SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Troll of niet, ik vind het een heldin, ik denk dat ze leuk is.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:51 schreef Tamashii het volgende:
Moet een troll zijn...
toch?
TOCH?
TOCH?!?!?!111?!!?!!1//11
Ook die vraag of de banden teruggespoeld zijn. Gaat ze dan weer heel erg serieus op in.quote:EEN DING!!! ik wil jullie bedanken voor het schrijven van heel veel ee mails
NOG EEN DING!!! ik vindt het nu wel onderhand een mooie bedoeling geweest jongens daarom zeg ik ook DE MAATBEKER IS BIJ MIJ VOL!!!
ik ben bang dat ik een hele hogen internet rekening krijg als jullie mij heel erg veel van die ee mails gaan sturen
en daar zit ik nou nie op te wachten !! GROM!!!!1!!
daarom -> stuur mij alleen een ee mailtje als het BROOD MAAR DAN OOK BROOD nodig is
Ja eh, jij kan dat toch.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:56 schreef Tamashii het volgende:
Waarom niet in de TT:
Josien moeten we zien!
of:
Josien verdient een tien!
of:
Josien, wat een rare mien.
Fucking contant op de rekening bijschrijven, zij wil hetquote:daarom wil ik alsnog VIJFTIG CENT VAN U CONTANT OP MIJ BANK REKENING HEBBEN BIJGESCHREVEN HEBBEN
Leef je uit!! Doe een TT change!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:56 schreef Tamashii het volgende:
Waarom niet in de TT:
Josien moeten we zien!
of:
Josien verdient een tien!
of:
Josien, wat een rare mien.
Dat wil iedereen, helaas gaat het niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja eh, jij kan dat toch.
[..]
Fucking contant op de rekening bijschrijven, zij wil het
quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:57 schreef Tamashii het volgende:
OOOOFFFF, JOSIEN JOSIEN JOSIEEEN JOSIEEEEN. Naar het liedje van Jolene.
Prachtigquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja eh, jij kan dat toch.
[..]
Fucking contant op de rekening bijschrijven, zij wil het
Ik wilde 'm net opzoeken, dank jequote:
Kende je hem wel al?quote:
Geen last meer van vliegen en muggenquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
HELLUP!!!!!!
Jules heeft ontdekt dat er zoiets bestaat als vliegende insecten! Ze sloopt mn keuken!!
Denk maar zo: het is beter dan kikkers in je leuken die de insecten opvreten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
HELLUP!!!!!!
Jules heeft ontdekt dat er zoiets bestaat als vliegende insecten! Ze sloopt mn keuken!!
Geen servies meer om van te etenquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen last meer van vliegen en muggen
Not suitable for Huppelquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Denk maar zo: het is beter dan kikkers in je leuken die de insecten opvreten.
Daarbij kwam ik dit tegen (NSFH!!!!)
Dafuqquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Denk maar zo: het is beter dan kikkers in je leuken die de insecten opvreten.
Daarbij kwam ik dit tegen (NSFH!!!!)
quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen servies meer om van te eten![]()
Geen glazen meer om uit te drinken
Veel plezier morgen!! Ik verwacht wel foto's te zien he!!quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed plan. Over 7 uur de wekkert
Slaap lekker Hups
Dankje! En uiteraardquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Veel plezier morgen!! Ik verwacht wel foto's te zien he!!
Huppel!!quote:
Bijna gefeliciteerd.quote:
Ouwe.quote:
Haaaai.quote:
Ah, nog beter. Blijf je pitten?quote:
Waarschijnlijk wel. Hangt er van af hoe gezellig het is en hoe moe ik ben.quote:
Dank u.quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
Veel plezier op Faxie's BBQ/verjaardagsmeet
Het is wel een teringeind ver weg, dus ik ben blij dat het mogelijk is.quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Hangt er van af hoe gezellig het is en hoe moe ik ben.
Is voor mij 1,5 uur rijden, kennelijk. Is wel te doen, op zich.quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is wel een teringeind ver weg, dus ik ben blij dat het mogelijk is.
Ik voorzie een Myr&Twi BBQ waar je nog 3 weken restjes eet.quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:32 schreef Faxie het volgende:
De BBQ is al geleverd, en vlees ligt in de koeling
Hoe is het trouwens met de muziek?quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:32 schreef Faxie het volgende:
Er er staan kaarsen rond m'n bed, en het tuigje hangt aan het plafond
Het zal toch niet zeker?quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voorzie een Myr&Twi BBQ waar je nog 3 weken restjes eet.
Geen idee eigenlijk. Ik zal zo maar even snel een playlist in elkaar flansenquote:Op zaterdag 27 april 2013 09:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met de muziek?
Goed, even scheren maar, dan even een mooi flesje kopen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik zal zo maar even snel een playlist in elkaar flansen
quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:32 schreef Faxie het volgende:
Er er staan kaarsen rond m'n bed, en het tuigje hangt aan het plafond
Chloroform?quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed, even scheren maar, dan even een mooi flesje kopen.
Jij toch?quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof er een geschikt persoon daarvoor langskomt.
Wel een paar hoorquote:Op zaterdag 27 april 2013 09:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof er een geschikt persoon daarvoor langskomt.
Ik ga mezelf toch niet bedwelmen?quote:
Maar je zei dat ze niet mijn type waren.quote:
Ik hou niet van worstjesquote:Op zaterdag 27 april 2013 09:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zal een worstje bewaren voor je, mocht je je bedenken
Knapquote:Op zaterdag 27 april 2013 11:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Teeering, ruim 12 uur geslapen!
o god helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Faxie! Moet ik m'n camera nog meenemen?
Dit breekt mijn hartquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:57 schreef Tamashii het volgende:
OOOOFFFF, JOSIEN JOSIEN JOSIEEEN JOSIEEEEN. Naar het liedje van Jolene.
Goeiemorgen LoLaquote:Op zaterdag 27 april 2013 11:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Knap
Als ik 8 uur slaap is het veel
nee dat niet gisteren wat vrienden hier over de vloer gehadquote:
Was een groot succes dus!quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee dat niet gisteren wat vrienden hier over de vloer gehad
flink zitten zuipen met zijn allen
uhuh volgende week housewarming party hier voor de mensen die me geholpen hebben met de verhuizingquote:
Genante partypics!quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Geen idee, vraag het Fax.quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wie gaan er allemaal?
Edit:En veel plezier voor wie er wel gaan!![]()
Whut?quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goeiemorgen LoLa
Ik had het blijkbaar even nodig
Eerst om een uur of 8 of 9 op bed gaan liggen (niet op de bank want had een mug in de woonkamer gespot die ik niet te pakken kon krijgen) en dacht dat ik eventjes 2 uurtjes zou gaan pitten.
Word ik half 5 's ochtends weer wakker
Toen nog eventjes achter de pc, een salade gegeten en toen zag ik haar, heb haar goed gegrild!![]()
Toen nog even op de bank liggen voor een uurtje of 4. Werd ik wakker, ik nog steeds slaapdronken maar toch maar opgestaan.
Edit:RTW is blijkbaar een nogal slaapverwekkend spel![]()
Uithuilen?quote:
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Geheugenkaartjes leeg, accu's vol... Klaar voor 30.000 foto's
30k is misschien wat overdreven, maar een aantal foto's moet wel lukkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
30k is misschien wat overdreven, maar een aantal foto's moet wel lukkenJa, dat gaat helemaal goed komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ow dat mag wel hoorquote:Op zaterdag 27 april 2013 11:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Thnxquote:Op zaterdag 27 april 2013 11:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
o god helemaal vergeten.
Faxie gefeliciteerd!
Da's bijna onmogelijk met mensenquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dat mag wel hoor![]()
Kan je HDR oefenen
Hehe ojaquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Da's bijna onmogelijk met mensen
Tenzij ze 2 seconden absoluut stil blijven staan
Gore metal?quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hehe oja![]()
Nouja alles is klaar hier![]()
Moet alleen nog even een playlist in elkaar flansen, maar dat hoeft niet zo lang te duren. Ik zet wel wat mixjes op ofzo
Shit dan feliciteer ik je straks als nogquote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:04 schreef zeefje het volgende:
Ik heb nu al spijt dat ik niet komen kan
Komt goedquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar heb ik geen mixjes van. Maar ik heb wel genoeg herrie in huis hoor
Kusje krijg je andere keer om goed te maken.quote:
Okequote:Op zaterdag 27 april 2013 13:06 schreef zeefje het volgende:
[..]
Kusje krijg je andere keer om goed te maken.
Goed
Tot zo in BoZquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Komt goed
Zo, op naar Fera
Tot vanavond iedereen die er vanavond is
Ja jaquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey jij heb je je scheur-ijzert?
Je hebt het goed getroffen inderdaadquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja jaFoto's zijn onderweg naar mij.
Wat een heerlijk motor rij weertje zeg
Dat heb ik ook wel eens gehadquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik loop naar de schuur voor mijn fiets, is mijn schuur leeg.
Heb ik mijn fiets gister of eergister bij de supermarkt laten staan.
Mijn hoofd
Oh, pics zijn binnen. Even uploadenquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt het goed getroffen inderdaad
ahjoh wie heeft er nu een fiets nodigquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, pics zijn binnen. Even uploaden
Motor past ook nét aan in de schuur. Nu passen er alleen geen fietsen fatsoenlijk meer in
Hopen dat het zo blijftquote:
Ik, om m'n taarten op te halen zoquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ahjoh wie heeft er nu een fiets nodig
Niet eens op de motor?quote:
Hopelijk stapelen ze goed. Ik heb wel eens van die taarten gehad die niet op elkaar konden.quote:
Buddyseatquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe wil ik 4 taarten meenemen op de motor?
Zijn taarten van de Hema, die hebben dat meestal wel goed gefixed.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk stapelen ze goed. Ik heb wel eens van die taarten gehad die niet op elkaar konden.
Ik heb een motor, geen scooterquote:
Looking goodquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:25 schreef Vinniiee het volgende:
Even de mooiste foto hier posten
[ afbeelding ]
Nat geworden :$quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:25 schreef Vinniiee het volgende:
Even de mooiste foto hier posten
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Zou ik ook nat van worden
Ywquote:
Doe datquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yw
Nu kan ik met een gerust hart onder den douche stappen
Kusjes xoxox gr gr enzo![]()
Ik zou het een beetje raar vinden om een foto van jou aan mijn muur te hebben hangen.quote:
Ik zei 'de muur', niet 'jouw muur'.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou het een beetje raar vinden om een foto van jou aan mijn muur te hebben hangen.
Vinniiee tegen de muur en danquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zei 'de muur', niet 'jouw muur'.
Fijne verjaardag alvastquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dank je
Even mijn taarten ophalen![]()
Ik nietquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie wordt er bruut tegen de muur gezet?
Ik ook al nietquote:
Je hebt de BFF's van je chick ontmoet?quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:02 schreef muhahaha het volgende:
Ik net door het peleton, gelukkig lieten ze me alsnog gaan.
Nee, die heb ik met carnaval al ontmoet.quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt de BFF's van je chick ontmoet?
Ghehequote:Op zaterdag 27 april 2013 14:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, die heb ik met carnaval al ontmoet.
Ik mis je nu al welquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja sorry gegronde redenen enzulks
Sorryquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ja nu weet ik het wel
Straks ga ik me nog schuldig voelen ook
Moet jij niet vertrekken?quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
De tering, anders doe ik bijna een half uur over 1,3 km.
Kutstoplichten en vakantiegangers.
Hij is al onderwegquote:
Stoplichten en toeristen voetgangers zorgen ervoor dat ie stil staatquote:
Welke versie?quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
I I follow, I follow you deep seas baby
I follow you
I I follow, I follow you, dark room honey
I follow you
* Huppelmuts shakes ass (_(_) (_|_) (_)_)
Lykke Li, magician remix ofzoquote:
Thanksquote:
Geen ideequote:Op zaterdag 27 april 2013 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie wordt er bruut tegen de muur gezet?
Moest wel eerst zoeken voor ik de goede versie had hoorquote:
Deceptie weer.quote:
Dat weet ikquote:
Wens 'm maar succesquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Y. gaat straks naar een battle/kwalificatie![]()
Als ie door gaat dan komt hij in een crew en gaan ze nationaal battlen
Ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaatquote:
Geniet ervanquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:55 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga nog eens even een stukje rijden
Tot later
Zeker welquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat
Komt goedquote:
Oeh awesome zegquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Y. gaat straks naar een battle/kwalificatie![]()
Als ie door gaat dan komt hij in een crew en gaan ze nationaal battlen
Ja echt he!!quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt he!!
Zn leraar (die bij de top 17 van NL zit) heeft een selectie gemaakt van de beste leerlingen uit zn hoogste groepen. Die gaan vanavond in een sporthal in Zwijndrecht battlen en trainen en dan komt er nog een selectie en dan over een jaartje ofzo is mijn zoon een beroemd breakdancer
Dat vind ik nog steeds een supergeniaal momentquote:
quote:
Ik heb er alle vertrouwen in!!quote:
Het zetten gaat nog wel, de reacties van sommige mensen daarentegen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb echt een hekel aan marktplaatsadvertenties zetten...
Ja vroeger kon je niet eens 'bieden vanaf bedrag' kiezen, kreeg je allemaal van die nutteloze biedingenquote:Op zaterdag 27 april 2013 15:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het zetten gaat nog wel, de reacties van sommige mensen daarentegen.
Dat of mensen mailden je direct terwijl ik juist wil dat ze een bod uitbrengen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja vroeger kon je niet eens 'bieden vanaf bedrag' kiezen, kreeg je allemaal van die nutteloze biedingen
Wat heb je geblesseerd?quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
Verloren en geblesseerd, wat een fokking kutdag
Hamstring. Dus heeft niet met de tegenstander te maken helaasquote:Op zaterdag 27 april 2013 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat heb je geblesseerd?
Ik neem aan dat je tegenstander nog erger geblesseerd is
quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hamstring. Dus heeft niet met de tegenstander te maken helaas
Ja ligt eraan. Je hebt een lichte en een zware variant.quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kusje op
Niet dat het helpt maar jahamstring duurt wel effe zeker?
Pfoe ik hoop voor je dat het meevaltquote:Op zaterdag 27 april 2013 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ligt eraan. Je hebt een lichte en een zware variant.
Zware kan weken en zelfs wel maanden zijn
Morgen even afwachten dus. betekend geen Kuip voor mij
Hopen dat het meevalt inderdaadquote:Op zaterdag 27 april 2013 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ligt eraan. Je hebt een lichte en een zware variant.
Zware kan weken en zelfs wel maanden zijn
Morgen even afwachten dus. betekend geen Kuip voor mij
Ben jij niet gegaan?quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
En? Al nieuws van het Faxfront?
Ik ook niet, vandaar dat ik hier zit.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, wou wel, maar ik had geen geld
Jij?
Dat jij daar op let zeg.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Waarom is er zelfs nu nog steeds sneeuw in dat fok!logo?
(the lack of) money makes the world grind to a haltquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ook niet, vandaar dat ik hier zit.
Leuk!quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:48 schreef muhahaha het volgende:
Vanavond naar Iron Man 3.
Jij nog plannen voor vanavond?
Bier en gamen straksquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leuk!
Komen zoveel van dat soort superheldenfilms uit dat ik door de bomen het bos niet meer zie
Ikke? Gamen...of skypen & gamen
En anders fokken
Gewoon lekker chill dus
Ik heb hetzelfde probleem, ik ga ook niet fanatiek naar elke film van Marvel.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leuk!
Komen zoveel van dat soort superheldenfilms uit dat ik door de bomen het bos niet meer zie
Ikke? Gamen...of skypen & gamen
En anders fokken
Gewoon lekker chill dus
Ja, het wordt of WoT, of RTW denk ikquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem, ik ga ook niet fanatiek naar elke film van Marvel.
Chillen is goed.
ik las razzenquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey allo!
Ik wil nog steeds een keertje met je GoW spelen (kan jij me de hele tijd rezzen)
Oeh wat is gebeurd>?quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
En? Al nieuws van het Faxfront?
Wat iz deze, ik sla wel meer meets over hoor.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:54 schreef twi het volgende:
Wat, ga jij niet naar Faxie muhahaha? Ben je ziek, jij en niet naar een meet gaan?
Zeg, ga jij nu een B_G'tje doen ofzo?quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Evie
Nog niks (officieels), maar het zou wel eens een flinke orgie kunnen gaan worden!
Een watte?quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat iz deze, ik sla wel meer meets over hoor.
[..]
Zeg, ga jij nu een B_G'tje doen ofzo?
Haha, nee die ken ik geloof ik nietquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gast die dacht dat een andere meet in een orgie zou veranderen.
Dat hoeft ook niet. Het is een begrip geworden hier. Net als met Spezza. Sommige doen af en toe een Spezzaatje. Zeggen dat ze komen en op het allerlaatste moment afhaken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, nee die ken ik geloof ik niet
En wat is een muhahaha doen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Het is een begrip geworden hier. Net als met Spezza. Sommige doen af en toe een Spezzaatje. Zeggen dat ze komen en op het allerlaatste moment afhaken.
O was die meet vandaag dan?quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Evie
Nog niks (officieels), maar het zou wel eens een flinke orgie kunnen gaan worden!
Eh niks zover ik weet.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En wat is een muhahaha doen?![]()
O ik weet het!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O ik weet het!Dan faalt ie daar stiekem toch best wel inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Hij deed het in Leiden wel aardig goed!quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan faalt ie daar stiekem toch best wel in
Whahahaquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn ze al aan het poolen?
[ afbeelding ]
quote:
Pooltafel hebben ze naar de tuin verplaatst?quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze redelijk weer
voor de bbq bedoelde ikquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pooltafel hebben ze naar de tuin verplaatst?
Oh noemen ze dat zo tegenwoordigquote:
Ja joh.. worsten en saus enzulksquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh noemen ze dat zo tegenwoordig
quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja joh.. worsten en saus enzulks
witte sausquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja joh.. worsten en saus enzulks
Nomnomnomquote:
Gezien het gesprek voor jouw opmerking heb ik nu een MI waarvan ik nog even twijfel of diequote:
Hopen dat het geen terugkerende blessure isquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik verveel me
Ik haat geblesseerd zijn
quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O ik weet het!Heb ik dat gedaan ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan niet kiezen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gaat naar de film toch vanavond?
Weet je al welke?
[ afbeelding ]
Ik zou voor de film in zaal 3 gaanquote:
Ik zou 1 kiezenquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gaat naar de film toch vanavond?
Weet je al welke?
[ afbeelding ]
Ik heb al iets te vaak gehad dat ik een kikker in 3D zagquote:
Een waar wonder dat je nog leeftquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb al iets te vaak gehad dat ik een kikker in 3D zag
Lekker bij K. op school latenquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een waar wonder dat je nog leeft
Bij K.hebben ze kikkervisjes op school
Hou op hoor!!quote:
En ik ben het slachtofferquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry ik ben rebels/baldadig/evil bui
Nee hoor niet alleen jijquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik ben het slachtoffer![]()
Oe oe oe Colorblind
Opvallend stilquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:51 schreef muhahaha het volgende:
Ja, meet aan de gang. Duidelijk te merken.
Wie weet ligt Fax nu te poseren op de tafelquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat ze die pooltafel met rust laten.
Bbbrrrrrrr het idee alleen al.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie weet ligt Fax nu te poseren op de tafel![]()
Ik zal KPD in de gaten houden voor je
Je wil dat niet zien?quote:
Je had het over faxie op de tafel.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je wil dat niet zien?
Wie weet is er wel 1 van de dames aan het poseren
Dat wil je heus wel zienquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je had het over faxie op de tafel.
WOW!!quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb net de Fabeltjeskrant gekeken![]()
Hmmm beter...quote:
Jij wil te graagquote:
Is it that obvious??quote:
Whut?quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:07 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Hmmm beter...
Scream it out loud!!...
quote:
Nee hoorquote:
Dat dusquote:
Geeft niet....komt wel goed..quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mannen, ik snap ze nooit zo goed
* LovelyLady legt aspirientje klaarquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had Justin Bieber opstaan![]()
Ik ga nu een trein koppen ok?
Jij geluk dat ze nooit op tijd rijden...quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had Justin Bieber opstaan![]()
Ik ga nu een trein koppen ok?
quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady legt aspirientje klaar
quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:16 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Jij geluk dat ze nooit op tijd rijden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |