Volgens mij is dat inderdaad nog erger dan Rayman is laat of hoe dat heetquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:39 schreef Molo het volgende:
Hallo!
Ik zap net langs de Dino Show, die begon net. Wat een pure aids is dat jonguh
Lijkt wel alsof dat programma speciaal voor en door neger Rotterdam gemaakt is
ik heb het nog steeds op staan, maar ik zit me alleen maar met een aidsquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij is dat inderdaad nog erger dan Rayman is laat of hoe dat heet
fotoquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:44 schreef Diconnected het volgende:
thuiskomen en vriendje die peanutbutteroreo's heeft gekocht
Krijg je ook van cokequote:Op vrijdag 26 april 2013 23:46 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb het nog steeds op staan, maar ik zit me alleen maar met een aidshoofd te verwonderen over de "sterren" die geïnterviewd worden
ze zijn voor mij volledig onbekend en echt te dom om op straat te schijten. En die Dino zelf heeft volgens mij pillen op ofzo, echt jonguh, crazy eyes, freaaaaak
een wattus? dat rooie jogging pak?quote:
ik hoor van een vriendin (nee niet die enequote:Op vrijdag 26 april 2013 23:48 schreef Mss het volgende:
Ik kijk ook de Dino show. Hij is zelf trouwens wel grappig, heb hem regelmatig in comedyclubs gezien, maar dit is echt eersteklas herpes.
hij heeft echt fucking scary ogen, huuuuuhquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Krijg je ook van cokeLijkt mij dan wat logischer
quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:48 schreef Mss het volgende:
Ik ga morgen naar de sauna. Voor het eerst in mijn leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Sauna![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie vooral op tegen het nakend gedeelteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aids.![]()
daarom ga ik naar damesdag, niet dat je dan niet meer naakt bent, maar geen mannen in de tent vind ik zelf fijner, ookal slaat dat ook nergens op, omdat vrouwen ook net zo (veel of weinig) kijken.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik zie vooral op tegen het nakend gedeelte
met wie ga je? Ik vind het heerlijk hoor, sauna, zo relaxed, gewoon lekker heel egocentrisch puur voor jezelf heen gaan, hmmmm![]()
Zweet all the things!!!!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ja ik ga voor het eerst. Het was een cadeautje aan mijn ex uit de tijd dat we nog samen waren, en hij wilde nog altijd heel graag gaan. Gezien we prima overweg kunnen, gaan we samen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:54 schreef Molo het volgende:
[..]
daarom ga ik naar damesdag, niet dat je dan niet meer naakt bent, maar geen mannen in de tent vind ik zelf fijner, ookal slaat dat ook nergens op, omdat vrouwen ook net zo (veel of weinig) kijken.
met wie ga je? Ik vind het heerlijk hoor, sauna, zo relaxed, gewoon lekker heel egocentrisch puur voor jezelf heen gaan, hmmmm![]()
Zweet all the things!!!!
Ben alleen vanmiddag ook nog ongesteld geworden, dus dat is ook nog ff kut.Aids.![]()
nu gaat chlamydia grees zingen, tijd voor de zapper!!!!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
oh, ik weet niet of dat heel relaxed is hoor, ikzelf vind dat niet zo fijn als ik ongesteld benquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja ik ga voor het eerst. Het was een cadeautje aan mijn ex uit de tijd dat we nog samen waren, en hij wilde nog altijd heel graag gaan. Gezien we prima overweg kunnen, gaan we samen.
Ben alleen vanmiddag ook nog ongesteld geworden, dus dat is ook nog ff kut.![]()
wel tof dat je dat met je ex kunt doen, is het toch vertrouwd
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ja, daar zit ik dus ook heel erg mee, omdat je dan wel heel zelfbewust bent. Dus ik twijfel nog een beetje, maar hij kijkt er erg naar uit.quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:02 schreef Molo het volgende:
[..]
oh, ik weet niet of dat heel relaxed is hoor, ikzelf vind dat niet zo fijn als ik ongesteld ben![]()
wel tof dat je dat met je ex kunt doen, is het toch vertrouwd
Inderdaad fijn dat dat met hem kan, het is vertrouwd, maar er is geen spanning meer. We zijn eigenlijk heel snel en makkelijk overgegaan van partners naar vrienden. Heel apart, maar het werkt wel.Aids.![]()
ik kan de sauna in gaan en gewoon 45 min. mijn bek houden (jaja, dat is bijna niet mogelijk want ik lul de hele dag door, maar daar lukt het wel), ander moment lekker kansloos bij ouwehoeren met Koos of vriendin/zus en niet eens doorhebben dat je naakt bent, en weer een ander moment ben ik tijdens het zweten gewoon druk bezig met mijn eigen vuns en ranzigheid eraf scrubben/wrijven hehehehe. Van die hele huidrolletjes die eraf komen, OMNOMNOMNOM!!!
Voeten, tetten, oksels, benen, buik, alles wrijven en scrubben
daarna douchen, goed wassen, terug in de sauna, met honing insmeren, verder zweten en dan even afspoelen, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
yep
Word je huid lekker zacht van en helpt tegen puistjes
![]()
best knap, een brief in de toekomst en een wasmachine met een maatquote:Amsterdam 28 April 2013,
Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben van Bol.com B.V een melding binnen gekregen dat er een mislukte transactie heeft plaatsgevonden.
Volgens Bol.com t B.V heeft u online een aankoop gedaan op een "Wasmachine maat 48.
Hierdoor was er gisteren een poging getroffen namens iDeal om een bedrag van 1206.23 EUR van uw rekening af te schrijven, dit is nog om onbekende reden mislukt.
Er zal dus een 2e poging plaatsvinden om het verschuldigde bedrag af te schrijven, dit zal uiterlijk Maandag 29 april 2013 van uw rekening
worden afgeschreven door iDeal.
Dit zijn de gegevens:
Totaal bedrag: 1206.23 EUR Begunstigde:
BOL BV Artikel Wasmachine maat 48
Klopt deze transactie niet ?
Dan dient u deze transactie te annuleren op:
www.ideal.nl/bestelling=referentie=blablabla
LET OP ! Dit kan alleen door uw te identificeren met uw verificatie gegevens.
Hoogachtend,
iDeal Nederland.
ERMAHGERD!quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ermahgerd ik zag net twee batsende HOEsAids.![]()
Hier standaard in het weekendquote:Op zaterdag 27 april 2013 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ermahgerd ik zag net twee batsende HOEsWe hebben ze Harry en Henriëtte genoemd; de batsende HOEs
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Op 1 of andere manier is onze schutting daar erg gepast voor ofzo
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:23 schreef PriemGirl het volgende:
Op 1 of andere manier is onze schutting daar erg gepast voor ofzo
Zo, laatste details voor mijn outfit gescoord
disclaimer![]()
Goei busyquote:Op zaterdag 27 april 2013 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo, laatste details voor mijn outfit gescoord
Ik had mijn laatste detail 3 dagen voor de bruiloft(Mijn string
)
Owjah ik ga eens wat gaten in mijn oor laten boren
Godver, nu wil ik ook.....quote:zit me al dagen te bedwingen om niet meteen naar de piercingshop te rennen....
![]()
Ik ook, voor een dubbele tragus in hetzelfde oor als wat ik al heb laten doenquote:Op zaterdag 27 april 2013 11:47 schreef milka82 het volgende:
[..]
Godver, nu wil ik ook.....zit me al dagen te bedwingen om niet meteen naar de piercingshop te rennen....
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: