Volgens mij is dat inderdaad nog erger dan Rayman is laat of hoe dat heetquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:39 schreef Molo het volgende:
Hallo!
Ik zap net langs de Dino Show, die begon net. Wat een pure aids is dat jonguh
Lijkt wel alsof dat programma speciaal voor en door neger Rotterdam gemaakt is
ik heb het nog steeds op staan, maar ik zit me alleen maar met een aidsquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij is dat inderdaad nog erger dan Rayman is laat of hoe dat heet
fotoquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:44 schreef Diconnected het volgende:
thuiskomen en vriendje die peanutbutteroreo's heeft gekocht
Krijg je ook van cokequote:Op vrijdag 26 april 2013 23:46 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb het nog steeds op staan, maar ik zit me alleen maar met een aidshoofd te verwonderen over de "sterren" die geïnterviewd worden
ze zijn voor mij volledig onbekend en echt te dom om op straat te schijten. En die Dino zelf heeft volgens mij pillen op ofzo, echt jonguh, crazy eyes, freaaaaak
een wattus? dat rooie jogging pak?quote:
ik hoor van een vriendin (nee niet die enequote:Op vrijdag 26 april 2013 23:48 schreef Mss het volgende:
Ik kijk ook de Dino show. Hij is zelf trouwens wel grappig, heb hem regelmatig in comedyclubs gezien, maar dit is echt eersteklas herpes.
hij heeft echt fucking scary ogen, huuuuuhquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Krijg je ook van cokeLijkt mij dan wat logischer
quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:48 schreef Mss het volgende:
Ik ga morgen naar de sauna. Voor het eerst in mijn leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Sauna![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie vooral op tegen het nakend gedeelteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aids.![]()
daarom ga ik naar damesdag, niet dat je dan niet meer naakt bent, maar geen mannen in de tent vind ik zelf fijner, ookal slaat dat ook nergens op, omdat vrouwen ook net zo (veel of weinig) kijken.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik zie vooral op tegen het nakend gedeelte
met wie ga je? Ik vind het heerlijk hoor, sauna, zo relaxed, gewoon lekker heel egocentrisch puur voor jezelf heen gaan, hmmmm![]()
Zweet all the things!!!!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ja ik ga voor het eerst. Het was een cadeautje aan mijn ex uit de tijd dat we nog samen waren, en hij wilde nog altijd heel graag gaan. Gezien we prima overweg kunnen, gaan we samen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:54 schreef Molo het volgende:
[..]
daarom ga ik naar damesdag, niet dat je dan niet meer naakt bent, maar geen mannen in de tent vind ik zelf fijner, ookal slaat dat ook nergens op, omdat vrouwen ook net zo (veel of weinig) kijken.
met wie ga je? Ik vind het heerlijk hoor, sauna, zo relaxed, gewoon lekker heel egocentrisch puur voor jezelf heen gaan, hmmmm![]()
Zweet all the things!!!!
Ben alleen vanmiddag ook nog ongesteld geworden, dus dat is ook nog ff kut.Aids.![]()
nu gaat chlamydia grees zingen, tijd voor de zapper!!!!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
oh, ik weet niet of dat heel relaxed is hoor, ikzelf vind dat niet zo fijn als ik ongesteld benquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja ik ga voor het eerst. Het was een cadeautje aan mijn ex uit de tijd dat we nog samen waren, en hij wilde nog altijd heel graag gaan. Gezien we prima overweg kunnen, gaan we samen.
Ben alleen vanmiddag ook nog ongesteld geworden, dus dat is ook nog ff kut.![]()
wel tof dat je dat met je ex kunt doen, is het toch vertrouwd
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ja, daar zit ik dus ook heel erg mee, omdat je dan wel heel zelfbewust bent. Dus ik twijfel nog een beetje, maar hij kijkt er erg naar uit.quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:02 schreef Molo het volgende:
[..]
oh, ik weet niet of dat heel relaxed is hoor, ikzelf vind dat niet zo fijn als ik ongesteld ben![]()
wel tof dat je dat met je ex kunt doen, is het toch vertrouwd
Inderdaad fijn dat dat met hem kan, het is vertrouwd, maar er is geen spanning meer. We zijn eigenlijk heel snel en makkelijk overgegaan van partners naar vrienden. Heel apart, maar het werkt wel.Aids.![]()
ik kan de sauna in gaan en gewoon 45 min. mijn bek houden (jaja, dat is bijna niet mogelijk want ik lul de hele dag door, maar daar lukt het wel), ander moment lekker kansloos bij ouwehoeren met Koos of vriendin/zus en niet eens doorhebben dat je naakt bent, en weer een ander moment ben ik tijdens het zweten gewoon druk bezig met mijn eigen vuns en ranzigheid eraf scrubben/wrijven hehehehe. Van die hele huidrolletjes die eraf komen, OMNOMNOMNOM!!!
Voeten, tetten, oksels, benen, buik, alles wrijven en scrubben
daarna douchen, goed wassen, terug in de sauna, met honing insmeren, verder zweten en dan even afspoelen, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
yep
Word je huid lekker zacht van en helpt tegen puistjes
![]()
best knap, een brief in de toekomst en een wasmachine met een maatquote:Amsterdam 28 April 2013,
Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben van Bol.com B.V een melding binnen gekregen dat er een mislukte transactie heeft plaatsgevonden.
Volgens Bol.com t B.V heeft u online een aankoop gedaan op een "Wasmachine maat 48.
Hierdoor was er gisteren een poging getroffen namens iDeal om een bedrag van 1206.23 EUR van uw rekening af te schrijven, dit is nog om onbekende reden mislukt.
Er zal dus een 2e poging plaatsvinden om het verschuldigde bedrag af te schrijven, dit zal uiterlijk Maandag 29 april 2013 van uw rekening
worden afgeschreven door iDeal.
Dit zijn de gegevens:
Totaal bedrag: 1206.23 EUR Begunstigde:
BOL BV Artikel Wasmachine maat 48
Klopt deze transactie niet ?
Dan dient u deze transactie te annuleren op:
www.ideal.nl/bestelling=referentie=blablabla
LET OP ! Dit kan alleen door uw te identificeren met uw verificatie gegevens.
Hoogachtend,
iDeal Nederland.
ERMAHGERD!quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ermahgerd ik zag net twee batsende HOEsAids.![]()
Hier standaard in het weekendquote:Op zaterdag 27 april 2013 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ermahgerd ik zag net twee batsende HOEsWe hebben ze Harry en Henriëtte genoemd; de batsende HOEs
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Op 1 of andere manier is onze schutting daar erg gepast voor ofzo
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:23 schreef PriemGirl het volgende:
Op 1 of andere manier is onze schutting daar erg gepast voor ofzo
Zo, laatste details voor mijn outfit gescoord
disclaimer![]()
Goei busyquote:Op zaterdag 27 april 2013 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo, laatste details voor mijn outfit gescoord
Ik had mijn laatste detail 3 dagen voor de bruiloft(Mijn string
)
Owjah ik ga eens wat gaten in mijn oor laten boren
Godver, nu wil ik ook.....quote:zit me al dagen te bedwingen om niet meteen naar de piercingshop te rennen....
![]()
Ik ook, voor een dubbele tragus in hetzelfde oor als wat ik al heb laten doenquote:Op zaterdag 27 april 2013 11:47 schreef milka82 het volgende:
[..]
Godver, nu wil ik ook.....zit me al dagen te bedwingen om niet meteen naar de piercingshop te rennen....
![]()
![]()
Nee, die bloem maakt het juist af. Ik draag ook een bloem op mijn eigen bruiloft dus o wee als je daar wat van zegt
disclaimer![]()
Ik heb niets tegen bloemen in haar, maar omdat je ook al roze aan hebt als topje en bloemetjes op je rok vind ik het allemaal net ff wat "te" worden bij elkaar zeg maarquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, die bloem maakt het juist af. Ik draag ook een bloem op mijn eigen bruiloft dus o wee als je daar wat van zegt
maar dat is mijn mening he, je moet gewoon zelf lekker doen wat jij wilt![]()
![]()
Ohai ik ben priem en laat iets compleet anders piercen
TEPEL!!!!quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:21 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai ik ben priem en laat iets compleet anders piercen![]()
je clit?quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:21 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai ik ben priem en laat iets compleet anders piercendisclaimer![]()
WAT DANNNNNquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:21 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai ik ben priem en laat iets compleet anders piercen![]()
ja, ik ga straks wel ergens heen nog. Maar niet met deze outfitquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je straks ergens heen ging
disclaimer![]()
Ik zit nog bij piercer.No buy? Meh... Who are we kidding!
Ja okay dat dacht ik ffquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik ga straks wel ergens heen nog. Maar niet met deze outfitvandaar de vraag!
![]()
ik zeg lekker niks, want niemand behalve sjaan wilde even de moeite nemen om tips / kritiek / complimenten te geven op de outfitDus jullie wachten maar lekkor op Priem
disclaimer![]()
Ik vind het een beetje meh eigenlijk. Weet niet wat het precies is, maar vind het net niet zegmaarquote:vind de rok wel heel tof, had em in de UK ook zien hangen
. maar de combo van het shirt met de rok vind ik niet zo leuk eigenlijk. misschien een witte/rozige blouse oid?
it's the map in my mind that sends me on my way.![]()
en ermahgerd slapen in je eigen bedna een week te hebben geslapen in stapelbedden die te klein zijn waardoor ik dus niet goed kon slapen omdat ik m'n benen niet kwijt kon
maar verder was het echt onwijs tof in de UK, Manchester, Birmingham en Liverpool zijn echt toffe steden
en velen nieuwen kleren gekochten lakjes
en makeup
Tof, maar wel met een andere kleur bloem, en iets van een ketting die over het shirtje valt om een beetje te breken? Je bamboozles zijn wel HEEL huge zoquote:. Maar vindt het je wel supertof staan, goeie hoogte van de rok, geeft je een supermooi figuur!
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Ik kan me voorstellen dat niet veel bedden geschikt zijn voor jouquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:04 schreef Diconnected het volgende:
en ermahgerd slapen in je eigen bedna een week te hebben geslapen in stapelbedden die te klein zijn waardoor ik dus niet goed kon slapen omdat ik m'n benen niet kwijt kon
maar verder was het echt onwijs tof in de UK, Manchester, Birmingham en Liverpool zijn echt toffe steden
. Fijn dat je het zo leuk hebt gehad!
goeden tetten welquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ok! Dank voor de input! En die tettn heb ik nou eenmaal...
Ja tuurlijk, maar wie weet kun je het oppervlak een beetje breken zodat ze net een tikje minder AANWEZIG zijn, meer gewoon aanwezigquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ok! Dank voor de input! En die tettn heb ik nou eenmaal.....
Ja was echt zó tof! En heel gezellig gehad. Alleen m'n benen doen nu echt heel veel pijn van het velen lopen, knie gaat het erg goed meequote:Op zaterdag 27 april 2013 13:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat niet veel bedden geschikt zijn voor jou. Fijn dat je het zo leuk hebt gehad!
maar ik loop echt als een oud vrouwtje nu
Dat is het ook mutsquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
En ik vind dat roze juist superleuk enzohet is niet negatief bedoeld, het is bedoeld om het NOG leuker te maken. dan moet je het niet posten of zeggen: "Ik zie e rleuk uit he?!" En dan zeggen we allemaal "jaaa".
dat is het ook, maar wat Debs zei over een ketting oid is wel een geode, dan breekt het geheel wat meer. want het eerste wat ik dacht toen ik je foto zag was ERMAHGERD TETTEN en denk dat meer dat zullen hebbenquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
En ik vind dat roze juist superleuk enzo
Vooral vrijdag lijkt me dat inderdaad een snelle conclusiepotten invasie op skjoe
. Allemaal honkahonk boobie squeeze
.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:16 schreef Debsterr het volgende:
Vooral vrijdag lijkt me dat inderdaad een snelle conclusiepotten invasie op skjoe
. Allemaal honkahonk boobie squeeze
.
![]()
Ik heb trouwens ook echt een heel leuk jurkje gekocht bij Forever 21
Ik ga deze maand jurkjes recyclen voor de bruiloften, heb er 3 (bruiloften) en heb een paar leuke jurkjes die ik anders toch nooit draag. Wil heel graag een toffe TopVintage jurk maar heb gewoon ff geen geld.
Wat voor jurkje heb je gekocht Dico?Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Ik wil eigenlijk wel een keer iets leuks doen met m'n haar. Maar ik kan dat allemaal niet.
hoe was t bij je kapper afspraak gegaan?quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:23 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil eigenlijk wel een keer iets leuks doen met m'n haar. Maar ik kan dat allemaal niet.
![]()
Ja waarom niet? Je meot echt niet voor elke bruiloft een nieuwe jurk kopen tochquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:23 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga deze maand jurkjes recyclen voor de bruiloften, heb er 3 (bruiloften) en heb een paar leuke jurkjes die ik anders toch nooit draag. Wil heel graag een toffe TopVintage jurk maar heb gewoon ff geen geld.
Wat voor jurkje heb je gekocht Dico?
Het is nu een medium bob, achte riets korter dan voor, dus kan er best veel mee nog. Ik ben gewoon alleen niet handigquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoe was t bij je kapper afspraak gegaan?. Ik kan niet met een krultang omgaan enzo.
coolquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is nu een medium bob, achte riets korter dan voor, dus kan er best veel mee nog. Ik ben gewoon alleen niet handig. Ik kan niet met een krultang omgaan enzo.
ik dacht dat je ook andere kleur ging doen, of was dat iemand anders?![]()
Nee dat wil ik altijd wel maar dan twijfel ik weer. Zit nu wel over een ombre te denken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
cool
ik dacht dat je ook andere kleur ging doen, of was dat iemand anders?Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
ombrequote:Op zaterdag 27 april 2013 13:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee dat wil ik altijd wel maar dan twijfel ik weer. Zit nu wel over een ombre te denken.![]()
![]()
En dan gewoon m'n eigen kleur boven, en dan naar donkerrood/koperachtig onderaan.quote:Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Sorry sorry sorry! Piercer riep me net dus kon niet meer posten
Die 2 zwarte puntjes komen nog. De tragus over 3 weken en dan de helix nog eens 3 weken daarna
Mijn oren zijn mismaakt dus ik kon die 3 heul niet. Mijn linkeroor kon niet eens 1 want er zat een 'vergroeiing' achterDus nu ander oor en dan toch 3; maar ze wou ze liever niet alle 3 meteen doen omdat het beter is voor het geneesproces
Aangezien deze het langs moet genezen; deze als eerste genomen. BAM ik ben blij
![]()
![]()
En mijn oor is rood en pijnlijkNeiging om voortdurend aan te zitten
![]()
![]()
Ik had ze toch alle 3 laten doen, anders kun je alleen maar langer niet op je oor slapen. Maar wordt mooi!![]()
Tof!quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:41 schreef PriemGirl het volgende:
Sorry sorry sorry! Piercer riep me net dus kon niet meer posten
[ afbeelding ]
Die 2 zwarte puntjes komen nog. De tragus over 3 weken en dan de helix nog eens 3 weken daarna
Mijn oren zijn mismaakt dus ik kon die 3 heul niet. Mijn linkeroor kon niet eens 1 want er zat een 'vergroeiing' achterDus nu ander oor en dan toch 3; maar ze wou ze liever niet alle 3 meteen doen omdat het beter is voor het geneesproces
Aangezien deze het langs moet genezen; deze als eerste genomen. BAM ik ben blij
![]()
![]()
En mijn oor is rood en pijnlijkNeiging om voortdurend aan te zitten
![]()
Zetten viel wel mee eigenlijk. Het is nú vooral erg pijnlijk en gevoeligquote:quote:Had je toch gelijk ! 1 kan net wel; 2 zou er al niet meer mooi uitzien
Ja ik mocht ook wel; maar ze raadde het echt af... Ook omdat je sowieso draait in je slaap en die andere 2 dicht op elkaar zitten; dat het elkaar zou kunnen gaan irriteren. Ik ga af van haar ervaring dus vind het zo ook primaquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had ze toch alle 3 laten doen, anders kun je alleen maar langer niet op je oor slapen. Maar wordt mooi!
Zit iedereen Skjoe nou te adviseren hoe ze haar tetten minder kan laten opvallen?? WAT IS DEZEN?
Tetten einz![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.![]()
En ik probeer objectief naar Priem d'r oor te kijken, maar ik denk alleen maar "GODNONDEJU WAT ZIET DAT ER PIJNLIJK UIT![]()
"
Ja Okay. Bij waar ik ben geweest zetten ze juist veel tegelijk. Triple conches, triple helixes, triple front helixes lol![]()
![]()
ERMAHGERD IK GING BIJNA DOODquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik probeer objectief naar Priem d'r oor te kijken, maar ik denk alleen maar "GODNONDEJU WAT ZIET DAT ER PIJNLIJK UIT![]()
"
O nee
Respect, ik vond m'n navel al pijnlijkquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ERMAHGERD IK GING BIJNA DOOD
O nee![]()
En godverkuttyfudaidshoerenwehkamf heeft nog steeds niks laten horen of mijn geld terug gestort. Ik ben hier ZO boos om, en nu ben ik al een hele tijd chagrijnig. Ook erg handig op een zaterdag omdat er niemand te bereiken is.Aids.![]()
Conch normaal 55 en tragus en helix 45; maar omdat ik ze alle 3 laat zetten; nu allemaal 45.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:56 schreef Diconnected het volgende:
HOEveel kost zoiets nou? ik heb geen idee namelijkNo buy? Meh... Who are we kidding!
Ik vond het zetten echt wel meevallenquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Respect, ik vond m'n navel al pijnlijk![]()
Maar wellicht dat ik nu alles mee vindt vallen ivm mijn euh downunder piercing
![]()
Ow well; over 3 weken mag ik weer
Is toch echt niet normaal dat het zo lang moet duren ookquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:57 schreef Mss het volgende:
En godverkuttyfudaidshoerenwehkamf heeft nog steeds niks laten horen of mijn geld terug gestort. Ik ben hier ZO boos om, en nu ben ik al een hele tijd chagrijnig. Ook erg handig op een zaterdag omdat er niemand te bereiken is.![]()
Damnquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Conch normaal 55 en tragus en helix 45; maar omdat ik ze alle 3 laat zetten; nu allemaal 45.
Ja ik ben echt kwaad, ik hoor al twee weken dat ze het aan het uitzoeken zijn en dat mijn geld snel overgemaakt wordt. En iedere keer als ik bel blijken zij in hun notities toch een heel ander vorig gesprek genoteerd te hebben. Eerst dachten ze dat het verkeerde rekeningnummer onbekend was, toen dachten ze dat het wel van mij was maar dat ik niet wist op welk nummer het geboekt was. En iedere keer zeg ik weer dat ik het goede nummer heb doorgegeven bij de vraag om terugboeking, dat zij het verkeerde nummer hebben gekozen en dat dat niet mijn rekening is. En iedere keer hoor ik van 'dat gaan we snel regelen dan' en vervolgens gebeurt er weer niks. En nu ben ik zo ontzettend boos dat ik wel kan janken.Aids.![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:09 schreef Mss het volgende:
Ja ik ben echt kwaad, ik hoor al twee weken dat ze het aan het uitzoeken zijn en dat mijn geld snel overgemaakt wordt. En iedere keer als ik bel blijken zij in hun notities toch een heel ander vorig gesprek genoteerd te hebben. Eerst dachten ze dat het verkeerde rekeningnummer onbekend was, toen dachten ze dat het wel van mij was maar dat ik niet wist op welk nummer het geboekt was. En iedere keer zeg ik weer dat ik het goede nummer heb doorgegeven bij de vraag om terugboeking, dat zij het verkeerde nummer hebben gekozen en dat dat niet mijn rekening is. En iedere keer hoor ik van 'dat gaan we snel regelen dan' en vervolgens gebeurt er weer niks. En nu ben ik zo ontzettend boos dat ik wel kan janken.Awww niet doen.. Je hebt er meer last van dan zij... en het geld gaat er niet sneller van op je rekening komen helaas
![]()
Maandag anders bellen en dan vraag je met wie je gesproken hebt en dat je graag een bevestiging via de mail wilt. Dat je nu al weken wacht en telkens hoort dat het geregeld wordt en je onderhand een rekening gaat sturen voor de onkosten qua telefoon.Probeer het op een rustige; maar 'strenge' toon te brengen.
Maar boos en janken heeft echt geen nut; hoe kut het ook is; je hebt er alleen jezelf mee
Godsamme, wat een vreselijk kutbedrijf zeg! Volgens mij zitten ze je gewoon aan het lijntje te houden tot die ander het geld heeft teruggestort ofzo. En ik weet ook echt niet wat je nu zou moeten doenquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:09 schreef Mss het volgende:
Ja ik ben echt kwaad, ik hoor al twee weken dat ze het aan het uitzoeken zijn en dat mijn geld snel overgemaakt wordt. En iedere keer als ik bel blijken zij in hun notities toch een heel ander vorig gesprek genoteerd te hebben. Eerst dachten ze dat het verkeerde rekeningnummer onbekend was, toen dachten ze dat het wel van mij was maar dat ik niet wist op welk nummer het geboekt was. En iedere keer zeg ik weer dat ik het goede nummer heb doorgegeven bij de vraag om terugboeking, dat zij het verkeerde nummer hebben gekozen en dat dat niet mijn rekening is. En iedere keer hoor ik van 'dat gaan we snel regelen dan' en vervolgens gebeurt er weer niks. En nu ben ik zo ontzettend boos dat ik wel kan janken.hebben ze een aparte klachtenafdeling misschien?
3!![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:09 schreef Incantrix het volgende:
Ow, whehe, en ik vergeet helemaal te zeggen dat ik je piercing wel cool vind, Priem![]()
Thx
Ik ben blij
Die piercer is gewoon echt fijn om mee te werken; ze gaat ook echt meedenken en kijken hoe het dan wel kan en wat het beste is etc etc etc![]()
IS HET AL 21 MEI
ja, ik snap er ook niks van! Then again had ik niks moeten vragen natuurlijkquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zit iedereen Skjoe nou te adviseren hoe ze haar tetten minder kan laten opvallen?? WAT IS DEZEN?
Tetten einz![]()
nu durf ik bijna niet meer
disclaimer![]()
Dat is hipquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Thx
Ik ben blij
Die piercer is gewoon echt fijn om mee te werken; ze gaat ook echt meedenken en kijken hoe het dan wel kan en wat het beste is etc etc etc![]()
IS HET AL 21 MEIsucces met helen dan
3!![]()
Ik vind het echt een zeerrrrrr toffe outfitquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik snap er ook niks van! Then again had ik niks moeten vragen natuurlijknu durf ik bijna niet meer
Serieus
Mafketel, je moet t niet te slecht opvatten!quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik snap er ook niks van! Then again had ik niks moeten vragen natuurlijknu durf ik bijna niet meer
Je tetters zien er super uit, maar zijn wel idd heel erg t aandachtspunt. Je jurk is super awesome en je outfit past goed bij je figuur. Ik vind het zelf alleen allemaal bij elkaar iets teveel.![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, ik ben op zich altijd wel rustig aan de telefoon, maar ik ben er nu gewoon echt helemaal klaar mee.quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Awww niet doen.. Je hebt er meer last van dan zij... en het geld gaat er niet sneller van op je rekening komen helaas
![]()
Maandag anders bellen en dan vraag je met wie je gesproken hebt en dat je graag een bevestiging via de mail wilt. Dat je nu al weken wacht en telkens hoort dat het geregeld wordt en je onderhand een rekening gaat sturen voor de onkosten qua telefoon.Probeer het op een rustige; maar 'strenge' toon te brengen.
Maar boos en janken heeft echt geen nut; hoe kut het ook is; je hebt er alleen jezelf meeJa, ik denk dat dat dus aan de hand is, dat zij eerst dat andere geld terug willen. Ik denk dat het naar mijn ouders overgemaakt is, want die hebben wel eens een bestelling voor mij betaald. Daarom is hun rekeningnummer aan mijn account gekoppeld. Alleen heb ik expliciet aangegeven dat het naar mijn rekening moest, dus ik ga dit nu niet met mijn ouders regelen. Stel mijn ouders maken dat geld naar mij over en dan kan Wehkamf ineens aantonen dat zij dat geld onrechtmatig verkregen hebben en dan kunnen zij het alsnog gaan terugboeken. Daar heb ik geen zin in.quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Godsamme, wat een vreselijk kutbedrijf zeg! Volgens mij zitten ze je gewoon aan het lijntje te houden tot die ander het geld heeft teruggestort ofzo. En ik weet ook echt niet wat je nu zou moeten doenhebben ze een aparte klachtenafdeling misschien?
Maandag ga ik met de rechtswinkel bellen en adhd misschien een ingebrekestelling brief schrijven.
Ik moet alleen nog uitzoeken hoe het zit met een eigen bijdrage voor rechtsbijstand. Ik heb een verzekering, maar als ik een paar tientjes moet bijbetalen aan een zaak is dat ook niet heel zinvol.Aids.![]()
I knew you would!!quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind het echt een zeerrrrrr toffe outfitSerieus
disclaimer![]()
Qua deze outfit? Ik vind 'm leukquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
then again, ik ben een verlepte huismoeder metbaby aan de borst
is dit met petticoat trouwens?
3!![]()
*note to self* alleen nog maar kusje kroel posten!Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Owjah eens de huisvrouw uithangen en huis poetsen
Theheh tetten.No buy? Meh... Who are we kidding!
jonge... Never mind. Ik moet gewoon nog erg veel leren qua mode en ben gewoon superonzeker daar in. Sorry.quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:20 schreef Debsterr het volgende:
*note to self* alleen nog maar kusje kroel posten!
disclaimer![]()
SQ komop je gaat niet zeggen dat je zelf niet ziet dat je tetters heel erg aanwezig zijn in je outfitquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat?ik wil geen wandelende tietenattractie zijn.
Wel mooie tetters, maar ook aanwezige tetters![]()
Ooow! Je hebt een rechtsbijstandsverzekering!! Die hebben normaalgesproken geen eigen risico, meteen bellen overmorgen, niet meer zelf gaan hannesen. Grote kans dat 1 brief van de rb de zaak oplostquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Mja, ik ben op zich altijd wel rustig aan de telefoon, maar ik ben er nu gewoon echt helemaal klaar mee.
[..]
Ja, ik denk dat dat dus aan de hand is, dat zij eerst dat andere geld terug willen. Ik denk dat het naar mijn ouders overgemaakt is, want die hebben wel eens een bestelling voor mij betaald. Daarom is hun rekeningnummer aan mijn account gekoppeld. Alleen heb ik expliciet aangegeven dat het naar mijn rekening moest, dus ik ga dit nu niet met mijn ouders regelen. Stel mijn ouders maken dat geld naar mij over en dan kan Wehkamf ineens aantonen dat zij dat geld onrechtmatig verkregen hebben en dan kunnen zij het alsnog gaan terugboeken. Daar heb ik geen zin in.
Maandag ga ik met de rechtswinkel bellen en adhd misschien een ingebrekestelling brief schrijven.
Ik moet alleen nog uitzoeken hoe het zit met een eigen bijdrage voor rechtsbijstand. Ik heb een verzekering, maar als ik een paar tientjes moet bijbetalen aan een zaak is dat ook niet heel zinvol.
3!![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ooow! Je hebt een rechtsbijstandsverzekering!! Die hebben normaalgesproken geen eigen risico, meteen bellen overmorgen, niet meer zelf gaan hannesen. Grote kans dat 1 brief van de rb de zaak oplost
Aids.![]()
Leuk!quote:
maar...maar...jij haat toch vel rose?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Doen hoor, de meeste bedrijven schrikken zich de pest van zo'n brief. Jou kunnen ze afschepen en dat weten ze, alsjij met een rb-verzekeraar aan de slag gaat is het doorgaans goedkoper jou gewoon je zin te geven als het uitvechten via advocatenquote:
3!![]()
SQQQQQ zijn die series nog okay aangekomen? de tweede lading was btw pas vrijdag op de bus gegaan want die was k 2x thuis vergeten fml![]()
![]()
heb nog niks gezienquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:30 schreef Sharana_LV het volgende:
SQQQQQ zijn die series nog okay aangekomen? de tweede lading was btw pas vrijdag op de bus gegaan want die was k 2x thuis vergeten fml
disclaimer![]()
Wacht maar tot je mijn jurk ziet, dat leid de aandacht van jouw tetters wel afquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
Of hebben we gewoon samen huge bamboozels
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Pistache nootjes voor 'lunch'
Goeden lifestyle wel
Ik heb géén jeuk aan mijn oor.. ik heb géén jeuk aan mijn oor... géén jeuk... oor... ggggnnnrrrggnnngg![]()
![]()
ohmy... dit gaat nog leuk worden. Het ding zit er net een halve dagquote:Op zaterdag 27 april 2013 15:07 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb géén jeuk aan mijn oor.. ik heb géén jeuk aan mijn oor... géén jeuk... oor... ggggnnnrrrggnnngg![]()
![]()
Ik vrees vanavond als ik em moet uitspoelen en moet 'bewegen'quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ohmy... dit gaat nog leuk worden. Het ding zit er net een halve dag
Zetten stelt niks voor; Het is die nazorg
Genezing is gelukkig maar 3 tot 9 maand
Bewegen gaat 'ie vanzelf wel doen, als 'ie nog vastzit nog even lekker laten zitten werkt in mijn ervaring het prettigst.
Wel een tof project.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Ah thx voor de infoquote:Op zaterdag 27 april 2013 15:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Bewegen gaat 'ie vanzelf wel doen, als 'ie nog vastzit nog even lekker laten zitten werkt in mijn ervaring het prettigst.
Wel een tof project.Ik dacht idd al zoiets; want nu is het natuurlijk nog uber gezwollen (en rood
). Naja vanavond voorzichtig spoelen
En thxMoet ik wel geduld hebben.... en daar heb ik al zo goed in
Gweoon zoveel mogelijk met je takkies vanaf bljven en t beste ook lekker je haar vast doen zodat t niet de hele dtijd langs piercing schuurtquote:Op zaterdag 27 april 2013 15:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah thx voor de infoIk dacht idd al zoiets; want nu is het natuurlijk nog uber gezwollen (en rood
![]()
![]()
HOLY CRAP WAT LELIJK!quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:12 schreef Sharana_LV het volgende:
schaar:
http://www.newlook.com/sh(...)ge-hi-tops_272093892
3!![]()
Ok thx voor de tipsquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gweoon zoveel mogelijk met je takkies vanaf bljven en t beste ook lekker je haar vast doen zodat t niet de hele dtijd langs piercing schuurtHeb haar idd nu vast
De nazorg?quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:18 schreef Incantrix het volgende:
Ik weet ineens weer waarom piercings mijn ding niet zijn
quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:12 schreef Sharana_LV het volgende:
schaar:
http://www.newlook.com/sh(...)ge-hi-tops_272093892![]()
![]()
Jah, en ik ben zeer ontstekingsgevoelig, dus ik denk dat er bij mij serieuze issues qua helen zouden ontstaan.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ok thx voor de tipsHeb haar idd nu vast
![]()
[..]
De nazorg?
[..]![]()
![]()
Als ik je berichten lees rot mijn oor er al bijna af
3!![]()
Nee dat niet, vanwege de holo ofcquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, vandaar dat je aan Schaar dacht?![]()
![]()
Lekker met je oor in een bakje hangen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah thx voor de infoIk dacht idd al zoiets; want nu is het natuurlijk nog uber gezwollen (en rood
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Die triple forward helix zou mij de moeite van alle nazorg wel waard zijn geloof ik
Laat ik ze links zetten, ik slaap toch alleen maar op mijn rechterzij
I`m not weird. I`m limited edition.![]()
Ik weet, sorry, was garpjonquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee dat niet, vanwege de holo ofc
3!![]()
Spray tan ftw! Instant tan, no cancer.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, zonnebank opgehaald bij mama, laat die tan maar komen
ik ben heel erg benieuwd hoe dat gaat zijnquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Spray tan ftw! Instant tan, no cancer.ik heb dus die bon voor verjaardag gehad maar ga denk ik pas voordat ik op vakantie ga zodat ik beetje gebruind uit zie in bikini
![]()
![]()
jij en je gekke gewoontes!quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Spray tan ftw! Instant tan, no cancer.
Nee, lichaam moet gewoon even ook wat pigmenten aanmaken voor als ik straks in de Griekse junizon lig. Die kan erg verraderlijk zijn
disclaimer![]()
Ben inmiddels wel een beetje verslaafd jaquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij en je gekke gewoontes!
Nee, lichaam moet gewoon even ook wat pigmenten aanmaken voor als ik straks in de Griekse junizon lig. Die kan erg verraderlijk zijnMaar ik heb dus nu een product van L'Oréal gevonden voor thuis. Die is echt heel erg fijn, en vele malen goedkoper. Dus ik ben helemaal heppie
Maar het bied idd geen bescherming tegen zon, dus als voorbereidend werk op Griekse zon is een bankje wel ff een goed plan ja
Ik vond die spray tan ook wel erg handigMaar verder is het me eik te veel moeite
![]()
Heb lang getwijfeld om zonnebank te kopen; maar ik ken mezelf... 2x is het leuk en dan gebruik ik em nooit meer
Gaat Lin eik ook op honeymoon?Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Ja ik denk ook nkiet dat ik vaak een spray tan zou gaan doenquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:13 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vond die spray tan ook wel erg handigMaar verder is het me eik te veel moeite
![]()
Heb lang getwijfeld om zonnebank te kopen; maar ik ken mezelf... 2x is het leuk en dan gebruik ik em nooit meerEn zonnebank heb ik hier staan maar ga ik misschien verkopen want ik gebruik hem nooit. Toevallig vorige week 1x en daarvoor ook al maanden niet aangeraakt
![]()
![]()
vertrekken een paar dagen na de bruiloft, kan ik nog koffers pakken endezoquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:13 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ ga je na bruiloft gelijk weg of ben je erst nog ff in NL?
disclaimer![]()
Lijkt mij ook fijner idd, dat je nog ff de tijd thuis hebtquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vertrekken een paar dagen na de bruiloft, kan ik nog koffers pakken endezo![]()
![]()
ja primaquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:15 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ zal k die schoenen voor jou ook meeneen naar bruiloft van lin?
disclaimer![]()
Klopt iddquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in de nazomer geloof ik, naar Vegas. Las ik op dr blog ergensEn na bruiloft gaan ze ook nog ergens aantal dagen naartoe (cadeau van ouders als ik me niet vergis). Weet alleen even niet meer waar.
Jurkje?quote:
Alles in de achterbak.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Achterbak?
Kofferbak.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Grote ruilhandel op de meet. Ik zou ook iets meenemen en/of krijgen geloof ik, maar ik weet niet meer wat.
Aids.![]()
mijn mauve blushquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:21 schreef Mss het volgende:
Grote ruilhandel op de meet. Ik zou ook iets meenemen en/of krijgen geloof ik, maar ik weet niet meer wat.
disclaimer![]()
Ditdatalles in de kofferbak.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:21 schreef Mss het volgende:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik gooide achterin en kofferbak door elkaar geloof ik.quote:
Maar hij bevalt me eigenlijk wel.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
die past hendig in je bhquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Ohja!
Maar die neemt niet zovelen plek in
disclaimer![]()
Skjoe wij gaan ook rijden vlg week trouwenscif gaat bobben
als iemand nog wat van www.alloverpiercings.nl moet laat ff weten dan kan k dat ok nog vrijdag meenemen![]()
niet treinen? Wij denk wel... Er zouden ook mensen op onze korting mee rijden namelijk...quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:27 schreef PriemGirl het volgende:
Skjoe wij gaan ook rijden vlg week trouwenscif gaat bobben
disclaimer![]()
Gaan jullie treinen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet treinen? Wij denk wel... Er zouden ook mensen op onze korting mee rijden namelijk...
Hoe laat gaan jullie dan terug ongeveer? Misschien dat ik wel mee-trein en de laatste bus naar huis pak.
Ik was van plan met de auto te gaan, en Pinda heeft nachtdienst dus die kan niet halen(niet uit Tilburg natuurlijk he?
)
Anyway, ik zocht ff wat patronen voor jumpsuit, gewoon om een idee van het patroon te krijgen. Vond ik dit:
![]()
![]()
![]()
Jezus!!!quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:33 schreef Puckzzz het volgende:
Anyway, ik zocht ff wat patronen voor jumpsuit, gewoon om een idee van het patroon te krijgen. Vond ik dit:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
disclaimer![]()
Neuh want dan moeten we alsnog bij station komenquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet treinen? Wij denk wel... Er zouden ook mensen op onze korting mee rijden namelijk...cif vindt het niet erg om te rijden en ik kan zuipen dus ik vind het prima
Whut.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:33 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
OOGAIDSSS OOGAIDS!1!1!quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:33 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
ergens tussen 12 en half 1... Hoe laat gaat die bus?quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gaan jullie treinen?
Hoe laat gaan jullie dan terug ongeveer? Misschien dat ik wel mee-trein en de laatste bus naar huis pak.
Ik was van plan met de auto te gaan, en Pinda heeft nachtdienst dus die kan niet halen(niet uit Tilburg natuurlijk he?
)
disclaimer![]()
goeien deal welquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neuh want dan moeten we alsnog bij station komencif vindt het niet erg om te rijden en ik kan zuipen dus ik vind het prima
disclaimer![]()
Van de week nog even een nieuwe herriecd branden.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Laatste bus gaat om 12.00 uur...quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ergens tussen 12 en half 1... Hoe laat gaat die bus?Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Ik heb een hele sterke blaasquote:. Behalve als ik keihard moet lolleren. En die kans is met IJs en Sjaan natuurlijk wel aanwezig
Aids.![]()
wij zijn zo grappig jongequote:Op zaterdag 27 april 2013 18:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb een hele sterke blaas. Behalve als ik keihard moet lolleren. En die kans is met IJs en Sjaan natuurlijk wel aanwezig
![]()
![]()
Hmm, het overwegen waard.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:38 schreef Sharana_LV het volgende:
ohja als ijs wilt zuipen kan ik wel terug rijden maar dan moet ze wel bij mij blivjen tukken
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
DRAMA .. NOEM JE EEN AVONDJE MET ONS DRAMA?quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:39 schreef Mss het volgende:
[..]
Na alle drama die ik moet doorstaan laat jij me in een potje plassen?![]()
Nee mijn bestelterreur! Daar lig ik van wakker jonge!quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DRAMA .. NOEM JE EEN AVONDJE MET ONS DRAMA?Aids.![]()
dat ben jij vrijdag al heul vergeten als je met ons lol hebt en bezopen bentquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee mijn bestelterreur! Daar lig ik van wakker jonge!![]()
True!quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat ben jij vrijdag al heul vergeten als je met ons lol hebt en bezopen bentAids.![]()
Ja psies. Nouja, ik rij welquote:
ja, vind ik ook wel sneu maar wil ook niet al om 11 uur weg moeten. Je kan sowieso wel met de trein maar dan voor 13 euro ipv 8quote:
disclaimer![]()
Fuuu, sportjournaal, maar ik vind de afstandsbediening niet.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Dat zag eruit als een goeien fik.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:47 schreef Stormqueen het volgende:
Grootste kroeg van eindhoven staat af te fakkelen
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
bij de piercingshop ben ik 12 euro voor 1 piercing kwijt, nu heb k 4 labarets en 4 balletjs voor 12 eu![]()
![]()
Welke kroeg Skjoe?
Al gevonden
Ja daar dronk ik eigenlijk altijd wel wat als ik in E'hoven was winkelen. Sund, was een mooie kroeg!quote:Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Ja ook ijn zo voor koninginnedagquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:49 schreef Stormqueen het volgende:
We zagen de rook net al, maar dit is niet fraaiZagen net de foto's.
Wooaahh das nie duur niequote:Op zaterdag 27 april 2013 18:52 schreef Sharana_LV het volgende:
bij de piercingshop ben ik 12 euro voor 1 piercing kwijt, nu heb k 4 labarets en 4 balletjs voor 12 eu![]()
Goffer dat spoelen doet serieus velen malen meer pijn dan het zettengmrpfl
Jup, altijd druk ook!quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja daar dronk ik eigenlijk altijd wel wat als ik in E'hoven was winkelen. Sund, was een mooie kroeg!disclaimer![]()
Kroeg afgefikt, gister arnol cox gereanimeerd...zou het een terroristische aanslag zijn?
I`m not weird. I`m limited edition.![]()
ja. Uiteraard! Door de negers bij de KFC aan de andere kant van het plein. En de duiven.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kroeg afgefikt, gister arnol cox gereanimeerd...zou het een terroristische aanslag zijn?disclaimer![]()
Pennen? Wat voor pennen? En fotooooquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
Die french manicure pennen werken best chill voor een dotticure.
Ik heb vanavond een feestje maar ik heb er geen zin in. Maar het is hier thuis dus ik kan er niet echt onderuit. En op tijd naar bed is ook redelijk zinloos
Aids.![]()
Op welke moeilijkheidsgraad doe je het?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:16 schreef Sharana_LV het volgende:
ik loop tomb raider te rekken omdat ik nog niet wil dat t afgelopen is
Pinda is nu Sniper 2 voor de derde keer aan het uitspelen. 1e keer op makkelijk, 2e keer normaal en nu moeilijk
Maar hardcore als jij bent zal het wel meteen de moeilijkste zijn
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Op welke moeilijkheidsgraad doe je het?
Pinda is nu Sniper 2 voor de derde keer aan het uitspelen. 1e keer op makkelijk, 2e keer normaal en nu moeilijkHard iddquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:27 schreef Puckzzz het volgende:
Maar hardcore als jij bent zal het wel meteen de moeilijkste zijn![]()
Maar tegenwoordig verkoop ik games die ik als ze uitgespeeld zijn en toch nooit meer zal gaan spelen gelijk want anders wordt het allemaal teveel en ligt het er toch maar, maar deze game zal k zeker over tijdje wel nog keer spelen![]()
![]()
![]()
quote:
nee maar je zult t snel genoeg zien als je aan het gamen bentlara wordt echt op de meest gruwelijke manieren afgemaakt
![]()
![]()
ALS ik het spel krijg wel ja
Maar misschien dat ik 'm anders toch koop, eerst ff wat budget berekeningen doen
puckz als je de kills wilt zien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah fuck zeg
ik heb t filmpje niet gezien dus weet nit of de onthoofdingen en onder water dingen door je nek heen krijgen er ook in zit maar ze hebben vrij ranzige kills in de game![]()
Ik heb de helft gezien en toen wilde ik hier weer wat typen en stopte het filmpje dus weer
Maar ontploffingen, pijlen, gifgas, valstrikken en dan afgemaakt worden door de bad guys, spikes door de keel...ja het zat er allemaal in
Ja ik snap soms alleen niet zo goed waaromquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:17 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb de helft gezien en toen wilde ik hier weer wat typen en stopte het filmpje dus weer
Maar ontploffingen, pijlen, gifgas, valstrikken en dan afgemaakt worden door de bad guys, spikes door de keel...ja het zat er allemaal in![]()
![]()
Dit wordt ongeveer het model van mijn jumpsuit:
tof, mooi getekend ook!quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:31 schreef Puckzzz het volgende:
Dit wordt ongeveer het model van mijn jumpsuit:
[ afbeelding ]![]()
Thnx! Het is maar een schets...maar het geeft (hopelijk) een redelijk beeld van wat de bedoeling is dat het wordt. Of het uiteindelijk in de buurt komt moeten we nog afwachten
Waar zijn alle andere meisjes trouwens? Het lijkt wel de Sharana en Puckzzz Show
Ik zag!!quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nagellak in je longchamp is nooit grappig
Oplader van Kindle kwijt zijn, gelukkig past universele lader er gewoon op bleek net![]()
Vakantie volgende week dus mét boekjesIk wilde True Blood boeken verder gaan lezen, lag alweer een tijd stil.
En net halve hartaanval omdat ik heel veel grijs haar zag, maar het bleek grondverf te zijn
Ik zit even mobiel dus das wat kuttig qua lezen en posten, maar hoe ist hier?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
WIJ HEBBEN ALLEEN ELKAAR NODIG PUCKZ! NIEMAND ANDERS!quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:47 schreef Puckzzz het volgende:
Thnx! Het is maar een schets...maar het geeft (hopelijk) een redelijk beeld van wat de bedoeling is dat het wordt. Of het uiteindelijk in de buurt komt moeten we nog afwachten
Waar zijn alle andere meisjes trouwens? Het lijkt wel de Sharana en Puckzzz Show
btw, een tip als je TR speelt, hoe schattig het ook is slacht alles af. PETA komt toch niet langs in de game dus gewoon alles een headshot geven ook al is het klein en fluffy![]()
delta heeft die volgens mij sinds kortquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:46 schreef Sharana_LV het volgende:
DIT WORDT MIJN NIEUWE TAS
http://www.furla.com/nl/eshop/candy-satchel_720868.html![]()
![]()
Niet die, een andere candy bagquote:Op zondag 28 april 2013 00:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
delta heeft die volgens mij sinds kort
Candy bags
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2013 00:15:07 ]![]()
maar ehm, het klopt toch dat je alles ziet wat in die tas zit, hea?quote:Op zondag 28 april 2013 00:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet die, een andere candy bag
Candy bags![]()
Nee zie je niet. Hij is niet zó doorzichtig. Je ziet soort van schaduwenquote:Op zondag 28 april 2013 00:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maar ehm, het klopt toch dat je alles ziet wat in die tas zit, hea?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: