Dat is dat meisje met je eens, dat valt wel te zienquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:39 schreef LizzyAdam het volgende:
Maar alsie eenmaal geladen is is het wel een fijne motorboot.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:54 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik injecteer mij menig ochtend met Dqod en ik moet zeggen dat je daar niet snel op OD't.
Jaquote:Op zaterdag 27 april 2013 08:03 schreef Abby79 het volgende:
Ik heb iets gemist gisteren, damn
En is dat nu Marlee Matlin in een van die gifjes?Toch die serie maar eens kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertel!quote:
MogguhI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:
Nee, niet preciesquote:
quote:
Dit Elisa.. DIT!! SJONGEJONGE!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gehalte.. Alleen zou ik dat woord nooit tegen Elisa gebruiken, want ze is wel tof
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:10 schreef Dqod het volgende:
Beetje zo'nSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gehalte.. Alleen zou ik dat woord nooit tegen Elisa gebruiken, want ze is wel tof
Ik ga het lekker niet vertellen; hou alles voor mezelf![]()
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jammerquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:21 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op haarquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:36 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Jammer
En Stirling is echt![]()
(en ik blijf haar Zelda en LotR videos leuk vinden
)
Partyhardy Lizzyquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:42 schreef LizzyAdam het volgende:
wat moet je in des hemels naam in Alkmaar?
Ze lopen vanzelf bij je naar binnen als ze er groot genoeg voor zijnquote:Op zaterdag 27 april 2013 15:11 schreef LizzyAdam het volgende:
Ja, hoor eens. Dat is niet Alkmaar. Dat is Broek op Langedijk. Das een poepig durpje, dat wel.
Ik heb een nestje kleine muisjes ontdekt op mn balkon. Ze moeten weg want viez bah, maar ze zijn zo schattig
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 27 april 2013 15:17 schreef LizzyAdam het volgende:
Binnen zijn ze ook al. Oud huis. alles. Ik heb een filmpje gemaakt en iemand zegt nu dat het een rat is en niet een muis. Nu twijfel ik.
DQ-OD, BOL ligt naast Alkmaar
Duurt even soms, ik ben blond ehquote:
quote:
Is al Elies... Is al.quote:
Zal ik hem even strelen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kweenie. Ik heb een beetje een zere knie
En gelijk weer lekkerijquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
* DancingPhoebe streelt even de knie van ElisaB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |