Ja, ik dacht ook: Huh? NWS?quote:
zo erg klem zit het dus !quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Telegraaf meldt dat het geklemd zit tussen 2 gebouwen, ik krijg alleen dat stuk van die krant niet geopend
quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:16 schreef PoezeligDing het volgende:
http://www.telegraaf.nl/j(...)vliegtuig%20gevonden
(lukt me niet de foto zelf te plaatsen, excuus)
Merci!quote:
je kunt daar ook zo maar over menselijke resten lopen als je niet oppastquote:
Het is mij klip en klaar nu. Nou, we weten allemaal dat 9/11 fake is, heb ooit gebrabbel gelezen dat niet vliegtuigen zich in de twin towers boorden maar raketten... Wel het lijkt mij na uitvoerig onderzoek dat het ook geen raketten waren maar treinen want dat is het onderstel van een trein (en ik zie al jaren regelmatig treinen)quote:
Wat is daar toevallig aan?quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:29 schreef arjan1212 het volgende:
Hoe hebben ze dat nou kunnen vinden?
ik vind het wel erg toevallig dat het net op de plek ligt , waar een islam centrum zou komen
quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:02 schreef arjan1212 het volgende:
Police confirmed Friday that the part was found wedged between two buildings in a very narrow alley between the rear of 50 Murray St. and back of 51 Park Place, the site where a mosque and community center has been proposed three blocks from ground zero.
hm...
http://www.nbcnewyork.com(...)mains-204901961.html
ik denk dat iemand die tegen de komst van het islam centrum is, die vliegtuigonderdelen daar heeft neergelegdquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat is daar toevallig aan?
Tevens, wat is het verband met dat Islam centrum?
Precies, de schaduw komt van rechts.quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:14 schreef Nibb-it het volgende:
Overduidelijk geshopt. Kijk maar, die schaduwen kloppen van geen kant.
Die bekrompenheid en xenofobie is men al jaren voorbij en er is al een nieuw islamitisch centrum gebouwd daar, als de vondst van dit al tot een nieuwe discussie zou leidenquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:42 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
ik denk dat iemand die tegen de komst van het islam centrum is, die vliegtuigonderdelen daar heeft neergelegd
Nou nee, ze doen alsof.quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die bekrompenheid en xenofobie is men al jaren voorbij
Waarom niet gewoon zo snel mogelijk op een boot afvoeren naar China en Korea zoals de rest van crimescene?quote:Er wordt overwogen om de aarde naast de gebouwen te zeven op menselijke resten.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:42 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
ik denk dat iemand die tegen de komst van het islam centrum is, die vliegtuigonderdelen daar heeft neergelegd
hoe denk je dat een turbinemotor eruit ziet! dat zijn gewoon 2 takjes en een beetje touw!quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:00 schreef YazooW het volgende:
Wat doet dat stuk touw daar? Niet echt een onderdeel dat je snel in een vliegtuig zal tegen komen.
Die boot ging alleen niet naar China en Korea maar eerst naar de Fresh Kills Landfill op Staten Island waar al het puin heen is gegaan en men jaar bezig is geweest om alles uit te zoeken en vele vliegtuigonderdelen zijn gevonden. Er ligt zelfs nog 160.000m2 puin begraven en deze maand is men begonnen met het sorteren van puin uit 60 vrachtwagenladingen die sinds 2010 uit de 'crimescene' naar Fresh Kills zijn gebracht. Daaruit zijn er alweer ruim 60 potentiële menselijke resten gevonden en enkele zelfs al geïdentificeerd..quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon zo snel mogelijk op een boot afvoeren naar China en Korea zoals de rest van crimescene?
Simpel, ze hebben het er zelf neergelegd.quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:29 schreef arjan1212 het volgende:
Hoe hebben ze dat nou kunnen vinden?
ik vind het wel erg toevallig dat het net op de plek ligt , waar een islam centrum zou komen
Waarom is het zo vreemd? Grond nulpunt stond jarenlang in puin, niemand die het aanroerde. Als een soort van gedenkteken.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:58 schreef TLC het volgende:
van nos.nl ;
In New York is bijna 12 jaar na dato een deel van een vliegtuig gevonden dat waarschijnlijk afkomstig is van een van de twee gekaapte toestellen die zich op 11 september 2001 in de Twin Towers boorden. De politie heeft de vindplaats afgezet en beschouwt die als een plaats delict.
Het gevonden brokstuk zou een deel van een landingsgestel zijn. Het zat ingeklemd in een krappe ruimte tussen twee gebouwen aan de achterkant van Park Place 51, net naast de plek waar tot 2001 het World Trade Center stond.
Landmeters ontdekten het stuk tijdens een inspectie. Ze waarschuwden direct de politie die de omgeving afzette. Hoe groot het vliegtuigonderdeel is, is niet bekendgemaakt. Er wordt overwogen om de aarde naast de gebouwen te zeven op menselijke resten.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Toch bizar, 12 jaar na dato, in het midden van een van de grootste steden ter wereld, dat zo iets niet eerder teruggevonden is
Als je goed kijkt kan je hem bijna zien.quote:
of Google hersencellenquote:Op zondag 28 april 2013 20:39 schreef Revolution-NL het volgende:
Het toneelstuk moet wel levend gehouden worden in de gedachten van mensen.
Google WTC7
*Jellereppe verkoopt je bij deze 3 vuistslagen recht in het gezicht dmv proxy.quote:Op zondag 28 april 2013 20:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je goed kijkt kan je hem bijna zien.
Het scheelt administratiekosten als ze marokkanen standaard een strafblad geven bij hun geboorte. Maakt in principe ook niet echt uit welke marokkaan ze gaan berechten, Ali B voor mijn part.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |