allemaal slim te zijn natuurlijk
Op vrijdag 13 september 2002 17:46 schreef Gert het volgende:
Simpel: Jeanette is dus een domme doos en Ting heeft anorexia.
quote:Walg walg... kots kots....
Op vrijdag 13 september 2002 18:10 schreef Fredgroes het volgende:
Het voorval naaktlopen van Stefan word nu besproken. Bo zegt tegen Lau: je kan wel je eigen dingen doen maar je moet wel een beetje rekening houden met de andere mensen.
Zo, dat moest er even uit.... Kan die nep militair verwijderd worden???? We leven tenslotte niet meer in de jaren 50!
quote:Gezellig etentje met de TV aan, wellicht bij de TV-chinees???
Op vrijdag 13 september 2002 21:45 schreef zwets het volgende:
21.30
Binnen nog steeds de 4 dames (Jea, Ting, Ju en Car) aan het beppen.
Ting heeft het over de beweegredenen van haar aanmelding voor BB.
Jea zag het spotje tijdens een etentje en besloot te bellen.
....
quote:Thnx Bubbz
Op vrijdag 13 september 2002 22:09 schreef Bubbz het volgende:
Streamverslagen zijn weer toppie zwets !
Yeeeeeesssss! Zie mijn twee vorige posts!
En zwets superbedankt jij hebt de moeilijke uurtjes voor je rekening genomen!
quote:Ik kom je helpen Scanman!!
Op vrijdag 13 september 2002 23:06 schreef sam_the_man het volgende:
Daniela moet naar de bunker voor 48 uur!Yeeeeeesssss! Zie mijn twee vorige posts!
En zwets superbedankt jij hebt de moeilijke uurtjes voor je rekening genomen!
quote:Ik snap niet waarom Judith niet gaat, die is toch nog niet in de bunker geweest?
Op vrijdag 13 september 2002 23:07 schreef scanman01 het volgende:
Judith en Daniela hebben beide straf gekregen en de meiden moesten kiezen wie er naar de bunker moest. Schijnbaar is de keuze op Daniela gevallen (geen idee waarom)Judith zegt dat er nooit gezegd of gewaarschuwd is dat ze niet mogen fluisteren... en dat ze dit dus niet terecht vindt.
(zeeeeeeer goede van van BB trouwens!!!!!!!)
quote:Hier heb je snel nog een biertje en neem deze cubalibre voor scanman mee!
Op vrijdag 13 september 2002 23:08 schreef Joef het volgende:[..]
Ik kom je helpen Scanman!!
![]()
quote:Jo, gevangen! Ik ben me suf aan het tikken, later!
Op vrijdag 13 september 2002 23:10 schreef sam_the_man het volgende:[..]
Hier heb je snel nog een biertje en neem deze cubalibre voor scanman mee!
quote:To get her away from Stefan?
Op vrijdag 13 september 2002 23:10 schreef Magics het volgende:[..]
Ik snap niet waarom Judith niet gaat, die is toch nog niet in de bunker geweest?
quote:Ha ha ha.....I'm starting to like old Mous.
Mustapha springt bij Margriet op de rug. Die begint meteen de kamer door te rennen...."Nu kan ze wel rennen!", zegt Mustapha cynisch!
quote:ze bedoelt Daniela denk ik
Op vrijdag 13 september 2002 23:15 schreef sam_the_man het volgende:
To get her away from Steph?
quote:Oh yeah sorry, I meant Daniela....had to go to the bunker and not Judith....
Op vrijdag 13 september 2002 23:18 schreef Magics het volgende:[..]
ze bedoelt Daniela denk ik
But Scanman just said he thinks it was to seperate Judith and Daan.
Maybe both reasons?
[Dit bericht is gewijzigd door karn op 13-09-2002 23:23]
quote:Shit, now I'm confusing myself!
Op vrijdag 13 september 2002 23:22 schreef sam_the_man het volgende:
Neeej Karn ik dachten het zelfde!
quote:Mustapha is full of sympathy once again, bless him.
Margriet richting Stefan: "Je krijgt het koud vannacht jongen!" En Mus erachteraan: "Weer ene probleem minder".
quote:Uhuh!!
Op vrijdag 13 september 2002 23:44 schreef zwets het volgende:
Gvd Scanman en Joef,Jullie vallen wel met de neus in de boter: eindelijk AKTIE!
quote:I think they need to add a new rule to the rule-book.
"We gaan weer liedjes zingen morgenochtend", lacht Daniela.
(please noooooooooo)!
Gna gna gnaaaa.* ruby wrijft in haar handjes.
quote:Helaas zijn de beelden waardeloos momenteel.
Op vrijdag 13 september 2002 23:55 schreef ruby het volgende:
Ze zijn goed op dreef bij BB!
quote:Grijns...
Op vrijdag 13 september 2002 23:58 schreef Roache_ het volgende:
Oh god. Stefan = Aldrico. Dikke kans dat Laurens en Judith nu uitgehoord worden in de dbk en dat Stefan z'n "ik zit in de woestijn"-verhaal moet komen verklaren. Doet 'ie dat niet goed dan staat er volgende week in de Privé dat'Hummie verliefd op 'm was en dat 'ie daarom exit moest.
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 23:58 schreef Roache_ het volgende:
Oh god. Stefan = Aldrico. Dikke kans dat Laurens en Judith nu uitgehoord worden in de dbk en dat Stefan z'n "ik zit in de woestijn"-verhaal moet komen verklaren. Doet 'ie dat niet goed dan staat er volgende week in de Privé dat'Hummie verliefd op 'm was en dat 'ie daarom exit moest.
quote:It IS looking hopeful!
Op zaterdag 14 september 2002 00:01 schreef Gamey het volgende:
Word het toch nog leuk dit seizoen.
Ik hou me wel weer beschikbaar voor de nacht ploeg
Waar moet Stefan dan van af springen?
quote:Is mijn gezeik gisteren in de verslagen niet voor niets geweest
Er is ze uitgelegd dat als iedereen gaat fluisteren dat er dan geen programma is voor de kijker, en dan is er geen programma en dat is zonde van het hele project. (Met dank namens de streamers).
quote:En dat gelooft ze ook!
Juud: Het is niet omdat ze bepaalde bedoelingen hebben met de bewoners ofzo, het is gewoon een sanctie omdat iemand de regels overtreden heeft.
quote:Inderdaad. Het is een uiterst meegaande groep.
Op zaterdag 14 september 2002 00:30 schreef karn het volgende:
Joef streaming:
En dat gelooft ze ook!
quote:Ik dacht dan eerder dat ze Daniela in bescherming nemen... maar ze zeggen dus dat het alleen een sanctie was er verder niets te maken had met andere bewoners.
Op zaterdag 14 september 2002 00:31 schreef Rica het volgende:
Hmmm.. nemen ze nu Steef in bescherming of doen ze dit om een andere reden?
quote:Ik denk dat ze Stefan in bescherming nemen en nu de groep proberen te overtuigen dat het om iets anders gaat.
Op zaterdag 14 september 2002 00:31 schreef Rica het volgende:
Hmmm.. nemen ze nu Steef in bescherming of doen ze dit om een andere reden?
quote:Volgens BB heeft Daniela al veel vaker kleine regeltjes overtreden en Judith veel minder. Vandaar dat Daniela moest en niet Judith. Klinkt wel redelijk aannemelijk, maar hoeft niet waar te zijn (toch geloof ik het wel).
Op zaterdag 14 september 2002 00:35 schreef APK het volgende:
Ik denk dat ze Stefan in bescherming nemen en nu de groep proberen te overtuigen dat het om iets anders gaat.
Waarom mocht Judith anders niet naar de andere kant? Die is nog niet eens in de bunker geweest....
Overigens is het best een domme zet van BB. Ik had die overtreding dan wel aangepakt, maar niet gevolgd door de straf die ze nu hebben uitgedeeld. Het verhaal Stefan/Daniela/Judith was eigenlijk best interessant en die zijn ze nu kwijt! Dom Dom Dom Dom!
quote:Met de nadruk op 'ze zeggen'.
Op zaterdag 14 september 2002 00:34 schreef scanman01 het volgende:
maar ze zeggen dus dat het alleen een sanctie was en verder niets te maken had met andere bewoners.
Maar Stefan (of Daniela) in bescherming nemen vind ik weer zo'n nobele actie en dus ook niet zo geloofwaardig.
Misschien heeft die psych wel weer een spelletje bedacht in de driehoek Daan, Judith en Steef? Eig hoop ik het, dat BB dit jaar wat meer spelletjes met de bewoners gaat spelen
quote:I don't believe it for one second.
Op zaterdag 14 september 2002 00:38 schreef scanman01 het volgende:
Klinkt wel redelijk aannemelijk, maar hoeft niet waar te zijn (toch geloof ik het wel).
quote:Juist in dat geval zouden ze Judith over moeten sturen om te mindfucken en het gevoel van onzekerheid te vergroten.
Op zaterdag 14 september 2002 00:38 schreef scanman01 het volgende:
Volgens BB heeft Daniela al veel vaker kleine regeltjes overtreden en Judith veel minder. Vandaar dat Daniela moest en niet Judith. Klinkt wel redelijk aannemelijk, maar hoeft niet waar te zijn (toch geloof ik het wel).
quote:Het is eigenlijk alleen maar negatief voor het programma dat Stefan en Daniela uit elkaar zijngehaald. Dus ik kan niet geloven dat mensen denken dat het juist om die reden is gedaan.... Zou wel heeeeeeeeeeeel erg dom zijn!
Op zaterdag 14 september 2002 00:43 schreef karn het volgende:
I don't believe it for one second.
And I can't believe that they do either!
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 00:42 schreef Rica het volgende:
Maar Stefan (of Daniela) in bescherming nemen vind ik weer zo'n nobele actie en dus ook niet zo geloofwaardig.Misschien heeft die psych wel weer een spelletje bedacht in de driehoek Daan, Judith en Steef?
That would be more what I'd expect.....and I hope you're right Rica.
If Daniela has commited these little sins that have built up, why didn't they call her in to the DBK and tell her exactly what they were?
And why doesn't she go and ask them?
I'd want to know....if only not to make the same mistake again. (I understood it wasn't only about fluisteren, but also other things she's done wrong)
quote:I agree Scanman, I just don't believe the reasons they've given the bewoners.......
Op zaterdag 14 september 2002 00:45 schreef scanman01 het volgende:[..]
Het is eigenlijk alleen maar negatief voor het programma dat Stefan en Daniela uit elkaar zijngehaald. Dus ik kan niet geloven dat mensen denken dat het juist om die reden is gedaan.... Zou wel heeeeeeeeeeeel erg dom zijn!
"Alles voor de kijkcijfers!!!!"... Dat moet je nooit vergeten!
quote:Dat vond ik ook raar. En wat moest die Laurens (militair, volgt bevelen op?) erbij?
Op zaterdag 14 september 2002 00:47 schreef karn het volgende:
If Daniela has commited these little sins that have built up, why didn't they call her in to the DBK and tell her exactly what they were?
stefan is overigens in geen velden of wegen te bekennen.
quote:Misschien hopen ze dat Stefan nu achter Judith aan gaat. Dit naar aanleiding van de opmerking van Stefan in de badkamer tegen Judith.
Op zaterdag 14 september 2002 00:42 schreef Rica het volgende:
Misschien heeft die psych wel weer een spelletje bedacht in de driehoek Daan, Judith en Steef? Eig hoop ik het, dat BB dit jaar wat meer spelletjes met de bewoners gaat spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |