vast wel.quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:20 schreef Fer het volgende:
Ik denk dat het verbruik van 1 op 12 diesel en tweejaarlijkse lassen voor de apk meer kost dan de mrb van een Peugeot 106 of Lupo/Polo/Ibiza spaardiesel.
Dat is echt een goed idee, belastingfraude plegenquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:22 schreef Hendroit het volgende:
Alleen hele oude mercedessen. Ik denk dat je dan beter een polo bluemotion kan gaan rijden ofzo
Ik denk dat ik maar een oude volvo ga kopen en niet aan de belasting doorgeven dat ie op lpg rijdt. Kost dan ook maar 120 euro per jaar aan belasting
Dan zeg je toch gewoon dat je vrouw altijd tankt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is echt een goed idee, belastingfraude plegenBij de eerste verkeerscontrole/staande houding ga je voor het gaas.
Ik weet bijna zeker dat je zelfs met zo'n formidabel excuus niet onder een enorme bekeuring + naheffing uit gaat komen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dan zeg je toch gewoon dat je vrouw altijd tankt.
je begrijpt duidelijk het concept van een oude wagen rijden niet. en die w123 is gewoon te zwaar om wegenbelasting over te willen betalen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:05 schreef einszweiachtung het volgende:
Schooier -.- Paar tientjes belasting te veel gevraagd joh? Naja als ik van een Wajong moest rondkomen door psychische gebreken zou ik ook een 40 jaar oude wagen gaan rijden
Voor dagelijks gebruik 200km snap ik niet dat je een oude wagen rijdt inderdaadquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je begrijpt duidelijk het concept van een oude wagen rijden niet. en die w123 is gewoon te zwaar om wegenbelasting over te willen betalen.
maak daar je knappe hoofdje maar niet moe mee, dat is niet jouw probleemquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:17 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
Voor dagelijks gebruik 200km snap ik niet dat je een oude wagen rijdt inderdaad
waarom 'af en toe' als het elke dag kan. diesel -> heerlijk relaxed, lage toeren, veel trekkracht.quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:19 schreef Clicks_nl het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd wat het concept van een oude wagen rijden dan is.
Want dat het niet 'goedkoop rijden' is ben ik allang achter. Ook al betaal je geen wegenbelasting ben je met bijvoorbeeld onderhoud en hoger verbruik alsnog aan de beurt
Als het is omdat het leuk is om af en toe in een oude auto te toeren dan snap ik weer niet waarom het perse een diesel moet zijn.
En waarom dan persee een 40jaar oude en niet een uit bv 1980-1995?quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waarom 'af en toe' als het elke dag kan. diesel -> heerlijk relaxed, lage toeren, veel trekkracht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |