SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
Okquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:02 schreef Doublepain het volgende:
Ik hoop echt dat Ajax het gaat verneuken
oh hahahaquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahaha!Dat is niet de tijd joh, gekkie!
Donderstraal op, joh.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:02 schreef Doublepain het volgende:
Gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:02 schreef Doublepain het volgende:
Schattig toch?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren.![]()
Wat een hoop heeft iedereen door een slechte 2e helft tegen Heerenveen, de club die eerder al van FC Twente, PSV en Feyenoord won.
En 2x verloor van Heracles en nu 0-2 achter staatquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren.![]()
Wat een hoop heeft iedereen door een slechte 2e helft tegen Heerenveen, de club die eerder al van FC Twente, PSV en Feyenoord won.
Je mag altijd hopen toch.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:11 schreef Doublepain het volgende:
Wat is daar nou zo erg aan?
Fucking geniale stadionspeaker
quote:
Ik denk door zijn tijd in Georgie met Jordania..quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:13 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hoe kent Boskamp Abramovich eigenlijk ?
Boskamp eet graag bittergarnituur met mosterd en dus wilde hij weten waar Abram(ovich) de mosterd van haalt, zodoende kwamen ze met elkaar in contact.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:13 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hoe kent Boskamp Abramovich eigenlijk ?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Boskamp eet graag bittergarnituur met mosterd en dus wilde hij weten waar Abram(ovich) de mosterd van haalt, zodoende kwamen ze met elkaar in contact.
Dat interesseert mij dan weer vrij weinig.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En 2x verloor van Heracles en nu 0-2 achter staat
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Boskamp eet graag bittergarnituur met mosterd en dus wilde hij weten waar Abram(ovich) de mosterd van haalt, zodoende kwamen ze met elkaar in contact.
Mooi ik hoop dat ze naar de eredivisie komenquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat interesseert mij dan weer vrij weinig.
Zei bij de gelijke spelen tegen ADO en Roda al dat al die puntjes gaan tellen straks, ook dit punt tegen Heerenveen is weer ongelofelijk belangrijk. Ik heb vaak gelijk.
Sparta heeft al een periode titel trouwens.
Seems legitquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
whahahahahquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:17 schreef Kun-Aguero het volgende:
Whahahaha we moeteneen gif over johans bijtchick hebben
quote:
Voortaan in een spoiler, pipoquote:
genee geloven.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Excelsior met 2-0 voor tegen Sparta!
Oh het is nu 1-1 geworden.
huh wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:29 schreef Grifte het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ook niet zo moeilijk tegen een gozer met een IQ van 80quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Is ook niet zo moeilijk tegen een gozer met een IQ van 80
Best gek dat die dan niet voor Ajax zijnquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Is ook niet zo moeilijk tegen een gozer met een IQ van 80
http://www.jupilerleague.nl/stand-uitgebreid.phpquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Met een gelijkspel staat Volendam nog steeds bovenaan volgens mij.
Idd, maar doe het maar met zo'n bulderende bouwvakker tegenover je.quote:
Viel me nog mee dat die mafkees niet ging slaan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:35 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Idd, maar doe het maar met zo'n bulderende bouwvakker tegenover je.
Op doelsaldo nog steeds #1 dus.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://www.jupilerleague.nl/stand-uitgebreid.php
Ik snap geen reet van die stand joh.
Ja, oke.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Snap je het want er staat 4-0 en 4-1 xXdxdD
Ik weet dat je een triest joch bent, maar je hoeft niet met je triestheid te koop te lopen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Snap je het want er staat 4-0 en 4-1 xXdxdD
Je moeder is een triest joch.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik weet dat je een triest joch bent, maar je hoeft niet met je triestheid te koop te lopen.
Haters maken je beroemdquote:
Ik stel zijn beroemdheid ook niet ter discussie, alleen hij kan er niets meer van. Die jongen moet gewoon stoppen, alhoewel, in Turkije mag hij wel even gaan cashen maar laten we hopen dat hij niet meer voor Oranje speelt.quote:
Klopt Louis moet jonge jongens de kans gevenquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik stel zijn beroemdheid ook niet ter discussie, alleen hij kan er niets meer van. Die jongen moet gewoon stoppen, alhoewel, in Turkije mag hij wel even gaan cashen maar laten we hopen dat hij niet meer voor Oranje speelt.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:49 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Klopt Louis moet jonge jongens de kans geven
Nec heeft alles verloren laatste tijd en twente gaat goedquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Alle uitploegen winnen, erg riskante keuze van mij.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die grap gaat te fer
Dan had er namelijk een 13-jarig meisje bijgestaan
en een paard, toch?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die grap gaat te fer
Dat is Ferreweg de gekste opmerking die ik ooit heb gehoordquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die grap gaat te fer
We zagen het net ja. Dat was op tv.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV - FC Groningen = 1
NAC Breda - Ajax = 2
Feyenoord - Heracles Almelo = 1
Atletico Madrid - Real Madrid = 1
Arsenal - Manchester United = 2
Schalke 04 - HSV = 1
Johans voorspellingen
Oh ja, oke.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor degenen die het later op willen zoeken, piepjongen.
Eens. Niet veel spannende potjes. Mvgquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV - FC Groningen = 1
NAC Breda - Ajax = 2
Feyenoord - Heracles Almelo = 1
Atletico Madrid - Real Madrid = 1
Arsenal - Manchester United = 2
Schalke 04 - HSV = 1
Johans voorspellingen, ik ga met hem mee.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Makkelijk praten achter je computer.
Ja behoorlijk makkelijk.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Makkelijk praten achter je computer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |