SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
Ja, kwam voorbij in de Toto.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:02 schreef j0rdiiii het volgende:
hebben ze het wel over nac - ajax nog gehad eigenlijk?
stond toch in de reclame
haha leukquote:
je wil de muziek van danny vera graag horen of waarvoor wil je er een filmpje van?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:05 schreef Kun-Aguero het volgende:
Die gif van die ruzie tussen genee en hans is daar ook en filmpje van ?
Die gif van de openingspost zie je ze zo vechtenquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
je wil de muziek van danny vera graag horen of waarvoor wil je er een filmpje van?
dat weet ik jaquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:08 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Die gif van de openingspost zie je ze zo vechten
Altijd garantie voor succes met boskamp en Hansquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
zeker een topshow, ik heb mij voor de buis genesteld met een chippie en een colaatje en het was weer genieten![]()
VI stelt nooit teleur
Wat je ziet in het gifje is het gewoon. Je weet wel, gewoon wat shots die van tevoren zijn opgenomen.quote:
Ik ga straks de show lekker terugkijken, topshowtje begrijp ik?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ook mooi dat Danny aan het begin gewoon het liedje van Johan en Kees coverde
Maar was het nou serieus of troll ?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat je ziet in het gifje is het gewoon. Je weet wel, gewoon wat shots die van tevoren zijn opgenomen.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:17 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Maar was het nou serieus of troll ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |