SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
Ja, kwam voorbij in de Toto.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:02 schreef j0rdiiii het volgende:
hebben ze het wel over nac - ajax nog gehad eigenlijk?
stond toch in de reclame
haha leukquote:
je wil de muziek van danny vera graag horen of waarvoor wil je er een filmpje van?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:05 schreef Kun-Aguero het volgende:
Die gif van die ruzie tussen genee en hans is daar ook en filmpje van ?
Die gif van de openingspost zie je ze zo vechtenquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
je wil de muziek van danny vera graag horen of waarvoor wil je er een filmpje van?
dat weet ik jaquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:08 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Die gif van de openingspost zie je ze zo vechten
Altijd garantie voor succes met boskamp en Hansquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
zeker een topshow, ik heb mij voor de buis genesteld met een chippie en een colaatje en het was weer genieten![]()
VI stelt nooit teleur
Wat je ziet in het gifje is het gewoon. Je weet wel, gewoon wat shots die van tevoren zijn opgenomen.quote:
Ik ga straks de show lekker terugkijken, topshowtje begrijp ik?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ook mooi dat Danny aan het begin gewoon het liedje van Johan en Kees coverde
Maar was het nou serieus of troll ?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat je ziet in het gifje is het gewoon. Je weet wel, gewoon wat shots die van tevoren zijn opgenomen.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:17 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Maar was het nou serieus of troll ?
Nou ik vond het echt steengoed. Ik geef een 9 en wie lager geeft is een zeiksnor.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga straks de show lekker terugkijken, topshowtje begrijp ik?
Ze deden het gevecht van Lens na in de spelerstunnel bij Feijenoordquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:17 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:17 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Oh tnx haha ik skip die intros altijdquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ik vond het echt steengoed. Ik geef een 9 en wie lager geeft is een zeiksnor.
[..]
Ze deden het gevecht van Lens na in de spelerstunnel bij Feijenoord
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nou ik vond het echt steengoed. Ik geef een 9 en wie lager geeft is een zeiksnor.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:20 schreef j0rdiiii het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)4ca-eea3521259f5.mp4
Een keer toen ze weer over Hazard begonnenquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Heeft Bossie nog een beetje gekoekt?
Ik heb in het vorige topic al aangegeven dat ik als waarnemer de voorstelling van vanavond beoordeel met een 9,78.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komt deze uitzending in het Gilette elftal van de week?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb in het vorige topic al aangegeven dat ik als waarnemer de voorstelling van vanavond beoordeel met een 9,78.
alleen in een 3-3-4 opstellingquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komt deze uitzending in het Gilette elftal van de week?
Wim is er wel heel lang niet geweest, die zat waarschijnlijk met Christine Deneuve en Roger Moore ergens af te kicken.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:26 schreef Evertjan het volgende:
aankomende maandag Wim Kieft dat is een garantie voor succes mensen
Komt omdat ze Anno alweer hebben geschrapt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:27 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wel lekker dat VI weer is helemaal er waren tijden dat het steeds een zesje was maar nu is het altijd minimaal een 8,5
Wim zat in de pilgrimscodequote:Op vrijdag 26 april 2013 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wim is er wel heel lang niet geweest, die zat waarschijnlijk met Christine Deneuve en Roger Moore ergens af te kicken.
[..]
Komt omdat ze Anno alweer hebben geschrapt.
Ik verlang weer naar de tijd met dorpsidioten in een Gamma dugout. Vooral met die gast die volledig achter die Mannschaft staat.
100 procentquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komt deze uitzending in het Gilette elftal van de week?
Dat je deze vraag nog moet stellen. Ik wilde je net nomineren voor een lintje, maar dat gaat nu niet door.quote:
Gamma dugout huh ?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wim is er wel heel lang niet geweest, die zat waarschijnlijk met Christine Deneuve en Roger Moore ergens af te kicken.
[..]
Komt omdat ze Anno alweer hebben geschrapt.
Ik verlang weer naar de tijd met dorpsidioten in een Gamma dugout. Vooral met die gast die volledig achter die Mannschaft staat.
Het zijn ook demagogenquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zijn er slechte shows tegenwoordig? VI is net als Dirk Kuijt altijd een 7
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)/die_mannschaft.html
Ja leukquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter die Mannschaft
Het kan altijd nog erger. Ze zouden ons ook kunnen toespreken alsof we net een grote bah hebben gedaan.quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer Emile!quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter die Mannschaft
Owja die ja die ware leukquote:
Toen deed Johan nog aan weddenschappen en wilden mensen als figurant door het beeld lopen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Owja die ja die ware leukgoeie oude tijd ik mis doordekken in de wcs ook haha
Mart smeets truien hahaquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen deed Johan nog aan weddenschappen en wilden mensen als figurant door het beeld lopen.
Issaksom is en onozele zweedquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar ja, hij kende de kijkcijfers dus hij had ook wel in zijn blote kont durven presenteren.
Sinds wanneer heb jij een pimp abonnement mr Bigstar?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar ja, hij kende de kijkcijfers dus hij had ook wel in zijn blote kont durven presenteren.
Dat zou je niet zeggen als je hem zo zietquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Isaksson blijkt een hele introverte jongen van het platteland te zijn.
Ja, iemand heeft mij dat gegeven, maar nog niemand heeft toegegeven. Ik vermoed een vrouwelijke user van rond de 18 die graag een dolle duikavond met mij wil beleven. Per DM mag men zich bekend maken hoor.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een pimp abonnement mr Bigstar?
Nee, leuk. Als je nou elke keer een flauw grapje gaat maken giet René nog een keer zijn glas bier over jouw geföhnde kop leeg.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen als je hem zo ziet
Nee dat kan niet, dat is te kostbaar bier voor hemquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, leuk. Als je nou elke keer een flauw grapje gaat maken giet René nog een keer zijn glas bier over jouw geföhnde kop leeg.
Godver zoiets, zeg je niet over Jan Boskampquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
Oke, jongens, let op, ik kan het ook. Oke, komtie dan. Let op...
Not dun.
Hahaha
Misschien zit ze wel bij Sophie in de klasquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, als ze 16 is ga ik heus niet om 'r ID kaart vragen.
Blijven zitten op de Bassie en Adriaan academie. Man wat ben je dan slecht zeg! HAHAHAquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Misschien zit ze wel bij Sophie in de klas
Als ik Dentz van Hintum dan zijn mening hoor geven over de verdedigers van Barcelona dan denk ik, Dentzie Dentzie Dentzie, backje van Willem 2 en Vitesse wat heb jij ooit gepresteerd? Heb jij fuore gemaakt bij SV Meppen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:46 schreef DrDentz het volgende:
johannes is zo trots als een hond met zeven staarten dat hij een pimp abo heeft, maar iedere lul kan zoiets aanschaffen, het gaat om je mening, en users met een rullevante mening zijn er niet zoveel.
Tijdens VI neem ik aan?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:48 schreef Evertjan het volgende:
Danny Vera gaat 31-08-2013 trouwen met Escha
Slechte keuze, op mijn verjaardag is het altijd slecht weer.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:48 schreef Evertjan het volgende:
Danny Vera gaat 31-08-2013 trouwen met Escha
Lee Towers.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:51 schreef Ties02 het volgende:
Wie zorgt er dan voor de muziek op de bruiloft? Dries Roelvink neem ik aan
Het blijft een boerenlul uit de Betuwe.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mensen die elkaar pas de waarheid gaan vertellen als ze een liter jenever in hun mik hebben, daar moet hij niet aan denken, hij gaat ergens zitten en dat vertelt hij hoe hij ergens over denkt.
Wilfred is Wilfred maar het is wel onze Wilfred, en toen wij als VI Hooligans de P&W-kijkers lieten rennen in hun eigen topic stond dat ventje van dat topic niet aan mijn zijde, dus waar hebben we het over.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tour de france de tijd van me leveeuquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:51 schreef Ties02 het volgende:
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:50 schreef Ties02 het volgende:
Zou Emile uitgenodigd worden op de bruiloft?
En dat terwijl hij allang in dit topic staat, goed hoor.quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:22 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ben even zo vrij geweest de .mp4 zelf op te zoeken
Bedankt, VMSDKR.
Ok, had ik al verwacht, had het al opgenomen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jazeker, is het terugkijken waard. Altijd met Bossie.
Dit heeft in alle kranten gestaan.quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:22 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ben even zo vrij geweest de .mp4 zelf op te zoeken
Bedankt, VMSDKR.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:54 schreef Oliver23 het volgende:
Alle Hoogtepuntjes van VanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg luister eens, gladjanus. Ik heb wel wat beters te doen dan een heel topic vol spoilers door te bladeren voor iets wat ik zoek.quote:Op zaterdag 27 april 2013 02:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En dat terwijl hij allang in dit topic staat, goed hoor.
Seksverhalen van Jack van Gelder via twitter opzoeken bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zeg luister eens, gladjanus. Ik heb wel wat beters te doen dan een heel topic vol spoilers door te bladeren voor iets wat ik zoek.
Touché, Johannes. Touché.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Seksverhalen van Jack van Gelder via twitter opzoeken bijvoorbeeld.
Rob Stenders draait plaatjes die avond vertelde hij gisteravondquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:51 schreef Ties02 het volgende:
Ja dat weet ik wel. Uitzending 25 maart, op 1 uur en 7 minuten.quote:Op zondag 28 april 2013 01:48 schreef wolferl het volgende:
Ik zoek al tijden naar het fragment waar Johan v.Gaal imiteert.
GOED GEDAAN, DAT WIL IK ZIEN.... zoiets liet Johan horen.
Iemand enig idee welke aflevering?
Beetje onvolledig dat je het aantal secondes niet vermeldt.quote:Op zondag 28 april 2013 02:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel. Uitzending 25 maart, op 1 uur en 7 minuten.
Op de 7e minuut begint het, 0 seconden dus.quote:Op zondag 28 april 2013 02:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje onvolledig dat je het aantal secondes niet vermeldt.
Oh.. Baas.quote:Op zondag 28 april 2013 02:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Op de 7e minuut begint het, 0 seconden dus.
And the Knipping & Van Duren award goes to...quote:Op zondag 28 april 2013 02:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bedoel je die man die tijdens Nederland - België ooit al na een minuut een rode kaart kreeg?quote:
13 juni 2012, op 59 minuten.quote:Op zondag 28 april 2013 12:02 schreef tochweerhenk het volgende:
Weet Jordiii toevallig ook wanneer en waar het fragment met die down jongen begint wanneer Gijpie een glas water in zijn mond drukt? Van VI Oranje? Gewoon een test hoor.
Mooi.quote:
Werelds, werelds man.quote:Op zondag 28 april 2013 02:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 april 2013 22:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Werelds, werelds man.
Zag dat je ook op AN rond doolt.
Haha, mooi dat er ook echt gewoon 5 uit de Eredivisie tussen staanquote:
want dat hadden we wel in het testament laten zetten: NETTOquote:Op maandag 29 april 2013 00:04 schreef DrDentz het volgende:
Maar wat hebben we een plezier gehad van het geld van Ome Jan dat vrijkwam na diens overlijden.
Mickey Mouse leaguequote:Op zondag 28 april 2013 23:33 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Haha, mooi dat er ook echt gewoon 5 uit de Eredivisie tussen staan
Nou Merel ik zal jou dat eens haarfijn uitleggen ik heb om drie uur 's nachts op moeten staan, ik heb achter alle zoutstrooiwagens aangereden door de mist en de regen, het is potverdorie eind april en dan verwacht je toch het zonnetje? Dat is toch ongelofeijk man!quote:
Ik ben daar nog een tijdje moderator geweest, ik zit er dagelijks, maar ben blij dat ik geen mod ben meer.quote:Op zondag 28 april 2013 23:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Klopt ja, jeugd subforum vooral. Wat gifjes delen en vooral lachen om rare supporters daar.
Schelvecchio is meer cultheld dan dat hij echt populair is volgens mij.quote:Op maandag 29 april 2013 18:23 schreef julian6 het volgende:
[..]
naar mijn mening iig veel beter dan de hier zo populaire "schelveccio"
nee met Hans zeker wel.quote:Op maandag 29 april 2013 18:35 schreef Jivis het volgende:
Uitzendingen met Kieft zijn meestal niet boeiend.
Met Hans ook, als ze hem uit laten praten en hem niet steeds kinderachtig onderbreken (hoewel hij daar af en toe zelf een beetje om vraagt).quote:Op maandag 29 april 2013 18:38 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee met Hans zeker wel.
Met Kieft gaat het meer over voetbal in ieder geval.
Dit vooral jaquote:Op maandag 29 april 2013 18:32 schreef Kopsterk het volgende:
Kieft: ' *hijg* *steun* grmbl *ahum* *schraapt keel* hmmm *mompelt iets onverstaanbaars* [Speler X] is toch gewoon een hele matige speler? '
..maar verder vind ik hem best ok.
Herken ik totaal niet, zal er is op letten vanavond.quote:
Dat is eigenlijk vooral als co-commentator bij Sport 1.quote:Op maandag 29 april 2013 19:04 schreef julian6 het volgende:
[..]
Herken ik totaal niet, zal er is op letten vanavond.
Schelvis is helemaal irritant met zn geslis aan het einde van een zin
Hij heeft iig een mening en is geen slijmbal zoals Hansquote:Op maandag 29 april 2013 18:38 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee met Hans zeker wel.
Ook aan tafel als hem een vraag wordt gesteld. Bij VI veel minder trouwens.quote:Op maandag 29 april 2013 19:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk vooral als co-commentator bij Sport 1.
je neemt ook alleen sport 1 abbo voor Sierdquote:Op maandag 29 april 2013 19:06 schreef julian6 het volgende:
Alleen daarom zou ik al geen sport 1 abonnement nemen
Als het constant serieus over voetbal gaat is er geen hol aan. Bron: Studio Voetbal.quote:Op maandag 29 april 2013 18:38 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee met Hans zeker wel.
Mwah, gaat die zelden op in.quote:Op maandag 29 april 2013 19:18 schreef Heufd het volgende:
Met Kieft gaat het toch ook vaak over de randzaken. Als Gijp weer eens een jeugdzonde van 'm oprakelt bijvoorbeeld.
Ik denk het niet, bovendien is het niet livequote:Op maandag 29 april 2013 19:45 schreef Zipportal het volgende:
Zou VI nu wat later beginnen, omdat Bea om 20:30 schijtlollig gaat doen?
quote:Op maandag 29 april 2013 18:32 schreef Kopsterk het volgende:
Kieft: ' *hijg* *steun* grmbl *ahum* *schraapt keel* hmmm *mompelt iets onverstaanbaars* [Speler X] is toch gewoon een hele matige speler? '
..maar verder vind ik hem best ok.
quote:Op maandag 29 april 2013 20:20 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dat geheel terzijde.
lijstjequote:Opmaandag 29 april 2013 20:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]![]()
Ja, Wim Kieft is na Aad de Mos wel de minste gast die bij VI kan aanschuiven helaas.
Bossie > Schelvis > Hansie > Jackhals Erik > Aad300 > Van Hanegem > Kieft > Dijkshoornquote:Op maandag 29 april 2013 20:23 schreef julian6 het volgende:
[..]
lijstje
1. hansie
2. boskamp
3. aad
4. kieft
5. schelvis
quote:Op maandag 29 april 2013 20:23 schreef julian6 het volgende:
[..]
lijstje
1. hansie
2. boskamp
3. aad
4. kieft
5. schelvis
Dat dacht ik ook jaquote:
Jep, Van der Gijp heeft zich gerealiseerd dat hij iets extra's moet brengen als Wim Kieft naast hem zit.quote:
quote:
Volgens vele Feyenoorders ja.quote:Op maandag 29 april 2013 20:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
ging die niet over 2 seizoenen naar Barca?
Laat hem eerst eens 2 jaar bij Feyenoord in het eerste staanquote:Op maandag 29 april 2013 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens vele Feyenoorders ja.
Die neem ik niet meer zo serieus.
Snap ik. Die hebben ook veel spatjes gekregen nu ze weer in de top5 zitten.quote:Op maandag 29 april 2013 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens vele Feyenoorders ja.
Die neem ik niet meer zo serieus.
Derksen maakt die fouten ook voortdurend als hoofdredacteur.quote:Op maandag 29 april 2013 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En elke aflevering 20x "als" ipv "dan"
Waarom zouden ze z'n fout van vorige week nu laten zien?quote:Op maandag 29 april 2013 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
Laat ook evenMarcelo
zien dan .. dan kun je ook lachen
Jij hebt toch Nederlandse taal & cultuur gestudeerd?quote:
Die maakt nooit blunders.quote:Op maandag 29 april 2013 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
Laat ook evenMarcelo
zien dan .. dan kun je ook lachen
en als je het wel doet kan je meteen Oranje uitquote:
Jep.quote:Op maandag 29 april 2013 20:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij hebt toch Nederlandse taal & cultuur gestudeerd?
quote:Op maandag 29 april 2013 20:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
en als je het wel doet kan je meteen Oranje uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |